hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 220 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü javítás
HozzászólásElküldve: 2014.12.26. 15:31 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.22. 10:54
Hozzászólások: 226
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Sziasztok!

Valaki kitudná nekem javítani?
WP-t valamiért nem lehetne megvenni.:S

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new bool:wpon
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say guns", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. wpon = false
  28. }
  29.  
  30.  
  31. public fegyvermenu(id)
  32. {
  33. strip_user_weapons(id)
  34. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  35. new jatekos[32]
  36. new ctnum, tnum
  37. get_players(jatekos, ctnum, "e", "CT")
  38. get_players(jatekos, tnum, "e", "TERRORIST")
  39. if(ctnum >= 4 && tnum >= 4)
  40. {
  41. wpon = true
  42. }
  43. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  44. {
  45. strip_user_weapons(id);
  46. new menu = menu_create("\d[ \d[\yBARTOS\d] » \rValassz \yFegyver \yCsomagot! \d]", "handler");
  47. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  48. menu_additem(menu, "[\rAK47 \yCsomag]", "2", 0);
  49. menu_additem(menu, "[\rAWP \yCsomag]\d [\rElso 4 embernek\d]", "3", 0);
  50. menu_additem(menu, "[\rMachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  51. menu_additem(menu, "[\rAUG \yCsomag]", "5", 0);
  52. menu_additem(menu, "[\rFAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  53. menu_additem(menu, "[\rGalil \yCsomag]", "7", 0);
  54. menu_additem(menu, "[\rSMG \yCsomag]", "8", 0);
  55. menu_additem(menu, "[\rAutoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  56. menu_additem(menu, "[\rShotgun \yCsomag]\d [\rM3\d]", "10", 0);
  57. menu_additem(menu, "[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  58. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  59. menu_display(id, menu);
  60.  
  61. }
  62. else
  63. {
  64. new menu = menu_create("\d[ \d[\yBARTOS\d] » \rValassz \yFegyver \yCsomagot! \d]", "handler");
  65. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  66. menu_additem(menu, "[\rAK47 \yCsomag]", "2", 0);
  67. menu_additem(menu, "[\rAWP \yCsomag]\d [\rElso 4 embernek\d]", "3", 0);
  68. menu_additem(menu, "[\rMachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  69. menu_additem(menu, "[\rAUG \yCsomag]", "5", 0);
  70. menu_additem(menu, "[\rFAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  71. menu_additem(menu, "[\rGalil \yCsomag]", "7", 0);
  72. menu_additem(menu, "[\rSMG \yCsomag]", "8", 0);
  73. menu_additem(menu, "[\rAutoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  74. menu_additem(menu, "[\rShotgun \yCsomag]\d [\rM3\d]", "10", 0);
  75. menu_additem(menu, "[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  76. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  77. menu_display(id, menu);
  78. }
  79. }
  80.  
  81. public handler(id, menu, item)
  82. {
  83. if( item == MENU_EXIT )
  84. {
  85. menu_destroy(menu);
  86. return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88. new data[6], szName[64];
  89. new access, callback;
  90. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  91. new key = str_to_num(data);
  92. switch(key)
  93. {
  94.  
  95. case 1:
  96. {
  97.  
  98. give_player_grenades(id);
  99. give_item(id, "weapon_knife");
  100. give_item(id, "weapon_deagle");
  101. give_item(id, "ammo_50ae");
  102. give_item(id, "ammo_50ae");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "weapon_m4a1");
  105. give_item(id, "ammo_556nato");
  106. give_item(id, "ammo_556nato");
  107. give_item(id, "ammo_556nato");
  108. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4M4A1 Csomagot!");
  109. }
  110. case 2:
  111. {
  112.  
  113. give_player_grenades(id);
  114. give_item(id, "weapon_knife");
  115. give_item(id, "weapon_deagle");
  116. give_item(id, "ammo_50ae");
  117. give_item(id, "ammo_50ae");
  118. give_item(id, "ammo_50ae");
  119. give_item(id, "weapon_ak47");
  120. give_item(id, "ammo_762nato");
  121. give_item(id, "ammo_762nato");
  122. give_item(id, "ammo_762nato");
  123. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4AK47 Csomagot!");
  124. }
  125. case 3:
  126. {
  127. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  128. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  129. {
  130. if(gWPCT < 4 && wpon == true)
  131. {
  132.  
  133. give_player_grenades(id);
  134. give_item(id, "weapon_knife");
  135. give_item(id, "weapon_awp");
  136. give_item(id, "weapon_deagle");
  137. give_item(id, "ammo_50ae");
  138. give_item(id, "ammo_50ae");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_338magnum");
  141. give_item(id, "ammo_338magnum");
  142. give_item(id, "ammo_338magnum");
  143. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4AWP Csomagot!");
  144. gWPCT++
  145. }
  146. else
  147. {
  148. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  149. show_hudmessage(id, "Maximum 4-en lehet WP-zni..!");
  150. fegyvermenu(id);
  151. }
  152. }
  153. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  154. {
  155. if(gWPTE < 4 && wpon == true)
  156. {
  157.  
  158. give_player_grenades(id);
  159. give_item(id, "weapon_knife");
  160. give_item(id, "weapon_awp");
  161. give_item(id, "weapon_deagle");
  162. give_item(id, "ammo_50ae");
  163. give_item(id, "ammo_50ae");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_338magnum");
  166. give_item(id, "ammo_338magnum");
  167. give_item(id, "ammo_338magnum");
  168. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4AWP Csomagot!");
  169. gWPTE++
  170. }
  171. else
  172. {
  173. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  174. show_hudmessage(id, "Maximum 4-en lehet WP-zni..!");
  175. fegyvermenu(id);
  176. }
  177. }
  178.  
  179. }
  180. case 4:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "weapon_m249");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. give_item(id, "ammo_556natobox");
  192. give_item(id, "ammo_556natobox");
  193. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4MacHineGun Csomagot!");
  194. }
  195. case 5:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_aug");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4AUG Csomagot!");
  209. }
  210. case 6:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_famas");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4FAMAS Csomagot!");
  224. }
  225. case 7:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_galil");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. give_item(id, "ammo_556nato");
  237. give_item(id, "ammo_556nato");
  238. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4Galil Csomagot!");
  239. }
  240. case 8:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. give_item(id, "ammo_9mm");
  252. give_item(id, "ammo_9mm");
  253. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4SMG Csomagot!");
  254. }
  255. case 9:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_xm1014");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4AutoShotgun Csomagot!");
  269. }
  270. case 10:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_m3");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. give_item(id, "ammo_buckshot");
  282. give_item(id, "ammo_buckshot");
  283. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4Shotgun Csomagot!");
  284. }
  285. case 11:
  286. {
  287.  
  288. give_player_grenades(id);
  289. give_item(id, "weapon_knife");
  290. give_item(id, "weapon_deagle");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae");
  293. give_item(id, "ammo_50ae")
  294. give_item(id, "weapon_scout");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. give_item(id, "ammo_762nato");
  297. give_item(id, "ammo_762nato");
  298. ColorChat(id, BLUE, "^4[BARTOS] » ^3Kaptal egy ^4Scout Csomagot!");
  299. }
  300. }
  301. return PLUGIN_HANDLED;
  302. }
  303.  
  304. stock give_player_grenades(index)
  305. {
  306. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  307. give_item(index, "weapon_flashbang");
  308. give_item(index, "weapon_flashbang");
  309. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  310. give_item(index, "item_thighpack");
  311. give_item(index, "item_assaultsuit");
  312. }
  313.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü javítás
HozzászólásElküldve: 2014.12.27. 00:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Ha a 4v4 meg van akkor sem?

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole