hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.20. 08:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 59 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 59 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenu hiba
HozzászólásElküldve: 2015.01.24. 22:34 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.03. 22:35
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Helló,valaki megcsinálná,hogy terroristaként ha awp-t vesz valaki akkor ne bírjon még 1 fegyót venni?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Silent"
  12.  
  13. new gWPCT;
  14. new gWPTE;
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  33. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  34. {
  35. new menu = menu_create("\y[.::|A|#C#[E]::.] <--Fegyvermenu-->", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\r |M4A1 Carbine|", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\r |Kalashnikov| \y[Ak47]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\r |Magnum| \y[AWP] ", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\r |MachineGun|", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\r |Steyr AUG|", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\r |FAMAS|", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\r |IMI Galil|", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\r |Heckler&Koch MP5|", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\r |Autoshotgun|", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\r |Shotgun|", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\r |Vadaszpuska| \y[Scout]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\y[.::|A|#C#[E]::.] <--Fegyvermenu-->", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\r |M4A1 Carbine|", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\r |Kalashnikov| \y[Ak47]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\r |Magnum| \y[AWP] ", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\r |MachineGun|", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\r |Steyr AUG|", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\r |FAMAS|", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\r |IMI Galil|", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\r |Heckler&Koch MP5|", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\r |Autoshotgun|", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\r |Shotgun|", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\r |Vadaszpuska| \y[Scout]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "[.::|A|#C#[E]::.] ^4 Kaptal egy M4A1 Carbine-t!!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[.::|A|#C#[E]::.] ^4 Kaptal egy Kalashnikov^3[AK47]-t!!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_awp");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. ColorChat(id, BLUE, "[.::|A|#C#[E]::.] ^4 Kaptal egy Magnum^3[AWP]-t!!");
  131. gWPCT++
  132. }
  133. else
  134. {
  135. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  136. fegyvermenu(id);
  137. }
  138.  
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(gWPTE < 2)
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_awp");
  147. give_item(id, "weapon_deagle");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. ColorChat(id, BLUE, "[.::|A|#C#[E]::.] ^4 Kaptal egy Magnum^4[AWP]-t!!");
  155. gWPTE++
  156. }
  157. else
  158. {
  159. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet Teamonkent!");
  160. fegyvermenu(id);
  161. }
  162. }
  163.  
  164. }
  165. case 4:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "weapon_m249");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. ColorChat(id, BLUE, "[.::|A|#C#[E]::.] ^4 Kaptal egy MachineGun-t!!");
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_aug");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. ColorChat(id, BLUE, "[.::|A|#C#[E]::.] ^4 Kaptal egy Steyr AUG-ot!!");
  194. }
  195. case 6:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_famas");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, BLUE, "[.::|A|#C#[E]::.] ^4 Kaptal egy Famas-t!!");
  209. }
  210. case 7:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_galil");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, BLUE, "[.::|A|#C#[E]::.] ^4 Kaptal egy IMI Galil-t!!");
  224. }
  225. case 8:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  235. give_item(id, "ammo_9mm");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. ColorChat(id, BLUE, "[.::|A|#C#[E]::.] ^4 Kaptal egy Heckler&Koch MP5-ot!!");
  239. }
  240. case 9:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_xm1014");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. ColorChat(id, BLUE, "[.::|A|#C#[E]::.] ^4 Kaptal egy AutoShotgun-t!!");
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_m3");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, BLUE, "[.::|A|#C#[E]::.] ^4 Kaptal egy Shotgun-t!!");
  269. }
  270. case 11:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_scout");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. ColorChat(id, BLUE, "[.::|A|#C#[E]::.] ^4 Kaptal egy Vadaszpuskat^4[Scout]-ot!!");
  284. }
  285. }
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288.  
  289. stock give_player_grenades(index)
  290. {
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }
  298.  
  299.  
  300. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  301. {
  302. new count = 1, players[32]
  303. static msg[191]
  304. vformat(msg, 190, input, 3)
  305.  
  306. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  307. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  308. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  309. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  310. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  311. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  312. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  313. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  314. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  315. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  316. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  317. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  318. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  319. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  320. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  321. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  322. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  323. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  324. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  325. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  326. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  327.  
  328. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  329. {
  330. for (new i = 0; i < count; i++)
  331. {
  332. if (is_user_connected(players[i]))
  333. {
  334. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  335. write_byte(players[i])
  336. write_string(msg)
  337. message_end()
  338. }
  339. }
  340. }
  341. return PLUGIN_HANDLED
  342. }
  343.  

_________________
Steam:
[steam]anyadegykurva[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole