hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 07:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 570 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 570 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: TÖRÖLHETŐ!
HozzászólásElküldve: 2014.12.14. 17:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali, ezt a plugint szeretném, ha átalakítaná (vagy írna 1 plugint) valaki úgy, hogy CSAK 1 fejlövés és a szintes hangok legyenek benne. Előre is thx.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]/********************************************************************************* AMX Mod X script.** Ultimate Sounds (Ultimate_Sounds.sma)* Copyright (C) 2006-2008 Bmann_420 / Dizzy / Hoboman** This program is free software; you can redistribute it and/or* modify it under the terms of the GNU General Public License* as published by the Free Software Foundation; either version 2* of the License, or (at your option) any later version.** This program is distributed in the hope that it will be useful,* but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the* GNU General Public License for more details.** You should have received a copy of the GNU General Public License* along with this program; if not, write to the Free Software* Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330, Boston, MA 02111-1307, USA.** In addition, as a special exception, the author gives permission to* link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL* Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,* L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all* respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs* from Valve. If you modify this file, you may extend this exception* to your version of the file, but you are not obligated to do so. If* you do not wish to do so, delete this exception statement from your* version.************************************************************************************ AMXX Ultimate Sounds Vers. 1.7* Last Update: 1/26/2007** by Dizzy / Bmann_420 & Hoboman* Link: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=7342************************************************************************************* ///////////////////////////////////////////////////* // AMXMOD[X] //* // ::Ultimate sounds:: //* // Origional: by Hephaistos //* // Ported by: Dizzy //* // Edited by: Hoboman, bmann_420 //* // //* // cvar: //* // streak_mode < flags > //* // "a" - messages //* // "b" - sounds //* // //* // knife_mode < flags > //* // "a" - messages //* // "b" - sounds //* // //* // hs_mode < flags > //* // "a" - messages //* // "b" - sounds //* // //* // lastman_mode < flags > //* // "a" - messages //* // "b" - hp //* // "c" - sounds //* ///////////////////////////////////////////////////***********************************************************************************/ // Plugin Infonew const PLUGIN[] = "Ultimate Sounds"new const VERSION[] = "1.7"new const AUTHOR[] = "Dizzy / Bmann_420" // Includes#include <amxmodx> //Defines#define KNIFEMESSAGES 3#define MESSAGESNOHP 5#define MESSAGESHP 5#define LEVELS 9 //Pcvarsnew streak_mode, knife_mode, hs_mode, lastman_mode new gmsgHudSync new kills[33] = {0,...};new deaths[33] = {0,...};new alone_ann = 0new levels[9] = {6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14}; //Streak Soundsnew stksounds[9][] = { "misc/1ultrakill", "misc/2multikill", "misc/3monsterkill", "misc/4killingspree", "misc/qwert", "misc/asdfg", "misc/7godlike", "misc/8dominating", "misc/9unstoppable"} new stkmessages[9][] = { "%s: HALA'l HALA'L HALA'L!", "%s: Buta'lis a'llat a pa'lya'n!", "%s: Té'rdre csirke'k, itt az ISTEN!", "%s: Gyilkolo'ge'p!", "%s: Az are'na kira'lya!", "%s: Elpuszti'thatatlan!", "%s: Ve'rfurdo!", "%s: Uralkodo'!", "%s: Mega'lli'thatatlan!"} new knifemessages[KNIFEMESSAGES][] = { "KNIFE_MSG_1", "KNIFE_MSG_2", "KNIFE_MSG_3" } new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = { "NOHP_MSG_1", "NOHP_MSG_2", "NOHP_MSG_3", "NOHP_MSG_4", "NOHP_MSG_5"} new messageshp[MESSAGESHP][] = { "HP_MSG_1", "HP_MSG_2", "HP_MSG_3", "HP_MSG_4", "HP_MSG_5"} public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("ultimate_sounds",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY) register_dictionary("ultimate_sounds.txt") register_event("DeathMsg","hs","a","3=1") register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni") register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b"); register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0"); register_event("DeathMsg","death_msg","a") register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw") register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")  lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc") streak_mode = register_cvar("streak_mode","ab") knife_mode = register_cvar("knife_mode","ab") hs_mode = register_cvar("hs_mode","ab")  gmsgHudSync = CreateHudSyncObj()  return PLUGIN_CONTINUE} get_streak(){ new streak[3] get_pcvar_string(streak_mode,streak,2) return read_flags(streak)} public death_event(id){ new streak = get_streak()  if ((streak&1) || (streak&2)) { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2);  kills[killer] += 1; kills[victim] = 0; deaths[killer] = 0; deaths[victim] += 1;  for (new i = 0; i < LEVELS; i++) { if (kills[killer] == levels[i]) { announce(killer, i); return PLUGIN_CONTINUE; } } } return PLUGIN_CONTINUE;} announce(killer, level){ new streak = get_streak()  if (streak&1) { new name[32];  get_user_name(killer, name, 32); set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2); ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, stkmessages[level], name); }  if (streak&2){ for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++) if(is_user_connected(i)==1 ) client_cmd(i, "spk %s", stksounds[level]); }} public reset_hud(id){ new streak = get_streak()  if (streak&1) {  if (kills[id] > levels[0])  { client_print(id, print_chat,"%L", id, "KILL_STREAK", kills[id]); }  else if (deaths[id] > 1)  { client_print(id, print_chat,"%L", id, "DEATH_STREAK", deaths[id]); } }} public client_connect(id){ new streak = get_streak()  if ((streak&1) || (streak&2)) { kills[id] = 0; deaths[id] = 0; }} public knife_kill(){ new knifemode[4] get_pcvar_string(knife_mode,knifemode,4) new knifemode_bit = read_flags(knifemode)  if (knifemode_bit & 1) { new killer_id = read_data(1) new victim_id = read_data(2) new killer_name[33], victim_name[33]  get_user_name(killer_id,killer_name,33) get_user_name(victim_id,victim_name,33)   set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1) ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, knifemessages[ random_num(0,KNIFEMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name) } if(knifemode_bit & 2) { for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++) if( is_user_connected(i) == 1 ) client_cmd(i,"spk misc/knife2")  }}  public roundend_msg(id)  alone_ann = 0 public death_msg(id){  new lmmode[8] get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8) new lmmode_bit = read_flags(lmmode)  new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last get_players(players_ct,ict,"ae","CT") get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")   if (ict==1&&ite==1) { new name1[32], name2[32] get_user_name(players_ct[0],name1,32) get_user_name(players_t[0],name2,32) set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)  if (lmmode_bit & 1) { if (lmmode_bit & 2) { ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0])) }  else { ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s vs. %s",name1,name2) }  if (lmmode_bit & 4) { for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++) if( is_user_connected(i) == 1 ) client_cmd(i,"spk misc/nade") } } } else{ if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4)) { last=players_ct[0] client_cmd(last,"spk misc/suicide2")  }  else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4)) { last=players_t[0] client_cmd(last,"spk misc/suicide2") }  else { return PLUGIN_CONTINUE } alone_ann = last new name[32] get_user_name(last,name,32)  if (lmmode_bit & 1) { set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)  if (lmmode_bit & 2) { ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last)) }  else { ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name ) } } } return PLUGIN_CONTINUE }  public hs(){ new hsmode[4] get_pcvar_string(hs_mode,hsmode,4) new hsmode_bit = read_flags(hsmode)  if (hsmode_bit & 1) { new killer_id = read_data(1) new victim_id = read_data(2) new victim_name[33]  get_user_name(victim_id,victim_name,33)  set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1) ShowSyncHudMsg(killer_id, gmsgHudSync, "::BOOOOM-HEADSHOT::",victim_name) }  if (hsmode_bit & 2) { for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++) if( is_user_connected(i)==1 ) client_cmd(i,"spk misc/headshot1") } }  public plugin_precache() { precache_sound("misc/1ultrakill.waw") precache_sound("misc/2multikill.waw") precache_sound("misc/3monsterkill.waw") precache_sound("misc/4killingspree.waw") precache_sound("misc/qwert.waw") precache_sound("misc/asdfg.waw") precache_sound("misc/7godlike.waw") precache_sound("misc/8dominating.waw") precache_sound("misc/9unstoppable.waw") precache_sound("misc/knife2.waw") precache_sound("misc/nade.waw") precache_sound("misc/suicide1.waw") precache_sound("misc/headshot1.waw") precache_sound("misc/headshot2.waw")   return PLUGIN_CONTINUE }
 


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ZiT3K 2021.02.13. 03:04-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ULTIMATE sounds ÁTALAKÍTÁS?
HozzászólásElküldve: 2014.12.14. 18:39 
Postalos fejlövés hangok


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ULTIMATE sounds ÁTALAKÍTÁS?
HozzászólásElküldve: 2014.12.14. 23:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Ez sima fejlövés plugin, oké. De fejlövés és szinthangok egyben kellene 1 pluginban ahogy az sma-ban csak a többi cucc nem kell benne.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ULTIMATE sounds ÁTALAKÍTÁS?
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 05:23 
Cvar-al állítható !


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole