hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 15:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 443 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 443 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.06. 12:11 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.08. 10:34
Hozzászólások: 174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Olvastam korábbi kommentekben hogy ugye
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat( ... );


ezzel lehet szinezni, de ilyet:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. console_print(id, "[AMXX] Client ^"%s^" kicked", name2)


Hogyan lehetne?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.06. 12:30 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Konzolban lévő chatet nem lehet színezni.

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Levii@Peace 2015.12.06. 12:51-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.06. 12:33 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.08. 10:34
Hozzászólások: 174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Mindegy, nekem az a lényeg hogy hogyan kell szinezni?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. console_print
ez alakul ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.06. 12:44 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
lada xp írta:
Mindegy, nekem az a lényeg hogy hogyan kell szinezni?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]console_print ez alakul ?

Konzolba lévő szöveget ha jól tudom nem lehet színezni.
Mert ugye bár ez:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. console_print

Oda küld üzenetet :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.06. 12:45 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.08. 10:34
Hozzászólások: 174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
De langbol olvassa és kiirja chatbe is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.06. 12:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Konzol üzenetet, ha fejen állsz sem fogsz színezni.
Alap üzenet client_print(id, print_chat, "valami")

Ezt tudod a következőképp színezni:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Chat üzenet iratása.
  2. // Ha id szerepel ott,akkor egy embernek jelenik meg, ha 0 akkor mindenkinek. Az index változhat a plugintól függően.
  3.  
  4. ChatColor(id, "^4[Ez zöld] ^3ez teamszínű ^1ez sárga");
  5.  
  6.  
  7. // hozzá a stock a plugin aljára
  8.  
  9. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  10. static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  11. vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  12.  
  13. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  14.  
  15. if(id) {
  16. if(!is_user_connected(id)) return;
  17. players[0] = id;
  18. pnum = 1;
  19. }
  20. else get_players(players, pnum, "ch");
  21.  
  22. for(new i; i < pnum; i++) {
  23. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  24. write_byte(players[i]);
  25. write_string(szMsg);
  26. message_end();
  27. }
  28. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.06. 13:02 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.08. 10:34
Hozzászólások: 174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
És akkor ezt lehetetlen szinezni?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. {
  2. if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
  3. return PLUGIN_HANDLED
  4.  
  5. new arg[32]
  6.  
  7. read_argv(1, arg, 31)
  8. new player = cmd_target(id, arg, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_ALLOW_SELF | CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
  9.  
  10. if (!player)
  11. return PLUGIN_HANDLED
  12.  
  13. new spower[32], authid[32], name2[32], authid2[32], name[32]
  14.  
  15. read_argv(2, spower, 31)
  16.  
  17. new damage = str_to_num(spower)
  18.  
  19. user_slap(player, damage)
  20.  
  21. get_user_authid(id, authid, 31)
  22. get_user_name(id, name, 31)
  23. get_user_authid(player, authid2, 31)
  24. get_user_name(player, name2, 31)
  25.  
  26. log_amx("Cmd: ^"%s<%d><%s><>^" slap with %d damage ^"%s<%d><%s><>^"", name, get_user_userid(id), authid, damage, name2, get_user_userid(player), authid2)
  27.  
  28. show_activity_key("ADMIN_SLAP_1", "ADMIN_SLAP_2", name, name2, damage);
  29.  
  30. console_print(id, "[AMXX] %L", id, "CLIENT_SLAPED", name2, damage)
  31.  
  32. return PLUGIN_HANDLED
  33. }
  34.  


Kód:
ADMIN_SLAP_1 = ADMIN: %s megutve %d sebzessel
ADMIN_SLAP_2 = ADMIN %s: megutve %s %d sebzessel


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.06. 13:09 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Itt a show_activity_key rész a kiiratás... Azt kell átírnod az alsó multilangja szerint meg a stockom szerint, amit fentebb írtam.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.06. 13:16 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Mi az a "stockom / stockot"? :O


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole