hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 14:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 313 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 313 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyvermenü javítás
HozzászólásElküldve: 2014.11.24. 16:35 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ezt valaki megcsinálná úgy hogy awp 4v4-től legyen és amit választottál fegyvert pl ak47 az a kövi körben ne legyen meg szval ne lehesen 2 fegyót buggoltatni és csak deaglet kapjon
köszönöm
GOMB jár!!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 4;
  27. gWPTE = 4;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 20;
  40. already[id] = false;
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43.  
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  49. new string[200];
  50.  
  51. if(g_showsec[id] <= 20)
  52. {
  53. if(g_showsec[id] != 0)
  54. {
  55. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  56. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  57. g_showsec[id]--;
  58. }
  59. else
  60. {
  61. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. }
  65.  
  66. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  67. {
  68.  
  69. formatex(string, charsmax(string), "\r.:[4\wZ3\yR]:. \rFegyver\yMenü \r[%d MP]:", g_showsec[id]);
  70. new menu = menu_create(string, "handler")
  71. menu_additem(menu, "\r[M4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  72. menu_additem(menu, "\r[AK47 \yCsomag]", "2", 0);
  73. menu_additem(menu, "\r[AWP \yCsomag] \r(4v4-től használható)" , "3", 0);
  74. menu_additem(menu, "\r[MachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  75. menu_additem(menu, "\r[AUG \yCsomag]", "5", 0);
  76. menu_additem(menu, "\r[FAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  77. menu_additem(menu, "\r[Galil \yCsomag]", "7", 0);
  78. menu_additem(menu, "\r[SMG \yCsomag]", "8", 0);
  79. menu_additem(menu, "\r[Autoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  80. menu_additem(menu, "\r[Shotgun \yCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  81. menu_additem(menu, "\r[Scout \yCsomag]", "11", 0);
  82. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  83.  
  84. menu_display(id, menu);
  85. }
  86. else
  87. {
  88. formatex(string, charsmax(string), "\r.:[4\wZ3\yR]:. \rFegyver\yMenü \r[%d MP]:", g_showsec[id]);
  89. new menu = menu_create(string, "handler")
  90. menu_additem(menu, "\r[M4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  91. menu_additem(menu, "\r[AK47 \yCsomag]", "2", 0);
  92. menu_additem(menu, "\r[AWP \yCsomag] \r(4v4-től használható)" , "3", 0);
  93. menu_additem(menu, "\r[MachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  94. menu_additem(menu, "\r[AUG \yCsomag]", "5", 0);
  95. menu_additem(menu, "\r[FAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  96. menu_additem(menu, "\r[Galil \yCsomag]", "7", 0);
  97. menu_additem(menu, "\r[SMG \yCsomag]", "8", 0);
  98. menu_additem(menu, "\r[Autoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  99. menu_additem(menu, "\r[Shotgun \yCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  100. menu_additem(menu, "\r[Scout \yCsomag]", "11", 0);
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  102. menu_display(id, menu);
  103. }
  104.  
  105. return PLUGIN_HANDLED;
  106. }
  107.  
  108. public handler(id, menu, item)
  109. {
  110. if( item == MENU_EXIT )
  111. {
  112. menu_destroy(menu);
  113. return PLUGIN_HANDLED;
  114. }
  115. already[id] = true;
  116. new data[6], szName[64];
  117. new access, callback;
  118. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  119. new key = str_to_num(data);
  120. switch(key)
  121. {
  122.  
  123. case 1:
  124. {
  125.  
  126. give_player_grenades(id);
  127. give_item(id, "weapon_knife");
  128. give_item(id, "weapon_deagle");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "weapon_m4a1");
  133. give_item(id, "ammo_556nato");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. give_item(id, "ammo_556nato");
  136. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4M4A1 csomagot ^1válaszottad!");
  137. }
  138. case 2:
  139. {
  140.  
  141. give_player_grenades(id);
  142. give_item(id, "weapon_knife");
  143. give_item(id, "weapon_deagle");
  144. give_item(id, "ammo_50ae");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "weapon_ak47");
  148. give_item(id, "ammo_762nato");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. give_item(id, "ammo_762nato");
  151. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Ak47 csomagot ^1válaszottad!");
  152. }
  153. case 3:
  154. {
  155. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  156. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  157. {
  158. if(gWPCT < 4)
  159. {
  160.  
  161. give_player_grenades(id);
  162. give_item(id, "weapon_knife");
  163. give_item(id, "weapon_awp");
  164. give_item(id, "weapon_deagle");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4AWP csomagot ^1válaszottad!");
  172. gWPCT++
  173. }
  174. else
  175. {
  176. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Csapatonként csak 4 ember wp-zhet!");
  177. fegyvermenu(id);
  178. }
  179. }
  180. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  181. {
  182. if(gWPTE < 4)
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_awp");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_338magnum");
  193. give_item(id, "ammo_338magnum");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4AWP csomagot ^1válaszottad!");
  196. gWPTE++
  197. }
  198. else
  199. {
  200. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Csapatonként csak 4 ember wp-zhet!");
  201. fegyvermenu(id);
  202. }
  203. }
  204.  
  205. }
  206. case 4:
  207. {
  208.  
  209. give_player_grenades(id);
  210. give_item(id, "weapon_knife");
  211. give_item(id, "weapon_deagle");
  212. give_item(id, "ammo_50ae");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "weapon_m249");
  216. give_item(id, "ammo_556natobox");
  217. give_item(id, "ammo_556natobox");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4MachineGun csomagot ^1válaszottad!");
  220. }
  221. case 5:
  222. {
  223.  
  224. give_player_grenades(id);
  225. give_item(id, "weapon_knife");
  226. give_item(id, "weapon_deagle");
  227. give_item(id, "ammo_50ae");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae")
  230. give_item(id, "weapon_aug");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4AUG csomagot ^1válaszottad!");
  235. }
  236. case 6:
  237. {
  238.  
  239. give_player_grenades(id);
  240. give_item(id, "weapon_knife");
  241. give_item(id, "weapon_deagle");
  242. give_item(id, "ammo_50ae");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae")
  245. give_item(id, "weapon_famas");
  246. give_item(id, "ammo_556nato");
  247. give_item(id, "ammo_556nato");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Famas csomagot ^1válaszottad!");
  250. }
  251. case 7:
  252. {
  253.  
  254. give_player_grenades(id);
  255. give_item(id, "weapon_knife");
  256. give_item(id, "weapon_deagle");
  257. give_item(id, "ammo_50ae");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae")
  260. give_item(id, "weapon_galil");
  261. give_item(id, "ammo_556nato");
  262. give_item(id, "ammo_556nato");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Galil csomagot ^1válaszottad!");
  265. }
  266. case 8:
  267. {
  268.  
  269. give_player_grenades(id);
  270. give_item(id, "weapon_knife");
  271. give_item(id, "weapon_deagle");
  272. give_item(id, "ammo_50ae");
  273. give_item(id, "ammo_50ae");
  274. give_item(id, "ammo_50ae")
  275. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  276. give_item(id, "ammo_9mm");
  277. give_item(id, "ammo_9mm");
  278. give_item(id, "ammo_9mm");
  279. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4SMG csomagot ^1válaszottad!");
  280. }
  281. case 9:
  282. {
  283.  
  284. give_player_grenades(id);
  285. give_item(id, "weapon_knife");
  286. give_item(id, "weapon_deagle");
  287. give_item(id, "ammo_50ae");
  288. give_item(id, "ammo_50ae");
  289. give_item(id, "ammo_50ae")
  290. give_item(id, "weapon_xm1014");
  291. give_item(id, "ammo_buckshot");
  292. give_item(id, "ammo_buckshot");
  293. give_item(id, "ammo_buckshot");
  294. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Shotgun csomagot ^1válaszottad!");
  295. }
  296. case 10:
  297. {
  298.  
  299. give_player_grenades(id);
  300. give_item(id, "weapon_knife");
  301. give_item(id, "weapon_deagle");
  302. give_item(id, "ammo_50ae");
  303. give_item(id, "ammo_50ae");
  304. give_item(id, "ammo_50ae")
  305. give_item(id, "weapon_m3");
  306. give_item(id, "ammo_buckshot");
  307. give_item(id, "ammo_buckshot");
  308. give_item(id, "ammo_buckshot");
  309. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4AutoShotgun csomagot ^1válaszottad!");
  310. }
  311. case 11:
  312. {
  313.  
  314. give_player_grenades(id);
  315. give_item(id, "weapon_knife");
  316. give_item(id, "weapon_deagle");
  317. give_item(id, "ammo_50ae");
  318. give_item(id, "ammo_50ae");
  319. give_item(id, "ammo_50ae")
  320. give_item(id, "weapon_scout");
  321. give_item(id, "ammo_762nato");
  322. give_item(id, "ammo_762nato");
  323. give_item(id, "ammo_762nato");
  324. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Scout csomagot ^1válaszottad!");
  325. }
  326. }
  327. return PLUGIN_HANDLED;
  328. }
  329.  
  330. stock give_player_grenades(index)
  331. {
  332. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  333. give_item(index, "weapon_flashbang");
  334. give_item(index, "weapon_flashbang");
  335. give_item(index, "item_thighpack");
  336. give_item(index, "item_assaultsuit");
  337. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü javítás
HozzászólásElküldve: 2014.12.22. 10:52 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
azt tudom javasolni hogy old meg úgy ahogy én :)
én kivettem a fegyvermenüből a csapatonkénti 4 awp t és lekorlátoztam külön pluginnal:)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 4;
  27. gWPTE = 4;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 20;
  40. already[id] = false;
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43.  
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  49. new string[200];
  50.  
  51. if(g_showsec[id] <= 20)
  52. {
  53. if(g_showsec[id] != 0)
  54. {
  55. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  56. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  57. g_showsec[id]--;
  58. }
  59. else
  60. {
  61. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. }
  65.  
  66. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  67. {
  68.  
  69. formatex(string, charsmax(string), "\r.:[4\wZ3\yR]:. \rFegyver\yMenü \r[%d MP]:", g_showsec[id]);
  70. new menu = menu_create(string, "handler")
  71. menu_additem(menu, "\r[M4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  72. menu_additem(menu, "\r[AK47 \yCsomag]", "2", 0);
  73. menu_additem(menu, "\r[AWP \yCsomag] \r(4v4-től használható)" , "3", 0);
  74. menu_additem(menu, "\r[MachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  75. menu_additem(menu, "\r[AUG \yCsomag]", "5", 0);
  76. menu_additem(menu, "\r[FAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  77. menu_additem(menu, "\r[Galil \yCsomag]", "7", 0);
  78. menu_additem(menu, "\r[SMG \yCsomag]", "8", 0);
  79. menu_additem(menu, "\r[Autoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  80. menu_additem(menu, "\r[Shotgun \yCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  81. menu_additem(menu, "\r[Scout \yCsomag]", "11", 0);
  82. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  83.  
  84. menu_display(id, menu);
  85. }
  86. else
  87. {
  88. formatex(string, charsmax(string), "\r.:[4\wZ3\yR]:. \rFegyver\yMenü \r[%d MP]:", g_showsec[id]);
  89. new menu = menu_create(string, "handler")
  90. menu_additem(menu, "\r[M4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  91. menu_additem(menu, "\r[AK47 \yCsomag]", "2", 0);
  92. menu_additem(menu, "\r[AWP \yCsomag] \r(4v4-től használható)" , "3", 0);
  93. menu_additem(menu, "\r[MachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  94. menu_additem(menu, "\r[AUG \yCsomag]", "5", 0);
  95. menu_additem(menu, "\r[FAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  96. menu_additem(menu, "\r[Galil \yCsomag]", "7", 0);
  97. menu_additem(menu, "\r[SMG \yCsomag]", "8", 0);
  98. menu_additem(menu, "\r[Autoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  99. menu_additem(menu, "\r[Shotgun \yCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  100. menu_additem(menu, "\r[Scout \yCsomag]", "11", 0);
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  102. menu_display(id, menu);
  103. }
  104.  
  105. return PLUGIN_HANDLED;
  106. }
  107.  
  108. public handler(id, menu, item)
  109. {
  110. if( item == MENU_EXIT )
  111. {
  112. menu_destroy(menu);
  113. return PLUGIN_HANDLED;
  114. }
  115. already[id] = true;
  116. new data[6], szName[64];
  117. new access, callback;
  118. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  119. new key = str_to_num(data);
  120. switch(key)
  121. {
  122.  
  123. case 1:
  124. {
  125.  
  126. give_player_grenades(id);
  127. give_item(id, "weapon_knife");
  128. give_item(id, "weapon_deagle");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "weapon_m4a1");
  133. give_item(id, "ammo_556nato");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. give_item(id, "ammo_556nato");
  136. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4M4A1 csomagot ^1válaszottad!");
  137. }
  138. case 2:
  139. {
  140.  
  141. give_player_grenades(id);
  142. give_item(id, "weapon_knife");
  143. give_item(id, "weapon_deagle");
  144. give_item(id, "ammo_50ae");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "weapon_ak47");
  148. give_item(id, "ammo_762nato");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. give_item(id, "ammo_762nato");
  151. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Ak47 csomagot ^1válaszottad!");
  152. }
  153. case 3:
  154. {
  155. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  156. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  157. {
  158. if(gWPCT < 4)
  159. {
  160.  
  161. give_player_grenades(id);
  162. give_item(id, "weapon_knife");
  163. give_item(id, "weapon_awp");
  164. give_item(id, "weapon_deagle");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4AWP csomagot ^1válaszottad!");
  172. gWPCT++
  173. }
  174. else
  175. {
  176. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Csapatonként csak 4 ember wp-zhet!");
  177. fegyvermenu(id);
  178. }
  179. }
  180. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  181. {
  182. if(gWPTE < 4)
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_awp");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_338magnum");
  193. give_item(id, "ammo_338magnum");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4AWP csomagot ^1válaszottad!");
  196. gWPTE++
  197. }
  198. else
  199. {
  200. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Csapatonként csak 4 ember wp-zhet!");
  201. fegyvermenu(id);
  202. }
  203. }
  204.  
  205. }
  206. case 4:
  207. {
  208.  
  209. give_player_grenades(id);
  210. give_item(id, "weapon_knife");
  211. give_item(id, "weapon_deagle");
  212. give_item(id, "ammo_50ae");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "weapon_m249");
  216. give_item(id, "ammo_556natobox");
  217. give_item(id, "ammo_556natobox");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4MachineGun csomagot ^1válaszottad!");
  220. }
  221. case 5:
  222. {
  223.  
  224. give_player_grenades(id);
  225. give_item(id, "weapon_knife");
  226. give_item(id, "weapon_deagle");
  227. give_item(id, "ammo_50ae");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae")
  230. give_item(id, "weapon_aug");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4AUG csomagot ^1válaszottad!");
  235. }
  236. case 6:
  237. {
  238.  
  239. give_player_grenades(id);
  240. give_item(id, "weapon_knife");
  241. give_item(id, "weapon_deagle");
  242. give_item(id, "ammo_50ae");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae")
  245. give_item(id, "weapon_famas");
  246. give_item(id, "ammo_556nato");
  247. give_item(id, "ammo_556nato");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Famas csomagot ^1válaszottad!");
  250. }
  251. case 7:
  252. {
  253.  
  254. give_player_grenades(id);
  255. give_item(id, "weapon_knife");
  256. give_item(id, "weapon_deagle");
  257. give_item(id, "ammo_50ae");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae")
  260. give_item(id, "weapon_galil");
  261. give_item(id, "ammo_556nato");
  262. give_item(id, "ammo_556nato");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Galil csomagot ^1válaszottad!");
  265. }
  266. case 8:
  267. {
  268.  
  269. give_player_grenades(id);
  270. give_item(id, "weapon_knife");
  271. give_item(id, "weapon_deagle");
  272. give_item(id, "ammo_50ae");
  273. give_item(id, "ammo_50ae");
  274. give_item(id, "ammo_50ae")
  275. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  276. give_item(id, "ammo_9mm");
  277. give_item(id, "ammo_9mm");
  278. give_item(id, "ammo_9mm");
  279. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4SMG csomagot ^1válaszottad!");
  280. }
  281. case 9:
  282. {
  283.  
  284. give_player_grenades(id);
  285. give_item(id, "weapon_knife");
  286. give_item(id, "weapon_deagle");
  287. give_item(id, "ammo_50ae");
  288. give_item(id, "ammo_50ae");
  289. give_item(id, "ammo_50ae")
  290. give_item(id, "weapon_xm1014");
  291. give_item(id, "ammo_buckshot");
  292. give_item(id, "ammo_buckshot");
  293. give_item(id, "ammo_buckshot");
  294. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Shotgun csomagot ^1válaszottad!");
  295. }
  296. case 10:
  297. {
  298.  
  299. give_player_grenades(id);
  300. give_item(id, "weapon_knife");
  301. give_item(id, "weapon_deagle");
  302. give_item(id, "ammo_50ae");
  303. give_item(id, "ammo_50ae");
  304. give_item(id, "ammo_50ae")
  305. give_item(id, "weapon_m3");
  306. give_item(id, "ammo_buckshot");
  307. give_item(id, "ammo_buckshot");
  308. give_item(id, "ammo_buckshot");
  309. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4AutoShotgun csomagot ^1válaszottad!");
  310. }
  311. case 11:
  312. {
  313.  
  314. give_player_grenades(id);
  315. give_item(id, "weapon_knife");
  316. give_item(id, "weapon_deagle");
  317. give_item(id, "ammo_50ae");
  318. give_item(id, "ammo_50ae");
  319. give_item(id, "ammo_50ae")
  320. give_item(id, "weapon_scout");
  321. give_item(id, "ammo_762nato");
  322. give_item(id, "ammo_762nato");
  323. give_item(id, "ammo_762nato");
  324. ColorChat(id, RED, "^4[^3.:[R4Z3R]:. D2^4] Te az ^4Scout csomagot ^1válaszottad!");
  325. }
  326. }
  327. return PLUGIN_HANDLED;
  328. }
  329.  
  330. stock give_player_grenades(index)
  331. {
  332. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  333. give_item(index, "weapon_flashbang");
  334. give_item(index, "weapon_flashbang");
  335. give_item(index, "item_thighpack");
  336. give_item(index, "item_assaultsuit");
  337. }


http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=9599&p=79929&hilit=sniper+limit#p79929
ezzel meg lekorlátoztatod:)

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü javítás
HozzászólásElküldve: 2014.12.22. 10:56 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "N/A"
  10.  
  11. new gWPCT;
  12. new gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. new const priwpns[][] = {
  17. "weapon_shield",
  18. "weapon_scout",
  19. "weapon_xm1014",
  20. "weapon_mac10",
  21. "weapon_aug",
  22. "weapon_ump45",
  23. "weapon_sg550",
  24. "weapon_galil",
  25. "weapon_famas",
  26. "weapon_awp",
  27. "weapon_mp5navy",
  28. "weapon_m249",
  29. "weapon_m3",
  30. "weapon_m4a1",
  31. "weapon_tmp",
  32. "weapon_g3sg1",
  33. "weapon_sg552",
  34. "weapon_ak47",
  35. "weapon_p90"
  36. }
  37.  
  38. new const secwpns[][] = {
  39. "weapon_p228",
  40. "weapon_elite",
  41. "weapon_fiveseven",
  42. "weapon_usp",
  43. "weapon_glock18",
  44. "weapon_deagle"
  45. }
  46.  
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  52. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  53. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  54. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  55. }
  56.  
  57. public logevent_end()
  58. {
  59. gWPCT = 0;
  60. gWPTE = 0;
  61.  
  62. new players[32], pnum
  63. get_players(players, pnum)
  64. for(new i=0; i<pnum; i++)
  65. {
  66. already[i] = false;
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public JatekosEledes(id)
  71. {
  72. g_showsec[id] = 15;
  73. already[id] = false;
  74. Fegyvermenu(id);
  75. }
  76.  
  77.  
  78. public Fegyvermenu(id)
  79. {
  80. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  81. new string[200];
  82.  
  83. if(g_showsec[id] <= 15)
  84. {
  85. if(g_showsec[id] != 0)
  86. {
  87. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  88. set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
  89. g_showsec[id]--;
  90. }
  91. else
  92. {
  93. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  94. return PLUGIN_HANDLED;
  95. }
  96. }
  97. format(string, charsmax(string), "\d[\y*|P|eac|E|*\d]^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  98. new iMenu = menu_create(string, "MainMenu_Handle");
  99.  
  100. menu_additem(iMenu, "\rNem kérek Fegyvert!\w", "1");
  101. menu_additem(iMenu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\w", "2");
  102. menu_additem(iMenu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag\w", "3");
  103. menu_additem(iMenu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\w", "4");
  104. menu_additem(iMenu, "\rMachineGun \yCsomag\w", "5");
  105. menu_additem(iMenu, "\rFAMAS \yCsomag\w", "6");
  106. menu_additem(iMenu, "\rSG552 \yCsomag\w", "7");
  107. menu_additem(iMenu, "\rScoout \yCsomag", "8");
  108.  
  109. menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w");
  110. menu_display(id, iMenu);
  111.  
  112. return PLUGIN_HANDLED;
  113. }
  114.  
  115. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  116. {
  117. if( iItem == MENU_EXIT )
  118. {
  119. menu_destroy(iMenu);
  120. return PLUGIN_HANDLED;
  121. }
  122. already[id] = true;
  123. new iAccess, iCallback, szData[5];
  124. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  125. drop_pri(id)
  126. drop_sec(id)
  127. switch( str_to_num(szData) )
  128. {
  129. case 1:
  130. {
  131. give_item(id, "weapon_knife")
  132. give_item(id, "weapon_deagle")
  133. give_player_grenades(id);
  134. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  135. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3Deagle ^1csomagot kaptál mert nem kértél semmit!");
  136. }
  137. case 2:
  138. {
  139.  
  140.  
  141. give_item(id, "weapon_knife")
  142. give_item(id, "weapon_m4a1")
  143. give_item(id, "weapon_deagle")
  144. give_player_grenades(id);
  145. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  146. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  147. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3M4A1 ^1csomagot kaptál!");
  148.  
  149. }
  150.  
  151. case 3:
  152. {
  153. give_item(id, "weapon_knife")
  154. give_item(id, "weapon_ak47")
  155. give_item(id, "weapon_deagle")
  156. give_player_grenades(id);
  157. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  158. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  159.  
  160. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AK47 ^1csomagot kaptál!");
  161.  
  162. }
  163.  
  164. case 4:
  165. {
  166. new players[32], numct, numt
  167. get_players(players, numct, "e", "CT")
  168. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  169. if(numct >= 4 &&numt>=4)
  170. {
  171. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  172. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  173. {
  174. if(gWPCT < 2)
  175. {
  176. give_item(id, "weapon_knife")
  177. give_item(id, "weapon_awp")
  178. give_item(id, "weapon_deagle")
  179. give_player_grenades(id);
  180. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  181. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  182. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AWP ^1csomagot kaptál!");
  183. gWPCT++
  184. }
  185. else
  186. {
  187. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  188. Fegyvermenu(id)
  189. }
  190. }
  191. else if(userTeam == CS_TEAM_T)
  192. {
  193. if(gWPTE < 2)
  194. {
  195. give_item(id, "weapon_knife")
  196. give_item(id, "weapon_awp")
  197. give_item(id, "weapon_deagle")
  198. give_player_grenades(id);
  199. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  200. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  201. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AWP ^1csomagot kaptál!");
  202. gWPTE++
  203. }
  204. }
  205. else
  206. {
  207. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  208. g_showsec[id] = 15;
  209. already[id] = false;
  210. Fegyvermenu(id)
  211. }
  212. }
  213. else {
  214. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 nem hasznalhatsz AWP-t!")
  215. g_showsec[id] = 15;
  216. already[id] = false;
  217. Fegyvermenu(id)
  218. }
  219.  
  220. }
  221.  
  222. case 5:
  223. {
  224. give_item(id, "weapon_knife")
  225. give_item(id, "weapon_m249")
  226. give_item(id, "weapon_deagle")
  227. give_player_grenades(id);
  228. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  229. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  230.  
  231.  
  232. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3MachineGun ^1csomagot kaptál!");
  233. }
  234.  
  235. case 6:
  236. {
  237. give_item(id, "weapon_knife")
  238. give_item(id, "weapon_famas")
  239. give_item(id, "weapon_deagle")
  240. give_player_grenades(id);
  241. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  242. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  243.  
  244.  
  245. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3Famas ^1csomagot kaptál!");
  246. }
  247.  
  248. case 7:
  249. {
  250. give_item(id, "weapon_knife")
  251. give_item(id, "weapon_sg552")
  252. give_item(id, "weapon_deagle")
  253. give_player_grenades(id);
  254. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG552,90)
  255. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  256.  
  257.  
  258. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3SG552 ^1csomagot kaptál!");
  259. }
  260. }
  261. return PLUGIN_HANDLED;
  262. }
  263.  
  264. stock give_player_grenades(index)
  265. {
  266. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  267. give_item(index, "weapon_flashbang");
  268. give_item(index, "weapon_flashbang");
  269. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  270. give_item(index, "item_thighpack");
  271. give_item(index, "item_assaultsuit");
  272. }
  273.  
  274.  
  275. stock drop_pri(id)
  276. {
  277. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  278. {
  279. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  280. }
  281. }
  282.  
  283. stock drop_sec(id)
  284. {
  285. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  286. {
  287. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  288. }
  289. }


Csak írd át a menü nevet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole