Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve: 2016.04.24. 23:03
|
|
|
"expression has no effect" -> Nincs hatása egy kifejezésnek. ( Lefut valami, de nem történik semmi a hatására. ) A hiba: ak47[ id ] == 1 Ellenőrzi, hogy az adott változó értéke egyenlő-e eggyel, majd nem történik semmi. '=' és '==' nem egy és ugyanaz. Előbbivel értéket adunk, utóbbival ped... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.08.28. 19:31
|
|
|
Sziasztok, többen mondtátok hogy nem lehet átírni a férőhelyet semmilyen csoda folytán, persze ezt elolvastam, s gondolkodtam, míg meg nem született a plugin! Infó: A plugin berakása utána a szervered 32slotos lesz, és 32en is férnek fel rá! Szükséges modul: Orpheu 2.3 vagy nagyobb, link: http://for... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
V!RUSHĐ |
Elküldve: 2016.03.13. 13:52
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2016.03.15. 09:48
|
|
|
Na hogy mindenki lássa is, hogy mi viccről van szó: + amxx a tömörített fájlban, amiért ment is a figyelmeztetés. #include < amxmodx > public plugin_init( ) { register_plugin( "youtube", "1.0", "Gerzson" ); register_clcmd( "say /zene", &quo... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.04.21. 22:02
|
|
|
MYSQL adatbázisba mentés: #include <amxmodx> #include <sqlx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Demon" #pragma semicolon 1 #define VIP_JOG "o" new const SQL_INFO[][] = { "", // HOST "", // USERNAME "&quo... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.04.27. 23:33
|
|
|
A DeathMsg eventnek nincs paramétere! Ha egy cvar értékét többször szeretnéd használni egy függvényen belül, akkor inkább az értékét tárold el egy változóban és azt használd. public halal() { if(!g_arany_mod) return PLUGIN_HANDLED; new gyilkos = read_data(1); new aldozat = re... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2016.04.22. 22:06
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
LyleChriss |
Elküldve: 2016.04.27. 18:23
|
|
|
Én meg a helyében Ham_Item_Deployyal csinálnám. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DeteCT0R |
Elküldve: 2016.05.03. 11:55
|
|
|
! | Moderátori megjegyzés (DeteCT0R): | Viszont atmegyunk offba szoval zarom megkapta a valaszt. |
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve: 2016.07.02. 19:34
|
|
|
A Ham_Player_Spawn -nál mindig ellenőrizni kell, hogy csatlakozva van-e a játékos, és csak utána csinálunk bármit is
if ( !is_user_connected( id ) ) return; |
|
|
|