Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
CheeseDave |
Elküldve: 2012.09.01. 22:53
|
|
|
Update: A fájlok és avatarok vissza lettek állítva. SMA Forráskód gomb megszerelve, használjátok. Hozzászólások jobb alsó sarkában köszönöm gomb! |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
CheeseDave |
Elküldve: 2012.09.08. 12:39
|
|
|
Üdvözlet! A sikeresnek mondható magyar AMX MOD X közösségi oldal után elkészült a magyar SourceMod oldal is. Az oldal célja hogy az eredeti http://www.sourcemod.net oldal tartalmát elérhetővé tegye magyar nyelven is, valamint összeszedje a Half-Life 2 szerveroldali kiegészítésekkel foglalkozó magya... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Silent |
Elküldve: 2012.05.12. 18:19
|
|
|
Először is tisztázzuk, mit is jelent a Cvar(ConVar). .Cvar-ok azok a változók, amelyeket egy egyszerű rcon parancssal / sm_cvar paranccsal változtathatunk, akár játék közben is. Hol és mikor használjuk őket? .Az alap hl2 engine-es játékokban vannak alap cvar-ok is, amelyeket variálhatsz. Ezeket már... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Silent |
Elküldve: 2012.05.12. 17:41
|
|
|
Ebben a tutorialban megmutatom, hogyan lehet sourcepawn-ban hud üzeneteket létrehozni. SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <sourcemod> //elérhetővé tesszük az alap sourcemod API-t public OnPluginStart() //Plugin induláskor{ RegConsoleCmd("test"... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Silent |
Elküldve: 2012.05.12. 16:57
|
|
|
Ebben a rövid tutorialban megmutatom, hogyan lehet megoldani, hogy ne lehessen csapatot választani, hanem az adminok CT-k lesznek, a többiek pedig T-k. Hasznos például JailBreak módban. #include <sourcemod>#include <cstrike>public OnPluginStart( ) //Plugin induláskor{ RegConsoleCmd("joingame... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.09.22. 20:07
|
|
|
Sziasztok, gondoltam létrehozom újra ezt a plugint, az ötlet nem az enyém, anno alliedsen megírta a rage modul fejlesztője, de törölték az oldalról, mert elég szívatós egy plugin! Anno megírtam én is, és most publikálom Szükséges modul: Orpheu 2.3 vagy nagyobb, link: http://forums.alliedmods.net/sh... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Nandee |
Elküldve: 2012.09.27. 14:51
|
|
|
Sziasztok! Most azt fogom fogom leírni, hogyan készítsünk inc-et. Ezeket sok mindenre lehet használni. Pl.: Pluginok közötti kommunikáció, stock több pluginban alkalmazása, forward készítése stb. 1. Inc fájl kezdete, fájlnév: Az inc fájloknak az első négy sorának igy kell kinéznie: SMA Forrá... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
rericsi8 |
Elküldve: 2012.10.12. 17:26
|
|
|
Huhh de régen nyitottam már témát :) Na de most elakadtam. 3 dologra lenne szükségem: Hogy lehet megváltoztatni a fegyver: Lövési sebességét, Újratöltési idejét, és előhúzási idejét? Mindhárom kellene. Ui.:Néztem zmes fegyókat, de a legtöbben nem volt ilyen. példa sma egy komolyabb zp-s fegyóból :)... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
CheeseDave |
Elküldve: 2012.12.25. 00:37
|
|
|
Csak szűkszavúan: Ezúton szeretnénk a közösség minden tagjának kellemes ünnepeket kívánni!
AMXX Mo. Csapata |
|
|
|