Szerző |
Üzenet |
Globális közlemény Ugrás a témára |
Vendég |
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Badboy.killer |
Elküldve: 2014.03.02. 15:05
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
blasi01 |
Elküldve: 2014.03.02. 15:09
|
|
|
Hmmmmm figyu: Ezt ha a konzolba beírod akkor növeled a specben freelokba a speedet "sv_specspeed <Érték>" ____________
I'm fucking stupid |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2014.07.19. 09:28
|
|
|
Plugin: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43979 Ha meg kód kell, akkor simán az EmitSound-ot, s s csinálsz egy ellenőrzést benne, egy adott hangal, pl hogy ak ak-47 lövés hangja szólalna e meg, s ha igen, akkor beraksz egy új hangot emit_sound () funkcióval, persze megfelelően, s return... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2016.01.28. 19:52
|
|
|
Nincs hely neki így van. Erre találták ki a dhudot. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2016.01.28. 19:39
|
|
|
csatorna. 4 hud csatorna van. 0,1,2,3 ha -1 az érték, akkor a legelső szabadra teszi a hudot. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2016.01.19. 15:31
|
|
|
Sziasztok. Mostantól újra elérhető a régi kinézete a fórumnak. Regisztrált tagok ki tudják választani hogy melyik témát szeretnék használni. Képek: hlmodkep1.JPG hlmodkep2.JPG Átváltás menete: Felhasználói vezérlőpult -> Fórum beállítások -> Általános beállítások szerkesztése -> Téma lenyíló menübe... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2016.01.22. 21:18
|
|
|
Mert minek a ham modul hozzá, ha amxx-be tökéletes? Minek kommunikáljon + 1modullal a plugin? Mellesleg oda még akkor kell egy floatround is. Megint mellesleg, meg irreál értékeket ad. Az alap AMXX hud, hogy mennyit sebeztél, nem egyenlő azzal, amit ham_takedamageel kapsz. Tapasztalat. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2016.01.22. 21:05
|
|
|
register_event("Damage", "EventDamage", "b", "2>0", "3=0"); public EventDamage(iVictim) { new iAttacker = get_user_attacker(iVictim); if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim) return; set_user_... |
|
|
|