hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 10:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 355 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 355 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Vizsgálat hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.11.13. 15:55 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Sziasztok!
Valki javitanáá?:3
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  8. new const VERSION[] = "1.0"
  9. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  10.  
  11. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47","weapon_m4a1","weapon_awp","weapon_deagle","weapon_knife","weapon_usp","weapon_glock","weapon_famas","weapon_galil","weapon_p90"};
  12. new const weapnames[] = {
  13.     CSW_AK47,
  14.     CSW_M4A1,
  15.     CSW_AWP,
  16.     CSW_DEAGLE,
  17.     CSW_KNIFE,
  18.     CSW_USP,
  19.     CSW_GLOCK18,
  20.     CSW_FAMAS,
  21.     CSW_GALIL,
  22.     CSW_P90
  23. }
  24.  
  25. new const weapanims[] =
  26. {
  27.     6,
  28.     14,
  29.     6,
  30.     6,
  31.     8,
  32.     16
  33. }
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36.   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.   register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  38.   for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  39.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  40.   }
  41. }
  42.  
  43. new const fegyverek[][] =
  44. {
  45.     "models/HVT_AWP/atom.mdl",
  46.     "models/HVT_AWP/asii.mdl",
  47.     "models/HVT_AWP/black.mdl",
  48.     "models/HVT_AWP/blackneon.mdl",
  49.     "models/HVT_AWP/boom.mdl",
  50.     "models/HVT_AWP/corticera.mdl",
  51.     "models/HVT_AWP/cyrex.mdl",
  52.     "models/HVT_AWP/czacziki.mdl",
  53.     "models/HVT_AWP/discoparty.mdl",
  54.     "models/HVT_AWP/dragonlore.mdl",
  55.     "models/HVT_AWP/electrichive.mdl",
  56.     "models/HVT_AWP/elitebuild.mdl"
  57.     "models/HVT_AWP/engraved.mdl",
  58.     "models/HVT_AWP/fire.mdl",
  59.     "models/HVT_AWP/grafit.mdl",
  60.     "models/HVT_AWP/hyperbeast.mdl",
  61.     "models/HVT_AWP/impulse.mdl",
  62.     "models/HVT_AWP/lava.mdl",
  63.     "models/HVT_AWP/medusa.mdl",
  64.     "models/HVT_AWP/natus.mdl",
  65.     "models/HVT_AWP/neon.mdl",
  66.     "models/HVT_AWP/neural.mdl",
  67.     "models/HVT_AWP/orange.mdl",
  68.     "models/HVT_AWP/reddeath.mdl"
  69.     "models/HVT_AWP/redline.mdl",
  70.     "models/HVT_AWP/smoke.mdl",
  71.     "models/HVT_AWP/snake.mdl",
  72.     "models/HVT_AWP/snowbeast.mdl",
  73.     "models/HVT_AWP/supra.mdl",
  74.     "models/HVT_AWP/water.mdl",
  75.     "models/HVT_AWP/wormgod.mdl",
  76.     "models/HVT_AWP/knife_skin/ultra_k.mdl",
  77.     "models/HVT_AWP/knife_skin/shadow_fade.mdl",
  78.     "models/HVT_AWP/knife_skin/flip_mfade.mdl",
  79.     "models/HVT_AWP/knife_skin/crimson_bf.mdl",
  80.     "models/HVT_AWP/knife_skin/crimson_b.mdl",
  81.     "models/HVT_AWP/knife_skin/bowie_fade.mdl",
  82.     "models/HVT_AWP/default/awp_df.mdl",
  83.     "models/HVT_AWP/default/knifer_df.mdl"
  84. }
  85.  
  86. public OnItemDeployPost(ent) {
  87.   new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  88.  
  89.   if(id) {
  90.     new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  91.    
  92.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  93.       if(Weapon == weapnames[i]) {
  94.         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])
  95.       }
  96.     }
  97.   }
  98.  
  99.   return HAM_IGNORED;
  100. }
  101.  
  102. public plugin_precache()
  103.   for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  104.  
  105. public ClCmd_Impulse(id) {
  106.   const m_iId = 43
  107.   const m_pActiveItem = 373
  108.  
  109.   new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  110.   new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  111.   for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  112.     if(Weapon == weapnames[i]) {
  113.       SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapanims[i]))
  114.       return PLUGIN_HANDLED;
  115.     }
  116.   }
  117.   return PLUGIN_CONTINUE;
  118. }
  119.  
  120. // fakemeta
  121. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  122. {
  123.   set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  124.  
  125.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  126.   write_byte(iAnim)
  127.   write_byte(pev(id, pev_body))
  128.   message_end()
  129. }
  130.  
  131. // engine
  132. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  133. {
  134.   entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  135.  
  136.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  137.   write_byte(iAnim)
  138.   write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  139.   message_end()
  140. }

Hibakód:
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

45.sma(57) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"

1 Error.
Compilarea failed!

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vizsgálat hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.11.13. 16:05 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  8. new const VERSION[] = "1.0"
  9. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  10.  
  11. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47","weapon_m4a1","weapon_awp","weapon_deagle","weapon_knife","weapon_usp","weapon_glock","weapon_famas","weapon_galil","weapon_p90"};
  12. new const weapnames[] = {
  13.     CSW_AK47,
  14.     CSW_M4A1,
  15.     CSW_AWP,
  16.     CSW_DEAGLE,
  17.     CSW_KNIFE,
  18.     CSW_USP,
  19.     CSW_GLOCK18,
  20.     CSW_FAMAS,
  21.     CSW_GALIL,
  22.     CSW_P90
  23. }
  24.  
  25. new const weapanims[] =
  26. {
  27.     6,
  28.     14,
  29.     6,
  30.     6,
  31.     8,
  32.     16
  33. }
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36.   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.   register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  38.   for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  39.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  40.   }
  41. }
  42.  
  43. new const fegyverek[][] =
  44. {
  45.     "models/HVT_AWP/atom.mdl",
  46.     "models/HVT_AWP/asii.mdl",
  47.     "models/HVT_AWP/black.mdl",
  48.     "models/HVT_AWP/blackneon.mdl",
  49.     "models/HVT_AWP/boom.mdl",
  50.     "models/HVT_AWP/corticera.mdl",
  51.     "models/HVT_AWP/cyrex.mdl",
  52.     "models/HVT_AWP/czacziki.mdl",
  53.     "models/HVT_AWP/discoparty.mdl",
  54.     "models/HVT_AWP/dragonlore.mdl",
  55.     "models/HVT_AWP/electrichive.mdl",
  56.     "models/HVT_AWP/elitebuild.mdl",
  57.     "models/HVT_AWP/engraved.mdl",
  58.     "models/HVT_AWP/fire.mdl",
  59.     "models/HVT_AWP/grafit.mdl",
  60.     "models/HVT_AWP/hyperbeast.mdl",
  61.     "models/HVT_AWP/impulse.mdl",
  62.     "models/HVT_AWP/lava.mdl",
  63.     "models/HVT_AWP/medusa.mdl",
  64.     "models/HVT_AWP/natus.mdl",
  65.     "models/HVT_AWP/neon.mdl",
  66.     "models/HVT_AWP/neural.mdl",
  67.     "models/HVT_AWP/orange.mdl",
  68.     "models/HVT_AWP/reddeath.mdl",
  69.     "models/HVT_AWP/redline.mdl",
  70.     "models/HVT_AWP/smoke.mdl",
  71.     "models/HVT_AWP/snake.mdl",
  72.     "models/HVT_AWP/snowbeast.mdl",
  73.     "models/HVT_AWP/supra.mdl",
  74.     "models/HVT_AWP/water.mdl",
  75.     "models/HVT_AWP/wormgod.mdl",
  76.     "models/HVT_AWP/knife_skin/ultra_k.mdl",
  77.     "models/HVT_AWP/knife_skin/shadow_fade.mdl",
  78.     "models/HVT_AWP/knife_skin/flip_mfade.mdl",
  79.     "models/HVT_AWP/knife_skin/crimson_bf.mdl",
  80.     "models/HVT_AWP/knife_skin/crimson_b.mdl",
  81.     "models/HVT_AWP/knife_skin/bowie_fade.mdl",
  82.     "models/HVT_AWP/default/awp_df.mdl",
  83.     "models/HVT_AWP/default/knifer_df.mdl"
  84. }
  85.  
  86. public OnItemDeployPost(ent) {
  87.   new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  88.  
  89.   if(id) {
  90.     new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  91.    
  92.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  93.       if(Weapon == weapnames[i]) {
  94.         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])
  95.       }
  96.     }
  97.   }
  98.  
  99.   return HAM_IGNORED;
  100. }
  101.  
  102. public plugin_precache()
  103.   for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  104.  
  105. public ClCmd_Impulse(id) {
  106.   const m_iId = 43
  107.   const m_pActiveItem = 373
  108.  
  109.   new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  110.   new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  111.   for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  112.     if(Weapon == weapnames[i]) {
  113.       SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapanims[i]))
  114.       return PLUGIN_HANDLED;
  115.     }
  116.   }
  117.   return PLUGIN_CONTINUE;
  118. }
  119.  
  120. // fakemeta
  121. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  122. {
  123.   set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  124.  
  125.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  126.   write_byte(iAnim)
  127.   write_byte(pev(id, pev_body))
  128.   message_end()
  129. }
  130.  
  131. // engine
  132. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  133. {
  134.   entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  135.  
  136.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  137.   write_byte(iAnim)
  138.   write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  139.   message_end()
  140. }


56. sorban nem volt , :) Javítva!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vizsgálat hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.11.13. 16:07 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
most se lehet át konvertálni

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vizsgálat hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.11.13. 16:21 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

Header size: 816 bytes
Code size: 1920 bytes
Data size: 5636 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
Total requirements: 24756 bytes
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vizsgálat hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.11.14. 14:41 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Inkább használd ezt, amelyik modellhez van animáció azzal megy.


Csatolmányok:
Animacio.sma [1.23 KiB]
Letöltve 51 alkalommal.

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole