hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 09:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 58 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 58 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mentes
HozzászólásElküldve: 2015.01.30. 17:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hello.Valaki kijavítaná?
Ha szerver resi van akkor eltünnek az ölések.Ha újra csatlakozok megmarad
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <nvault>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fun>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "RaZzoR"
  13.  
  14.  
  15. //#define HOOK_P_MODELS
  16. #define HOOK_V_MODELS
  17. #define HOOK_W_MODELS
  18.  
  19. new weapon_select[33]
  20. new g_vault, vault
  21. new fragek[33]
  22. new name[32][33]
  23.  
  24. new gWPCT;
  25. new gWPTE;
  26. new players[32]
  27. new numct
  28. new numt
  29.  
  30. new const priwpns[][] = {
  31. "weapon_shield",
  32. "weapon_scout",
  33. "weapon_xm1014",
  34. "weapon_mac10",
  35. "weapon_aug",
  36. "weapon_ump45",
  37. "weapon_sg550",
  38. "weapon_galil",
  39. "weapon_famas",
  40. "weapon_awp",
  41. "weapon_mp5navy",
  42. "weapon_m249",
  43. "weapon_m3",
  44. "weapon_m4a1",
  45. "weapon_tmp",
  46. "weapon_g3sg1",
  47. "weapon_sg552",
  48. "weapon_ak47",
  49. "weapon_p90"
  50. }
  51.  
  52. new const secwpns[][] = {
  53. "weapon_p228",
  54. "weapon_elite",
  55. "weapon_fiveseven",
  56. "weapon_usp",
  57. "weapon_glock18",
  58. "weapon_deagle"
  59. }
  60.  
  61. new const menu_item_names[][][] = {
  62. { "Alap Csomag", "0", "" },
  63. { "EzĂĽst Csomag", "4", "ezust" },
  64. { "Arany Csomag", "6", "arany" }
  65. }
  66.  
  67. new const models_name[][] = {
  68. "ak47.mdl",
  69. "m4a1.mdl",
  70. "awp.mdl",
  71. "scout.mdl",
  72. "famas.mdl",
  73. "m3.mdl",
  74. "aug.mdl",
  75. "galil.mdl",
  76. "m249.mdl",
  77. "mp5.mdl",
  78. "deagle.mdl"
  79. }
  80.  
  81. public plugin_init() {
  82. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  83.  
  84. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  85.  
  86. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  87. register_event("DeathMsg", "event_death", "ade")
  88.  
  89. vault = nvault_open("fegyver_skin_menu")
  90.  
  91. register_clcmd("say /fegyo", "parancsok");
  92.  
  93. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  94.  
  95. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  96.  
  97. #if defined HOOK_W_MODELS
  98. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  99. #endif
  100. }
  101.  
  102. public event_death() {
  103. new killer = read_data(1)
  104. new victim = read_data(2)
  105.  
  106. if(killer == victim)
  107. {
  108. return PLUGIN_HANDLED
  109. }
  110. fragek[killer]++
  111. }
  112. public plugin_precache() {
  113. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  114. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  115. #if defined HOOK_P_MODELS
  116. new precache_p[256]
  117. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  118.  
  119. precache_model(precache_p)
  120. #endif
  121.  
  122. #if defined HOOK_V_MODELS
  123. new precache_v[256]
  124. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  125.  
  126. precache_model(precache_v)
  127. #endif
  128. }
  129. }
  130. }
  131.  
  132.  
  133. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  134. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  135.  
  136. new owner = pev(ent, pev_owner)
  137.  
  138. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  139. new old_w[256]
  140. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  141.  
  142. new new_w[256]
  143. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  144.  
  145. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  146. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  147. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  148.  
  149. return FMRES_SUPERCEDE
  150. }
  151. }
  152.  
  153. return FMRES_IGNORED
  154. }
  155.  
  156. public Hook_P_V_Model(id) {
  157. if(!is_user_alive(id))
  158. return PLUGIN_CONTINUE
  159.  
  160. static v_model[32], p_model[32]
  161. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  162. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  163.  
  164. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  165. #if defined HOOK_V_MODELS
  166. new old_v[256]
  167. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  168.  
  169. new new_v[256]
  170. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  171.  
  172. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  173. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  174. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  175.  
  176. break
  177. }
  178. #endif
  179.  
  180. #if defined HOOK_P_MODELS
  181. new old_p[256]
  182. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  183.  
  184. new new_p[256]
  185. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  186.  
  187. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  188. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  189. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  190.  
  191. break
  192. }
  193. #endif
  194. }
  195.  
  196. return PLUGIN_CONTINUE
  197. }
  198.  
  199. public clcmd_menu(id) {
  200. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  201. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^n\yÖléseid: \r%i", fragek[id])
  202.  
  203. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  204.  
  205. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  206. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  207. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  208.  
  209. if(fragek[id] < convert_num)
  210. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\d%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  211. else
  212. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  213. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  214. }
  215.  
  216. menu_display(id, menu, 0)
  217.  
  218. return PLUGIN_HANDLED
  219. }
  220.  
  221. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  222. if(item == MENU_EXIT) {
  223. menu_destroy(menu)
  224. return PLUGIN_HANDLED
  225. }
  226.  
  227. new data[64], szName[64]
  228. new access, callback
  229. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  230.  
  231. new key = str_to_num(data)
  232. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  233.  
  234. if(fragek[id] < convert_num) {
  235. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0])
  236.  
  237. return PLUGIN_HANDLED
  238. }
  239.  
  240. else {
  241. weapon_select[id] = key
  242. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sikeresen kivlásztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0])
  243. }
  244.  
  245. return PLUGIN_CONTINUE
  246. }
  247.  
  248. public logevent_end()
  249. {
  250. gWPCT = 0;
  251. gWPTE = 0;
  252. }
  253. public Fegyvermenu(id)
  254. {
  255. get_players(players, numct, "ae", "CT")
  256. get_players(players, numt, "ae", "TERRORIST")
  257. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  258. strip_user_weapons(id);
  259. new iMenu = menu_create("\wFegyvermenĂĽ", "MainMenu_Handle");
  260. menu_additem(iMenu, "\wM4A1 \dCsomag.", "1");
  261. menu_additem(iMenu, "\wAK47 \dCsomag.", "2");
  262. menu_additem(iMenu, "\wAWP \dCsomag. \d[\relső˜ \y2 \rembernek\d]", "3");
  263. menu_additem(iMenu, "\wScout \dCsomag.", "4");
  264. menu_additem(iMenu, "\wFAMAS \dCsomag.", "5");
  265. menu_additem(iMenu, "\wShoti(M3) \dCsomag.", "6");
  266. menu_additem(iMenu, "\wAug \dCsomag.", "7");
  267. menu_additem(iMenu, "\wMP5 \dCsomag.", "8");
  268. menu_additem(iMenu, "\wGalil \dCsomag.", "9");
  269. menu_additem(iMenu, "\wM249 \dCsomag.", "10");
  270.  
  271. menu_display(id, iMenu);
  272. }
  273.  
  274. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  275. {
  276. if( iItem == MENU_EXIT )
  277. {
  278. menu_destroy(iMenu);
  279. return PLUGIN_HANDLED;
  280. }
  281.  
  282. new iAccess, iCallback, szData[5];
  283. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  284. drop_pri(id)
  285. drop_sec(id)
  286. switch( str_to_num(szData) )
  287. {
  288. case 1:
  289. {
  290.  
  291.  
  292. give_item(id, "weapon_knife")
  293. give_item(id, "weapon_m4a1")
  294. give_item(id, "weapon_deagle")
  295. give_player_grenades(id);
  296. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  297. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  298.  
  299. ColorChat(id, RED, "[HunGun] ^4M4A1 csomagot kaptál!")
  300. }
  301.  
  302. case 2:
  303. {
  304. give_item(id, "weapon_knife")
  305. give_item(id, "weapon_ak47")
  306. give_item(id, "weapon_deagle")
  307. give_player_grenades(id);
  308. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  309. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  310.  
  311. ColorChat(id, RED, "[HunGun] ^4AK47 csomagot kaptál!");
  312.  
  313. }
  314.  
  315. case 3:
  316. {
  317. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  318. if(numct >= 4 && numt >= 4)
  319. {
  320. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  321. {
  322. if(gWPCT < 2)
  323. {
  324. give_item(id, "weapon_awp")
  325. give_item(id, "weapon_deagle")
  326. give_player_grenades(id);
  327. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,10)
  328. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  329. ColorChat(id, RED, "[HunGun] ^4AWP csomagot kaptál!");
  330. gWPCT++
  331. }
  332. else
  333. {
  334. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  335. Fegyvermenu(id);
  336. }
  337. }
  338. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  339. {
  340. if(gWPTE < 2)
  341. {
  342. give_item(id, "weapon_awp")
  343. give_item(id, "weapon_deagle")
  344. give_player_grenades(id);
  345. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,10)
  346. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  347. ColorChat(id, RED, "[HunGun] ^4AWP csomagot kaptál!");
  348. gWPTE++
  349. }
  350. else
  351. {
  352. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  353. }
  354. }
  355. }
  356. else
  357. {
  358. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 így nem használhatod az AWP-t!")
  359. Fegyvermenu(id)
  360. }
  361.  
  362. }
  363.  
  364. case 4:
  365. {
  366. give_item(id, "weapon_knife")
  367. give_item(id, "weapon_scout")
  368. give_item(id, "weapon_deagle")
  369. give_player_grenades(id);
  370. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,90)
  371. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  372.  
  373.  
  374. ColorChat(id, RED, "[HunGun] ^4Scout csomagot kaptál!");
  375. }
  376.  
  377. case 5:
  378. {
  379. give_item(id, "weapon_knife")
  380. give_item(id, "weapon_famas")
  381. give_item(id, "weapon_deagle")
  382. give_player_grenades(id);
  383. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  384. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  385.  
  386.  
  387. ColorChat(id, RED, "[HunGun] ^4Famas csomagot kaptál!");
  388. }
  389.  
  390. case 6:
  391. {
  392. give_item(id, "weapon_knife")
  393. give_item(id, "weapon_m3")
  394. give_item(id, "weapon_deagle")
  395. give_player_grenades(id);
  396. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,32)
  397. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  398.  
  399.  
  400. ColorChat(id, RED, "[HunGun] ^4Shoti csomagot kaptál!");
  401. }
  402.  
  403. case 7:
  404. {
  405. give_item(id, "weapon_knife")
  406. give_item(id, "weapon_aug")
  407. give_item(id, "weapon_deagle")
  408. give_player_grenades(id);
  409. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90)
  410. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  411. ColorChat(id, RED, "[HunGun] ^4Aug csomagot kaptál!");
  412. }
  413.  
  414. case 8:
  415. {
  416. give_item(id, "weapon_knife")
  417. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  418. give_item(id, "weapon_deagle")
  419. give_player_grenades(id);
  420. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  421. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  422.  
  423. ColorChat(id, RED, "[HunGun] ^4SMG csomagot kaptál!");
  424. }
  425.  
  426. case 9:
  427. {
  428. give_item(id, "weapon_knife")
  429. give_item(id, "weapon_galil")
  430. give_item(id, "weapon_deagle")
  431. give_player_grenades(id);
  432. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GALIL,90)
  433. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  434.  
  435.  
  436. ColorChat(id, RED, "[HunGun] ^4Galil csomagot kaptál!");
  437. }
  438.  
  439. case 10:
  440. {
  441. give_item(id, "weapon_knife")
  442. give_item(id, "weapon_m249")
  443. give_item(id, "weapon_deagle")
  444. give_player_grenades(id);
  445. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  446. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  447.  
  448.  
  449. ColorChat(id, RED, "[HunGun] ^4MachineGun csomagot kaptál!");
  450. }
  451. }
  452.  
  453. return PLUGIN_HANDLED;
  454. }
  455.  
  456. stock give_player_grenades(index)
  457. {
  458. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  459. give_item(index, "weapon_flashbang");
  460. give_item(index, "weapon_flashbang");
  461. give_item(index, "item_thighpack");
  462. give_item(index, "item_assaultsuit");
  463. }
  464.  
  465.  
  466. stock drop_pri(id)
  467. {
  468. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  469. {
  470. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  471. }
  472. }
  473.  
  474. stock drop_sec(id)
  475. {
  476. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  477. {
  478. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  479. }
  480. }
  481. public parancsok(id)
  482. {
  483. {
  484. Fegyvermenu(id);
  485. }
  486. }
  487. public JatekosEledes(id)
  488. {
  489. if( is_user_alive(id) )
  490. {
  491. Fegyvermenu(id);
  492. }
  493. }
  494. public client_putinserver(id) {
  495. betoltes(id)
  496. get_user_name(id, name[id], 31)
  497. }
  498.  
  499. public mentes(id)
  500. {
  501. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  502. get_user_name(id, name, 31)
  503. format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id])
  504. format(vaultdata,511,"%d", fragek[id])
  505. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  506. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  507. return PLUGIN_CONTINUE
  508. }
  509. public betoltes(id)
  510. {
  511. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  512. get_user_name(id, name, 31)
  513. format(vaultkey,63,"%s-frag", name[id])
  514. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  515. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,511)
  516. fragek[id] = str_to_num(vaultdata)
  517. return PLUGIN_CONTINUE;
  518. }
  519. public client_disconnect(id)
  520. {
  521. mentes(id)
  522. }
  523. public client_connect(id)
  524. {
  525. betoltes(id)
  526. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentes
HozzászólásElküldve: 2015.01.30. 17:49 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
public plugin_end() {
nvault_close(vault)
}

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentes
HozzászólásElküldve: 2015.01.30. 20:41 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
nem jó

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole