hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 22:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 312 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 311 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver tulajdonság
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 18:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv!


Van két különböző (lényegtelen hogy mibe különbözik) tegyük fel, ak47-etem. Azt szeretném, hogyha egy játékos kiválasztja mondjuk az ak47 v2-t, de eldobja (vagy meghal) és egy másik játékos odamegy és felszedi, akkor az ak47 v2-t adja neki oda, ne sima ak47-et.
Ez hogyan oldható meg?
Itt van rá egy példa kód, de eléggé elakadtam :| :|
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Bence98007"
  10.  
  11. new ak[33]
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_clcmd("say /menu", "menu")
  16. }
  17.  
  18. public menu(id)
  19. {
  20. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert", "menu_handler");
  21. menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0);
  22. menu_additem(menu, "\wAK47 v2", "2", 0);
  23. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  24. menu_display(id, menu, 0);
  25. }
  26. public menu_handler(id, menu, item)
  27. {
  28.  
  29. if( item == MENU_EXIT )
  30. {
  31. menu_destroy(menu);
  32. return PLUGIN_HANDLED;
  33. }
  34.  
  35. new data[6], szName[64];
  36.  
  37. new access, callback;
  38.  
  39. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  40. new key = str_to_num(data);
  41.  
  42. switch(key)
  43. {
  44.  
  45. case 1:
  46. {
  47. give_item(id, "weapon_ak47")
  48. ak[id]=1;
  49. }
  50. case 2:
  51. {
  52. give_item(id, "weapon_ak47")
  53. ak[id]=2;
  54. }
  55.  
  56. }
  57. menu_destroy(menu);
  58. return PLUGIN_HANDLED;
  59. }
  60.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver tulajdonság
HozzászólásElküldve: 2015.08.03. 01:52 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.11. 01:10
Hozzászólások: 56
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Elvileg ezzel jó!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plug-In"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Bence98007"
  11.  
  12. new ak[33]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. register_clcmd("say /menu", "menu")
  17.  
  18. register_event("DeathMsg", "death", "a")
  19.  
  20. }
  21. public plugin_precache()
  22. {
  23. precache_model("models/szervered neve vagy barmi/v_modelneve.mdl")
  24. precache_model("models/szervered neve vagy barmi/v_modelneve.mdl")
  25. }
  26. public skin_check(id)
  27. {
  28. new weapon = get_user_weapon(id)
  29.  
  30. if(ak[id] == 1 && weapon == CSW_AK47)
  31. {
  32. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/szervered neve vagy barmi/v_modelneve.mdl")
  33. }
  34. if(ak[id] == 2 && weapon == CSW_AK47)
  35. {
  36. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/szervered neve vagy barmi/v_modelneve.mdl")
  37. }
  38. }
  39. public ecw(id)
  40. {
  41. new weapon = get_user_weapon(id)
  42.  
  43. if(ak[id] == 1 && weapon == CSW_AK47)
  44. {
  45. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/szervered neve vagy barmi/v_modelneve.mdl")
  46. }
  47. if(ak[id] == 2 && weapon == CSW_AK47)
  48. {
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/szervered neve vagy barmi/v_modelneve.mdl")
  50. }
  51. }
  52. public menu(id)
  53. {
  54. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert", "menu_handler");
  55. menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0);
  56. menu_additem(menu, "\wAK47 v2", "2", 0);
  57. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  58. menu_display(id, menu, 0);
  59. }
  60. public menu_handler(id, menu, item)
  61. {
  62.  
  63. if( item == MENU_EXIT )
  64. {
  65. menu_destroy(menu);
  66. return PLUGIN_HANDLED;
  67. }
  68.  
  69. new data[6], szName[64];
  70.  
  71. new access, callback;
  72.  
  73. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  74. new key = str_to_num(data);
  75.  
  76. switch(key)
  77. {
  78.  
  79. case 1:
  80. {
  81. give_item(id, "weapon_ak47")
  82. ak[id]=1;
  83. }
  84. case 2:
  85. {
  86. give_item(id, "weapon_ak47")
  87. ak[id]=2;
  88. }
  89.  
  90. }
  91. menu_destroy(menu);
  92. return PLUGIN_HANDLED;
  93. }
  94.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver tulajdonság
HozzászólásElküldve: 2015.08.03. 08:00 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
ki mondta,hogy akar skint?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver tulajdonság
HozzászólásElküldve: 2015.08.03. 11:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.07. 14:55
Hozzászólások: 939
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 95 alkalommal
témát is nézhetnétek mikor iródott..

_________________
Hmm.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver tulajdonság
HozzászólásElküldve: 2015.08.03. 12:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Zeei írta:
témát is nézhetnétek mikor iródott..


Láttam mielott irtam

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole