hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.10. 18:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 325 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 325 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2014.09.09. 14:56 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Fordítani Kicsi gond van itt. Aki segít előre is köszi :)

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

pluginz-plug-weaponpack-weap_menu.sma(89) : error 017: undefined symbol "give_player_grenades"
pluginz-plug-weaponpack-weap_menu.sma(104) : error 017: undefined symbol "give_player_grenades"
pluginz-plug-weaponpack-weap_menu.sma(124) : error 017: undefined symbol "give_player_grenades"
pluginz-plug-weaponpack-weap_menu.sma(148) : error 017: undefined symbol "give_player_grenades"
pluginz-plug-weaponpack-weap_menu.sma(172) : error 017: undefined symbol "give_player_grenades"
pluginz-plug-weaponpack-weap_menu.sma(187) : error 017: undefined symbol "give_player_grenades"
pluginz-plug-weaponpack-weap_menu.sma(197) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
pluginz-plug-weaponpack-weap_menu.sma(197 -- 198) : error 001: expected token: ",", but found "case"
pluginz-plug-weaponpack-weap_menu.sma(198) : warning 217: loose indentation
pluginz-plug-weaponpack-weap_menu.sma(198) : error 014: invalid statement; not in switch
pluginz-plug-weaponpack-weap_menu.sma(198) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
10 Errors.
Could not locate output file pluginz-plug-weaponpack-weap_menu.amx (compile failed).



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. register_clcmd("say /fegyo", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  33. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  34. {
  35. strip_user_weapons(id);
  36. new menu = menu_create("\y[FeeLenG.ShoOt]\rVálassz Csomagot! \wBy:Somi", "handler");
  37. menu_additem(menu, "\wM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  38. menu_additem(menu, "\wAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  39. menu_additem(menu, "\wAWP \yCsomag.\r (első 4 embernek)", "3", 0);
  40. menu_additem(menu, "\wMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  41. menu_additem(menu, "\wAUG \yCsomag.", "5", 0);
  42. menu_additem(menu, "\wFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  43. menu_additem(menu, "\wGalil \yCsomag.", "7", 0);
  44. menu_additem(menu, "\wSMG \yCsomag.", "8", 0);
  45. menu_additem(menu, "\wAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  46. menu_additem(menu, "\wShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  47. menu_additem(menu, "\wScout \yCsomag.", "11", 0);
  48. menu_additem(menu, "\wElite \yCsomag (Csak Profiknak).", "12", 0);
  49. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  50. menu_display(id, menu);
  51. }
  52. else
  53. {
  54. new menu = menu_create("\y[FeeLenG.ShoOt]\rVálassz Csomagot! \wBy:Somi", "handler");
  55. menu_additem(menu, "\wM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  56. menu_additem(menu, "\wAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  57. menu_additem(menu, "\wAWP \yCsomag.\r (első 4 embernek)", "3", 0);
  58. menu_additem(menu, "\wMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  59. menu_additem(menu, "\wAUG \yCsomag.", "5", 0);
  60. menu_additem(menu, "\wFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  61. menu_additem(menu, "\wGalil \yCsomag.", "7", 0);
  62. menu_additem(menu, "\wSMG \yCsomag.", "8", 0);
  63. menu_additem(menu, "\wAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  64. menu_additem(menu, "\wShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  65. menu_additem(menu, "\wScout \yCsomag.", "11", 0);
  66. menu_additem(menu, "\wElite \yCsomag (Csak Profiknak).", "12", 0);
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68. menu_display(id, menu);
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public handler(id, menu, item)
  73. {
  74. if( item == MENU_EXIT )
  75. {
  76. menu_destroy(menu);
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data);
  83. switch(key)
  84. {
  85.  
  86. case 1:
  87. {
  88.  
  89. give_player_grenades(id);
  90. give_item(id, "weapon_knife");
  91. give_item(id, "weapon_deagle");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "weapon_m4a1");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy M4A1 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_ak47");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AK47 packot!");
  115. }
  116. case 3:
  117. {
  118. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  119. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  120. {
  121. if(gWPCT < 2)
  122. {
  123.  
  124. give_player_grenades(id);
  125. give_item(id, "weapon_knife");
  126. give_item(id, "weapon_awp");
  127. give_item(id, "weapon_deagle");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. give_item(id, "ammo_338magnum");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  135. gWPCT++
  136. }
  137. else
  138. {
  139. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  140. fegyvermenu(id);
  141. }
  142. }
  143. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  144. {
  145. if(gWPTE < 2)
  146. {
  147.  
  148. give_player_grenades(id);
  149. give_item(id, "weapon_knife");
  150. give_item(id, "weapon_awp");
  151. give_item(id, "weapon_deagle");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_50ae");
  154. give_item(id, "ammo_50ae");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. give_item(id, "ammo_338magnum");
  157. give_item(id, "ammo_338magnum");
  158. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  159. gWPTE++
  160. }
  161. else
  162. {
  163. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  164. fegyvermenu(id);
  165. }
  166. }
  167.  
  168. }
  169. case 4:
  170. {
  171.  
  172. give_player_grenades(id);
  173. give_item(id, "weapon_knife");
  174. give_item(id, "weapon_deagle");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "ammo_50ae");
  177. give_item(id, "ammo_50ae");
  178. give_item(id, "weapon_m249");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. give_item(id, "ammo_556natobox");
  181. give_item(id, "ammo_556natobox");
  182. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy MachineGun packot!");
  183. }
  184. case 5:
  185. {
  186.  
  187. give_player_grenades(id);
  188. give_item(id, "weapon_knife");
  189. give_item(id, "weapon_deagle");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae")
  193. give_item(id, "weapon_aug");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AUG packot!
  198. case 6:
  199. {
  200.  
  201. give_player_grenades(id);
  202. give_item(id, "weapon_knife");
  203. give_item(id, "weapon_deagle");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae");
  206. give_item(id, "ammo_50ae")
  207. give_item(id, "weapon_famas");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Famas packot!");
  212. }
  213. case 7:
  214. {
  215.  
  216. give_player_grenades(id);
  217. give_item(id, "weapon_knife");
  218. give_item(id, "weapon_deagle");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae")
  222. give_item(id, "weapon_galil");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Galil packot!");
  227. }
  228. case 8:
  229. {
  230.  
  231. give_player_grenades(id);
  232. give_item(id, "weapon_knife");
  233. give_item(id, "weapon_deagle");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae")
  237. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Smg packot!");
  242. }
  243. case 9:
  244. {
  245.  
  246. give_player_grenades(id);
  247. give_item(id, "weapon_knife");
  248. give_item(id, "weapon_deagle");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae")
  252. give_item(id, "weapon_xm1014");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. give_item(id, "ammo_buckshot");
  256. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  257. }
  258. case 10:
  259. {
  260.  
  261. give_player_grenades(id);
  262. give_item(id, "weapon_knife");
  263. give_item(id, "weapon_deagle");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae")
  267. give_item(id, "weapon_m3");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Shotgun packot!");
  272. }
  273. case 11:
  274. {
  275.  
  276. give_player_grenades(id);
  277. give_item(id, "weapon_knife");
  278. give_item(id, "weapon_deagle");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae")
  282. give_item(id, "weapon_scout");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. give_item(id, "ammo_762nato");
  286. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Scout packot!");
  287. }
  288. case 12:
  289. {
  290.  
  291. give_player_grenades(id);
  292. give_item(id, "weapon_knife");
  293. give_item(id, "weapon_elite");
  294. give_item(id,"ammo_9mm");
  295. give_item(id,"ammo_9mm");
  296. give_item(id,"ammo_9mm");
  297. give_item(id,"ammo_9mm");
  298. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Elite packot (Csak Profiknak)!");
  299. }
  300. return PLUGIN_HANDLED;
  301. }
  302.  
  303. stock give_player_grenades(index)
  304. {
  305. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  306. give_item(index, "weapon_flashbang");
  307. give_item(index, "weapon_flashbang");
  308. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  309. give_item(index, "item_thighpack");
  310. give_item(index, "item_assaultsuit");
  311. }
  312. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  313. {
  314. new count = 1, players[32]
  315. static msg[191]
  316. vformat(msg, 190, input, 3)
  317.  
  318. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  319. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  320. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  321. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  322. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  323. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  324. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  325. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  326. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  327. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  328. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  329. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  330. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  331. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  332. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  333. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  334. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  335. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  336. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  337. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  338. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  339.  
  340. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  341. {
  342. for (new i = 0; i < count; i++)
  343. {
  344. if (is_user_connected(players[i]))
  345. {
  346. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  347. write_byte(players[i])
  348. write_string(msg)
  349. message_end()
  350. }
  351. }
  352. }
  353. return PLUGIN_HANDLED
  354. }
  355.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2014.09.09. 15:36 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Szia tessék.(Kicsit jobban figyelj a jelekre -> } " ) )
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. register_clcmd("say /fegyo", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  33. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  34. {
  35. strip_user_weapons(id);
  36. new menu = menu_create("\y[FeeLenG.ShoOt]\rVálassz Csomagot! \wBy:Somi", "handler");
  37. menu_additem(menu, "\wM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  38. menu_additem(menu, "\wAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  39. menu_additem(menu, "\wAWP \yCsomag.\r (első 4 embernek)", "3", 0);
  40. menu_additem(menu, "\wMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  41. menu_additem(menu, "\wAUG \yCsomag.", "5", 0);
  42. menu_additem(menu, "\wFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  43. menu_additem(menu, "\wGalil \yCsomag.", "7", 0);
  44. menu_additem(menu, "\wSMG \yCsomag.", "8", 0);
  45. menu_additem(menu, "\wAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  46. menu_additem(menu, "\wShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  47. menu_additem(menu, "\wScout \yCsomag.", "11", 0);
  48. menu_additem(menu, "\wElite \yCsomag (Csak Profiknak).", "12", 0);
  49. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  50. menu_display(id, menu);
  51. }
  52. else
  53. {
  54. new menu = menu_create("\y[FeeLenG.ShoOt]\rVálassz Csomagot! \wBy:Somi", "handler");
  55. menu_additem(menu, "\wM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  56. menu_additem(menu, "\wAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  57. menu_additem(menu, "\wAWP \yCsomag.\r (első 4 embernek)", "3", 0);
  58. menu_additem(menu, "\wMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  59. menu_additem(menu, "\wAUG \yCsomag.", "5", 0);
  60. menu_additem(menu, "\wFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  61. menu_additem(menu, "\wGalil \yCsomag.", "7", 0);
  62. menu_additem(menu, "\wSMG \yCsomag.", "8", 0);
  63. menu_additem(menu, "\wAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  64. menu_additem(menu, "\wShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  65. menu_additem(menu, "\wScout \yCsomag.", "11", 0);
  66. menu_additem(menu, "\wElite \yCsomag (Csak Profiknak).", "12", 0);
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68. menu_display(id, menu);
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public handler(id, menu, item)
  73. {
  74. if( item == MENU_EXIT )
  75. {
  76. menu_destroy(menu);
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data);
  83. switch(key)
  84. {
  85.  
  86. case 1:
  87. {
  88.  
  89. give_player_grenades(id);
  90. give_item(id, "weapon_knife");
  91. give_item(id, "weapon_deagle");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "weapon_m4a1");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy M4A1 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_ak47");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AK47 packot!");
  115. }
  116. case 3:
  117. {
  118. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  119. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  120. {
  121. if(gWPCT < 2)
  122. {
  123.  
  124. give_player_grenades(id);
  125. give_item(id, "weapon_knife");
  126. give_item(id, "weapon_awp");
  127. give_item(id, "weapon_deagle");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. give_item(id, "ammo_338magnum");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  135. gWPCT++
  136. }
  137. else
  138. {
  139. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  140. fegyvermenu(id);
  141. }
  142. }
  143. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  144. {
  145. if(gWPTE < 2)
  146. {
  147.  
  148. give_player_grenades(id);
  149. give_item(id, "weapon_knife");
  150. give_item(id, "weapon_awp");
  151. give_item(id, "weapon_deagle");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_50ae");
  154. give_item(id, "ammo_50ae");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. give_item(id, "ammo_338magnum");
  157. give_item(id, "ammo_338magnum");
  158. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  159. gWPTE++
  160. }
  161. else
  162. {
  163. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  164. fegyvermenu(id);
  165. }
  166. }
  167.  
  168. }
  169. case 4:
  170. {
  171.  
  172. give_player_grenades(id);
  173. give_item(id, "weapon_knife");
  174. give_item(id, "weapon_deagle");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "ammo_50ae");
  177. give_item(id, "ammo_50ae");
  178. give_item(id, "weapon_m249");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. give_item(id, "ammo_556natobox");
  181. give_item(id, "ammo_556natobox");
  182. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy MachineGun packot!");
  183. }
  184. case 5:
  185. {
  186.  
  187. give_player_grenades(id);
  188. give_item(id, "weapon_knife");
  189. give_item(id, "weapon_deagle");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae")
  193. give_item(id, "weapon_aug");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AUG packot!")
  198. }
  199. case 6:
  200. {
  201.  
  202. give_player_grenades(id);
  203. give_item(id, "weapon_knife");
  204. give_item(id, "weapon_deagle");
  205. give_item(id, "ammo_50ae");
  206. give_item(id, "ammo_50ae");
  207. give_item(id, "ammo_50ae")
  208. give_item(id, "weapon_famas");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Famas packot!");
  213. }
  214. case 7:
  215. {
  216.  
  217. give_player_grenades(id);
  218. give_item(id, "weapon_knife");
  219. give_item(id, "weapon_deagle");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "ammo_50ae")
  223. give_item(id, "weapon_galil");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Galil packot!");
  228. }
  229. case 8:
  230. {
  231.  
  232. give_player_grenades(id);
  233. give_item(id, "weapon_knife");
  234. give_item(id, "weapon_deagle");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae");
  237. give_item(id, "ammo_50ae")
  238. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. give_item(id, "ammo_9mm");
  242. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Smg packot!");
  243. }
  244. case 9:
  245. {
  246.  
  247. give_player_grenades(id);
  248. give_item(id, "weapon_knife");
  249. give_item(id, "weapon_deagle");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae");
  252. give_item(id, "ammo_50ae")
  253. give_item(id, "weapon_xm1014");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. give_item(id, "ammo_buckshot");
  256. give_item(id, "ammo_buckshot");
  257. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  258. }
  259. case 10:
  260. {
  261.  
  262. give_player_grenades(id);
  263. give_item(id, "weapon_knife");
  264. give_item(id, "weapon_deagle");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae");
  267. give_item(id, "ammo_50ae")
  268. give_item(id, "weapon_m3");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. give_item(id, "ammo_buckshot");
  272. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Shotgun packot!");
  273. }
  274. case 11:
  275. {
  276.  
  277. give_player_grenades(id);
  278. give_item(id, "weapon_knife");
  279. give_item(id, "weapon_deagle");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae");
  282. give_item(id, "ammo_50ae")
  283. give_item(id, "weapon_scout");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. give_item(id, "ammo_762nato");
  286. give_item(id, "ammo_762nato");
  287. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Scout packot!");
  288. }
  289. case 12:
  290. {
  291.  
  292. give_player_grenades(id);
  293. give_item(id, "weapon_knife");
  294. give_item(id, "weapon_elite");
  295. give_item(id,"ammo_9mm");
  296. give_item(id,"ammo_9mm");
  297. give_item(id,"ammo_9mm");
  298. give_item(id,"ammo_9mm");
  299. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Elite packot (Csak Profiknak)!");
  300. }
  301. }
  302. menu_destroy(menu)
  303. return PLUGIN_HANDLED
  304. }
  305.  
  306. stock give_player_grenades(index)
  307. {
  308. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  309. give_item(index, "weapon_flashbang");
  310. give_item(index, "weapon_flashbang");
  311. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  312. give_item(index, "item_thighpack");
  313. give_item(index, "item_assaultsuit");
  314. }
  315. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  316. {
  317. new count = 1, players[32]
  318. static msg[191]
  319. vformat(msg, 190, input, 3)
  320.  
  321. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  322. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  323. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  324. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  325. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  326. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  327. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  328. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  329. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  330. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  331. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  332. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  333. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  334. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  335. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  336. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  337. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  338. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  339. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  340. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  341. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  342.  
  343. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  344. {
  345. for (new i = 0; i < count; i++)
  346. {
  347. if (is_user_connected(players[i]))
  348. {
  349. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  350. write_byte(players[i])
  351. write_string(msg)
  352. message_end()
  353. }
  354. }
  355. }
  356. return PLUGIN_HANDLED
  357. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole