hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.16. 19:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 764 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 763 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Addon: Sebzés Szorzó
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 02:15 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4287
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Estét! :)
Valaki javítaná azt az 3 warningot?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <zombieplague>
  6.  
  7. #define PLUGIN "ZP Addon QuadDamage"
  8. #define VERSION "1.0.1"
  9. #define AUTHOR "yokomo"
  10.  
  11. enum (+= 100)
  12. {
  13. TASK_QUAD_SPAWN = 2011,
  14. TASK_QUAD_TIME
  15. }
  16.  
  17. #define ID_QUAD_TIME (taskid - TASK_QUAD_TIME)
  18.  
  19. const GLOW_R = 0
  20. const GLOW_G = 100
  21. const GLOW_B = 200
  22. const MAX_SPAWNS = 128
  23.  
  24. new const SOUND_QUAD[] = "zombie_plague/quaddmgvox.wav"
  25. new const SOUND_QUAD_SPAWN[] = "items/suitchargeok1.wav"
  26. new const MODEL_QUAD[] = "models/bskull_template1.mdl"
  27. new const CLASSNAME_QUAD[] = "quad_ent"
  28.  
  29. new cvar_spawntime, cvar_dmgtime, cvar_dmgmulti
  30. new g_spawnCount, g_spawnCount2, g_maxplayers, g_roundend
  31. new g_hamczbots, cvar_botquota
  32. new Float:g_spawns[MAX_SPAWNS][3], Float:g_spawns2[MAX_SPAWNS][3]
  33. new g_has_quad[33], g_time_quad[33]
  34.  
  35. public plugin_precache()
  36. {
  37. precache_sound(SOUND_QUAD)
  38. precache_sound(SOUND_QUAD_SPAWN)
  39. precache_model(MODEL_QUAD)
  40. }
  41.  
  42. public plugin_init()
  43. {
  44. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  45.  
  46. register_event("HLTV", "EventRoundStart", "a", "1=0", "2=0")
  47. register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
  48.  
  49. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled")
  50. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  51.  
  52. register_forward(FM_Touch, "fw_Touch")
  53.  
  54. CreateQuadSpawnPoints()
  55.  
  56. cvar_spawntime = register_cvar("zp_quad_spawntime", "30")
  57. cvar_dmgtime = register_cvar("zp_quad_quadtime", "60")
  58. cvar_dmgmulti = register_cvar("zp_quad_dmgmulti", "4")
  59. cvar_botquota = get_cvar_pointer("bot_quota")
  60.  
  61. g_maxplayers = get_maxplayers()
  62. }
  63.  
  64. public client_putinserver(id)
  65. {
  66. ResetValuePlayer(id)
  67.  
  68. if(is_user_bot(id) && !g_hamczbots && cvar_botquota) set_task(0.1, "register_ham_czbots", id)
  69. }
  70.  
  71. public client_disconnect(id)
  72. {
  73. ResetValuePlayer(id)
  74. }
  75.  
  76. public EventRoundStart()
  77. {
  78. remove_task(TASK_QUAD_SPAWN)
  79. RemoveQuadEntity()
  80.  
  81. for(new id = 1; id <= g_maxplayers; id++)
  82. {
  83. if(!is_user_connected(id)) continue
  84. ResetValuePlayer(id)
  85. }
  86. }
  87.  
  88. public logevent_round_end()
  89. {
  90. g_roundend = 1
  91. }
  92.  
  93. public register_ham_czbots(id)
  94. {
  95. if (g_hamczbots || !is_user_connected(id) || !get_pcvar_num(cvar_botquota)) return
  96.  
  97. RegisterHamFromEntity(Ham_Killed, id, "fw_PlayerKilled")
  98. RegisterHamFromEntity(Ham_TakeDamage, id, "fw_TakeDamage")
  99.  
  100. g_hamczbots = true
  101. }
  102.  
  103. public zp_round_started(mode)
  104. {
  105. g_roundend = 0
  106.  
  107. if(mode != MODE_SURVIVOR) set_task(get_pcvar_float(cvar_spawntime), "CreateQuadEntity", TASK_QUAD_SPAWN)
  108. }
  109.  
  110. public zp_user_infected_post(id, infector)
  111. {
  112. if(!id || !infector) return
  113.  
  114. ResetValuePlayer(id)
  115. }
  116.  
  117. public fw_PlayerKilled(victim, attacker, shouldgib)
  118. {
  119. ResetValuePlayer(victim)
  120. }
  121.  
  122. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  123. {
  124. if(victim == attacker) return HAM_IGNORED
  125.  
  126. if(g_roundend) return HAM_SUPERCEDE
  127.  
  128. if(!pev_valid(victim) || !is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED
  129.  
  130. if(g_has_quad[attacker])
  131. {
  132. SetHamParamFloat(4, damage*get_pcvar_float(cvar_dmgmulti))
  133. }
  134.  
  135. return HAM_IGNORED
  136. }
  137.  
  138. public fw_Touch(ent, id)
  139. {
  140. if(!pev_valid(ent) || !is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || g_roundend) return FMRES_IGNORED
  141.  
  142. if(g_has_quad[id]) return FMRES_IGNORED
  143.  
  144. new classname[32]
  145. pev(ent, pev_classname, classname, 31)
  146. if(!(equal(classname, CLASSNAME_QUAD))) return FMRES_IGNORED
  147.  
  148. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  149.  
  150. g_has_quad[id] = 1
  151. emit_sound(id, CHAN_VOICE, SOUND_QUAD, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  152. set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, GLOW_R, GLOW_G, GLOW_B, kRenderNormal, 5)
  153.  
  154. g_time_quad[id] = get_pcvar_num(cvar_dmgtime)
  155. remove_task(TASK_QUAD_TIME)
  156. set_task(1.0, "CountDownStart", id+TASK_QUAD_TIME, _, _, "b")
  157.  
  158. remove_task(TASK_QUAD_SPAWN)
  159. set_task(get_pcvar_float(cvar_spawntime), "CreateQuadEntity", TASK_QUAD_SPAWN)
  160.  
  161. return FMRES_IGNORED
  162. }
  163.  
  164. public CountDownStart(taskid)
  165. {
  166. if(!g_time_quad[ID_QUAD_TIME])
  167. {
  168. g_has_quad[ID_QUAD_TIME] = 0
  169.  
  170. remove_task(taskid)
  171. set_rendering(ID_QUAD_TIME)
  172. }
  173. else if(g_time_quad[ID_QUAD_TIME]<=get_pcvar_num(cvar_dmgtime))
  174. {
  175. set_hudmessage(GLOW_R, GLOW_G, GLOW_B, 0.56, 0.76, 0, 1.0, 1.0)
  176. show_hudmessage(ID_QUAD_TIME, "Extra Sebzes: %d", g_time_quad[ID_QUAD_TIME])
  177. g_time_quad[ID_QUAD_TIME] -= 1
  178. }
  179. }
  180.  
  181. public CreateQuadEntity()
  182. {
  183. if(g_roundend) return
  184.  
  185. new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  186. set_pev(ent, pev_classname, CLASSNAME_QUAD)
  187. MakeRandomOrigin(ent)
  188. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, MODEL_QUAD)
  189. engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{-4.0,-4.0,-4.0}, Float:{4.0,4.0,4.0})
  190. set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER)
  191. set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_BOUNCE)
  192. set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, GLOW_R, GLOW_G, GLOW_B, kRenderNormal, 5)
  193. emit_sound(ent, CHAN_VOICE, SOUND_QUAD_SPAWN, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  194. }
  195.  
  196. CreateQuadSpawnPoints()
  197. {
  198. collect_spawns_ent("info_player_start")
  199. collect_spawns_ent("info_player_deathmatch")
  200.  
  201. collect_spawns_ent2("info_player_start")
  202. collect_spawns_ent2("info_player_deathmatch")
  203. }
  204.  
  205. collect_spawns_ent(const classname[])
  206. {
  207. new ent = -1
  208. while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", classname)) != 0)
  209. {
  210. new Float:originF[3]
  211. pev(ent, pev_origin, originF)
  212. g_spawns[g_spawnCount][0] = originF[0]
  213. g_spawns[g_spawnCount][1] = originF[1]
  214. g_spawns[g_spawnCount][2] = originF[2]
  215.  
  216. g_spawnCount++
  217. if (g_spawnCount >= sizeof g_spawns) break
  218. }
  219. }
  220.  
  221. collect_spawns_ent2(const classname[])
  222. {
  223. new ent = -1
  224. while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", classname)) != 0)
  225. {
  226. new Float:originF[3]
  227. pev(ent, pev_origin, originF)
  228. g_spawns2[g_spawnCount2][0] = originF[0]
  229. g_spawns2[g_spawnCount2][1] = originF[1]
  230. g_spawns2[g_spawnCount2][2] = originF[2]
  231.  
  232. g_spawnCount2++
  233. if (g_spawnCount2 >= sizeof g_spawns2) break
  234. }
  235. }
  236.  
  237. MakeRandomOrigin(id, regularspawns = 0)
  238. {
  239. static hull, sp_index, i
  240.  
  241. hull = (pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING) ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN
  242.  
  243. if (!regularspawns)
  244. {
  245. if (!g_spawnCount)
  246. return
  247.  
  248. sp_index = random_num(0, g_spawnCount - 1)
  249.  
  250. for (i = sp_index + 1; /*no condition*/; i++)
  251. {
  252. if (i >= g_spawnCount) i = 0
  253.  
  254. if (is_hull_vacant(g_spawns[i], hull))
  255. {
  256. engfunc(EngFunc_SetOrigin, id, g_spawns[i])
  257. break
  258. }
  259.  
  260. if (i == sp_index) break
  261. }
  262. }
  263. else
  264. {
  265. if (!g_spawnCount2)
  266. return
  267.  
  268. sp_index = random_num(0, g_spawnCount2 - 1)
  269.  
  270. for (i = sp_index + 1; /*no condition*/; i++)
  271. {
  272. if (i >= g_spawnCount2) i = 0
  273.  
  274. if (is_hull_vacant(g_spawns2[i], hull))
  275. {
  276. engfunc(EngFunc_SetOrigin, id, g_spawns2[i])
  277. break
  278. }
  279.  
  280. if (i == sp_index) break
  281. }
  282. }
  283. }
  284.  
  285. is_hull_vacant(Float:origin[3], hull)
  286. {
  287. engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, 0, 0)
  288.  
  289. if (!get_tr2(0, TR_StartSolid) && !get_tr2(0, TR_AllSolid) && get_tr2(0, TR_InOpen))
  290. return true;
  291.  
  292. return false;
  293. }
  294.  
  295. RemoveQuadEntity()
  296. {
  297. static ent
  298. ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", CLASSNAME_QUAD)
  299. while(ent > 0)
  300. {
  301. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  302. ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", CLASSNAME_QUAD)
  303. }
  304. }
  305.  
  306. ResetValuePlayer(id)
  307. {
  308. remove_task(id+TASK_QUAD_TIME)
  309.  
  310. g_has_quad[id] = 0
  311. g_time_quad[id] = 0
  312. }
  313. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  314. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  315. */
  316.  

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Addon: Sebzés Szorzó
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 15:32 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
En kimásoltam lekonvertáltam és nem írt semmi warningot:
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           1484 bytes
Code size:             8836 bytes
Data size:             6724 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=57 cells (228 bytes)
Total requirements:   33428 bytes
Done.

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Addon: Sebzés Szorzó
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 16:24 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4287
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Nandee írta:
En kimásoltam lekonvertáltam és nem írt semmi warningot:
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           1484 bytes
Code size:             8836 bytes
Data size:             6724 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=57 cells (228 bytes)
Total requirements:   33428 bytes
Done.

Neken dobot, igaz nem weben fordititam + a képet meg el felejtetem csatolni xd nemsokálra feltötöm

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Addon: Sebzés Szorzó
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 20:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
weben hibátlanul lefordul

Idézet:
.:Return to main page:.
Your plugin successfully compiled!
Use the link below to download your plugin. It will be valid for ten minutes.

http://www.amxxcomp.com/index.php?go=dl&id=10598

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1484 bytes
Code size: 8836 bytes
Data size: 6724 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=57 cells (228 bytes)
Total requirements: 33428 bytes
Done.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Addon: Sebzés Szorzó
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 22:03 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4287
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
crazyboy írta:
weben hibátlanul lefordul

Idézet:
.:Return to main page:.
Your plugin successfully compiled!
Use the link below to download your plugin. It will be valid for ten minutes.

http://www.amxxcomp.com/index.php?go=dl&id=10598

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1484 bytes
Code size: 8836 bytes
Data size: 6724 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=57 cells (228 bytes)
Total requirements: 33428 bytes
Done.


Csatolmányok:
sebzesszorzohiba.JPG
sebzesszorzohiba.JPG [ 103.72 KiB | Megtekintve 1192 alkalommal ]

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Addon: Sebzés Szorzó
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 22:11 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.22. 19:45
Hozzászólások: 17
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Nem lehet hogy régi a fordítód? (Itt alakítsd át: http://www.amxxcomp.com )

_________________
[kozep]Kép[/kozep]

[kozep]Dat Power! It Was OP[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Addon: Sebzés Szorzó
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 22:24 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4287
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
TooMuchPower írta:
Nem lehet hogy régi a fordítód? (Itt alakítsd át: http://www.amxxcomp.com )

Inen szedtem az oldalról és énis észre vettem hogy webes fordítón nem írja a warningokat. de mivel én nem használom a webest ezért kéne javítani.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Addon: Sebzés Szorzó
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 22:33 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.22. 19:45
Hozzászólások: 17
Megköszönték neki: 1 alkalommal
De azért ír hibát ,mert régi a fordítód! (A jót nem lehet javítani)

_________________
[kozep]Kép[/kozep]

[kozep]Dat Power! It Was OP[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Addon: Sebzés Szorzó
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 23:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
pawn studióban, amxx studióban NE a compile.exe-t használt hanem az amxxpc.exe-t

és amxmodx compiler ne használj inkább húzd rá valamelyikre a 2 közül (compile.exe, amxxpc.exe)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Addon: Sebzés Szorzó
HozzászólásElküldve: 2013.08.23. 01:10 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4287
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
crazyboy írta:
pawn studióban, amxx studióban NE a compile.exe-t használt hanem az amxxpc.exe-t

és amxmodx compiler ne használj inkább húzd rá valamelyikre a 2 közül (compile.exe, amxxpc.exe)

mit huzak mire? xd amúgy pawnel nem tudok átalakítani valamiért.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole