hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 05:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 172 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 170 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rangok [átírás]
HozzászólásElküldve: 2014.11.08. 19:27 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! Kéne nekem egy olyan hogy ha admin vagy [Van admin jogod] akkor ezt irja ki
PL: [ADMIN][Bena][lvl:1] És az adminok zölden irjanak meg a VIP-ek is ! ha vip vagy akkor ezt irja ki [ha van vip jogod] PL: [V.I.P][Bena][lvl:1] és a V.I.P is zölden írjon :) Nos hát aki megcsinálja megy a Gomb mindenképp! Köszi! :) SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "asd"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 15
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 15,
  25. 30,
  26. 45,
  27. 55,
  28. 60,
  29. 70,
  30. 85,
  31. 95,
  32. 100,
  33. 140,
  34. 160,
  35. 180,
  36. 200,
  37. 220,
  38. 250
  39.  
  40. }
  41.  
  42. new const rangok[ASD+1][] = {
  43. "[Nokedli][lvl:0]",
  44. "[Bena][lvl:1]",
  45. "[Tag][lvl:2]",
  46. "[Beavatott][lvl:3]",
  47. "[Tud valamit][lvl:4]",
  48. "[Rossz][lvl:5]",
  49. "[Bolond][lvl:6]",
  50. "[Jomunkasember][lvl:7]",
  51. "[Nagyur][lvl:8]",
  52. "[Felisten][lvl:9]",
  53. "[Bolond][lvl:10]",
  54. "[Veteran][lvl:12]",
  55. "[szimpatikus][lvl:13]",
  56. "[Szep][lvl:14]",
  57. "[ISTEN][lvl:15]",
  58. "[Legyozhetetlen][lvl:16 MAX]"
  59.  
  60. }
  61.  
  62. public plugin_init()
  63. {
  64. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65. register_clcmd("say /rang", "hud")
  66. register_clcmd("say", "sayhook")
  67. register_clcmd("say_team", "tshook")
  68. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  69. g_vault = nvault_open("namerang")
  70.  
  71. }
  72. public hud(id)
  73. {
  74. if(szint[id] != ASD+1)
  75. {
  76.  
  77.  
  78. ColorChat(id, RED, "Prefix: %s^nOlesek: %d^nKell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  79. }
  80. else {
  81.  
  82. ColorChat(id, RED, "Prefix: %s^nOlesek: %d^nKell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  83. }
  84.  
  85. }
  86. public sayhook(id)
  87. {
  88.  
  89. read_args (message, 191)
  90. remove_quotes (message)
  91. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  92. {
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94. }
  95. get_user_name(id, nev, 31)
  96. if(is_user_alive(id)) {
  97. get_user_team(id, color, 9)
  98. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  99.  
  100. }
  101. else {
  102. get_user_team(id, color, 9)
  103. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  104. }
  105. sendmessage(color)
  106. return PLUGIN_HANDLED
  107. }
  108. public tshook(id)
  109. {
  110. read_args (message, 191)
  111. remove_quotes (message)
  112. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  113. {
  114. return PLUGIN_CONTINUE
  115. }
  116. get_user_name(id, nev, 31)
  117. new playerTeam = get_user_team(id)
  118. new playerTeamName[19]
  119. switch (playerTeam)
  120. {
  121. case 1: {
  122. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  123.  
  124. }
  125. case 2: {
  126. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  127.  
  128. }
  129. default:
  130. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  131. }
  132. if(is_user_alive(id))
  133. {
  134. get_user_team(id, color, 9)
  135. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  136.  
  137. }
  138. else
  139. {
  140. get_user_team(id, color, 9)
  141. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  142. }
  143. sendtmessage(color, playerTeam)
  144. return PLUGIN_HANDLED
  145. }
  146. public sendmessage(color[])
  147. {
  148. new teamName[10]
  149. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  150. {
  151. get_user_team (player, teamName, 9)
  152. teamf (player, color)
  153. elkuldes(player, Temp)
  154. teamf(player, teamName)
  155. }
  156. }
  157. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  158. {
  159. new teamName[10]
  160. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  161. {
  162. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  163. {
  164. get_user_team (player, teamName, 9)
  165. elkuldes(player, Temp)
  166. teamf (player, teamName)
  167. teamf (player, color)
  168. }
  169. }
  170. }
  171. public teamf(player, team[])
  172. {
  173. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  174. write_byte(player)
  175. write_string(team)
  176. message_end()
  177. }
  178. public elkuldes(player, Temp[])
  179. {
  180.  
  181. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  182. write_byte( player )
  183. write_string( Temp )
  184. message_end()
  185.  
  186. }
  187.  
  188. public client_connect(id)
  189. {
  190. LoadData(id)
  191. }
  192. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  193.  
  194. public SaveData(id)
  195. {
  196. new name[32]
  197. get_user_name(id, name, 31)
  198.  
  199. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  200. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  201. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  202.  
  203.  
  204. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  205. return PLUGIN_CONTINUE
  206. }
  207. public LoadData(id)
  208. {
  209. new name[32]
  210. get_user_name(id, name, 31)
  211. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  212.  
  213. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  214. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  215.  
  216. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  217. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  218. new oles[32], level[32]
  219. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  220. olesek[id] = str_to_num(oles)
  221. szint[id] = str_to_num(level)
  222. return PLUGIN_CONTINUE
  223. }
  224. public halal()
  225. {
  226. new killer = read_data(1)
  227. new victim = read_data(2)
  228.  
  229. if(killer != victim)
  230. olesek[killer]++
  231.  
  232. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  233. {
  234. szint[killer]++
  235. }
  236. }
  237. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  238. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  239. */

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok [átírás]
HozzászólásElküldve: 2014.11.08. 19:32 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
az admin jog és a vip jog mit takar?

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok [átírás]
HozzászólásElküldve: 2014.11.08. 19:41 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
az admin jog és a vip jog mit takar?
ezt hogy érted?

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok [átírás]
HozzászólásElküldve: 2014.11.08. 20:24 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
levo00 írta:
xXlederXxHUN írta:
az admin jog és a vip jog mit takar?
ezt hogy érted?

azok milyen jogok? admin jog az a b? vagy micsoda?

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok [átírás]
HozzászólásElküldve: 2014.11.08. 20:56 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
levo00 írta:
xXlederXxHUN írta:
az admin jog és a vip jog mit takar?
ezt hogy érted?

azok milyen jogok? admin jog az a b? vagy micsoda?
Na szoval nekem az kéne hogy ebbe legyen olyan hogy zölden irjon meg a neve elött amit irtam és az admin jog : b VIP jog: q

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok [átírás]
HozzászólásElküldve: 2014.11.11. 12:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 15
  20. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  21. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F
  22. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  23. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  24.  
  25. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  26.  
  27. new const szamok[ASD] = {
  28. 15,
  29. 30,
  30. 45,
  31. 55,
  32. 60,
  33. 70,
  34. 85,
  35. 95,
  36. 100,
  37. 140,
  38. 160,
  39. 180,
  40. 200,
  41. 220,
  42. 250
  43.  
  44. }
  45.  
  46. new const rangok[ASD+1][] = {
  47. "[Nokedli][lvl:0]",
  48. "[Bena][lvl:1]",
  49. "[Tag][lvl:2]",
  50. "[Beavatott][lvl:3]",
  51. "[Tud valamit][lvl:4]",
  52. "[Rossz][lvl:5]",
  53. "[Bolond][lvl:6]",
  54. "[Jomunkasember][lvl:7]",
  55. "[Nagyur][lvl:8]",
  56. "[Felisten][lvl:9]",
  57. "[Bolond][lvl:10]",
  58. "[Veteran][lvl:12]",
  59. "[szimpatikus][lvl:13]",
  60. "[Szep][lvl:14]",
  61. "[ISTEN][lvl:15]",
  62. "[Legyozhetetlen][lvl:16 MAX]"
  63. }
  64.  
  65. public plugin_init()
  66. {
  67. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  68. register_clcmd("say /rang", "hud")
  69. register_clcmd("say /xp", "hud")
  70. register_clcmd("say /szint", "hud")
  71. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  72. register_clcmd("say", "sayhook")
  73. register_clcmd("say_team", "tshook")
  74. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  75. g_vault = nvault_open("Rang")
  76.  
  77. }
  78. public hud(id)
  79. {
  80. if(szint[id] != ASD+1)
  81. {
  82.  
  83.  
  84. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olések:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  85. }
  86. else {
  87.  
  88. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  89. }
  90.  
  91. }
  92. public sayhook(id)
  93. {
  94.  
  95. read_args (message, 191)
  96. remove_quotes (message)
  97. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  98. {
  99. return PLUGIN_CONTINUE
  100. }
  101. get_user_name(id, nev, 31)
  102. if(is_user_alive(id)) {
  103. get_user_team(id, color, 9)
  104.  
  105. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  106. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  107. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  108. formatex(Temp, 191, "^x04[FőAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  109. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  110. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  111. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  112. formatex(Temp, 191, "^x04[VIP]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  113.  
  114.  
  115.  
  116. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  117.  
  118. }
  119. else {
  120. get_user_team(id, color, 9)
  121. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  122. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  123. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  124. formatex(Temp, 191, "^x04[FőAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  125. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  126. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  127. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  128. formatex(Temp, 191, "^x04[VIP]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  129.  
  130. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  131. }
  132. sendmessage(color)
  133. return PLUGIN_HANDLED
  134. }
  135. public tshook(id)
  136. {
  137. read_args (message, 191)
  138. remove_quotes (message)
  139. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  140. {
  141. return PLUGIN_CONTINUE
  142. }
  143. get_user_name(id, nev, 31)
  144. new playerTeam = get_user_team(id)
  145. new playerTeamName[19]
  146. switch (playerTeam)
  147. {
  148. case 1: {
  149. copy (playerTeamName, 11, "*T*")
  150.  
  151. }
  152. case 2: {
  153. copy (playerTeamName, 18, "*CT*")
  154.  
  155. }
  156. default:
  157. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  158. }
  159. if(is_user_alive(id))
  160. {
  161. get_user_team(id, color, 9)
  162. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  163. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  164. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  165. formatex(Temp, 191, "^x04[FőAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  166. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  167. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  168. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  169. formatex(Temp, 191, "^x04[VIP]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  170.  
  171.  
  172.  
  173. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  174.  
  175. }
  176. else {
  177. get_user_team(id, color, 9)
  178. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  179. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  180. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  181. formatex(Temp, 191, "^x04[FőAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  182. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  183. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  184. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  185. formatex(Temp, 191, "^x04[VIP]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  186.  
  187. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  188. }
  189. sendtmessage(color, playerTeam)
  190. return PLUGIN_HANDLED
  191. }
  192. public sendmessage(color[])
  193. {
  194. new teamName[10]
  195. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  196. {
  197. get_user_team (player, teamName, 9)
  198. teamf (player, color)
  199. elkuldes(player, Temp)
  200. teamf(player, teamName)
  201. }
  202. }
  203. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  204. {
  205. new teamName[10]
  206. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  207. {
  208. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  209. {
  210. get_user_team (player, teamName, 9)
  211. elkuldes(player, Temp)
  212. teamf (player, teamName)
  213. teamf (player, color)
  214. }
  215. }
  216. }
  217. public teamf(player, team[])
  218. {
  219. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  220. write_byte(player)
  221. write_string(team)
  222. message_end()
  223. }
  224. public elkuldes(player, Temp[])
  225. {
  226.  
  227. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  228. write_byte( player )
  229. write_string( Temp )
  230. message_end()
  231.  
  232. }
  233.  
  234. public client_connect(id)
  235. {
  236. LoadData(id)
  237. }
  238. public client_disconnect(id)
  239. {
  240. SaveData(id)
  241. }
  242.  
  243. public SaveData(id)
  244. {
  245. new name[32]
  246. get_user_name(id, name, 31)
  247.  
  248. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  249. format(vaultkey,63,"%s", name)
  250. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  251. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  252. return PLUGIN_CONTINUE
  253. }
  254. public LoadData(id)
  255. {
  256. new name[32]
  257. get_user_name(id, name, 31)
  258. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  259.  
  260. format(vaultkey,63,"%s", name)
  261. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  262.  
  263. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  264. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  265. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  266. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  267. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  268. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  269. return PLUGIN_CONTINUE
  270. }
  271. public halal()
  272. {
  273. new killer = read_data(1)
  274. new victim = read_data(2)
  275.  
  276. if(killer != victim)
  277. olesek[killer]++
  278.  
  279. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  280. {
  281. szint[killer]++
  282. }
  283. }
  284.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok [átírás]
HozzászólásElküldve: 2014.11.11. 12:23 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
és az hol marad,hogy halott?

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole