hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 09:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 215 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyomenu
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 17:19 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.06.23. 10:48
Hozzászólások: 221
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali! Valaki bele írná a fegyvermenübe hogy awp 5v5-től lehessen használni,csapatonként két embernek,meg a pénz nullázást is! :)
Köszönöm!


Csatolmányok:
amxmodx-13974-fegyver.sma [15.12 KiB]
Letöltve 22 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyomenu
HozzászólásElküldve: 2014.08.02. 19:13 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  8.  
  9. new const g_MaxAmmo[] =
  10. {
  11. 0,
  12. 52, //CSW_P228
  13. 0,
  14. 90, //CSW_SCOUT
  15. 0, //CSW_HEGRENADE
  16. 32, //CSW_XM1014
  17. 0, //CSW_C4
  18. 100,//CSW_MAC10
  19. 90, //CSW_AUG
  20. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  21. 120,//CSW_ELITE
  22. 100,//CSW_FIVESEVEN
  23. 100,//CSW_UMP45
  24. 90, //CSW_SG550
  25. 90, //CSW_GALIL
  26. 90, //CSW_FAMAS
  27. 100,//CSW_USP
  28. 120,//CSW_GLOCK18
  29. 30, //CSW_AWP
  30. 120,//CSW_MP5NAVY
  31. 200,//CSW_M249
  32. 32, //CSW_M3
  33. 90, //CSW_M4A1
  34. 120,//CSW_TMP
  35. 90, //CSW_G3SG1
  36. 0, //CSW_FLASHBANG
  37. 35, //CSW_DEAGLE
  38. 90, //CSW_SG552
  39. 90, //CSW_AK47
  40. 0, //CSW_KNIFE
  41. 100//CSW_P90
  42. }
  43. new orokloszer
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "RsN");
  48. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
  49. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  50. orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","1")
  51. }
  52. public Event_CurWeapon(id)
  53. {
  54. if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
  55. {
  56. if(is_user_alive(id))
  57. {
  58. new fegyver = read_data(2)
  59. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  60. {
  61. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  62. }
  63. }
  64. }
  65. }
  66. public FegyverMenu(id)
  67. {
  68. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  69. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  70. {
  71. cs_set_user_money(id, 0);
  72. strip_user_weapons(id)
  73. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  74. give_item(id, "weapon_knife")
  75. give_item(id, "weapon_c4")
  76. cs_set_user_plant(id,1,1)
  77. new menu = menu_create("\yFegyverMenĂĽ", "FegyverMenu_mh");
  78. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  79. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  80. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  81. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  82. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  83. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  84. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  85. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  86. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  87. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  88. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  89. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  90. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  91. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  92. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  93. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  94. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  95. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  96. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  97. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  98. menu_display(id, menu, 0);
  99. }
  100. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  101. {
  102. strip_user_weapons(id)
  103. give_item(id, "weapon_knife")
  104. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  105. new menu = menu_create("\yFegyverMenĂĽ", "FegyverMenu_mh");
  106. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  107. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  108. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  109. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  110. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  111. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  112. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  113. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  114. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  115. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  116. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  117. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  118. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  119. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  120. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  121. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  122. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  123. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  124. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  125. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  126. menu_display(id, menu, 0);
  127. }
  128. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  129. {
  130. strip_user_weapons(id)
  131. ham_strip_weapon(id,"weapon_usp")
  132. give_item(id, "weapon_knife")
  133. give_item(id, "item_thighpack");
  134. new menu = menu_create("\yFegyverMenĂĽ", "FegyverMenu_mh");
  135. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  136. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  137. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  138. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  139. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  140. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  141. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  142. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  143. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  144. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  145. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  146. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  147. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  148. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  149. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  150. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  151. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  152. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  153. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  154. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  155. menu_display(id, menu, 0);
  156. }
  157. }
  158. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  159. {
  160. new command[6], name[64], access, callback;
  161. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  162. switch(item)
  163. {
  164. case 0:
  165. {
  166. give_item(id, "weapon_m4a1");
  167. give_item(id, "ammo_556nato");
  168. give_item(id, "ammo_556nato");
  169. give_item(id, "ammo_556nato");
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "item_assaultsuit")
  172. PistolMenu(id);
  173. }
  174. case 1:
  175. {
  176. give_item(id, "weapon_ak47");
  177. give_item(id, "ammo_762nato");
  178. give_item(id, "ammo_762nato");
  179. give_item(id, "ammo_762nato");
  180. give_item(id, "weapon_knife");
  181. give_item(id, "item_assaultsuit")
  182. PistolMenu(id);
  183. }
  184. case 2:
  185. {
  186. give_item(id, "weapon_awp");
  187. give_item(id, "ammo_338magnum");
  188. give_item(id, "ammo_338magnum");
  189. give_item(id, "ammo_338magnum");
  190. give_item(id, "weapon_knife");
  191. give_item(id, "item_assaultsuit")
  192. PistolMenu(id);
  193. }
  194. case 3:
  195. {
  196. give_item(id, "weapon_famas");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. give_item(id, "ammo_556nato");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. give_item(id, "ammo_556nato");
  201. give_item(id, "weapon_knife");
  202. give_item(id, "item_assaultsuit")
  203. PistolMenu(id);
  204. }
  205. case 4:
  206. {
  207. give_item(id, "weapon_m249");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "weapon_knife");
  211. give_item(id, "item_assaultsuit")
  212. PistolMenu(id);
  213. }
  214. case 5:
  215. {
  216. give_item(id, "weapon_m3");
  217. give_item(id, "ammo_buckshot");
  218. give_item(id, "ammo_buckshot");
  219. give_item(id, "ammo_buckshot");
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "item_assaultsuit")
  222. PistolMenu(id);
  223. }
  224. case 6:
  225. {
  226. give_item(id, "weapon_xm1014");
  227. give_item(id, "ammo_buckshot");
  228. give_item(id, "ammo_buckshot");
  229. give_item(id, "ammo_buckshot");
  230. give_item(id, "ammo_buckshot");
  231. give_item(id, "weapon_knife");
  232. give_item(id, "item_assaultsuit")
  233. PistolMenu(id);
  234. }
  235. case 7:
  236. {
  237. give_item(id, "weapon_scout");
  238. give_item(id, "ammo_762nato");
  239. give_item(id, "ammo_762nato");
  240. give_item(id, "ammo_762nato");
  241. give_item(id, "ammo_762nato");
  242. give_item(id, "ammo_762nato");
  243. give_item(id, "ammo_762nato");
  244. give_item(id, "ammo_762nato");
  245. give_item(id, "ammo_762nato");
  246. give_item(id, "ammo_762nato");
  247. give_item(id, "item_assaultsuit")
  248. PistolMenu(id);
  249. }
  250. case 8:
  251. {
  252. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  253. give_item(id, "ammo_9mm");
  254. give_item(id, "ammo_9mm");
  255. give_item(id, "ammo_9mm");
  256. give_item(id, "ammo_9mm");
  257. give_item(id, "item_assaultsuit")
  258. PistolMenu(id);
  259. }
  260. case 9:
  261. {
  262. give_item(id, "weapon_galil");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. give_item(id, "ammo_556nato");
  266. give_item(id, "item_assaultsuit")
  267. PistolMenu(id);
  268. }
  269. case 10:
  270. {
  271. give_item(id, "weapon_aug");
  272. give_item(id, "ammo_556nato");
  273. give_item(id, "ammo_556nato");
  274. give_item(id, "ammo_556nato");
  275. give_item(id, "item_assaultsuit")
  276. PistolMenu(id);
  277. }
  278. case 11:
  279. {
  280. give_item(id, "weapon_sg552");
  281. give_item(id, "ammo_556nato");
  282. give_item(id, "ammo_556nato");
  283. give_item(id, "ammo_556nato");
  284. give_item(id, "item_assaultsuit")
  285. PistolMenu(id);
  286. }
  287. case 12:
  288. {
  289. give_item(id, "weapon_p90");
  290. give_item(id, "ammo_57mm");
  291. give_item(id, "ammo_57mm");
  292. give_item(id, "item_assaultsuit")
  293. PistolMenu(id);
  294. }
  295. case 13:
  296. {
  297. give_item(id, "weapon_tmp");
  298. give_item(id, "ammo_9mm");
  299. give_item(id, "ammo_9mm");
  300. give_item(id, "ammo_9mm");
  301. give_item(id, "ammo_9mm");
  302. give_item(id, "item_assaultsuit")
  303. PistolMenu(id);
  304. }
  305. case 14:
  306. {
  307. give_item(id, "weapon_ump45");
  308. give_item(id, "ammo_45acp");
  309. give_item(id, "ammo_45acp");
  310. give_item(id, "ammo_45acp");
  311. give_item(id, "ammo_45acp");
  312. give_item(id, "weapon_knife");
  313. give_item(id, "item_assaultsuit")
  314. PistolMenu(id);
  315. }
  316. case 15:
  317. {
  318. give_item(id, "weapon_mac10");
  319. give_item(id, "ammo_45acp");
  320. give_item(id, "ammo_45acp");
  321. give_item(id, "ammo_45acp");
  322. give_item(id, "ammo_45acp");
  323. give_item(id, "item_assaultsuit")
  324. PistolMenu(id);
  325. }
  326. }
  327.  
  328. menu_destroy(menu);
  329.  
  330. return PLUGIN_HANDLED;
  331. }
  332. public PistolMenu(id)
  333. {
  334. new menu = menu_create("\yPisztolyMenĂĽ", "PistolMenu_mh");
  335.  
  336. menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  337. menu_additem(menu, "\yUsp", "", 0); // case 1
  338. menu_additem(menu, "\yGlock18", "", 0); // case 2
  339. menu_additem(menu, "\yP228", "", 0); // case 3
  340. menu_additem(menu, "\yFiveseven", "", 0); // case 4
  341. menu_additem(menu, "\yElite", "", 0); // case 5
  342.  
  343. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  344. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  345. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  346. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  347.  
  348. menu_display(id, menu, 0);
  349.  
  350. return PLUGIN_HANDLED;
  351. }
  352.  
  353. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  354. {
  355. if(item == MENU_EXIT)
  356. {
  357. menu_cancel(id);
  358. return PLUGIN_HANDLED;
  359. }
  360.  
  361. new command[6], name[64], access, callback;
  362.  
  363. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  364.  
  365. switch(item)
  366. {
  367. case 0:
  368. {
  369. give_item(id, "weapon_deagle");
  370. give_item(id,"ammo_50ae");
  371. give_item(id,"ammo_50ae");
  372. give_item(id,"ammo_50ae");
  373. give_item(id,"ammo_50ae");
  374. give_item(id,"ammo_50ae");
  375. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  376. give_item(id, "weapon_flashbang");
  377. give_item(id, "weapon_flashbang");
  378. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  379. }
  380. case 1:
  381. {
  382. give_item(id, "weapon_usp");
  383. give_item(id,"ammo_45acp");
  384. give_item(id,"ammo_45acp");
  385. give_item(id,"ammo_45acp");
  386. give_item(id,"ammo_45acp");
  387. give_item(id,"ammo_45acp");
  388. give_item(id,"ammo_45acp");
  389. give_item(id,"ammo_45acp");
  390. give_item(id,"ammo_45acp");
  391. give_item(id,"ammo_45acp");
  392. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  393. give_item(id, "weapon_flashbang");
  394. give_item(id, "weapon_flashbang");
  395. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  396. }
  397. case 2:
  398. {
  399. give_item(id, "weapon_glock18");
  400. give_item(id,"ammo_9mm");
  401. give_item(id,"ammo_9mm");
  402. give_item(id,"ammo_9mm");
  403. give_item(id,"ammo_9mm");
  404. give_item(id,"ammo_9mm");
  405. give_item(id,"ammo_9mm");
  406. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  407. give_item(id, "weapon_flashbang");
  408. give_item(id, "weapon_flashbang");
  409. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  410. }
  411. case 3:
  412. {
  413. give_item(id, "weapon_p228");
  414. give_item(id,"ammo_357sig");
  415. give_item(id,"ammo_357sig");
  416. give_item(id,"ammo_357sig");
  417. give_item(id,"ammo_357sig");
  418. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  419. give_item(id, "weapon_flashbang");
  420. give_item(id, "weapon_flashbang");
  421. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  422. }
  423. case 4:
  424. {
  425. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  426. give_item(id,"ammo_57mm");
  427. give_item(id,"ammo_57mm");
  428. give_item(id,"ammo_57mm");
  429. give_item(id,"ammo_57mm");
  430. give_item(id,"ammo_57mm");
  431. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  432. give_item(id, "weapon_flashbang");
  433. give_item(id, "weapon_flashbang");
  434. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  435. }
  436. case 5:
  437. {
  438. give_item(id, "weapon_elite");
  439. give_item(id,"ammo_9mm");
  440. give_item(id,"ammo_9mm");
  441. give_item(id,"ammo_9mm");
  442. give_item(id,"ammo_9mm");
  443. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  444. give_item(id, "weapon_flashbang");
  445. give_item(id, "weapon_flashbang");
  446. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  447. }
  448. }
  449. menu_destroy(menu);
  450. return PLUGIN_HANDLED;
  451. }
  452. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  453. {
  454. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  455.  
  456. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  457. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  458.  
  459. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  460. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  461.  
  462. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  463. {
  464. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  465. return 0;
  466. }
  467. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  468. return 1;
  469. }
  470. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  471. {
  472. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  473.  
  474. new wId = get_weaponid(weapon);
  475. if(!wId) return 0;
  476.  
  477. new wEnt;
  478. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  479. if(!wEnt) return 0;
  480.  
  481. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  482.  
  483. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  484. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  485.  
  486. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  487. return 1;
  488. }
  489.  
  490. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  491. {
  492. new count = 1, players[32]
  493. static msg[191]
  494. vformat(msg, 190, input, 3)
  495.  
  496. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  497. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  498. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  499. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  500. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  501. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  502. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  503. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  504. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  505. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  506. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  507. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  508. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  509. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  510. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  511. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  512. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  513. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  514. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  515. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  516. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  517.  
  518. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  519. {
  520. for (new i = 0; i < count; i++)
  521. {
  522. if (is_user_connected(players[i]))
  523. {
  524. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  525. write_byte(players[i])
  526. write_string(msg)
  527. message_end()
  528. }
  529. }
  530. }
  531. return PLUGIN_HANDLED
  532. }


Így nullázza a pénzt.

Ui.:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. cs_set_user_money(id, 0);

hozzáadva a 71. sorban.

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyomenu
HozzászólásElküldve: 2014.08.02. 19:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
viewtopic.php?f=29&t=9599&p=79929&hilit=sniper+limit#p79929


max_awps 2
max_autos 2
winspread_awp 0
winspread_auto 0
autolimit 1
awplimit 1
min_players 5
checkrebuy 0

Ezt így írd bele a consolba és 5v5től lesz awp és max 2embernek lehet 1csapatban a plugint meg felül találod a linken;)

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole