hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.08. 12:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 345 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 345 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang renszer
HozzászólásElküldve: 2014.09.03. 20:42 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok. Valaki segítene? Meg kéne csinálni azt ebbe a rang renszerbe ,hogy kiírja a neve előtt + lefordítható legyen és elmentse nvaultban. Még annyi kéne ,hogy beírod /rank és kiírja melyik rang van meg így:

Szar (Megvan)
Pff (Megvan)
Noob (Megvan)

A megvant csak az írja pl ha a Szar rang alapból megvan elérte a Pff rangot akkor azt írja a Szar nál is ,hogy megvan meg a pff nél is azután így tovább.

Jó (Megvan)
Ügyes (Megvan)
Profi (Megvan)

Ha nincs meg az elegendő ölés azt írja (Nincs meg)

ShoOt (Nincs meg)
FeeLenG.ShoOt (Nincs meg)

Ennyi lenne ez egy ilyen leellenőrző rész milyen rangok vannak benne és melyik nincs még meg.
Igaz ,hogy kiírja neve előtt ,de így jobban nyomon tudja követni.

Aki megcsinálja annak megy a gomb + (100000 Gomb)





SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <csx>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. new kills[32]
  8.  
  9. public plugin_init()
  10. {
  11. register_plugin("Kills counter", "1.0", "Jelle")
  12.  
  13. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  14. }
  15.  
  16. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  17. {
  18. if ( is_user_alive(id) )
  19. {
  20. new stats[8], bodyhits[8]
  21. get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  22. stats[0] = kills[id]
  23.  
  24. name_stuff(id)
  25.  
  26. new rang[][] =
  27. { "Szar", "Pff", "Noob", "JĂł", "Ăśgyes", "Profi", "ShoOt", "FeeLenG.ShoOt" };
  28.  
  29. new szintek[9] =
  30. {
  31. 10,
  32. 50,
  33. 100,
  34. 150,
  35. 200,
  36. 300,
  37. 500,
  38. 1000
  39. };
  40. new rangod = 0;
  41.  
  42. if(stats[0] > 10)
  43. {
  44. rangod = 0;
  45. }else if(stats[0] > 50)
  46. {
  47. rangod = 1;
  48. }else if(stats[0] > 100)
  49. {
  50. rangod = 2;
  51. }else if(stats[0] > 150)
  52. {
  53. rangod = 3;
  54. }else if(stats[0] > 200)
  55. {
  56. rangod = 4;
  57. }else if(stats[0] > 300)
  58. {
  59. rangod = 5;
  60. }else if(stats[0] > 500)
  61. {
  62. rangod = 6;
  63. }else if(stats[0] > 1000)
  64. {
  65. rangod = 7;
  66. }
  67.  
  68. client_print(id, print_chat, "Te %d ellenfelet olte'l meg, me'g %d kell a kovetkezo ranghoz, ami a(z) %s!", stats[0], szintek[rangod+1]-stats[0], rang[rangod+1]);
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public client_infochanged(id)
  73. {
  74. new OldName[32], NewName[32]
  75.  
  76. get_user_name(id, OldName, 31)
  77. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  78.  
  79. if ( equal(OldName, NewName) ) return
  80.  
  81. name_stuff(id)
  82. }
  83.  
  84. name_stuff(id)
  85. {
  86. new Name[32]
  87. get_user_name(id, Name, 31)
  88.  
  89. if ( kills[id] > 100 )
  90. {
  91. new prefix[] = "[Szar]"
  92. new FullName[64]
  93. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  94.  
  95. set_user_info(id, "name", FullName)
  96. }
  97.  
  98. else if ( kills[id] > 200 )
  99. {
  100. new prefix[] = "[Pff]"
  101. new FullName[64]
  102. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  103.  
  104. set_user_info(id, "name", FullName)
  105. }
  106.  
  107. else if ( kills[id] > 400 )
  108. {
  109. new prefix[] = "[Noob]"
  110. new FullName[64]
  111. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  112.  
  113. set_user_info(id, "name", FullName)
  114. }
  115. else if ( kills[id] > 700 )
  116. {
  117. new prefix[] = "[JĂł]"
  118. new FullName[64]
  119. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  120.  
  121. set_user_info(id, "name", FullName)
  122. }
  123. else if ( kills[id] > 800 )
  124. {
  125. new prefix[] = "[Ăśgyes]"
  126. new FullName[64]
  127. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  128.  
  129. set_user_info(id, "name", FullName)
  130. }
  131. else if ( kills[id] > 1000 )
  132. {
  133. new prefix[] = "[Profi]"
  134. new FullName[64]
  135. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  136.  
  137. set_user_info(id, "name", FullName)
  138. }
  139. else if ( kills[id] > 2000 )
  140. {
  141. new prefix[] = "[ShoOt]"
  142. new FullName[64]
  143. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  144.  
  145. set_user_info(id, "name", FullName)
  146. }
  147. else if ( kills[id] > 2400 )
  148. {
  149. new prefix[] = "[FeeLenG.ShoOt]"
  150. new FullName[64]
  151. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  152.  
  153. set_user_info(id, "name", FullName)
  154. }
  155. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  156. {
  157. new count = 1, players[32]
  158. static msg[191]
  159. vformat(msg, 190, input, 3)
  160.  
  161. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  162. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  163. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  164. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  165. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  166. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  167. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  168. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  169. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  170. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  171. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  172. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  173. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  174. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  175. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  176. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  177. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  178. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  179. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  180. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  181. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  182.  
  183. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  184. {
  185. for (new i = 0; i < count; i++)
  186. {
  187. if (is_user_connected(players[i]))
  188. {
  189. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  190. write_byte(players[i])
  191. write_string(msg)
  192. message_end()
  193. }
  194. }
  195. }
  196. return PLUGIN_HANDLED
  197. }
  198. }
  199.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole