hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 06:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 158 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 157 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Játékos kinézet
HozzászólásElküldve: 2015.09.20. 14:34 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.04. 20:19
Hozzászólások: 23
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Üdv,
Átalakítottam az adminmodel plugint hogy minden játékosnak lecserélje a kinézetét. Viszont csatlakozáskor az első körben még az alap játékos kinézeteket adja be, s csak a 2. körben váltja el az általam lekért skint. Valaki javítaná ezt nekem hogy rögtön az első respawn-ál is működjön?! Előre is köszönöm :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. new jatekos[33]
  6.  
  7. #define model jatekos[id] >= 0
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
  12. register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
  13. return PLUGIN_CONTINUE
  14. }
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/player/NosztalgiaCSe_ct/NosztalgiaCSe_ct.mdl")
  18. precache_model("models/player/NosztalgiaCSe_te/NosztalgiaCSe_te.mdl")
  19.  
  20. return PLUGIN_CONTINUE
  21. }
  22.  
  23. public resetModel(id, level, cid) {
  24. if (get_user_flags(id) & model && is_user_alive(id)) {
  25. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  26. if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  27. cs_set_user_model(id, "NosztalgiaCSe_te")
  28. }
  29. else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  30. cs_set_user_model(id, "NosztalgiaCSe_ct")
  31. }
  32. else {
  33. cs_reset_user_model(id)
  34. }
  35. }
  36.  
  37. return PLUGIN_CONTINUE
  38. }

_________________
Kép

[steam]http://steamcommunity.com/id/pupi93[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos kinézet
HozzászólásElküldve: 2015.09.20. 14:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Szerintem ne foglalkozz vele, megoldható, de sokat enne.

Mellékesen a flag rész még mindig ott van.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. public plugin_init() {
  6. register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
  7. register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
  8. return PLUGIN_CONTINUE
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache() {
  12. precache_model("models/player/NosztalgiaCSe_ct/NosztalgiaCSe_ct.mdl")
  13. precache_model("models/player/NosztalgiaCSe_te/NosztalgiaCSe_te.mdl")
  14.  
  15. return PLUGIN_CONTINUE
  16. }
  17.  
  18. public resetModel(id, level, cid) {
  19. if (is_user_alive(id)) {
  20. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  21. if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  22. cs_set_user_model(id, "NosztalgiaCSe_te")
  23. }
  24. else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  25. cs_set_user_model(id, "NosztalgiaCSe_ct")
  26. }
  27. else {
  28. cs_reset_user_model(id)
  29. }
  30. }
  31.  
  32. return PLUGIN_CONTINUE
  33. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos kinézet
HozzászólásElküldve: 2015.09.20. 14:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <hamsandwich>
  2.  
  3. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwEledesPost", 1 );
  4.  
  5. public fwEledesPost( id )
  6. {
  7. if( is_user_alive( id ) ) //run time errorok elkerülésére
  8. {
  9. //Ide jön ami resetmodelben van
  10. }
  11. }


Ennyi lenne szerintem, ez minden játékos éledésekor lefut.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos kinézet
HozzászólásElküldve: 2015.09.22. 23:56 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Case-eknél lehet használni else if-et más jogokra mondjuk, vagy ha beteszel egy is_user_steam stockot,akkor steameseknek valami, stb. :D
Így agyon módosítható. Most alapból ott 2adminskinnek, de nyomatsz egy else-t akkor lehet playernek is a cs_set_user_model

Vagy csak kitörlöd az
Kód:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) 
részt és akkor csak egy-egy skin van mindenkinek, mert ugye a kérésed ez volt :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Player Models"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  12. }
  13.  
  14. new const modellek[][] = {
  15. "models/player/tmodell/tmodell.mdl",
  16. "models/player/ctmodell/ctmodell.mdl"
  17. }
  18.  
  19. public plugin_precache() {
  20. for(new i; i<sizeof(modellek);i++) precache_model(modellek[i]);
  21. }
  22.  
  23. public spawn_event(id) {
  24. if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED;
  25. static team
  26. team = get_user_team(id)
  27. switch(team) {
  28. case 1: {
  29. if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) cs_set_user_model(id, "tmodell");
  30. }
  31. case 2: {
  32. if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) cs_set_user_model(id, "ctmodell");
  33. }
  34. }
  35. return HAM_IGNORED
  36. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos kinézet
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 11:57 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.04. 22:42
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
mforce írta:
Case-eknél lehet használni else if-et más jogokra mondjuk, vagy ha beteszel egy is_user_steam stockot,akkor steameseknek valami, stb. :D
Így agyon módosítható. Most alapból ott 2adminskinnek, de nyomatsz egy else-t akkor lehet playernek is a cs_set_user_model

Vagy csak kitörlöd az
Kód:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) 
részt és akkor csak egy-egy skin van mindenkinek, mert ugye a kérésed ez volt :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <hamsandwich>#include <cstrike> #define PLUGIN "Player Models"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "mforce" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)} new const modellek[][] = { "models/player/tmodell/tmodell.mdl", "models/player/ctmodell/ctmodell.mdl"} public plugin_precache() { for(new i; i<sizeof(modellek);i++) precache_model(modellek[i]);} public spawn_event(id) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; static team team = get_user_team(id) switch(team) { case 1: { if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) cs_set_user_model(id, "tmodell"); } case 2: { if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) cs_set_user_model(id, "ctmodell"); } } return HAM_IGNORED}




hogy lehetne hogy az összes playernek lecserélje a skint

_________________
Konfigost keresek aki ha bozonyít megkapja a jogot hogy az összes pbt szervert konfigolja irányitja


Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos kinézet
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 12:25 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)


Részeket kitörlöd.
Mellesleg pont tegnap beszéltem egy orosz ismerőssel erről, <cstrike> include helyett ajánlottabb itt <fakemeta>-t használni, és akkor fm_cs_set_user_model -t írni.
Mert kijátszható a sima cs_set_user_model :) De nem ragozom.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos kinézet
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 14:01 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.07.05. 12:18
Hozzászólások: 172
Megköszönt másnak: 41 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
mforce írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)

Részeket kitörlöd.
Mellesleg pont tegnap beszéltem egy orosz ismerőssel erről, <cstrike> include helyett ajánlottabb itt <fakemeta>-t használni, és akkor fm_cs_set_user_model -t írni.
Mert kijátszható a sima cs_set_user_model :) De nem ragozom.




megcsinalnád legyszi nem vágom mi hogy van


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos kinézet
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 16:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #pragma semicolon 1
  7.  
  8. #define MAX_PLAYERS 32
  9.  
  10. #define admin ADMIN_BAN
  11. #define lady ADMIN_LEVEL_G
  12. #define vip ADMIN_LEVEL_D
  13.  
  14. #define BIT_VALID(%1,%2) ((%1) & (1 << ((%2) - 1)))
  15. #define BIT_ADD(%1,%2) ((%1) |= (1 << ((%2) - 1)))
  16. #define BIT_SUB(%1,%2) ((%1) &= ~(1 << ((%2) - 1)))
  17. #define BIT_NOT_VALID(%1,%2) (~(%1) & (1 << ((%2) - 1)))
  18.  
  19. new g_iBitClientAdmin, g_iBitClientVip, g_iBitClientLady, g_iBitCustomModel;
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin("Admin, Vip and Lady models", "0.3b", "Freedo.m +mod.Leg");
  24. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn_Post", 1);
  25. register_forward(FM_SetClientKeyValue, "FM_SetClientKeyValue_Pre", 0);
  26. }
  27.  
  28. public plugin_precache()
  29. {
  30. precache_model("models/player/lady_terbp/lady_terbp.mdl");
  31. precache_model("models/player/lady_ctbp/lady_ctbp.mdl");
  32.  
  33. precache_model("models/player/admin_terbp/admin_terbp.mdl");
  34. precache_model("models/player/admin_ctbp/admin_ctbp.mdl");
  35.  
  36. precache_model("models/player/vip_terbp/vip_terbp.mdl");
  37. precache_model("models/player/vip_ctbp/vip_ctbp.mdl");
  38. }
  39.  
  40. public client_putinserver(id)
  41. {
  42. resetBit(id);
  43.  
  44. new flags = get_user_flags(id);
  45. if (flags & lady)
  46. BIT_ADD(g_iBitClientLady, id);
  47. else if (flags & admin)
  48. BIT_ADD(g_iBitClientAdmin, id);
  49. else if (flags & vip)
  50. BIT_ADD(g_iBitClientVip, id);
  51. }
  52.  
  53. public client_disconnect(id)
  54. {
  55. resetBit(id);
  56. }
  57. public resetBit(id)
  58. {
  59. BIT_SUB(g_iBitCustomModel, id);
  60. BIT_SUB(g_iBitClientLady, id);
  61. BIT_SUB(g_iBitClientAdmin, id);
  62. BIT_SUB(g_iBitClientVip, id);
  63. }
  64.  
  65. public Ham_PlayerSpawn_Post(id)
  66. {
  67. if (is_user_alive(id))
  68. {
  69. if(BIT_VALID(g_iBitClientLady, id))
  70. {
  71. switch(cs_get_user_team(id))
  72. {
  73. case CS_TEAM_T: fm_cs_set_user_model(id, "lady_terbp");
  74. case CS_TEAM_CT: fm_cs_set_user_model(id, "lady_ctbp");
  75. }
  76. }
  77.  
  78. else if(BIT_VALID(g_iBitClientAdmin, id))
  79. {
  80. switch(cs_get_user_team(id))
  81. {
  82. case CS_TEAM_T: fm_cs_set_user_model(id, "admin_terbp");
  83. case CS_TEAM_CT: fm_cs_set_user_model(id, "admin_ctbp");
  84. }
  85. }
  86.  
  87. else if(BIT_VALID(g_iBitClientVip, id))
  88. {
  89. switch(cs_get_user_team(id))
  90. {
  91. case CS_TEAM_T: fm_cs_set_user_model(id, "vip_terbp");
  92. case CS_TEAM_CT: fm_cs_set_user_model(id, "vip_ctbp");
  93. }
  94. }
  95. else fm_cs_reset_user_model(id);
  96. }
  97.  
  98. }
  99.  
  100. new g_szPlayerModel[MAX_PLAYERS + 1][32];
  101.  
  102. public FM_SetClientKeyValue_Pre(id, const szInfobuffer[], const szKey[])
  103. {
  104. if(BIT_VALID(g_iBitCustomModel, id) && equal(szKey, "model"))
  105. {
  106. static szCurrentModel[32];
  107. fm_cs_get_user_model(id, szCurrentModel, charsmax(szCurrentModel));
  108. if(!equal(szCurrentModel, g_szPlayerModel[id])) fm_cs_set_user_model(id, g_szPlayerModel[id]);
  109. return FMRES_SUPERCEDE;
  110. }
  111. return FMRES_IGNORED;
  112. }
  113.  
  114. stock fm_cs_get_user_model(id, szModel[], szLen) engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", szModel, szLen);
  115. stock fm_cs_set_user_model(id, const szModelName[])
  116. {
  117. engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", szModelName);
  118. copy(g_szPlayerModel[id], charsmax(g_szPlayerModel[]), szModelName);
  119. BIT_ADD(g_iBitCustomModel, id);
  120. }
  121.  
  122. stock fm_cs_reset_user_model(id)
  123. {
  124. BIT_SUB(g_iBitCustomModel, id);
  125. dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id));
  126. }
  127.  

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos kinézet
HozzászólásElküldve: 2015.11.21. 17:20 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.04. 22:42
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
mforce írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <fakemeta>#include <hamsandwich> #pragma semicolon 1 #define MAX_PLAYERS 32 #define admin ADMIN_BAN#define lady ADMIN_LEVEL_G#define vip ADMIN_LEVEL_D #define BIT_VALID(%1,%2) ((%1) & (1 << ((%2) - 1)))#define BIT_ADD(%1,%2) ((%1) |= (1 << ((%2) - 1)))#define BIT_SUB(%1,%2) ((%1) &= ~(1 << ((%2) - 1)))#define BIT_NOT_VALID(%1,%2) (~(%1) & (1 << ((%2) - 1))) new g_iBitClientAdmin, g_iBitClientVip, g_iBitClientLady, g_iBitCustomModel; public plugin_init(){ register_plugin("Admin, Vip and Lady models", "0.3b", "Freedo.m +mod.Leg"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn_Post", 1); register_forward(FM_SetClientKeyValue, "FM_SetClientKeyValue_Pre", 0);} public plugin_precache(){ precache_model("models/player/lady_terbp/lady_terbp.mdl"); precache_model("models/player/lady_ctbp/lady_ctbp.mdl");  precache_model("models/player/admin_terbp/admin_terbp.mdl"); precache_model("models/player/admin_ctbp/admin_ctbp.mdl");  precache_model("models/player/vip_terbp/vip_terbp.mdl"); precache_model("models/player/vip_ctbp/vip_ctbp.mdl");} public client_putinserver(id){ resetBit(id);  new flags = get_user_flags(id); if (flags & lady) BIT_ADD(g_iBitClientLady, id); else if (flags & admin) BIT_ADD(g_iBitClientAdmin, id); else if (flags & vip) BIT_ADD(g_iBitClientVip, id);} public client_disconnect(id){ resetBit(id);}public resetBit(id){ BIT_SUB(g_iBitCustomModel, id); BIT_SUB(g_iBitClientLady, id); BIT_SUB(g_iBitClientAdmin, id); BIT_SUB(g_iBitClientVip, id);} public Ham_PlayerSpawn_Post(id){ if (is_user_alive(id)) { if(BIT_VALID(g_iBitClientLady, id)) { switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: fm_cs_set_user_model(id, "lady_terbp"); case CS_TEAM_CT: fm_cs_set_user_model(id, "lady_ctbp"); } }  else if(BIT_VALID(g_iBitClientAdmin, id)) { switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: fm_cs_set_user_model(id, "admin_terbp"); case CS_TEAM_CT: fm_cs_set_user_model(id, "admin_ctbp"); } }  else if(BIT_VALID(g_iBitClientVip, id)) { switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: fm_cs_set_user_model(id, "vip_terbp"); case CS_TEAM_CT: fm_cs_set_user_model(id, "vip_ctbp"); } } else fm_cs_reset_user_model(id); } } new g_szPlayerModel[MAX_PLAYERS + 1][32]; public FM_SetClientKeyValue_Pre(id, const szInfobuffer[], const szKey[]){ if(BIT_VALID(g_iBitCustomModel, id) && equal(szKey, "model")) { static szCurrentModel[32]; fm_cs_get_user_model(id, szCurrentModel, charsmax(szCurrentModel)); if(!equal(szCurrentModel, g_szPlayerModel[id])) fm_cs_set_user_model(id, g_szPlayerModel[id]); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED;} stock fm_cs_get_user_model(id, szModel[], szLen) engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", szModel, szLen);stock fm_cs_set_user_model(id, const szModelName[]){ engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", szModelName); copy(g_szPlayerModel[id], charsmax(g_szPlayerModel[]), szModelName); BIT_ADD(g_iBitCustomModel, id);} stock fm_cs_reset_user_model(id){ BIT_SUB(g_iBitCustomModel, id); dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id));} 



játékos skint nem cseréli le

_________________
Konfigost keresek aki ha bozonyít megkapja a jogot hogy az összes pbt szervert konfigolja irányitja


Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos kinézet
HozzászólásElküldve: 2015.11.21. 17:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Player Models"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  12. }
  13.  
  14. new const modellek[][] = {
  15. "models/player/tmodell/tmodell.mdl",
  16. "models/player/ctmodell/ctmodell.mdl"
  17. }
  18.  
  19. public plugin_precache() {
  20. for(new i; i<sizeof(modellek);i++) precache_model(modellek[i]);
  21. }
  22.  
  23. public spawn_event(id) {
  24. if(is_user_alive(id)) {
  25. static team
  26. team = get_user_team(id)
  27. switch(team) {
  28. case 1: {
  29. cs_set_user_model(id, "tmodell");
  30. }
  31. case 2: {
  32. cs_set_user_model(id, "ctmodell");
  33. }
  34. }
  35. }
  36. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole