hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.21. 17:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 478 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 477 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: hacking az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rangba lvl
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 17:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
helló nekem ebbe a rangba bele irná a colorchatet meg a lvl-t? meg a vipet hogy például igy irja :[lv2][Nokedli][VIP]:
SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 15
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 15,
  24. 20,
  25. 30,
  26. 45,
  27. 55,
  28. 65,
  29. 75,
  30. 85,
  31. 90,
  32. 105,
  33. 115,
  34. 120,
  35. 125,
  36. 135,
  37. 140
  38.  
  39. }
  40.  
  41. new const rangok[ASD+1][] = {
  42. "Újonc",
  43. "Lelkes",
  44. "Tag",
  45. "Beavatott",
  46. "Tud valamit",
  47. "Fanatikus",
  48. "Senior Tag",
  49. "Jómunkásember",
  50. "Nagyúr",
  51. "Félisten",
  52. "Östag",
  53. "Veterán",
  54. "Őskövület",
  55. "Minden6ó",
  56. "ISTEN",
  57. "Mindent Tudó"
  58.  
  59. }
  60.  
  61. public plugin_init()
  62. {
  63. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  64. register_clcmd("say /rang", "hud")
  65. register_clcmd("say", "sayhook")
  66. register_clcmd("say_team", "tshook")
  67. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  68. g_vault = nvault_open("namerang")
  69.  
  70. }
  71. public hud(id)
  72. {
  73. if(szint[id] != ASD+1)
  74. {
  75.  
  76.  
  77. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  78. }
  79. else {
  80.  
  81. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  82. }
  83.  
  84. }
  85. public sayhook(id)
  86. {
  87.  
  88. read_args (message, 191)
  89. remove_quotes (message)
  90. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  91. {
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94. get_user_name(id, nev, 31)
  95. if(is_user_alive(id)) {
  96. get_user_team(id, color, 9)
  97. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  98.  
  99. }
  100. else {
  101. get_user_team(id, color, 9)
  102. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  103. }
  104. sendmessage(color)
  105. return PLUGIN_HANDLED
  106. }
  107. public tshook(id)
  108. {
  109. read_args (message, 191)
  110. remove_quotes (message)
  111. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  112. {
  113. return PLUGIN_CONTINUE
  114. }
  115. get_user_name(id, nev, 31)
  116. new playerTeam = get_user_team(id)
  117. new playerTeamName[19]
  118. switch (playerTeam)
  119. {
  120. case 1: {
  121. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  122.  
  123. }
  124. case 2: {
  125. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  126.  
  127. }
  128. default:
  129. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  130. }
  131. if(is_user_alive(id))
  132. {
  133. get_user_team(id, color, 9)
  134. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  135.  
  136. }
  137. else
  138. {
  139. get_user_team(id, color, 9)
  140. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  141. }
  142. sendtmessage(color, playerTeam)
  143. return PLUGIN_HANDLED
  144. }
  145. public sendmessage(color[])
  146. {
  147. new teamName[10]
  148. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  149. {
  150. get_user_team (player, teamName, 9)
  151. teamf (player, color)
  152. elkuldes(player, Temp)
  153. teamf(player, teamName)
  154. }
  155. }
  156. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  157. {
  158. new teamName[10]
  159. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  160. {
  161. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  162. {
  163. get_user_team (player, teamName, 9)
  164. elkuldes(player, Temp)
  165. teamf (player, teamName)
  166. teamf (player, color)
  167. }
  168. }
  169. }
  170. public teamf(player, team[])
  171. {
  172. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  173. write_byte(player)
  174. write_string(team)
  175. message_end()
  176. }
  177. public elkuldes(player, Temp[])
  178. {
  179.  
  180. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  181. write_byte( player )
  182. write_string( Temp )
  183. message_end()
  184.  
  185. }
  186.  
  187. public client_connect(id)
  188. {
  189. LoadData(id)
  190. }
  191. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  192.  
  193. public SaveData(id)
  194. {
  195. new name[32]
  196. get_user_name(id, name, 31)
  197.  
  198. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  199. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  201.  
  202.  
  203. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  204. return PLUGIN_CONTINUE
  205. }
  206. public LoadData(id)
  207. {
  208. new name[32]
  209. get_user_name(id, name, 31)
  210. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  211.  
  212. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  213. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  214.  
  215. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  216. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  217. new oles[32], level[32]
  218. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  219. olesek[id] = str_to_num(oles)
  220. szint[id] = str_to_num(level)
  221. return PLUGIN_CONTINUE
  222. }
  223. public halal()
  224. {
  225. new killer = read_data(1)
  226. new victim = read_data(2)
  227.  
  228. if(killer != victim)
  229. olesek[killer]++
  230.  
  231. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  232. {
  233. szint[killer]++
  234. }
  235. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangba lvl
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 17:44 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Nem arra gondolsz hogy akinek van pl: h joga akkor [Lv2][Rang][VIP] et irjoon?
Colorchat
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 15
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 15,
  25. 20,
  26. 30,
  27. 45,
  28. 55,
  29. 65,
  30. 75,
  31. 85,
  32. 90,
  33. 105,
  34. 115,
  35. 120,
  36. 125,
  37. 135,
  38. 140
  39.  
  40. }
  41.  
  42. new const rangok[ASD+1][] = {
  43. "Újonc",
  44. "Lelkes",
  45. "Tag",
  46. "Beavatott",
  47. "Tud valamit",
  48. "Fanatikus",
  49. "Senior Tag",
  50. "Jómunkásember",
  51. "Nagyúr",
  52. "Félisten",
  53. "Östag",
  54. "Veterán",
  55. "Őskövület",
  56. "Minden6ó",
  57. "ISTEN",
  58. "Mindent Tudó"
  59.  
  60. }
  61.  
  62. public plugin_init()
  63. {
  64. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65. register_clcmd("say /rang", "hud")
  66. register_clcmd("say", "sayhook")
  67. register_clcmd("say_team", "tshook")
  68. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  69. g_vault = nvault_open("namerang")
  70.  
  71. }
  72. public hud(id)
  73. {
  74. if(szint[id] != ASD+1)
  75. {
  76.  
  77.  
  78. ColorChat(id, RED, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  79. }
  80. else {
  81.  
  82. ColorChat(id, RED, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  83. }
  84.  
  85. }
  86. public sayhook(id)
  87. {
  88.  
  89. read_args (message, 191)
  90. remove_quotes (message)
  91. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  92. {
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94. }
  95. get_user_name(id, nev, 31)
  96. if(is_user_alive(id)) {
  97. get_user_team(id, color, 9)
  98. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  99.  
  100. }
  101. else {
  102. get_user_team(id, color, 9)
  103. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  104. }
  105. sendmessage(color)
  106. return PLUGIN_HANDLED
  107. }
  108. public tshook(id)
  109. {
  110. read_args (message, 191)
  111. remove_quotes (message)
  112. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  113. {
  114. return PLUGIN_CONTINUE
  115. }
  116. get_user_name(id, nev, 31)
  117. new playerTeam = get_user_team(id)
  118. new playerTeamName[19]
  119. switch (playerTeam)
  120. {
  121. case 1: {
  122. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  123.  
  124. }
  125. case 2: {
  126. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  127.  
  128. }
  129. default:
  130. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  131. }
  132. if(is_user_alive(id))
  133. {
  134. get_user_team(id, color, 9)
  135. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  136.  
  137. }
  138. else
  139. {
  140. get_user_team(id, color, 9)
  141. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  142. }
  143. sendtmessage(color, playerTeam)
  144. return PLUGIN_HANDLED
  145. }
  146. public sendmessage(color[])
  147. {
  148. new teamName[10]
  149. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  150. {
  151. get_user_team (player, teamName, 9)
  152. teamf (player, color)
  153. elkuldes(player, Temp)
  154. teamf(player, teamName)
  155. }
  156. }
  157. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  158. {
  159. new teamName[10]
  160. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  161. {
  162. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  163. {
  164. get_user_team (player, teamName, 9)
  165. elkuldes(player, Temp)
  166. teamf (player, teamName)
  167. teamf (player, color)
  168. }
  169. }
  170. }
  171. public teamf(player, team[])
  172. {
  173. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  174. write_byte(player)
  175. write_string(team)
  176. message_end()
  177. }
  178. public elkuldes(player, Temp[])
  179. {
  180.  
  181. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  182. write_byte( player )
  183. write_string( Temp )
  184. message_end()
  185.  
  186. }
  187.  
  188. public client_connect(id)
  189. {
  190. LoadData(id)
  191. }
  192. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  193.  
  194. public SaveData(id)
  195. {
  196. new name[32]
  197. get_user_name(id, name, 31)
  198.  
  199. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  200. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  201. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  202.  
  203.  
  204. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  205. return PLUGIN_CONTINUE
  206. }
  207. public LoadData(id)
  208. {
  209. new name[32]
  210. get_user_name(id, name, 31)
  211. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  212.  
  213. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  214. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  215.  
  216. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  217. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  218. new oles[32], level[32]
  219. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  220. olesek[id] = str_to_num(oles)
  221. szint[id] = str_to_num(level)
  222. return PLUGIN_CONTINUE
  223. }
  224. public halal()
  225. {
  226. new killer = read_data(1)
  227. new victim = read_data(2)
  228.  
  229. if(killer != victim)
  230. olesek[killer]++
  231.  
  232. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  233. {
  234. szint[killer]++
  235. }
  236. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangba lvl
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 22:41 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
Amikor ilyen hosszú kód van, légyszíves ne idézzétek, vagy ha mégis annyira szeretnétek, akkor tegyétek ablakba!!!

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole