hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Játékos kinézet https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=22228 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | WaReZuM [ 2015.09.20. 14:34 ] |
Hozzászólás témája: | Játékos kinézet |
Üdv, Átalakítottam az adminmodel plugint hogy minden játékosnak lecserélje a kinézetét. Viszont csatlakozáskor az első körben még az alap játékos kinézeteket adja be, s csak a 2. körben váltja el az általam lekért skint. Valaki javítaná ezt nekem hogy rögtön az első respawn-ál is működjön?! Előre is köszönöm SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | mforce [ 2015.09.20. 14:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Játékos kinézet |
Szerintem ne foglalkozz vele, megoldható, de sokat enne. Mellékesen a flag rész még mindig ott van. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | Akosch:. [ 2015.09.20. 14:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Játékos kinézet |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Ennyi lenne szerintem, ez minden játékos éledésekor lefut. |
Szerző: | mforce [ 2015.09.22. 23:56 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Játékos kinézet |
Case-eknél lehet használni else if-et más jogokra mondjuk, vagy ha beteszel egy is_user_steam stockot,akkor steameseknek valami, stb. Így agyon módosítható. Most alapból ott 2adminskinnek, de nyomatsz egy else-t akkor lehet playernek is a cs_set_user_model Vagy csak kitörlöd az Kód: if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)részt és akkor csak egy-egy skin van mindenkinek, mert ugye a kérésed ez volt SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | X.T Pistaba'csi [ 2015.10.13. 11:57 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Játékos kinézet |
mforce írta: Case-eknél lehet használni else if-et más jogokra mondjuk, vagy ha beteszel egy is_user_steam stockot,akkor steameseknek valami, stb. Így agyon módosítható. Most alapból ott 2adminskinnek, de nyomatsz egy else-t akkor lehet playernek is a cs_set_user_model Vagy csak kitörlöd az Kód: if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)részt és akkor csak egy-egy skin van mindenkinek, mert ugye a kérésed ez volt SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <hamsandwich>#include <cstrike> #define PLUGIN "Player Models"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "mforce" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)} new const modellek[][] = { "models/player/tmodell/tmodell.mdl", "models/player/ctmodell/ctmodell.mdl"} public plugin_precache() { for(new i; i<sizeof(modellek);i++) precache_model(modellek[i]);} public spawn_event(id) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; static team team = get_user_team(id) switch(team) { case 1: { if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) cs_set_user_model(id, "tmodell"); } case 2: { if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) cs_set_user_model(id, "ctmodell"); } } return HAM_IGNORED} hogy lehetne hogy az összes playernek lecserélje a skint |
Szerző: | mforce [ 2015.10.13. 12:25 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Játékos kinézet |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Részeket kitörlöd. Mellesleg pont tegnap beszéltem egy orosz ismerőssel erről, <cstrike> include helyett ajánlottabb itt <fakemeta>-t használni, és akkor fm_cs_set_user_model -t írni. Mert kijátszható a sima cs_set_user_model De nem ragozom. |
Szerző: | $weeT [ 2015.10.13. 14:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Játékos kinézet |
mforce írta: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) Részeket kitörlöd. Mellesleg pont tegnap beszéltem egy orosz ismerőssel erről, <cstrike> include helyett ajánlottabb itt <fakemeta>-t használni, és akkor fm_cs_set_user_model -t írni. Mert kijátszható a sima cs_set_user_model De nem ragozom. megcsinalnád legyszi nem vágom mi hogy van |
Szerző: | mforce [ 2015.10.13. 16:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Játékos kinézet |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | X.T Pistaba'csi [ 2015.11.21. 17:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Játékos kinézet |
mforce írta: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <fakemeta>#include <hamsandwich> #pragma semicolon 1 #define MAX_PLAYERS 32 #define admin ADMIN_BAN#define lady ADMIN_LEVEL_G#define vip ADMIN_LEVEL_D #define BIT_VALID(%1,%2) ((%1) & (1 << ((%2) - 1)))#define BIT_ADD(%1,%2) ((%1) |= (1 << ((%2) - 1)))#define BIT_SUB(%1,%2) ((%1) &= ~(1 << ((%2) - 1)))#define BIT_NOT_VALID(%1,%2) (~(%1) & (1 << ((%2) - 1))) new g_iBitClientAdmin, g_iBitClientVip, g_iBitClientLady, g_iBitCustomModel; public plugin_init(){ register_plugin("Admin, Vip and Lady models", "0.3b", "Freedo.m +mod.Leg"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn_Post", 1); register_forward(FM_SetClientKeyValue, "FM_SetClientKeyValue_Pre", 0);} public plugin_precache(){ precache_model("models/player/lady_terbp/lady_terbp.mdl"); precache_model("models/player/lady_ctbp/lady_ctbp.mdl"); precache_model("models/player/admin_terbp/admin_terbp.mdl"); precache_model("models/player/admin_ctbp/admin_ctbp.mdl"); precache_model("models/player/vip_terbp/vip_terbp.mdl"); precache_model("models/player/vip_ctbp/vip_ctbp.mdl");} public client_putinserver(id){ resetBit(id); new flags = get_user_flags(id); if (flags & lady) BIT_ADD(g_iBitClientLady, id); else if (flags & admin) BIT_ADD(g_iBitClientAdmin, id); else if (flags & vip) BIT_ADD(g_iBitClientVip, id);} public client_disconnect(id){ resetBit(id);}public resetBit(id){ BIT_SUB(g_iBitCustomModel, id); BIT_SUB(g_iBitClientLady, id); BIT_SUB(g_iBitClientAdmin, id); BIT_SUB(g_iBitClientVip, id);} public Ham_PlayerSpawn_Post(id){ if (is_user_alive(id)) { if(BIT_VALID(g_iBitClientLady, id)) { switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: fm_cs_set_user_model(id, "lady_terbp"); case CS_TEAM_CT: fm_cs_set_user_model(id, "lady_ctbp"); } } else if(BIT_VALID(g_iBitClientAdmin, id)) { switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: fm_cs_set_user_model(id, "admin_terbp"); case CS_TEAM_CT: fm_cs_set_user_model(id, "admin_ctbp"); } } else if(BIT_VALID(g_iBitClientVip, id)) { switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: fm_cs_set_user_model(id, "vip_terbp"); case CS_TEAM_CT: fm_cs_set_user_model(id, "vip_ctbp"); } } else fm_cs_reset_user_model(id); } } new g_szPlayerModel[MAX_PLAYERS + 1][32]; public FM_SetClientKeyValue_Pre(id, const szInfobuffer[], const szKey[]){ if(BIT_VALID(g_iBitCustomModel, id) && equal(szKey, "model")) { static szCurrentModel[32]; fm_cs_get_user_model(id, szCurrentModel, charsmax(szCurrentModel)); if(!equal(szCurrentModel, g_szPlayerModel[id])) fm_cs_set_user_model(id, g_szPlayerModel[id]); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED;} stock fm_cs_get_user_model(id, szModel[], szLen) engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", szModel, szLen);stock fm_cs_set_user_model(id, const szModelName[]){ engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", szModelName); copy(g_szPlayerModel[id], charsmax(g_szPlayerModel[]), szModelName); BIT_ADD(g_iBitCustomModel, id);} stock fm_cs_reset_user_model(id){ BIT_SUB(g_iBitCustomModel, id); dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id));} játékos skint nem cseréli le |
Szerző: | mforce [ 2015.11.21. 17:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Játékos kinézet |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |