hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 21:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 787 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 787 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ultimate Hang bele írás
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 21:37 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok ! Ebbe a plugin-ba bele írnátok 5 DB Hs hangot és 5 DB kör eleji hangot ? + Szöveget ne írjon a , ha fejbe lőtt valakit .

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <csx>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. public MultiKill
  7. public MultiKillSound
  8. public BombPlanting
  9. public BombDefusing
  10. public BombPlanted
  11. public BombDefused
  12. public BombFailed
  13. public BombPickUp
  14. public BombDrop
  15. public BombCountVoice
  16. public BombCountDef
  17. public BombReached
  18. public ItalyBonusKill
  19. public EnemyRemaining
  20. public LastMan
  21. public KnifeKill
  22. public KnifeKillSound
  23. public GrenadeKill
  24. public GrenadeSuicide
  25. public HeadShotKill
  26. public HeadShotKillSound
  27. public RoundCounterSound
  28. public RoundCounter
  29. public KillingStreak
  30. public KillingStreakSound
  31. public DoubleKill
  32. public DoubleKillSound
  33. public PlayerName
  34. public FirstBloodSound
  35.  
  36. new g_streakKills[33][2]
  37. new g_multiKills[33][2]
  38. new g_C4Timer
  39. new g_Defusing
  40. new g_Planter
  41. new Float:g_LastOmg
  42. new g_LastAnnounce
  43. new g_roundCount
  44. new Float:g_doubleKill
  45. new g_doubleKillId
  46. new g_friend[33]
  47. new g_firstBlood
  48. new g_center1_sync
  49. new g_announce_sync
  50. new g_status_sync
  51. new g_left_sync
  52. new g_bottom_sync
  53. new g_he_sync
  54.  
  55. new g_MultiKillMsg[7][] =
  56. {
  57. "Multi-Kill! %s^n%L %d %L (%d %L)",
  58. "Ultra-Kill!!! %s^n%L %d %L (%d %L)",
  59. "%s IS ON A KILLING SPREE!!!^n%L %d %L (%d %L)",
  60. "RAMPAGE!!! %s^n%L %d %L (%d hs)",
  61. "%s IS UNSTOPPABLE!!!^n%L %d %L (%d %L)",
  62. "%s IS A MONSTER!^n%L %d %L (%d %L)",
  63. "%s IS GODLIKE!!!!^n%L %d %L (%d %L)"
  64. }
  65.  
  66. new g_Sounds[7][] =
  67. {
  68. "multikill",
  69. "ultrakill",
  70. "killingspree",
  71. "rampage",
  72. "unstoppable",
  73. "monsterkill",
  74. "godlike"
  75. }
  76. new g_KillingMsg[7][] =
  77. {
  78. "%s: Multi-Kill!",
  79. "%s: Ultra-Kill!!!",
  80. "%s IS ON A KILLING SPREE!!!",
  81. "%s: RAMPAGE!!!",
  82. "%s IS UNSTOPPABLE!!!",
  83. "%s IS A MONSTER!",
  84. "%s IS GODLIKE!!!"
  85. }
  86.  
  87. new g_KinfeMsg[4][] =
  88. {
  89. "KNIFE_MSG_1",
  90. "KNIFE_MSG_2",
  91. "KNIFE_MSG_3",
  92. "KNIFE_MSG_4"
  93. }
  94.  
  95. new g_LastMessages[4][] =
  96. {
  97. "LAST_MSG_1",
  98. "LAST_MSG_2",
  99. "LAST_MSG_3",
  100. "LAST_MSG_4"
  101. }
  102.  
  103. new g_HeMessages[4][] =
  104. {
  105. "HE_MSG_1",
  106. "HE_MSG_2",
  107. "HE_MSG_3",
  108. "HE_MSG_4"
  109. }
  110.  
  111. new g_SHeMessages[4][] =
  112. {
  113. "SHE_MSG_1",
  114. "SHE_MSG_2",
  115. "SHE_MSG_3",
  116. "SHE_MSG_4"
  117. }
  118.  
  119. new g_HeadShots[7][] =
  120. {
  121. "HS_MSG_1",
  122. "HS_MSG_2",
  123. "HS_MSG_3",
  124. "HS_MSG_4",
  125. "HS_MSG_5",
  126. "HS_MSG_6",
  127. "HS_MSG_7"
  128. }
  129.  
  130. new g_teamsNames[4][] =
  131. {
  132. "TERRORIST",
  133. "CT",
  134. "TERRORISTS",
  135. "CTS"
  136. }
  137.  
  138. public plugin_init()
  139. {
  140. register_plugin("CS Misc. Stats", AMXX_VERSION_STR, "AMXX Dev Team")
  141. register_dictionary("miscstats.txt")
  142. register_event("TextMsg", "eRestart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")
  143. register_event("SendAudio", "eEndRound", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin", "2&%!MRAD_rounddraw")
  144. register_event("RoundTime", "eNewRound", "bc")
  145. register_event("StatusValue", "setTeam", "be", "1=1")
  146. register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0")
  147. register_event("StatusValue", "hideStatus", "be", "1=1", "2=0")
  148.  
  149. new mapname[32]
  150. get_mapname(mapname, 31)
  151.  
  152. if (equali(mapname, "de_", 3) || equali(mapname, "csde_", 5))
  153. {
  154. register_event("StatusIcon", "eGotBomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4")
  155. register_event("TextMsg", "eBombPickUp", "bc", "2&#Got_bomb")
  156. register_event("TextMsg", "eBombDrop", "bc", "2&#Game_bomb_d")
  157. }
  158. else if (equali(mapname, "cs_italy"))
  159. {
  160. register_event("23", "chickenKill", "a", "1=108", /*"12=106", */ "15=4")
  161. register_event("23", "radioKill", "a", "1=108", /*"12=294", */ "15=2")
  162. }
  163.  
  164. g_center1_sync = CreateHudSyncObj()
  165. g_announce_sync = CreateHudSyncObj()
  166. g_status_sync = CreateHudSyncObj()
  167. g_left_sync = CreateHudSyncObj()
  168. g_bottom_sync = CreateHudSyncObj()
  169. g_he_sync = CreateHudSyncObj()
  170. }
  171.  
  172. public plugin_cfg()
  173. {
  174. new g_addStast[] = "amx_statscfg add ^"%s^" %s"
  175.  
  176. server_cmd(g_addStast, "ST_MULTI_KILL", "MultiKill")
  177. server_cmd(g_addStast, "ST_MULTI_KILL_SOUND", "MultiKillSound")
  178. server_cmd(g_addStast, "ST_BOMB_PLANTING", "BombPlanting")
  179. server_cmd(g_addStast, "ST_BOMB_DEFUSING", "BombDefusing")
  180. server_cmd(g_addStast, "ST_BOMB_PLANTED", "BombPlanted")
  181. server_cmd(g_addStast, "ST_BOMB_DEF_SUCC", "BombDefused")
  182. server_cmd(g_addStast, "ST_BOMB_DEF_FAIL", "BombFailed")
  183. server_cmd(g_addStast, "ST_BOMB_PICKUP", "BombPickUp")
  184. server_cmd(g_addStast, "ST_BOMB_DROP", "BombDrop")
  185. server_cmd(g_addStast, "ST_BOMB_CD_VOICE", "BombCountVoice")
  186. server_cmd(g_addStast, "ST_BOMB_CD_DEF", "BombCountDef")
  187. server_cmd(g_addStast, "ST_BOMB_SITE", "BombReached")
  188. server_cmd(g_addStast, "ST_ITALY_BONUS", "ItalyBonusKill")
  189. server_cmd(g_addStast, "ST_LAST_MAN", "LastMan")
  190. server_cmd(g_addStast, "ST_KNIFE_KILL", "KnifeKill")
  191. server_cmd(g_addStast, "ST_KNIFE_KILL_SOUND", "KnifeKillSound")
  192. server_cmd(g_addStast, "ST_HE_KILL", "GrenadeKill")
  193. server_cmd(g_addStast, "ST_HE_SUICIDE", "GrenadeSuicide")
  194. server_cmd(g_addStast, "ST_HS_KILL", "HeadShotKill")
  195. server_cmd(g_addStast, "ST_HS_KILL_SOUND", "HeadShotKillSound")
  196. server_cmd(g_addStast, "ST_ROUND_CNT", "RoundCounter")
  197. server_cmd(g_addStast, "ST_ROUND_CNT_SOUND", "RoundCounterSound")
  198. server_cmd(g_addStast, "ST_KILL_STR", "KillingStreak")
  199. server_cmd(g_addStast, "ST_KILL_STR_SOUND", "KillingStreakSound")
  200. server_cmd(g_addStast, "ST_ENEMY_REM", "EnemyRemaining")
  201. server_cmd(g_addStast, "ST_DOUBLE_KILL", "DoubleKill")
  202. server_cmd(g_addStast, "ST_DOUBLE_KILL_SOUND", "DoubleKillSound")
  203. server_cmd(g_addStast, "ST_PLAYER_NAME", "PlayerName")
  204. server_cmd(g_addStast, "ST_FIRST_BLOOD_SOUND", "FirstBloodSound")
  205. }
  206.  
  207. public client_putinserver(id)
  208. {
  209. g_multiKills[id] = {0, 0}
  210. g_streakKills[id] = {0, 0}
  211. }
  212.  
  213. public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
  214. {
  215. if (wpnindex == CSW_C4)
  216. return
  217.  
  218. new headshot = (hitplace == HIT_HEAD) ? 1 : 0
  219. new selfkill = (killer == victim) ? 1 : 0
  220.  
  221. if (g_firstBlood)
  222. {
  223. g_firstBlood = 0
  224. if (FirstBloodSound)
  225. play_sound("misc/firstblood")
  226. }
  227.  
  228. if ((KillingStreak || KillingStreakSound) && !TK)
  229. {
  230. g_streakKills[victim][1]++
  231. g_streakKills[victim][0] = 0
  232.  
  233. if (!selfkill)
  234. {
  235. g_streakKills[killer][0]++
  236. g_streakKills[killer][1] = 0
  237.  
  238. new a = g_streakKills[killer][0] - 3
  239.  
  240. if ((a > -1) && !(a % 2))
  241. {
  242. new name[32]
  243. get_user_name(killer, name, 31)
  244.  
  245. if ((a >>= 1) > 6)
  246. a = 6
  247.  
  248. if (KillingStreak)
  249. {
  250. set_hudmessage(0, 100, 255, 0.05, 0.50, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
  251. ShowSyncHudMsg(0, g_left_sync, g_KillingMsg[a], name)
  252. }
  253.  
  254. if (KillingStreakSound)
  255. {
  256. new file[32]
  257.  
  258. format(file, 31, "misc/%s", g_Sounds[a])
  259. play_sound(file)
  260. }
  261. }
  262. }
  263. }
  264.  
  265. if (MultiKill || MultiKillSound)
  266. {
  267. if (!selfkill && !TK && killer)
  268. {
  269. g_multiKills[killer][0]++
  270. g_multiKills[killer][1] += headshot
  271.  
  272. new param[2]
  273.  
  274. param[0] = killer
  275. param[1] = g_multiKills[killer][0]
  276. set_task(4.0 + float(param[1]), "checkKills", 0, param, 2)
  277. }
  278. }
  279.  
  280. if (EnemyRemaining && is_user_connected(victim))
  281. {
  282. new ppl[32], pplnum = 0, maxplayers = get_maxplayers()
  283. new epplnum = 0
  284. new CsTeams:team = cs_get_user_team(victim)
  285. new CsTeams:other_team
  286. new CsTeams:enemy_team = (team == CS_TEAM_T) ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T
  287.  
  288. if (team == CS_TEAM_T || team == CS_TEAM_CT)
  289. {
  290. for (new i=1; i<=maxplayers; i++)
  291. {
  292. if (!is_user_connected(i))
  293. {
  294. continue
  295. }
  296. if (i == victim)
  297. {
  298. continue
  299. }
  300. other_team = cs_get_user_team(i)
  301. if (other_team == team && is_user_alive(i))
  302. {
  303. epplnum++
  304. } else if (other_team == enemy_team) {
  305. ppl[pplnum++] = i
  306. }
  307. }
  308.  
  309. if (pplnum && epplnum)
  310. {
  311. new message[128], team_name[32]
  312.  
  313. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.85, 2, 0.05, 0.1, 0.02, 3.0, -1)
  314.  
  315. /* This is a pretty stupid thing to translate, but whatever */
  316. new _teamname[32]
  317. if (team == CS_TEAM_T)
  318. {
  319. format(_teamname, 31, "TERRORIST%s", (epplnum == 1) ? "" : "S")
  320. } else if (team == CS_TEAM_CT) {
  321. format(_teamname, 31, "CT%s", (epplnum == 1) ? "" : "S")
  322. }
  323.  
  324. for (new a = 0; a < pplnum; ++a)
  325. {
  326. format(team_name, 31, "%L", ppl[a], _teamname)
  327. format(message, 127, "%L", ppl[a], "REMAINING", epplnum, team_name)
  328. ShowSyncHudMsg(ppl[a], g_bottom_sync, "%s", message)
  329. }
  330. }
  331. }
  332. }
  333.  
  334. if (LastMan)
  335. {
  336. new cts[32], ts[32], ctsnum, tsnum
  337. new maxplayers = get_maxplayers()
  338. new CsTeams:team
  339.  
  340. for (new i=1; i<=maxplayers; i++)
  341. {
  342. if (!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i))
  343. {
  344. continue
  345. }
  346. team = cs_get_user_team(i)
  347. if (team == CS_TEAM_T)
  348. {
  349. ts[tsnum++] = i
  350. } else if (team == CS_TEAM_CT) {
  351. cts[ctsnum++] = i
  352. }
  353. }
  354.  
  355. if (ctsnum == 1 && tsnum == 1)
  356. {
  357. new ctname[32], tname[32]
  358.  
  359. get_user_name(cts[0], ctname, 31)
  360. get_user_name(ts[0], tname, 31)
  361.  
  362. set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
  363. ShowSyncHudMsg(0, g_center1_sync, "%s vs. %s", ctname, tname)
  364.  
  365. play_sound("misc/maytheforce")
  366. }
  367. else if (!g_LastAnnounce)
  368. {
  369. new oposite = 0, _team = 0
  370.  
  371. if (ctsnum == 1 && tsnum > 1)
  372. {
  373. g_LastAnnounce = cts[0]
  374. oposite = tsnum
  375. _team = 0
  376. }
  377. else if (tsnum == 1 && ctsnum > 1)
  378. {
  379. g_LastAnnounce = ts[0]
  380. oposite = ctsnum
  381. _team = 1
  382. }
  383.  
  384. if (g_LastAnnounce)
  385. {
  386. new name[32]
  387.  
  388. get_user_name(g_LastAnnounce, name, 31)
  389.  
  390. set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.38, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
  391. ShowSyncHudMsg(0, g_center1_sync, "%s (%d HP) vs. %d %s%s: %L", name, get_user_health(g_LastAnnounce), oposite, g_teamsNames[_team], (oposite == 1) ? "" : "S", LANG_PLAYER, g_LastMessages[random_num(0, 3)])
  392.  
  393. if (!is_user_connecting(g_LastAnnounce))
  394. {
  395. client_cmd(g_LastAnnounce, "spk misc/oneandonly")
  396. }
  397. }
  398. }
  399. }
  400.  
  401. if (wpnindex == CSW_KNIFE && (KnifeKill || KnifeKillSound))
  402. {
  403. if (KnifeKill)
  404. {
  405. new killer_name[32], victim_name[32]
  406.  
  407. get_user_name(killer, killer_name, 31)
  408. get_user_name(victim, victim_name, 31)
  409. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.25, 1, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
  410. ShowSyncHudMsg(0, g_he_sync, "%L", LANG_PLAYER, g_KinfeMsg[random_num(0, 3)], killer_name, victim_name)
  411. }
  412.  
  413. if (KnifeKillSound)
  414. play_sound("misc/humiliation")
  415. }
  416.  
  417. if (wpnindex == CSW_HEGRENADE && (GrenadeKill || GrenadeSuicide))
  418. {
  419. new killer_name[32], victim_name[32]
  420.  
  421. get_user_name(killer, killer_name, 31)
  422. get_user_name(victim, victim_name, 31)
  423.  
  424. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.25, 1, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
  425.  
  426. if (!selfkill)
  427. {
  428. if (GrenadeKill)
  429. ShowSyncHudMsg(0, g_he_sync, "%L", LANG_PLAYER, g_HeMessages[random_num(0, 3)], killer_name, victim_name)
  430. }
  431. else if (GrenadeSuicide)
  432. ShowSyncHudMsg(0, g_he_sync, "%L", LANG_PLAYER, g_SHeMessages[random_num(0, 3)], victim_name)
  433. }
  434.  
  435. if (headshot && (HeadShotKill || HeadShotKillSound))
  436. {
  437. if (HeadShotKill && wpnindex)
  438. {
  439. new killer_name[32], victim_name[32], weapon_name[32], message[256], players[32], pnum
  440.  
  441. xmod_get_wpnname(wpnindex, weapon_name, 31)
  442. get_user_name(killer, killer_name, 31)
  443. get_user_name(victim, victim_name, 31)
  444. get_players(players, pnum, "c")
  445.  
  446. for (new i = 0; i < pnum; i++)
  447. {
  448. format(message, sizeof(message)-1, "%L", players[i], g_HeadShots[random_num(0, 6)])
  449.  
  450. replace(message, sizeof(message)-1, "$vn", victim_name)
  451. replace(message, sizeof(message)-1, "$wn", weapon_name)
  452. replace(message, sizeof(message)-1, "$kn", killer_name)
  453.  
  454. set_hudmessage(100, 100, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
  455. ShowSyncHudMsg(players[i], g_announce_sync, "%s", message)
  456. }
  457. }
  458.  
  459. if (HeadShotKillSound)
  460. {
  461. client_cmd(killer, "spk misc/headshot")
  462. client_cmd(victim, "spk misc/headshot")
  463. }
  464. }
  465.  
  466. if ((DoubleKill || DoubleKillSound) && !selfkill)
  467. {
  468. new Float:nowtime = get_gametime()
  469.  
  470. if (g_doubleKill == nowtime && g_doubleKillId == killer)
  471. {
  472. if (DoubleKill)
  473. {
  474. new name[32]
  475.  
  476. get_user_name(killer, name, 31)
  477.  
  478. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
  479. ShowSyncHudMsg(0, g_center1_sync, "%L", LANG_PLAYER, "DOUBLE_KILL", name)
  480. }
  481.  
  482. if (DoubleKillSound)
  483. play_sound("misc/doublekill")
  484. }
  485.  
  486. g_doubleKill = nowtime
  487. g_doubleKillId = killer
  488. }
  489. }
  490.  
  491. public hideStatus(id)
  492. {
  493. if (PlayerName)
  494. {
  495. ClearSyncHud(id, g_status_sync)
  496. }
  497. }
  498.  
  499. public setTeam(id)
  500. g_friend[id] = read_data(2)
  501.  
  502. public showStatus(id)
  503. {
  504. if(!is_user_bot(id) && is_user_connected(id) && PlayerName)
  505. {
  506. new name[32], pid = read_data(2)
  507.  
  508. get_user_name(pid, name, 31)
  509. new color1 = 0, color2 = 0
  510.  
  511. if (get_user_team(pid) == 1)
  512. color1 = 255
  513. else
  514. color2 = 255
  515.  
  516. if (g_friend[id] == 1) // friend
  517. {
  518. new clip, ammo, wpnid = get_user_weapon(pid, clip, ammo)
  519. new wpnname[32]
  520.  
  521. if (wpnid)
  522. xmod_get_wpnname(wpnid, wpnname, 31)
  523.  
  524. set_hudmessage(color1, 50, color2, -1.0, 0.60, 1, 0.01, 3.0, 0.01, 0.01, -1)
  525. ShowSyncHudMsg(id, g_status_sync, "%s -- %d HP / %d AP / %s", name, get_user_health(pid), get_user_armor(pid), wpnname)
  526. } else {
  527. set_hudmessage(color1, 50, color2, -1.0, 0.60, 1, 0.01, 3.0, 0.01, 0.01, -1)
  528. ShowSyncHudMsg(id, g_status_sync, "%s", name)
  529. }
  530. }
  531. }
  532.  
  533. public eNewRound()
  534. {
  535. if (read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0,floatround_floor))
  536. {
  537. g_firstBlood = 1
  538. g_C4Timer = 0
  539. ++g_roundCount
  540.  
  541. if (RoundCounter)
  542. {
  543. set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
  544. ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "PREPARE_FIGHT", g_roundCount)
  545. ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Play! Play! Play! Play!", g_roundCount)
  546. ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Vasarold meg Fegyvereidet", g_roundCount)
  547. }
  548.  
  549. if (RoundCounterSound)
  550. play_sound("misc/prepare")
  551.  
  552. if (KillingStreak)
  553. {
  554. new appl[32], ppl, i
  555. get_players(appl, ppl, "ac")
  556.  
  557. for (new a = 0; a < ppl; ++a)
  558. {
  559. i = appl[a]
  560.  
  561. if (g_streakKills[i][0] >= 2)
  562. client_print(i, print_chat, "* %L", i, "KILLED_ROW", g_streakKills[i][0])
  563. else if (g_streakKills[i][1] >= 2)
  564. client_print(i, print_chat, "* %L", i, "DIED_ROUNDS", g_streakKills[i][1])
  565. }
  566. }
  567. }
  568. }
  569.  
  570. public eRestart()
  571. {
  572. eEndRound()
  573. g_roundCount = 0
  574. g_firstBlood = 1
  575. }
  576.  
  577. public eEndRound()
  578. {
  579. g_C4Timer = -2
  580. g_LastOmg = 0.0
  581. remove_task(8038)
  582. g_LastAnnounce = 0
  583. }
  584.  
  585. public checkKills(param[])
  586. {
  587. new id = param[0]
  588. new a = param[1]
  589.  
  590. if (a == g_multiKills[id][0])
  591. {
  592. a -= 3
  593.  
  594. if (a > -1)
  595. {
  596. if (a > 6)
  597. {
  598. a = 6
  599. }
  600.  
  601. if (MultiKill)
  602. {
  603. new name[32]
  604.  
  605. get_user_name(id, name, 31)
  606. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.05, 0.50, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
  607.  
  608. ShowSyncHudMsg(0, g_left_sync, g_MultiKillMsg[a], name, LANG_PLAYER, "WITH", g_multiKills[id][0], LANG_PLAYER, "KILLS", g_multiKills[id][1], LANG_PLAYER, "HS")
  609. }
  610.  
  611. if (MultiKillSound)
  612. {
  613. new sound[24]
  614. format(sound, 23, "misc/%s", g_Sounds[a])
  615. play_sound(sound)
  616. }
  617. }
  618. g_multiKills[id] = {0, 0}
  619. }
  620. }
  621.  
  622. public chickenKill()
  623. {
  624. if (ItalyBonusKill)
  625. announceEvent(0, "KILLED_CHICKEN")
  626. }
  627.  
  628. public radioKill()
  629. {
  630. if (ItalyBonusKill)
  631. announceEvent(0, "BLEW_RADIO")
  632. }
  633.  
  634. announceEvent(id, message[])
  635. {
  636. new name[32]
  637.  
  638. get_user_name(id, name, 31)
  639. set_hudmessage(255, 100, 50, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
  640. ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, message, name)
  641. }
  642.  
  643. public eBombPickUp(id)
  644. {
  645. if (BombPickUp)
  646. announceEvent(id, "PICKED_BOMB")
  647. }
  648.  
  649. public eBombDrop()
  650. {
  651. if (BombDrop)
  652. announceEvent(g_Planter, "DROPPED_BOMB")
  653. }
  654.  
  655. public eGotBomb(id)
  656. {
  657. g_Planter = id
  658.  
  659. if (BombReached && read_data(1) == 2 && g_LastOmg < get_gametime())
  660. {
  661. g_LastOmg = get_gametime() + 15.0
  662. announceEvent(g_Planter, "REACHED_TARGET")
  663. }
  664. }
  665.  
  666. public bombTimer()
  667. {
  668. if (--g_C4Timer > 0)
  669. {
  670. if (BombCountVoice)
  671. {
  672. if (g_C4Timer == 30 || g_C4Timer == 20)
  673. {
  674. new temp[64]
  675.  
  676. num_to_word(g_C4Timer, temp, 63)
  677. format(temp, 63, "^"vox/%s seconds until explosion^"", temp)
  678. play_sound(temp)
  679. }
  680. else if (g_C4Timer < 11)
  681. {
  682. new temp[64]
  683.  
  684. num_to_word(g_C4Timer, temp, 63)
  685. format(temp, 63, "^"vox/%s^"", temp)
  686. play_sound(temp)
  687. }
  688. }
  689. if (BombCountDef && g_Defusing)
  690. client_print(g_Defusing, print_center, "%d", g_C4Timer)
  691. }
  692. else
  693. remove_task(8038)
  694. }
  695.  
  696. public bomb_planted(planter)
  697. {
  698. g_Defusing = 0
  699.  
  700. if (BombPlanted)
  701. announceEvent(planter, "SET_UP_BOMB")
  702.  
  703. g_C4Timer = get_cvar_num("mp_c4timer")
  704. set_task(1.0, "bombTimer", 8038, "", 0, "b")
  705. }
  706.  
  707. public bomb_planting(planter)
  708. {
  709. if (BombPlanting)
  710. announceEvent(planter, "PLANT_BOMB")
  711. }
  712.  
  713. public bomb_defusing(defuser)
  714. {
  715. if (BombDefusing)
  716. announceEvent(defuser, "DEFUSING_BOMB")
  717.  
  718. g_Defusing = defuser
  719. }
  720.  
  721. public bomb_defused(defuser)
  722. {
  723. if (BombDefused)
  724. announceEvent(defuser, "DEFUSED_BOMB")
  725. }
  726.  
  727. public bomb_explode(planter, defuser)
  728. {
  729. if (BombFailed && defuser)
  730. announceEvent(defuser, "FAILED_DEFU")
  731. }
  732.  
  733. public play_sound(sound[])
  734. {
  735. new players[32], pnum
  736. get_players(players, pnum, "c")
  737. new i
  738.  
  739. for (i = 0; i < pnum; i++)
  740. {
  741. if (is_user_connecting(players[i]))
  742. continue
  743.  
  744. client_cmd(players[i], "spk %s", sound)
  745. }
  746. }
  747.  

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hang bele írás
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 21:39 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
+ 2 Firstblood hang pls :)

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hang bele írás
HozzászólásElküldve: 2015.01.18. 07:39 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Charlie224 írta:
+ 2 Firstblood hang pls :)

megpróbálom :S

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hang bele írás
HozzászólásElküldve: 2015.01.18. 10:49 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Köszi :) , de a kör eleji üzenetek javítanád ? 542 sor. Több üzeneteket akartam bele , de nem sikerül . Kérlek írjatok bele 4 db. Előre is köszönöm

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hang bele írás
HozzászólásElküldve: 2015.01.18. 11:59 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Charlie224 írta:
Köszi :) , de a kör eleji üzenetek javítanád ? 542 sor. Több üzeneteket akartam bele , de nem sikerül . Kérlek írjatok bele 4 db. Előre is köszönöm


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
  2. ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "PREPARE_FIGHT", g_roundCount)
  3. ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Play! Play! Play! Play!", g_roundCount)
  4. ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Vasarold meg Fegyvereidet", g_roundCount)
  5. ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Vasarold meg Fegyvereidet", g_roundCount)
  6. ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Vasarold meg Fegyvereidet", g_roundCount)

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hang bele írás
HozzászólásElküldve: 2015.01.18. 12:03 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.15. 22:08
Hozzászólások: 99
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
levo00 írta:
Charlie224 írta:
Köszi :) , de a kör eleji üzenetek javítanád ? 542 sor. Több üzeneteket akartam bele , de nem sikerül . Kérlek írjatok bele 4 db. Előre is köszönöm


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "PREPARE_FIGHT", g_roundCount)
ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Play! Play! Play! Play!", g_roundCount)
ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Vasarold meg Fegyvereidet", g_roundCount)
ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Vasarold meg Fegyvereidet", g_roundCount)
ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Vasarold meg Fegyvereidet", g_roundCount)


Miért langba írtad? akkor írd is le neki hogy mit kell még ezen kívül csinálnia! Lehet hogy nem tudja.

_________________
Kép
http://www.klanhaboru.hu/ Gyere játssz!!! világ 28-ban vagyok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Hang bele írás
HozzászólásElküldve: 2015.01.18. 12:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
levo00 írta:
Charlie224 írta:
Köszi :) , de a kör eleji üzenetek javítanád ? 542 sor. Több üzeneteket akartam bele , de nem sikerül . Kérlek írjatok bele 4 db. Előre is köszönöm


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "PREPARE_FIGHT", g_roundCount)
ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Play! Play! Play! Play!", g_roundCount)
ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Vasarold meg Fegyvereidet", g_roundCount)
ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Vasarold meg Fegyvereidet", g_roundCount)
ShowSyncHudMsg(0, g_announce_sync, "%L", LANG_PLAYER, "Vasarold meg Fegyvereidet", g_roundCount)



A hangokat hova kell írni ? 5 DB hs hang és 4 db kör eleji üzenet akarok bele írni

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole