hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.22. 09:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 746 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 744 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Javitaná valaki?
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 13:11 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Sziasztok ezt javitaná valaki?

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <nvault>
#include <fakemeta>
#include <engine>


#define PLUGIN "BaseBuilder Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "N*Joy^^"

#define VIPJOG ADMIN_RESERVATION

//Tároló
new pont[33]
new g_vault
new name[33][32]
new x_tempid
new admin
new SyncHudObj

//Arany fegyverek
new bool:p_golden_ak47[33]
new bool:p_golden_m4a1[33]

//Bolt itemek
new bool:orokloszer[33]
new bool:sebesseg[33]
new bool:gravitacio[33]
new hasznalta[33]

//Bolt cvarok
new killp
new killhsp
new vipkillp
new vipkillhsp
new g_lehetmeg

//Öröklõszer
// weapons offsets
#define OFFSET_CLIPAMMO        51
#define OFFSET_LINUX_WEAPONS    4
#define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2)    set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)

// players offsets
#define m_pActiveItem 373

const NOCLIP_WPN_BS    = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))

new const g_MaxClipAmmo[] =
{
   0,
   13, //CSW_P228
   0,
   10, //CSW_SCOUT
   0,  //CSW_HEGRENADE
   7,  //CSW_XM1014
   0,  //CSW_C4
   30,//CSW_MAC10
   30, //CSW_AUG
   0,  //CSW_SMOKEGRENADE
   15,//CSW_ELITE
   20,//CSW_FIVESEVEN
   25,//CSW_UMP45
   30, //CSW_SG550
   35, //CSW_GALIL
   25, //CSW_FAMAS
   12,//CSW_USP
   20,//CSW_GLOCK18
   10, //CSW_AWP
   30,//CSW_MP5NAVY
   100,//CSW_M249
   8,  //CSW_M3
   30, //CSW_M4A1
   30,//CSW_TMP
   20, //CSW_G3SG1
   0,  //CSW_FLASHBANG
   7,  //CSW_DEAGLE
   30, //CSW_SG552
   30, //CSW_AK47
   0,  //CSW_KNIFE
   50//CSW_P90
}
public hud()
{
   admin = 0;
   new players[32], pnum, tempid
   get_players(players, pnum, "c")
 
   for( new i; i<pnum; i++ )
   {
      tempid = players[i]
      if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)   
      {
         admin++;
      }
      
   }
   for( new i; i<pnum; i++ )
   {
      tempid = players[i]
      set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
      ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
   }
}


public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   register_clcmd("say /bolt", "fomenu")
   register_clcmd("say /shop", "fomenu")
   
   register_clcmd("say /netudjadallitsdat", "kuldesmenu")
   
   RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
   RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
   
   register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
   register_event("ResetHUD", "newRound", "b") 
   
   killp = register_cvar("pont_kill", "1")
   killhsp = register_cvar("pont_killhs", "2")
   
   vipkillp = register_cvar("pont_killvip", "2")
   vipkillhsp = register_cvar("pont_killhsvip", "3")
   
   g_lehetmeg = register_cvar("amx_lehetvenni", "2")
   
   register_clcmd("MENNYISEG", "ponts")
   
   g_vault = nvault_open("BasebuilderPont")
}
//Hud üzenet
public client_PreThink(id)
{
   set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.16, 0, 6.0, 1.0)
   show_dhudmessage(id, "  Pontjaid: %d", pont[id])
   
}
//Ölés pontokért
public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
{
   if(get_user_flags(attacker) & VIPJOG && attacker != victim)
   {
      if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
      {
         pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillhsp)
         set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
         show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(vipkillhsp))
      }
      else
      {
         pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillp)
         set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
         show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(vipkillp))
      }
   }
   else if(attacker != victim)
   {
      if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
      {
         pont[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
         set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
         show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(killhsp))
      }
      else
      {
         pont[attacker] += get_pcvar_num(killp)
         set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
         show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(killp))
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
//Új kör
public newRound()
{
   new players[32], num
   get_players(players, num)
   for(new i; i<get_maxplayers(); i++)
   {
      new id = players[i]
      orokloszer[id] = false
      sebesseg[id] = false
      gravitacio[id] = false
      p_golden_m4a1[id] = false
      p_golden_ak47[id] = false
      hasznalta[id] = 0
   }
}   
//Letöltések
public plugin_precache()
{
   precache_model("models/p_golden_ak47.mdl")
   precache_model("models/v_golden_ak47.mdl")

   precache_model("models/p_golden_m4a1.mdl")
   precache_model("models/v_golden_m4a1.mdl")

}
//Fomenu
public fomenu(id)
{
   static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
   if (team == CS_TEAM_T)
   {   
      new menu = menu_create("\rAngryBase \yZombibolt", "fomenut_handler");
      
      new szoveg[192]
      formatex(szoveg, 191, "\y1000 HP:\r15 pont \w[%d/%d]",hasznalta[id],get_pcvar_num(g_lehetmeg))
      menu_additem(menu, szoveg, "", 0); // case 0
      menu_additem(menu, "\yKisebb gravitacio:\r20 pont", "", 0); // case 1
      menu_additem(menu, "\yGyorsasag:\r15 pont", "", 0); // case 2
   
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      
      menu_display(id, menu, 0);
      
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   else
   {
      new menu = menu_create("\rAngryBase* \y|CT| \rBolt", "fomenuct_handler");
      
      menu_additem(menu, "\y+50 HP:\r10 pont", "", 0); // case 0
      menu_additem(menu, "\yGyorsasag:\r15 pont", "", 0); // case 1
      menu_additem(menu, "\yKisebb gravitacio:\r20 pont", "", 0); // case 2
      menu_additem(menu, "\yOrok tolteny:\r60 pont", "", 0); // case 3
      menu_additem(menu, "\yArany M4A1:\r45 pont", "", 0); // case 4
      menu_additem(menu, "\yArany AK47:\r45 pont", "", 0); // case 5
      menu_additem(menu, "\yMinigun:\r35 pont", "", 0); // case 6
      menu_additem(menu, "\yCT magozo:\r15 pont", "", 0); // case 7
      menu_additem(menu, "\yT magozo:\r20 pont", "", 0); // case 8
      
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      
      menu_display(id, menu, 0);
      
   }
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public fomenut_handler(id, menu, item)
{
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_cancel(id);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   new command[6], name[64], access, callback;
   
   menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
   
   switch(item)
   {
      case 0: {
         if(pont[id] >= 15)
         {
            if(hasznalta[id] < get_pcvar_num(g_lehetmeg))
            {
               hasznalta[id]++
               set_user_health(id, get_user_health(id)+1000)
               pont[id] -= 15
               ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
               fomenu(id)
            }
            else
            {
               ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Csak %dx hasznalhatod ezt a menupontot!",get_pcvar_num(g_lehetmeg))
            }
            fomenu(id)
         }
         else
         {
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
         }
         fomenu(id)
      }
      case 1: {
         if(pont[id] >= 20)
         {
            set_user_gravity(id, 0.5)
            gravitacio[id] = true
            pont[id] -= 20
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 2: {
         if(pont[id] >= 15)
         {
            set_user_maxspeed(id, 550.0)
            sebesseg[id] = true
            pont[id] -= 15
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }

   }
   
   menu_destroy(menu);
   
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public fomenuct_handler(id, menu, item)
{
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_cancel(id);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   new command[6], name[64], access, callback;
   
   menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
   
   switch(item)
   {
      case 0: {
         if(pont[id] >= 10)
         {
            set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
            pont[id] -= 10
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 1: {
         if(pont[id] >= 15)
         {
            set_user_maxspeed(id, 700.0)
            sebesseg[id] = true
            pont[id] -= 15
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 2: {
         if(pont[id] >= 20)
         {
            set_user_gravity(id, 0.5)
            gravitacio[id] = true
            pont[id] -= 20
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 3: {
         if(pont[id] >= 60)
         {
            orokloszer[id] = true
            pont[id] -= 60
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 4: {
         if(pont[id] >= 45)
         {
            pont[id] -= 45
            give_item(id, "weapon_m4a1")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
            p_golden_m4a1[id] = true
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 5: {
         if(pont[id] >= 45)
         {
            give_item(id, "weapon_ak47")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
            p_golden_ak47[id] = true
            pont[id] -= 45
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 6:{
         if(pont[id] >= 35)
         {
            give_item(id,"weapon_m249")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
            pont[id] -= 35
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 7: {
         if(pont[id] >= 15)
         {
            give_item(id, "weapon_g3sg1")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
            pont[id] -= 15
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^n Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 8: {
         if(pont[id] >= 20)
         {
            give_item(id, "weapon_sg550")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
            pont[id] -= 20
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
   }
   
   menu_destroy(menu);
   
   return PLUGIN_HANDLED;
}
//Modellek
public Event_CurWeapon(id)
{
   new weap = get_user_weapon(id)
   if(weap == CSW_AK47 && p_golden_ak47[id] == true)
   {
      entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_golden_ak47.mdl")
      entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/v_golden_ak47.mdl")
   }
   else if(weap == CSW_M4A1 && p_golden_m4a1[id] == true)
   {
      entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_golden_m4a1.mdl")
      entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/v_golden_m4a1.mdl")   
   }
   if(orokloszer[id] == true)
   {
      fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ weap ] )
   }
}
//sebzés
public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
{
   new weap = get_user_weapon(attacker)
   if(weap == CSW_AK47 && p_golden_ak47[attacker] == true || weap == CSW_M4A1 && p_golden_m4a1[attacker] == true)
   {
      SetHamParamFloat(4, damage * 2.0);
   }   
   return HAM_IGNORED;

//Nvault, mentés
public mentes(id)
{
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
   format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
   format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
 
   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public betoltes(id)
{
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
   format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
 
   nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
 
   pont[id] = str_to_num(vaultdata)
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id)
{
   mentes(id);
   remove_task(id);
   pont[id] = 0;
   orokloszer[id] = false
   sebesseg[id] = false
   gravitacio[id] = false
   p_golden_m4a1[id] = false
   p_golden_ak47[id] = false
   hasznalta[id] = 0
}
 
public client_connect(id)
{
   get_user_name(id, name[id], 31)
   betoltes(id);
}
public kuldesmenu(id)
{
      new menu = menu_create("\y[Pont Kuldes]", "kuldes_handler");
      new players[32], pnum, tempid;
      new szName[32], szTempid[10];
      get_players(players, pnum);
      for( new i; i<pnum; i++ )
      {
         tempid = players[i];
         {
            get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
            num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
            menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
         }
         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
         menu_display(id, menu, 0);
   }

}
public kuldes_handler(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new data[6], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   x_tempid = str_to_num(data);
   client_cmd(id, "messagemode MENNYISEG");
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public ponts(id)
{       
   new uzenet[121];
   new kuldoneve[32], tempname[32]
   read_args(uzenet, charsmax(uzenet))
   remove_quotes(uzenet)
   get_user_name(id, kuldoneve, 31)
   get_user_name(x_tempid, tempname, 31)
   
   pont[x_tempid] += str_to_num(uzenet)
   ColorChat(0, GREEN, "[Pontrendszer] ^3%s ^1adott ^4%d ^1pontot ^3%s^1-nek!", kuldoneve,str_to_num(uzenet),tempname)
   
}

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Javitaná valaki?
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 13:29 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Tessék most már lefordul az hogy működik is az nem biztos.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <nvault>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <engine>
  9. #include <dhudmessage>
  10.  
  11.  
  12. #define PLUGIN "BaseBuilder Shop"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "N*Joy^^"
  15.  
  16. #define VIPJOG ADMIN_RESERVATION
  17.  
  18. //Tároló
  19. new pont[33]
  20. new g_vault
  21. new name[33][32]
  22. new x_tempid
  23. new admin
  24. new SyncHudObj
  25.  
  26. //Arany fegyverek
  27. new bool:p_golden_ak47[33]
  28. new bool:p_golden_m4a1[33]
  29.  
  30. //Bolt itemek
  31. new bool:orokloszer[33]
  32. new bool:sebesseg[33]
  33. new bool:gravitacio[33]
  34. new hasznalta[33]
  35.  
  36. //Bolt cvarok
  37. new killp
  38. new killhsp
  39. new vipkillp
  40. new vipkillhsp
  41. new g_lehetmeg
  42.  
  43. new pontok[33]
  44.  
  45. //Örökloszer
  46. // weapons offsets
  47. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  48. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  49. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  50.  
  51. // players offsets
  52. #define m_pActiveItem 373
  53.  
  54. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  55.  
  56. new const g_MaxClipAmmo[] =
  57. {
  58. 0,
  59. 13, //CSW_P228
  60. 0,
  61. 10, //CSW_SCOUT
  62. 0, //CSW_HEGRENADE
  63. 7, //CSW_XM1014
  64. 0, //CSW_C4
  65. 30,//CSW_MAC10
  66. 30, //CSW_AUG
  67. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  68. 15,//CSW_ELITE
  69. 20,//CSW_FIVESEVEN
  70. 25,//CSW_UMP45
  71. 30, //CSW_SG550
  72. 35, //CSW_GALIL
  73. 25, //CSW_FAMAS
  74. 12,//CSW_USP
  75. 20,//CSW_GLOCK18
  76. 10, //CSW_AWP
  77. 30,//CSW_MP5NAVY
  78. 100,//CSW_M249
  79. 8, //CSW_M3
  80. 30, //CSW_M4A1
  81. 30,//CSW_TMP
  82. 20, //CSW_G3SG1
  83. 0, //CSW_FLASHBANG
  84. 7, //CSW_DEAGLE
  85. 30, //CSW_SG552
  86. 30, //CSW_AK47
  87. 0, //CSW_KNIFE
  88. 50//CSW_P90
  89. }
  90. public hud()
  91. {
  92. admin = 0;
  93. new players[32], pnum, tempid
  94. get_players(players, pnum, "c")
  95.  
  96. for( new i; i<pnum; i++ )
  97. {
  98. tempid = players[i]
  99. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  100. {
  101. admin++;
  102. }
  103.  
  104. }
  105. for( new i; i<pnum; i++ )
  106. {
  107. tempid = players[i]
  108. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  109. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  110. }
  111. }
  112.  
  113.  
  114. public plugin_init() {
  115. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  116.  
  117. register_clcmd("say /bolt", "fomenu")
  118. register_clcmd("say /shop", "fomenu")
  119.  
  120. register_clcmd("say /netudjadallitsdat", "kuldesmenu")
  121.  
  122. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  123. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  124.  
  125. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  126. register_event("ResetHUD", "newRound", "b")
  127.  
  128. killp = register_cvar("pont_kill", "1")
  129. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "2")
  130.  
  131. vipkillp = register_cvar("pont_killvip", "2")
  132. vipkillhsp = register_cvar("pont_killhsvip", "3")
  133.  
  134. g_lehetmeg = register_cvar("amx_lehetvenni", "2")
  135.  
  136. register_clcmd("MENNYISEG", "ponts")
  137.  
  138. g_vault = nvault_open("BasebuilderPont")
  139. }
  140. //Hud üzenet
  141. public client_PreThink(id)
  142. {
  143. set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.16, 0, 6.0, 1.0)
  144. show_dhudmessage(id, " Pontjaid: %d", pont[id])
  145.  
  146. }
  147. //Ölés pontokért
  148. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  149. {
  150. if(get_user_flags(attacker) & VIPJOG && attacker != victim)
  151. {
  152. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  153. {
  154. pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillhsp)
  155. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  156. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(vipkillhsp))
  157. }
  158. else
  159. {
  160. pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillp)
  161. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  162. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(vipkillp))
  163. }
  164. }
  165. else if(attacker != victim)
  166. {
  167. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  168. {
  169. pont[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  170. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  171. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(killhsp))
  172. }
  173. else
  174. {
  175. pont[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  176. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  177. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(killp))
  178. }
  179. }
  180. return PLUGIN_CONTINUE
  181. }
  182. //Új kör
  183. public newRound()
  184. {
  185. new players[32], num
  186. get_players(players, num)
  187. for(new i; i<get_maxplayers(); i++)
  188. {
  189. new id = players[i]
  190. orokloszer[id] = false
  191. sebesseg[id] = false
  192. gravitacio[id] = false
  193. p_golden_m4a1[id] = false
  194. p_golden_ak47[id] = false
  195. hasznalta[id] = 0
  196. }
  197. }
  198. //Letöltések
  199. public plugin_precache()
  200. {
  201. precache_model("models/p_golden_ak47.mdl")
  202. precache_model("models/v_golden_ak47.mdl")
  203.  
  204. precache_model("models/p_golden_m4a1.mdl")
  205. precache_model("models/v_golden_m4a1.mdl")
  206.  
  207. }
  208. //Fomenu
  209. public fomenu(id)
  210. {
  211. static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
  212. if (team == CS_TEAM_T)
  213. {
  214. new menu = menu_create("\rAngryBase \yZombibolt", "fomenut_handler");
  215.  
  216. new szoveg[192]
  217. formatex(szoveg, 191, "\y1000 HP:\r15 pont \w[%d/%d]",hasznalta[id],get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  218. menu_additem(menu, szoveg, "", 0); // case 0
  219. menu_additem(menu, "\yKisebb gravitacio:\r20 pont", "", 0); // case 1
  220. menu_additem(menu, "\yGyorsasag:\r15 pont", "", 0); // case 2
  221.  
  222. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  223.  
  224. menu_display(id, menu, 0);
  225.  
  226. return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228. else
  229. {
  230. new menu = menu_create("\rAngryBase* \y|CT| \rBolt", "fomenuct_handler");
  231.  
  232. menu_additem(menu, "\y+50 HP:\r10 pont", "", 0); // case 0
  233. menu_additem(menu, "\yGyorsasag:\r15 pont", "", 0); // case 1
  234. menu_additem(menu, "\yKisebb gravitacio:\r20 pont", "", 0); // case 2
  235. menu_additem(menu, "\yOrok tolteny:\r60 pont", "", 0); // case 3
  236. menu_additem(menu, "\yArany M4A1:\r45 pont", "", 0); // case 4
  237. menu_additem(menu, "\yArany AK47:\r45 pont", "", 0); // case 5
  238. menu_additem(menu, "\yMinigun:\r35 pont", "", 0); // case 6
  239. menu_additem(menu, "\yCT magozo:\r15 pont", "", 0); // case 7
  240. menu_additem(menu, "\yT magozo:\r20 pont", "", 0); // case 8
  241.  
  242. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  243.  
  244. menu_display(id, menu, 0);
  245.  
  246. }
  247. return PLUGIN_HANDLED;
  248. }
  249. public fomenut_handler(id, menu, item)
  250. {
  251. if(item == MENU_EXIT)
  252. {
  253. menu_cancel(id);
  254. return PLUGIN_HANDLED;
  255. }
  256.  
  257. new command[6], name[64], access, callback;
  258.  
  259. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  260.  
  261. switch(item)
  262. {
  263. case 0: {
  264. if(pont[id] >= 15)
  265. {
  266. if(hasznalta[id] < get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  267. {
  268. hasznalta[id]++
  269. set_user_health(id, get_user_health(id)+1000)
  270. pont[id] -= 15
  271. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  272. fomenu(id)
  273. }
  274. else
  275. {
  276. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Csak %dx hasznalhatod ezt a menupontot!",get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  277. }
  278. fomenu(id)
  279. }
  280. else
  281. {
  282. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  283. }
  284. fomenu(id)
  285. }
  286. case 1: {
  287. if(pont[id] >= 20)
  288. {
  289. set_user_gravity(id, 0.5)
  290. gravitacio[id] = true
  291. pont[id] -= 20
  292. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  293. fomenu(id)
  294. }
  295. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  296. }
  297. case 2: {
  298. if(pont[id] >= 15)
  299. {
  300. set_user_maxspeed(id, 550.0)
  301. sebesseg[id] = true
  302. pont[id] -= 15
  303. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  304. fomenu(id)
  305. }
  306. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  307. }
  308.  
  309. }
  310.  
  311. menu_destroy(menu);
  312.  
  313. return PLUGIN_HANDLED;
  314. }
  315. public fomenuct_handler(id, menu, item)
  316. {
  317. if(item == MENU_EXIT)
  318. {
  319. menu_cancel(id);
  320. return PLUGIN_HANDLED;
  321. }
  322.  
  323. new command[6], name[64], access, callback;
  324.  
  325. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  326.  
  327. switch(item)
  328. {
  329. case 0: {
  330. if(pont[id] >= 10)
  331. {
  332. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  333. pont[id] -= 10
  334. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  335. fomenu(id)
  336. }
  337. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  338. }
  339. case 1: {
  340. if(pont[id] >= 15)
  341. {
  342. set_user_maxspeed(id, 700.0)
  343. sebesseg[id] = true
  344. pont[id] -= 15
  345. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  346. fomenu(id)
  347. }
  348. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  349. }
  350. case 2: {
  351. if(pont[id] >= 20)
  352. {
  353. set_user_gravity(id, 0.5)
  354. gravitacio[id] = true
  355. pont[id] -= 20
  356. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  357. fomenu(id)
  358. }
  359. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  360. }
  361. case 3: {
  362. if(pont[id] >= 60)
  363. {
  364. orokloszer[id] = true
  365. pont[id] -= 60
  366. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  367. fomenu(id)
  368. }
  369. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  370. }
  371. case 4: {
  372. if(pont[id] >= 45)
  373. {
  374. pont[id] -= 45
  375. give_item(id, "weapon_m4a1")
  376. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  377. p_golden_m4a1[id] = true
  378. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  379. fomenu(id)
  380. }
  381. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  382. }
  383. case 5: {
  384. if(pont[id] >= 45)
  385. {
  386. give_item(id, "weapon_ak47")
  387. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  388. p_golden_ak47[id] = true
  389. pont[id] -= 45
  390. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  391. fomenu(id)
  392. }
  393. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  394. }
  395. case 6:{
  396. if(pont[id] >= 35)
  397. {
  398. give_item(id,"weapon_m249")
  399. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  400. pont[id] -= 35
  401. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  402. fomenu(id)
  403. }
  404. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  405. }
  406. case 7: {
  407. if(pont[id] >= 15)
  408. {
  409. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  410. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  411. pont[id] -= 15
  412. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  413. fomenu(id)
  414. }
  415. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^n Sajnos nincs eleg pontod")
  416. }
  417. case 8: {
  418. if(pont[id] >= 20)
  419. {
  420. give_item(id, "weapon_sg550")
  421. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  422. pont[id] -= 20
  423. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  424. fomenu(id)
  425. }
  426. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  427. }
  428. }
  429.  
  430. menu_destroy(menu);
  431.  
  432. return PLUGIN_HANDLED;
  433. }
  434. //Modellek
  435. public Event_CurWeapon(id)
  436. {
  437. new weap = get_user_weapon(id)
  438. if(weap == CSW_AK47 && p_golden_ak47[id] == true)
  439. {
  440. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_golden_ak47.mdl")
  441. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/v_golden_ak47.mdl")
  442. }
  443. else if(weap == CSW_M4A1 && p_golden_m4a1[id] == true)
  444. {
  445. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_golden_m4a1.mdl")
  446. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/v_golden_m4a1.mdl")
  447. }
  448. if(orokloszer[id] == true)
  449. {
  450. fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ weap ] )
  451. }
  452. }
  453. //sebzés
  454. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  455. {
  456. new weap = get_user_weapon(attacker)
  457. if(weap == CSW_AK47 && p_golden_ak47[attacker] == true || weap == CSW_M4A1 && p_golden_m4a1[attacker] == true)
  458. {
  459. SetHamParamFloat(4, damage * 2.0);
  460. }
  461. return HAM_IGNORED;
  462. }
  463. //Nvault, mentés
  464. public mentes(id)
  465. {
  466. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  467.  
  468. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  469. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  470.  
  471. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  472. return PLUGIN_CONTINUE
  473. }
  474. public betoltes(id)
  475. {
  476. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  477.  
  478. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  479.  
  480. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  481.  
  482. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  483. return PLUGIN_CONTINUE;
  484. }
  485. public client_disconnect(id)
  486. {
  487. mentes(id);
  488. remove_task(id);
  489. pont[id] = 0;
  490. orokloszer[id] = false
  491. sebesseg[id] = false
  492. gravitacio[id] = false
  493. p_golden_m4a1[id] = false
  494. p_golden_ak47[id] = false
  495. hasznalta[id] = 0
  496. }
  497.  
  498. public client_connect(id)
  499. {
  500. get_user_name(id, name[id], 31)
  501. betoltes(id);
  502. }
  503. public kuldesmenu(id)
  504. {
  505. new menu = menu_create("\y[Pont Kuldes]", "kuldes_handler");
  506. new players[32], pnum, tempid;
  507. new szName[32], szTempid[10];
  508. get_players(players, pnum);
  509. for( new i; i<pnum; i++ )
  510. {
  511. tempid = players[i];
  512. {
  513. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  514. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  515. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  516. }
  517. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  518. menu_display(id, menu, 0);
  519. }
  520.  
  521. }
  522. public kuldes_handler(id, menu, item)
  523. {
  524. if( item == MENU_EXIT )
  525. {
  526. menu_destroy(menu);
  527. return PLUGIN_HANDLED;
  528. }
  529. new data[6], szName[64];
  530. new access, callback;
  531. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  532. x_tempid = str_to_num(data);
  533. client_cmd(id, "messagemode MENNYISEG");
  534. menu_destroy(menu);
  535. return PLUGIN_HANDLED;
  536. }
  537. public ponts(id)
  538. {
  539. new uzenet[121];
  540. new kuldoneve[32], tempname[32]
  541. read_args(uzenet, charsmax(uzenet))
  542. remove_quotes(uzenet)
  543. get_user_name(id, kuldoneve, 31)
  544. get_user_name(x_tempid, tempname, 31)
  545.  
  546. pont[x_tempid] += str_to_num(uzenet)
  547. ColorChat(0, GREEN, "[Pontrendszer] ^3%s ^1adott ^4%d ^1pontot ^3%s^1-nek!", kuldoneve,str_to_num(uzenet),tempname)
  548.  
  549. }

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Javitaná valaki?
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 13:34 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Nem müködik..

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Javitaná valaki?
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 13:43 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
fabi113 írta:
Nem müködik..

Nekem működik, neked hól a gond benne?

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Javitaná valaki?
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 13:45 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Leforditani leforditja de csak hlmod forditójába amxmodx forditóval nem és a Jelenlévő admint meg a Pontjaid:
Ot nem irja ki,...

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Javitaná valaki?
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 13:46 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
fabi113 írta:
Leforditani leforditja de csak hlmod forditójába amxmodx forditóval nem és a Jelenlévő admint meg a Pontjaid:
Ot nem irja ki,...

Nekem ez mind működik, a másik témádba csatoltam a dhudmessage.inc et azt másold be az include mappába és utána fordísd le a plugint és működni fog. :)

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Javitaná valaki?
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 14:08 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
De nekem nem kell dhud message.Mivel most ha megnézed máshogy akarom sima HUD-al mivel kaptam egy olyan pontredszert amiből jó a hud message ugyértem müködik a BB Élet és kaszt hud kimutatásával együtt
És azt szeretném valahogy betenni tehát a dhud felesleges már.

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Javitaná valaki?
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 14:19 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
fabi113 írta:
De nekem nem kell dhud message.Mivel most ha megnézed máshogy akarom sima HUD-al mivel kaptam egy olyan pontredszert amiből jó a hud message ugyértem müködik a BB Élet és kaszt hud kimutatásával együtt
És azt szeretném valahogy betenni tehát a dhud felesleges már.

Ebbe a forrás kódba amot kiraktál hogy javítsunk abba van dhudmessage. Szóval nem értem a gondodat...

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Javitaná valaki?
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 14:22 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Ezt szeretném ha menne..(NEM A DHUD HANEM EZ)
Kód:
public hud()
{
   admin = 0;
   new players[32], pnum, tempid
   get_players(players, pnum, "c")
 
   for( new i; i<pnum; i++ )
   {
      tempid = players[i]
      if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)   
      {
         admin++;
      }
     
   }
   for( new i; i<pnum; i++ )
   {
      tempid = players[i]
      set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
      ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
   }

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole