Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DexoN |
Elküldve: 2020.06.04. 02:19
|
|
|
Tisztelt fórumozók! Egy teljesen új zombis szervert szeretnék nektek bemutatni, melyet Magyarországon egyszer láttam, de az csak részlegesen hasonlított erre. Szeretném megismertetni Magyarországgal, hogy nem csak retró, alap zombi módok léteznek. Szeretném azoknak felnyitni a szemét, akik valaha i... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DexoN |
Elküldve: 2020.06.25. 00:09
|
|
|
Bocsi, rosszat küldtem (2 volt belőle). Egyébként ha valami gond van akkor ne változtasd meg a kommented, mert akkor nem fogom látni az értesítést, és így a problémát sem. Inkább írj egy újat a problémát leírva. Header size: 728 bytes Code size: 3136 bytes Data size: 11204 bytes Stack/heap size: 163... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DexoN |
Elküldve: 2020.07.08. 21:24
|
|
|
A warningot csak azért dobom be, hogyha valakit érdekelne összesen mennyi van... //AMXXPC compile.exe // by the AMX Mod X Dev Team //// darkdszervernewmod_fix.sma // // Desktop\1.9.0fordito\darkdszervernewmod_fix.sma(236) : warning 217: loose indentation // Desktop\1.9.0fordito\darkdszervern... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DexoN |
Elküldve: 2020.07.22. 00:32
|
|
|
undisputed írta: Ez működik valakinek?
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Csak linuxos szervereken fut valamint 1.9.0 amxmod szükséges hozzá! |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DexoN |
Elküldve: 2020.09.18. 20:54
|
|
|
1.9 és afeletti amxmodx verziónál már nem szükséges az smaban be includeolni a dhudmessage-t mivel már alapból tartalmazza, szóval csak szimplán töröld az smaból ( #include <dhudmessage> ) Ha törlöm az includeot akkor fordításnál kéri Nem az include mappából kell törölni a .inc fájlt hanem a forrás... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DexoN |
Elküldve: 2021.01.04. 17:42
|
|
|
Hali. Én anno amikor a ZM-hez kerestem pár plugint, találtam egy ehhez hasonló plugint, de az egy kissé bugos volt, illetve akkor még nem tudtam volna amúgyse nagyon kezelni. Tegnap visszakerestem, és valami ilyesmit találtam, ez egy picit egyszerűbb mint tisztelt theglorious megoldása. A használatá... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DexoN |
Elküldve: 2021.01.26. 02:24
|
|
|
Sziasztok! A minap egy hiba keresésekor rátaláltam egy posztra Alliedsen, ahol szinte az összes hiba/figyelmeztetés magyarázata (amit a compiler dobhat) megtalálható ezen a linken . (Nem szeretnék hülyeségeket írni magyar fordításban, örülök ha a magam módján megértem a szakmai kifejezéseket, d... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DexoN |
Elküldve: 2021.01.31. 16:56
|
|
|
Lecsatlakozásnál Hud[id] = 1; vagy Hud[id] = 0; Ki/Be kapcsolható Hud rendszer lenne! :) Az utóbbi, mivel azzal megakadályozod hogy a fellépő játékosok megkapják az előző játékos hud beállításait. Személyes vélemény: Szerintem ne úgy tanulj meg scriptelni, hogy telibe átmásolsz egy másik pluginból ... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DexoN |
Elküldve: 2021.02.02. 02:30
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DexoN |
Elküldve: 2021.02.02. 17:38
|
|
|
Üdv.
Code: while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp]) Rang[Gyilkos]++; ChatRendszered(Gyilkos, "Gratulálok! Előre léptél egy rangot. | Jelenlegi rang: %s", Rangok[Rang[Gyilkos]][Szint]) |
|
|
|