Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Metal |
Elküldve: 2012.09.11. 12:48
|
|
|
:!: UPDATED :!: Try again public Command_Say(id) { static szArgs[32], szArg1[32], szArg2[32] szArgs[0] = '^0' szArg1[0] = '^0' szArg2[0] = '^0' read_args(szArgs, charsmax(szArgs)) remove_quotes(szArgs) parse(szArgs, szArg1, charsmax(szArg1), szArg2, charsmax(szArg2)) new iCommand = 0 if(equali(szArg... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Metal |
Elküldve: 2012.09.28. 15:39
|
|
|
No akkor.... cvar_value //létrehozunk egy globális változót, ez fogja tárolgatni a cvarunk értékét Ez így ebben a formában nem igaz. Ebben az adott cvar referenciája kerül, nem pedig az értéke. (inkább nevezd így el a változót: pcvar_value). Tehát a változónk tulajdonképpen egy pointer lesz, ami a c... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Metal |
Elküldve: 2012.02.12. 00:24
|
|
|
Tömbök, Stringek, Többdimenziós tömbök Tömbök A tömb azonos típusú adatok halmaza, amelyek a memóriában folytonosan helyezkednek el. A tömb elemeire a tömb nevével és az indexelő operátorral ([]) hivatkozhatunk. A tömböket nullától indexeljük. A fordító nem ellenőrzi a tömbindexeket, ezért hibás in... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Metal |
Elküldve: 2012.02.11. 23:03
|
|
|
Típusok, változók, konstansok Mindenekelőtt definiálom (valahogy) a változót, mint fogalmat: Olyan objektum, ami képes egy adott típusú objektumot tárolni. Konyhanyelvi példa: a garázs képes autót tárolni, de hajót nem. Itt a változó típusa az autók, értékei lehetnek a különbözőmárkájú autók (Lada,... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Metal |
Elküldve: 2012.02.11. 22:06
|
|
|
AmxModX Alapozó 01. - Hello Világ! A következő egyszerű script nem fog semmit se csinálni, nem módosít értékeket, nem ad extra képességeket, csupán elindul, s fut. A plugin neve a „Helló, vila'g!” szöveget fogja tartalmazni, amit le is lehet ellenőrizni majd a szerveren, amint betettük a futó plugi... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Metal |
Elküldve: 2012.02.11. 21:37
|
|
|
Bevezető Mielőtt a lényegi dolgokra térnék, felhívnám a mélyen tisztelt publikum figyelmét arra, hogy ezek a leírások az AmxModX alapvető leírását tartalmazza. Vázolom a programszerkezeteket, alapvető információkat, amik többségét már sokan ismerik, meg a legtöbbek számára triviális, de mégis jobb,... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Metal |
Elküldve: 2012.02.17. 09:47
|
|
|
Kifejezések, operátorok A kifejezések hasonlóan néznek ki, mint a matematikában található kifejezések ezért ahhoz hasonló műveletekkel a Pawn nyelvben. Nem kell megijedni, nem fogunk belebonyolódni a matematikába, csupán az alapok tisztázása végett mélyedünk el benne. A kifejezések a bennük szerepl... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Metal |
Elküldve: 2012.02.11. 22:51
|
|
|
Az AMX MOD X nyelvi elemei Ez a fejezet egy kis betekintést nyújt az AMX MOD X világába. Jelkészlet A kis- és nagybetűs angol ABC, általános írásjelek és a matematikai operátorok, jelek. Azonosítók A nyelv bizonyos összetevőire (változók, konstansok, függvények, …) névvel hivatkozunk. A legtöbb for... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Metal |
Elküldve: 2011.09.28. 16:44
|
|
|
Így okés |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Metal |
Elküldve: 2012.10.24. 22:24
|
|
|
|
|
|