Offline |
|
Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27 Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal Megköszönték neki: 1 alkalommal
|
Sziasztok. Valaki segítene? Meg kéne csinálni azt ebbe a rang renszerbe ,hogy kiírja a neve előtt + lefordítható legyen és elmentse nvaultban. Még annyi kéne ,hogy beírod /rank és kiírja melyik rang van meg így:Szar (Megvan) Pff (Megvan) Noob (Megvan) A megvant csak az írja pl ha a Szar rang alapból megvan elérte a Pff rangot akkor azt írja a Szar nál is ,hogy megvan meg a pff nél is azután így tovább. Jó (Megvan) Ügyes (Megvan) Profi (Megvan) Ha nincs meg az elegendő ölés azt írja (Nincs meg) ShoOt (Nincs meg) FeeLenG.ShoOt (Nincs meg) Ennyi lenne ez egy ilyen leellenőrző rész milyen rangok vannak benne és melyik nincs még meg. Igaz ,hogy kiírja neve előtt ,de így jobban nyomon tudja követni. Aki megcsinálja annak megy a gomb + (100000 Gomb) /* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <csx> #include <hamsandwich> new kills[32] public plugin_init() { register_plugin("Kills counter", "1.0", "Jelle") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { if ( is_user_alive(id) ) { new stats[8], bodyhits[8] get_user_stats(id, stats, bodyhits) stats[0] = kills[id] name_stuff(id) new rang[][] = { "Szar", "Pff", "Noob", "JĂł", "Ăśgyes", "Profi", "ShoOt", "FeeLenG.ShoOt" }; new szintek[9] = { 10, 50, 100, 150, 200, 300, 500, 1000 }; new rangod = 0; if(stats[0] > 10) { rangod = 0; }else if(stats[0] > 50) { rangod = 1; }else if(stats[0] > 100) { rangod = 2; }else if(stats[0] > 150) { rangod = 3; }else if(stats[0] > 200) { rangod = 4; }else if(stats[0] > 300) { rangod = 5; }else if(stats[0] > 500) { rangod = 6; }else if(stats[0] > 1000) { rangod = 7; } client_print(id, print_chat, "Te %d ellenfelet olte'l meg, me'g %d kell a kovetkezo ranghoz, ami a(z) %s!", stats[0], szintek[rangod+1]-stats[0], rang[rangod+1]); } } public client_infochanged(id) { new OldName[32], NewName[32] get_user_name(id, OldName, 31) get_user_info(id, "name", NewName, 31) if ( equal(OldName, NewName) ) return name_stuff(id) } name_stuff(id) { new Name[32] get_user_name(id, Name, 31) if ( kills[id] > 100 ) { new prefix[] = "[Szar]" new FullName[64] formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name) set_user_info(id, "name", FullName) } else if ( kills[id] > 200 ) { new prefix[] = "[Pff]" new FullName[64] formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name) set_user_info(id, "name", FullName) } else if ( kills[id] > 400 ) { new prefix[] = "[Noob]" new FullName[64] formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name) set_user_info(id, "name", FullName) } else if ( kills[id] > 700 ) { new prefix[] = "[JĂł]" new FullName[64] formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name) set_user_info(id, "name", FullName) } else if ( kills[id] > 800 ) { new prefix[] = "[Ăśgyes]" new FullName[64] formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name) set_user_info(id, "name", FullName) } else if ( kills[id] > 1000 ) { new prefix[] = "[Profi]" new FullName[64] formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name) set_user_info(id, "name", FullName) } else if ( kills[id] > 2000 ) { new prefix[] = "[ShoOt]" new FullName[64] formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name) set_user_info(id, "name", FullName) } else if ( kills[id] > 2400 ) { new prefix[] = "[FeeLenG.ShoOt]" new FullName[64] formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name) set_user_info(id, "name", FullName) } stock print_color(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32] static msg[191] vformat(msg, 190, input, 3) replace_all(msg, 190, "!g", "^4") replace_all(msg, 190, "!y", "^1") replace_all(msg, 190, "!t", "^3") replace_all(msg, 190, "á", "á") replace_all(msg, 190, "é", "Ă©") replace_all(msg, 190, "í", "Ă") replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł") replace_all(msg, 190, "ö", "ö") replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘") replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş") replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ") replace_all(msg, 190, "ű", "ű") replace_all(msg, 190, "Á", "Ă") replace_all(msg, 190, "É", "É") replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ") replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“") replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–") replace_all(msg, 190, "Ő", "Ĺ") replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš") replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś") replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°") if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch") { for (new i = 0; i < count; i++) { if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]) write_byte(players[i]) write_string(msg) message_end() } } } return PLUGIN_HANDLED } }
|
|