hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyver tulajdonság
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=19275
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Bence98007 [ 2015.02.01. 18:11 ]
Hozzászólás témája:  Fegyver tulajdonság

Üdv!


Van két különböző (lényegtelen hogy mibe különbözik) tegyük fel, ak47-etem. Azt szeretném, hogyha egy játékos kiválasztja mondjuk az ak47 v2-t, de eldobja (vagy meghal) és egy másik játékos odamegy és felszedi, akkor az ak47 v2-t adja neki oda, ne sima ak47-et.
Ez hogyan oldható meg?
Itt van rá egy példa kód, de eléggé elakadtam :| :|
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Bence98007"
  10.  
  11. new ak[33]
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_clcmd("say /menu", "menu")
  16. }
  17.  
  18. public menu(id)
  19. {
  20. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert", "menu_handler");
  21. menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0);
  22. menu_additem(menu, "\wAK47 v2", "2", 0);
  23. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  24. menu_display(id, menu, 0);
  25. }
  26. public menu_handler(id, menu, item)
  27. {
  28.  
  29. if( item == MENU_EXIT )
  30. {
  31. menu_destroy(menu);
  32. return PLUGIN_HANDLED;
  33. }
  34.  
  35. new data[6], szName[64];
  36.  
  37. new access, callback;
  38.  
  39. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  40. new key = str_to_num(data);
  41.  
  42. switch(key)
  43. {
  44.  
  45. case 1:
  46. {
  47. give_item(id, "weapon_ak47")
  48. ak[id]=1;
  49. }
  50. case 2:
  51. {
  52. give_item(id, "weapon_ak47")
  53. ak[id]=2;
  54. }
  55.  
  56. }
  57. menu_destroy(menu);
  58. return PLUGIN_HANDLED;
  59. }
  60.  

Szerző:  Z$OL@ [ 2015.08.03. 01:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver tulajdonság

Elvileg ezzel jó!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plug-In"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Bence98007"
  11.  
  12. new ak[33]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. register_clcmd("say /menu", "menu")
  17.  
  18. register_event("DeathMsg", "death", "a")
  19.  
  20. }
  21. public plugin_precache()
  22. {
  23. precache_model("models/szervered neve vagy barmi/v_modelneve.mdl")
  24. precache_model("models/szervered neve vagy barmi/v_modelneve.mdl")
  25. }
  26. public skin_check(id)
  27. {
  28. new weapon = get_user_weapon(id)
  29.  
  30. if(ak[id] == 1 && weapon == CSW_AK47)
  31. {
  32. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/szervered neve vagy barmi/v_modelneve.mdl")
  33. }
  34. if(ak[id] == 2 && weapon == CSW_AK47)
  35. {
  36. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/szervered neve vagy barmi/v_modelneve.mdl")
  37. }
  38. }
  39. public ecw(id)
  40. {
  41. new weapon = get_user_weapon(id)
  42.  
  43. if(ak[id] == 1 && weapon == CSW_AK47)
  44. {
  45. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/szervered neve vagy barmi/v_modelneve.mdl")
  46. }
  47. if(ak[id] == 2 && weapon == CSW_AK47)
  48. {
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/szervered neve vagy barmi/v_modelneve.mdl")
  50. }
  51. }
  52. public menu(id)
  53. {
  54. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert", "menu_handler");
  55. menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0);
  56. menu_additem(menu, "\wAK47 v2", "2", 0);
  57. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  58. menu_display(id, menu, 0);
  59. }
  60. public menu_handler(id, menu, item)
  61. {
  62.  
  63. if( item == MENU_EXIT )
  64. {
  65. menu_destroy(menu);
  66. return PLUGIN_HANDLED;
  67. }
  68.  
  69. new data[6], szName[64];
  70.  
  71. new access, callback;
  72.  
  73. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  74. new key = str_to_num(data);
  75.  
  76. switch(key)
  77. {
  78.  
  79. case 1:
  80. {
  81. give_item(id, "weapon_ak47")
  82. ak[id]=1;
  83. }
  84. case 2:
  85. {
  86. give_item(id, "weapon_ak47")
  87. ak[id]=2;
  88. }
  89.  
  90. }
  91. menu_destroy(menu);
  92. return PLUGIN_HANDLED;
  93. }
  94.  

Szerző:  alfaanero [ 2015.08.03. 08:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver tulajdonság

ki mondta,hogy akar skint?

Szerző:  Zeei [ 2015.08.03. 11:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver tulajdonság

témát is nézhetnétek mikor iródott..

Szerző:  alfaanero [ 2015.08.03. 12:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver tulajdonság

Zeei írta:
témát is nézhetnétek mikor iródott..


Láttam mielott irtam

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/