Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2015.12.27. 15:59
|
|
|
give_item(id, "item_thighpack"); |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2016.01.06. 18:33
|
|
|
De, arra van szükséged. (Nem vettem hirdetésnek) Tehát van egy szerver menüd, ahol gondolom átlehet csatlakozni másik szerverre. És ott ki akarod íratni hogy mennyien vannak azon a szerveren, akár még a nevét is. Ezt azzal tudod elérni, amit linkeltem. Ha elakadnál, akkor posztold a teljes forráskód... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
theglorious |
Elküldve: 2015.12.06. 15:55
|
|
|
Sziasztok! Hogyha ez a Kör eleje SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]register_event("HLTV","evRoundStart","a","1=0","2=0") Akkor, hogy van a kör vége?? Milyen parancs kell hozzá? Pl. Hogyha én a kör végén egy hangot szeretnék lejátszani? Akkor ahhoz sz... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Hungary |
Elküldve: 2016.01.08. 21:01
|
|
|
Sziasztok. Hogyan lehet megoldani, azt, hogy: Letöltök egy Awp skint a gamebanan.com-ról. És ahhoz ad gfx-et, modellt, hangot meg spritet is. Na most már, ha én ezt a modellt bele akarom írni a pluginba, akkor hogyan lehet megoldani? Mert úgy-e bár adott olyan hangot is ami cserélés hang, meg lövés... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
SmaCk |
Elküldve: 2016.01.08. 19:52
|
|
|
Elég mappák szerint elhelyezni amit ad, nekem ugyan ez volt. Adott esetben csatolok egy ilyenféle skint és értelem szerűen mappák szerint töltsd fel. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve: 2016.01.10. 12:48
|
|
|
Lehet kettő, csak felesleges, főleg így hogy nem ront az átláthatóságon, ha egybe teszed. A problémára megoldás: Ellenőrizd, h él-e a játékos. #include < amxmodx > #include < hamsandwich > public plugin_init( ) { RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawnPost", ... |
|
|
|