hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 09:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 183 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 182 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Awp
HozzászólásElküldve: 2014.11.14. 14:57 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.05.23. 18:32
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Valaki beleír egy AWP korlátot? Megy a Gomb
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "fegyvermenu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /xd", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\r.:[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag]\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\r[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy M4A1 packot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AK47 packot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy MachineGun packot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AUG packot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Famas packot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Galil packot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Smg packot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Shotgun packot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Scout packot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp
HozzászólásElküldve: 2014.11.14. 15:16 
Ha jól láttom már benne van


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp
HozzászólásElküldve: 2014.11.14. 15:26 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.05.23. 18:32
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nem müködik


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp
HozzászólásElküldve: 2014.11.14. 15:32 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 14:08
Hozzászólások: 120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "fegyvermenu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /xd", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\r.:[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag]\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\r[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy M4A1 packot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AK47 packot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(numct >= 4 && numt >= 4)
  117. {
  118.  
  119. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  120. {
  121. if(gWPCT < 2)
  122. {
  123.  
  124. give_player_grenades(id);
  125. give_item(id, "weapon_knife");
  126. give_item(id, "weapon_awp");
  127. give_item(id, "weapon_deagle");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. give_item(id, "ammo_338magnum");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  135. gWPCT++
  136. }
  137. else
  138. {
  139. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  140. fegyvermenu(id);
  141. }
  142. }
  143. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  144. {
  145. if(gWPTE < 2)
  146. {
  147.  
  148. give_player_grenades(id);
  149. give_item(id, "weapon_knife");
  150. give_item(id, "weapon_awp");
  151. give_item(id, "weapon_deagle");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_50ae");
  154. give_item(id, "ammo_50ae");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. give_item(id, "ammo_338magnum");
  157. give_item(id, "ammo_338magnum");
  158. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  159. gWPTE++
  160. }
  161. else
  162. {
  163. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  164. fegyvermenu(id);
  165. }
  166. }
  167. }
  168. else
  169. {
  170. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 igy nem hasznalhatod az AWP-t!")
  171. fegyvermenu(id)
  172. }
  173.  
  174. }
  175. case 4:
  176. {
  177.  
  178. give_player_grenades(id);
  179. give_item(id, "weapon_knife");
  180. give_item(id, "weapon_deagle");
  181. give_item(id, "ammo_50ae");
  182. give_item(id, "ammo_50ae");
  183. give_item(id, "ammo_50ae");
  184. give_item(id, "weapon_m249");
  185. give_item(id, "ammo_556natobox");
  186. give_item(id, "ammo_556natobox");
  187. give_item(id, "ammo_556natobox");
  188. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy MachineGun packot!");
  189. }
  190. case 5:
  191. {
  192.  
  193. give_player_grenades(id);
  194. give_item(id, "weapon_knife");
  195. give_item(id, "weapon_deagle");
  196. give_item(id, "ammo_50ae");
  197. give_item(id, "ammo_50ae");
  198. give_item(id, "ammo_50ae")
  199. give_item(id, "weapon_aug");
  200. give_item(id, "ammo_556nato");
  201. give_item(id, "ammo_556nato");
  202. give_item(id, "ammo_556nato");
  203. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AUG packot!");
  204. }
  205. case 6:
  206. {
  207.  
  208. give_player_grenades(id);
  209. give_item(id, "weapon_knife");
  210. give_item(id, "weapon_deagle");
  211. give_item(id, "ammo_50ae");
  212. give_item(id, "ammo_50ae");
  213. give_item(id, "ammo_50ae")
  214. give_item(id, "weapon_famas");
  215. give_item(id, "ammo_556nato");
  216. give_item(id, "ammo_556nato");
  217. give_item(id, "ammo_556nato");
  218. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Famas packot!");
  219. }
  220. case 7:
  221. {
  222.  
  223. give_player_grenades(id);
  224. give_item(id, "weapon_knife");
  225. give_item(id, "weapon_deagle");
  226. give_item(id, "ammo_50ae");
  227. give_item(id, "ammo_50ae");
  228. give_item(id, "ammo_50ae")
  229. give_item(id, "weapon_galil");
  230. give_item(id, "ammo_556nato");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Galil packot!");
  234. }
  235. case 8:
  236. {
  237.  
  238. give_player_grenades(id);
  239. give_item(id, "weapon_knife");
  240. give_item(id, "weapon_deagle");
  241. give_item(id, "ammo_50ae");
  242. give_item(id, "ammo_50ae");
  243. give_item(id, "ammo_50ae")
  244. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  245. give_item(id, "ammo_9mm");
  246. give_item(id, "ammo_9mm");
  247. give_item(id, "ammo_9mm");
  248. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Smg packot!");
  249. }
  250. case 9:
  251. {
  252.  
  253. give_player_grenades(id);
  254. give_item(id, "weapon_knife");
  255. give_item(id, "weapon_deagle");
  256. give_item(id, "ammo_50ae");
  257. give_item(id, "ammo_50ae");
  258. give_item(id, "ammo_50ae")
  259. give_item(id, "weapon_xm1014");
  260. give_item(id, "ammo_buckshot");
  261. give_item(id, "ammo_buckshot");
  262. give_item(id, "ammo_buckshot");
  263. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  264. }
  265. case 10:
  266. {
  267.  
  268. give_player_grenades(id);
  269. give_item(id, "weapon_knife");
  270. give_item(id, "weapon_deagle");
  271. give_item(id, "ammo_50ae");
  272. give_item(id, "ammo_50ae");
  273. give_item(id, "ammo_50ae")
  274. give_item(id, "weapon_m3");
  275. give_item(id, "ammo_buckshot");
  276. give_item(id, "ammo_buckshot");
  277. give_item(id, "ammo_buckshot");
  278. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Shotgun packot!");
  279. }
  280. case 11:
  281. {
  282.  
  283. give_player_grenades(id);
  284. give_item(id, "weapon_knife");
  285. give_item(id, "weapon_deagle");
  286. give_item(id, "ammo_50ae");
  287. give_item(id, "ammo_50ae");
  288. give_item(id, "ammo_50ae")
  289. give_item(id, "weapon_scout");
  290. give_item(id, "ammo_762nato");
  291. give_item(id, "ammo_762nato");
  292. give_item(id, "ammo_762nato");
  293. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Scout packot!");
  294. }
  295. }
  296. return PLUGIN_HANDLED;
  297. }
  298.  
  299. stock give_player_grenades(index)
  300. {
  301. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  302. give_item(index, "weapon_flashbang");
  303. give_item(index, "weapon_flashbang");
  304. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  305. give_item(index, "item_thighpack");
  306. give_item(index, "item_assaultsuit");
  307. }
  308.  
  309.  

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp
HozzászólásElküldve: 2014.11.14. 16:09 
Javaslom neked hogy amikor bele írsz vmit egy pluginba ne rögtön rakd ki hanem elébb ellenőrizd hogy lefordítsa-e
Kód:
a12cfa39a6ee0e0b8cf20a210e24d1e4.sma(116) : error 017: undefined symbol "numct"

1 Error.
Could not locate output file a12cfa39a6ee0e0b8cf20a210e24d1e4.amx (compile failed).


Try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "fegyvermenu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /xd", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\r.:[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag]\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\r[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy M4A1 packot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AK47 packot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy MachineGun packot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AUG packot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Famas packot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Galil packot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Smg packot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Shotgun packot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Scout packot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }
  299.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp
HozzászólásElküldve: 2014.11.16. 19:50 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.05.23. 18:32
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nem megy! :) csak úgy meg tudom venni:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole