hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 15:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 239 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 239 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Crazy Pontrendszer Bug Javítása
HozzászólásElküldve: 2014.11.25. 09:12 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.18. 15:06
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Üdv,
Valaki fixálná ezt nekem?! Előre is köszönöm :)


Log Error:
[AMXX] [0] textArxLMW.sma::fw_player_damage (line 130)
Start of error session.
Info (map "xxxxx") (file "addons/xxxx/xxxx/xxxxx.log")
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "pontrendszer.amxx")
[AMXX] Run time error 4: index out of bounds
[AMXX] [0] textArxLMW.sma::fw_player_damage (line 130)
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "pontrendszer.amxx")
[AMXX] Run time error 4: index out of bounds
[AMXX] [0] textArxLMW.sma::fw_player_damage (line 130)

...................................................................................

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <nvault>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  12. #define VERSION "1.1"
  13. #define AUTHOR "crazy"
  14.  
  15. #define DROG_SEBESSEG 500.0
  16.  
  17. new g_vault
  18. new pontok[33]
  19. new name[33][32]
  20. new admin
  21. new killp, killhsp
  22. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  23. new SyncHudObj
  24. enum shopitems
  25. {
  26. GRANATPACK,
  27. SEBESSEG,
  28. UJRAELEDES,
  29. EXTREMEPACK,
  30. LATHATATLAN,
  31. HARMINCOTHP,
  32. ONEHIT,
  33. HALHATATLAN,
  34. ELITE,
  35. USP,
  36. SHIELD,
  37. GLOCK
  38. };
  39. new cvar_bolt[shopitems]
  40.  
  41. new bool:activ_sebesseg[33]
  42. new bool:activ_lathatatlan[33]
  43. new bool:activ_onehit[33]
  44. new bool:activ_halhatatlan[33]
  45.  
  46. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  47. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  48. {
  49. "",
  50. "\yGranatok \w(HE,FE) \r|%d| Pont",
  51. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  52. "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
  53. "\yExtreme Felszereles \w(Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  54. "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  55. "\y+35 HP \r|%d| Pont",
  56. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  57. "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  58. "\yELITE ( 4 golyoval ) \r|%d| Pont",
  59. "\yUSP ( 4 golyoval ) \r|%d| Pont",
  60. "\yTaktikai Pajzs \r|%d| Pont",
  61. "\yGLOCK ( 4 golyoval ) \r|%d| Pont"
  62. };
  63. public plugin_init() {
  64.  
  65. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  66. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  67.  
  68. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  69. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  70.  
  71. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  72. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "8")
  73. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "15")
  74.  
  75. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  76. register_clcmd("say /adas", "adas")
  77. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  78.  
  79. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  80. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  81.  
  82. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  83. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  84.  
  85. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "85")
  86. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "120")
  87. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "35")
  88. cvar_bolt[EXTREMEPACK] = register_cvar("bolt_4", "300")
  89. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "400")
  90. cvar_bolt[HARMINCOTHP] = register_cvar("bolt_6", "100")
  91. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  92. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "800")
  93. cvar_bolt[ELITE] = register_cvar("bolt_9", "150")
  94. cvar_bolt[USP] = register_cvar("bolt_10", "250")
  95. cvar_bolt[SHIELD] = register_cvar("bolt_11", "50")
  96. cvar_bolt[GLOCK] = register_cvar("bolt_12", "125")
  97.  
  98. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  99.  
  100. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  101. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  102. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  103. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  104. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  105. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  106. new itemszam = (_:shopitems)
  107. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  108. {
  109. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  110. }
  111. }
  112. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  113. {
  114. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  115. return PLUGIN_CONTINUE;
  116.  
  117. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  118. {
  119. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  120. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  121. }
  122. else
  123. {
  124. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  125. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  126. }
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  130. {
  131. if(activ_onehit[attacker])
  132. {
  133. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  134. }
  135. if(activ_halhatatlan[victim])
  136. {
  137. return HAM_SUPERCEDE
  138. }
  139. return HAM_IGNORED
  140. }
  141. public fw_player_spawn(id)
  142. {
  143. activ_halhatatlan[id] = false
  144. activ_onehit[id] = false
  145. activ_sebesseg[id] = false
  146. }
  147. public fw_player_spawn_post(id)
  148. {
  149. if(activ_lathatatlan[id])
  150. {
  151. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  152. activ_lathatatlan[id] = false
  153. }
  154. }
  155. public Event_Change_Weapon(id)
  156. {
  157. if(activ_sebesseg[id])
  158. {
  159. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  160. }
  161. return PLUGIN_CONTINUE
  162. }
  163. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  164. {
  165. static Item[64]
  166.  
  167. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  168. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  169.  
  170. new szTempid[10]
  171.  
  172. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  173. {
  174. num_to_str(i, szTempid, 9)
  175. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  176. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  177. }
  178. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  179. menu_display(id, Menu)
  180.  
  181. return PLUGIN_HANDLED
  182. }
  183. public Shoph(id, menu, item)
  184. {
  185. if( item == MENU_EXIT )
  186. {
  187. menu_destroy(menu)
  188. return PLUGIN_HANDLED
  189. }
  190. new data[6], iName[64]
  191. new access, callback
  192. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  193.  
  194. new key = str_to_num(data)
  195. new elo = is_user_alive(id)
  196. new ar[_:shopitems+1]
  197. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  198. {
  199. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  200. }
  201.  
  202. switch(key)
  203. {
  204. case 1:
  205. {
  206. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  207. {
  208. pontok[id] -= ar[key]
  209. give_item(id, "weapon_flashbang")
  210. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  211. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  212. }
  213. else
  214. {
  215. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  216. }
  217. }
  218. case 2:
  219. {
  220. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  221. {
  222. pontok[id] -= ar[key]
  223. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  224. activ_sebesseg[id] = true
  225. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  226. }
  227. else
  228. {
  229. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  230. }
  231. }
  232. case 3:
  233. {
  234. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  235. {
  236. pontok[id] -= ar[key]
  237. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  238. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!")
  239. }
  240. else if(elo)
  241. {
  242. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!")
  243. }
  244. else
  245. {
  246. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  247. }
  248. }
  249. case 4:
  250. {
  251. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  252. {
  253. pontok[id] -= ar[key];
  254. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  255. give_item(id, "weapon_flashbang")
  256. give_item(id, "weapon_flashbang")
  257.  
  258. give_item(id, "weapon_deagle")
  259. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 2)
  260. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Extreme Felszerelest!")
  261. }
  262. else
  263. {
  264. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  265. }
  266. }
  267. case 5:
  268. {
  269. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  270. {
  271. pontok[id] -= ar[key]
  272. activ_lathatatlan[id] = true
  273. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  274. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  275. }
  276. else
  277. {
  278. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  279. }
  280. }
  281. case 6:
  282. {
  283. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  284. {
  285. pontok[id] -= ar[key]
  286. set_user_health(id, get_user_health(id)+35)
  287. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  288. }
  289. else
  290. {
  291. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  292. }
  293. }
  294. case 7:
  295. {
  296. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  297. {
  298. pontok[id] -= ar[key]
  299. activ_onehit[id] = true
  300. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  301. }
  302. else
  303. {
  304. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  305. }
  306. }
  307. case 8:
  308. {
  309. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  310. {
  311. pontok[id] -= ar[key]
  312. activ_halhatatlan[id] = true
  313. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  314. }
  315. else
  316. {
  317. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  318. }
  319. }
  320. case 9:
  321. {
  322. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  323. {
  324. pontok[id] -= ar[key]
  325. give_item(id, "weapon_elite")
  326. cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 4)
  327. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a ELITE-t, 4 golyoval!")
  328. }
  329. else
  330. {
  331. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  332. }
  333. }
  334. case 10:
  335. {
  336. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  337. {
  338. pontok[id] -= ar[key]
  339. give_item(id, "weapon_usp")
  340. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 4)
  341. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a USP-t, 4 golyoval!")
  342. }
  343. else
  344. {
  345. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  346. }
  347. }
  348. case 11:
  349. {
  350. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  351. {
  352. pontok[id] -= ar[key];
  353. give_item(id, "weapon_shield")
  354. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Taktikai Pajzsot!")
  355. }
  356. else
  357. {
  358. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  359. }
  360. }
  361. case 12:
  362. {
  363. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  364. {
  365. pontok[id] -= ar[key];
  366. give_item(id, "weapon_glock18");
  367. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 4);
  368. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a GLOCK-ot, 4 golyoval!")
  369. }
  370. else
  371. {
  372. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  373. }
  374. }
  375. }
  376. menu_destroy(menu)
  377. return PLUGIN_HANDLED
  378. }
  379.  
  380. public mentes(id)
  381. {
  382. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  383.  
  384. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  385. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  386.  
  387. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  388. return PLUGIN_CONTINUE
  389. }
  390. public betoltes(id)
  391. {
  392. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  393.  
  394. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  395.  
  396. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  397.  
  398. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  399. return PLUGIN_CONTINUE;
  400. }
  401. public client_disconnect(id)
  402. {
  403. mentes(id);
  404. remove_task(id);
  405. pontok[id] = 0;
  406. activ_halhatatlan[id] = false
  407. activ_lathatatlan[id] = false
  408. activ_onehit[id] = false
  409. activ_sebesseg[id] = false
  410. }
  411.  
  412. public client_connect(id)
  413. {
  414. get_user_name(id, name[id], 31)
  415. betoltes(id);
  416. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  417. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  418. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  419. }
  420. public adas(id)
  421. {
  422. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  423. {
  424. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  425. new players[32], pnum, tempid
  426. new szName[32], szTempid[10]
  427. get_players(players, pnum)
  428. for( new i; i<pnum; i++ )
  429. {
  430. tempid = players[i];
  431. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  432. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  433. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  434.  
  435. }
  436. menu_display(id, menu, 0)
  437. }
  438. else
  439. {
  440. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  441.  
  442. }
  443. }
  444. public menu_handler(id, menu, item)
  445. {
  446. if( item == MENU_EXIT )
  447. {
  448. menu_destroy(menu);
  449. return PLUGIN_HANDLED;
  450. }
  451.  
  452. new data[6], szName[64];
  453. new access, callback;
  454. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  455.  
  456. new tempid = str_to_num(data);
  457.  
  458. if( is_user_alive(tempid) )
  459. {
  460. pontok[tempid] += 10
  461. }
  462. client_cmd(id,"pont_adas")
  463. menu_destroy(menu);
  464. return PLUGIN_HANDLED;
  465. }
  466. public ajandek_1(id)
  467. {
  468. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  469. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  470. pontok[id] += penz;
  471. }
  472. public ajandek_2(id)
  473. {
  474. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  475. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  476. pontok[id] += penz;
  477. }
  478. public ajandek_3(id)
  479. {
  480. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  481. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  482. pontok[id] += penz;
  483. }
  484.  
  485. public hud()
  486. {
  487. admin = 0;
  488. new players[32], pnum, tempid
  489. get_players(players, pnum, "c")
  490.  
  491. for( new i; i<pnum; i++ )
  492. {
  493. tempid = players[i]
  494. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  495. {
  496. admin++;
  497. }
  498.  
  499. }
  500. for( new i; i<pnum; i++ )
  501. {
  502. tempid = players[i]
  503. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  504. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pontrendszer P o n t j a i d: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  505. }
  506. }
  507.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Crazy Pontrendszer Bug Javítása
HozzászólásElküldve: 2014.11.30. 15:15 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
kenan93 írta:
Üdv,
Valaki fixálná ezt nekem?! Előre is köszönöm :)


Log Error:
[AMXX] [0] textArxLMW.sma::fw_player_damage (line 130)
Start of error session.
Info (map "xxxxx") (file "addons/xxxx/xxxx/xxxxx.log")
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "pontrendszer.amxx")
[AMXX] Run time error 4: index out of bounds
[AMXX] [0] textArxLMW.sma::fw_player_damage (line 130)
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "pontrendszer.amxx")
[AMXX] Run time error 4: index out of bounds
[AMXX] [0] textArxLMW.sma::fw_player_damage (line 130)

...................................................................................

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <colorchat>
 
#define PLUGIN "Pontrendszer"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "crazy"
 
#define DROG_SEBESSEG 500.0
 
new g_vault
new pontok[33]
new name[33][32]
new admin
new killp, killhsp
new ajandek1, ajandek2, ajandek3
new SyncHudObj
enum shopitems
{
GRANATPACK,
SEBESSEG,
UJRAELEDES,
EXTREMEPACK,
LATHATATLAN,
HARMINCOTHP,
ONEHIT,
HALHATATLAN,
ELITE,
USP,
SHIELD,
GLOCK
};
new cvar_bolt[shopitems]
 
new bool:activ_sebesseg[33]
new bool:activ_lathatatlan[33]
new bool:activ_onehit[33]
new bool:activ_halhatatlan[33]
 
#define MAX_SHOP_ITEM 12
new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
{
"",
"\yGranatok \w(HE,FE) \r|%d| Pont",
"\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
"\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
"\yExtreme Felszereles \w(Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
"\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
"\y+35 HP \r|%d| Pont",
"\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
"\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
"\yELITE ( 4 golyoval ) \r|%d| Pont",
"\yUSP ( 4 golyoval ) \r|%d| Pont",
"\yTaktikai Pajzs \r|%d| Pont",
"\yGLOCK ( 4 golyoval ) \r|%d| Pont"
};
public plugin_init() {
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
 
killp = register_cvar("pont_kill", "2")
killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
 
ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "8")
ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "15")
 
register_clcmd("team_say /adas", "adas")
register_clcmd("say /adas", "adas")
register_clcmd("pont_adas", "adas")
 
register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
register_clcmd("say /shop", "Shop")
 
register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
register_clcmd("say /bolt", "Shop")
 
cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "85")
cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "120")
cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "35")
cvar_bolt[EXTREMEPACK] = register_cvar("bolt_4", "300")
cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "400")
cvar_bolt[HARMINCOTHP] = register_cvar("bolt_6", "100")
cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "800")
cvar_bolt[ELITE] = register_cvar("bolt_9", "150")
cvar_bolt[USP] = register_cvar("bolt_10", "250")
cvar_bolt[SHIELD] = register_cvar("bolt_11", "50")
cvar_bolt[GLOCK] = register_cvar("bolt_12", "125")
 
g_vault = nvault_open("PontRendszer");
 
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
new itemszam = (_:shopitems)
if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
{
set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
}
}
public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
{
pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
}
else
{
pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(activ_onehit[attacker])
{
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
}
if(activ_halhatatlan[victim])
{
return HAM_SUPERCEDE
}
return HAM_IGNORED
}
public fw_player_spawn(id)
{
activ_halhatatlan[id] = false
activ_onehit[id] = false
activ_sebesseg[id] = false
}
public fw_player_spawn_post(id)
{
if(activ_lathatatlan[id])
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
activ_lathatatlan[id] = false
}
}
public Event_Change_Weapon(id)
{
if(activ_sebesseg[id])
{
set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
{
static Item[64]
 
formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
 
new szTempid[10]
 
for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
{
num_to_str(i, szTempid, 9)
formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
menu_additem(Menu, Item, szTempid)
}
menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, Menu)
 
return PLUGIN_HANDLED
}
public Shoph(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
 
new key = str_to_num(data)
new elo = is_user_alive(id)
new ar[_:shopitems+1]
for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
{
ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
}
 
switch(key)
{
case 1:
{
if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
{
pontok[id] -= ar[key]
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
}
}
case 2:
{
if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
{
pontok[id] -= ar[key]
set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
activ_sebesseg[id] = true
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
}
}
case 3:
{
if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
{
pontok[id] -= ar[key]
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!")
}
else if(elo)
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
}
}
case 4:
{
if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
{
pontok[id] -= ar[key];
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
 
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 2)
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Extreme Felszerelest!")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
}
}
case 5:
{
if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
{
pontok[id] -= ar[key]
activ_lathatatlan[id] = true
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a lathatatlansagot!")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
}
}
case 6:
{
if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
{
pontok[id] -= ar[key]
set_user_health(id, get_user_health(id)+35)
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
}
}
case 7:
{
if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
{
pontok[id] -= ar[key]
activ_onehit[id] = true
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
}
}
case 8:
{
if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
{
pontok[id] -= ar[key]
activ_halhatatlan[id] = true
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a halhatatlansagot!")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
}
}
case 9:
{
if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
{
pontok[id] -= ar[key]
give_item(id, "weapon_elite")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 4)
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a ELITE-t, 4 golyoval!")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
}
}
case 10:
{
if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
{
pontok[id] -= ar[key]
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 4)
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a USP-t, 4 golyoval!")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
}
}
case 11:
{
if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
{
pontok[id] -= ar[key];
give_item(id, "weapon_shield")
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Taktikai Pajzsot!")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
}
}
case 12:
{
if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
{
pontok[id] -= ar[key];
give_item(id, "weapon_glock18");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 4);
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a GLOCK-ot, 4 golyoval!")
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
}
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
public mentes(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
 
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public betoltes(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
 
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
 
pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id)
{
mentes(id);
remove_task(id);
pontok[id] = 0;
activ_halhatatlan[id] = false
activ_lathatatlan[id] = false
activ_onehit[id] = false
activ_sebesseg[id] = false
}
 
public client_connect(id)
{
get_user_name(id, name[id], 31)
betoltes(id);
set_task(300.0, "ajandek_1",id)
set_task(900.0, "ajandek_2",id)
set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
}
public adas(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
{
new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
new players[32], pnum, tempid
new szName[32], szTempid[10]
get_players(players, pnum)
for( new i; i<pnum; i++ )
{
tempid = players[i];
get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
 
}
menu_display(id, menu, 0)
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
 
}
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
 
new tempid = str_to_num(data);
 
if( is_user_alive(tempid) )
{
pontok[tempid] += 10
}
client_cmd(id,"pont_adas")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public ajandek_1(id)
{
new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
pontok[id] += penz;
}
public ajandek_2(id)
{
new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
pontok[id] += penz;
}
public ajandek_3(id)
{
new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
pontok[id] += penz;
}
 
public hud()
{
admin = 0;
new players[32], pnum, tempid
get_players(players, pnum, "c")
 
for( new i; i<pnum; i++ )
{
tempid = players[i]
if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
{
admin++;
}
 
}
for( new i; i<pnum; i++ )
{
tempid = players[i]
set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pontrendszer P o n t j a i d: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
}
}
 
Hali! nekem le compilezi! Próbáld más compiler-rel!!! :)

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Crazy Pontrendszer Bug Javítása
HozzászólásElküldve: 2014.11.30. 15:17 
Nem fordító hibára gondolt -_-


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole