hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Crazy Pontrendszer Bug Javítása https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=18245 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | kenan93 [ 2014.11.25. 09:12 ] |
Hozzászólás témája: | Crazy Pontrendszer Bug Javítása |
Üdv, Valaki fixálná ezt nekem?! Előre is köszönöm Log Error: [AMXX] [0] textArxLMW.sma::fw_player_damage (line 130) Start of error session. Info (map "xxxxx") (file "addons/xxxx/xxxx/xxxxx.log") [AMXX] Displaying debug trace (plugin "pontrendszer.amxx") [AMXX] Run time error 4: index out of bounds [AMXX] [0] textArxLMW.sma::fw_player_damage (line 130) [AMXX] Displaying debug trace (plugin "pontrendszer.amxx") [AMXX] Run time error 4: index out of bounds [AMXX] [0] textArxLMW.sma::fw_player_damage (line 130) ................................................................................... SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | levo00 [ 2014.11.30. 15:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Crazy Pontrendszer Bug Javítása |
kenan93 írta: Üdv, Hali! nekem le compilezi! Próbáld más compiler-rel!!!
Valaki fixálná ezt nekem?! Előre is köszönöm Log Error: [AMXX] [0] textArxLMW.sma::fw_player_damage (line 130) Start of error session. Info (map "xxxxx") (file "addons/xxxx/xxxx/xxxxx.log") [AMXX] Displaying debug trace (plugin "pontrendszer.amxx") [AMXX] Run time error 4: index out of bounds [AMXX] [0] textArxLMW.sma::fw_player_damage (line 130) [AMXX] Displaying debug trace (plugin "pontrendszer.amxx") [AMXX] Run time error 4: index out of bounds [AMXX] [0] textArxLMW.sma::fw_player_damage (line 130) ................................................................................... SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <nvault> #include <colorchat> #define PLUGIN "Pontrendszer" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "crazy" #define DROG_SEBESSEG 500.0 new g_vault new pontok[33] new name[33][32] new admin new killp, killhsp new ajandek1, ajandek2, ajandek3 new SyncHudObj enum shopitems { GRANATPACK, SEBESSEG, UJRAELEDES, EXTREMEPACK, LATHATATLAN, HARMINCOTHP, ONEHIT, HALHATATLAN, ELITE, USP, SHIELD, GLOCK }; new cvar_bolt[shopitems] new bool:activ_sebesseg[33] new bool:activ_lathatatlan[33] new bool:activ_onehit[33] new bool:activ_halhatatlan[33] #define MAX_SHOP_ITEM 12 new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] = { "", "\yGranatok \w(HE,FE) \r|%d| Pont", "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont", "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont", "\yExtreme Felszereles \w(Granatok,Deagle) \r|%d| Pont", "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont", "\y+35 HP \r|%d| Pont", "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont", "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont", "\yELITE ( 4 golyoval ) \r|%d| Pont", "\yUSP ( 4 golyoval ) \r|%d| Pont", "\yTaktikai Pajzs \r|%d| Pont", "\yGLOCK ( 4 golyoval ) \r|%d| Pont" }; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b") killp = register_cvar("pont_kill", "2") killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3") ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5") ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "8") ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "15") register_clcmd("team_say /adas", "adas") register_clcmd("say /adas", "adas") register_clcmd("pont_adas", "adas") register_clcmd("team_say /shop", "Shop") register_clcmd("say /shop", "Shop") register_clcmd("team_say /bolt", "Shop") register_clcmd("say /bolt", "Shop") cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "85") cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "120") cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "35") cvar_bolt[EXTREMEPACK] = register_cvar("bolt_4", "300") cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "400") cvar_bolt[HARMINCOTHP] = register_cvar("bolt_6", "100") cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450") cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "800") cvar_bolt[ELITE] = register_cvar("bolt_9", "150") cvar_bolt[USP] = register_cvar("bolt_10", "250") cvar_bolt[SHIELD] = register_cvar("bolt_11", "50") cvar_bolt[GLOCK] = register_cvar("bolt_12", "125") g_vault = nvault_open("PontRendszer"); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1) register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1") SyncHudObj = CreateHudSyncObj() new itemszam = (_:shopitems) if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam) { set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van") } } public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib) { if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) { pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp) ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp)) } else { pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp) ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp)) } return PLUGIN_CONTINUE } public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) { if(activ_onehit[attacker]) { SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1)) } if(activ_halhatatlan[victim]) { return HAM_SUPERCEDE } return HAM_IGNORED } public fw_player_spawn(id) { activ_halhatatlan[id] = false activ_onehit[id] = false activ_sebesseg[id] = false } public fw_player_spawn_post(id) { if(activ_lathatatlan[id]) { set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255) activ_lathatatlan[id] = false } } public Event_Change_Weapon(id) { if(activ_sebesseg[id]) { set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG) } return PLUGIN_CONTINUE } public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU { static Item[64] formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" ) new Menu = menu_create(Item, "Shoph") new szTempid[10] for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++) { num_to_str(i, szTempid, 9) formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])) menu_additem(Menu, Item, szTempid) } menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, Menu) return PLUGIN_HANDLED } public Shoph(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) new elo = is_user_alive(id) new ar[_:shopitems+1] for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++) { ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]) } switch(key) { case 1: { if (pontok[id] >= ar[key] && elo) { pontok[id] -= ar[key] give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_hegrenade") ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!") } else { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod") } } case 2: { if (pontok[id] >= ar[key] && elo) { pontok[id] -= ar[key] set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG) activ_sebesseg[id] = true ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!") } else { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!") } } case 3: { if (pontok[id] >= ar[key] && !elo) { pontok[id] -= ar[key] ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!") } else if(elo) { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!") } else { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod") } } case 4: { if (pontok[id] >= ar[key] && elo) { pontok[id] -= ar[key]; give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 2) ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Extreme Felszerelest!") } else { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod") } } case 5: { if (pontok[id] >= ar[key] && elo) { pontok[id] -= ar[key] activ_lathatatlan[id] = true set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0) ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a lathatatlansagot!") } else { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod") } } case 6: { if (pontok[id] >= ar[key] && elo) { pontok[id] -= ar[key] set_user_health(id, get_user_health(id)+35) ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!") } else { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod") } } case 7: { if (pontok[id] >= ar[key] && elo) { pontok[id] -= ar[key] activ_onehit[id] = true ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!") } else { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod") } } case 8: { if (pontok[id] >= ar[key] && elo) { pontok[id] -= ar[key] activ_halhatatlan[id] = true ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a halhatatlansagot!") } else { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod") } } case 9: { if (pontok[id] >= ar[key] && elo) { pontok[id] -= ar[key] give_item(id, "weapon_elite") cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 4) ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a ELITE-t, 4 golyoval!") } else { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod") } } case 10: { if (pontok[id] >= ar[key] && elo) { pontok[id] -= ar[key] give_item(id, "weapon_usp") cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 4) ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a USP-t, 4 golyoval!") } else { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod") } } case 11: { if (pontok[id] >= ar[key] && elo) { pontok[id] -= ar[key]; give_item(id, "weapon_shield") ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Taktikai Pajzsot!") } else { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod") } } case 12: { if (pontok[id] >= ar[key] && elo) { pontok[id] -= ar[key]; give_item(id, "weapon_glock18"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 4); ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a GLOCK-ot, 4 golyoval!") } else { ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod") } } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public mentes(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id]) format(vaultdata,255,"%d", pontok[id]) nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata) return PLUGIN_CONTINUE } public betoltes(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id]) nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255) pontok[id] = str_to_num(vaultdata) return PLUGIN_CONTINUE; } public client_disconnect(id) { mentes(id); remove_task(id); pontok[id] = 0; activ_halhatatlan[id] = false activ_lathatatlan[id] = false activ_onehit[id] = false activ_sebesseg[id] = false } public client_connect(id) { get_user_name(id, name[id], 31) betoltes(id); set_task(300.0, "ajandek_1",id) set_task(900.0, "ajandek_2",id) set_task(1800.0, "ajandek_3",id) } public adas(id) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler") new players[32], pnum, tempid new szName[32], szTempid[10] get_players(players, pnum) for( new i; i<pnum; i++ ) { tempid = players[i]; get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName)) num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid)) menu_additem(menu, szName, szTempid, 0) } menu_display(id, menu, 0) } else { ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!") } } public menu_handler(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new tempid = str_to_num(data); if( is_user_alive(tempid) ) { pontok[tempid] += 10 } client_cmd(id,"pont_adas") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public ajandek_1(id) { new penz = get_pcvar_num(ajandek1); client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz) pontok[id] += penz; } public ajandek_2(id) { new penz = get_pcvar_num(ajandek2); client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz) pontok[id] += penz; } public ajandek_3(id) { new penz = get_pcvar_num(ajandek3); client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz) pontok[id] += penz; } public hud() { admin = 0; new players[32], pnum, tempid get_players(players, pnum, "c") for( new i; i<pnum; i++ ) { tempid = players[i] if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK) { admin++; } } for( new i; i<pnum; i++ ) { tempid = players[i] set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0); ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pontrendszer P o n t j a i d: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin) } } |
Szerző: | MeSter [ 2014.11.30. 15:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Crazy Pontrendszer Bug Javítása |
Nem fordító hibára gondolt -_- |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |