Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék, mert egy visszaszámláló részt írtam bele
pluginomba és nem működik megfelelően..
------------------[Edit]------------------
(A remove_task-al) Csak akkor stackel be, mikor rendesen lejár az idő. Ha megölöm magam/rendes vége van a körnek(t/ct win) akkor nem
Hiba üzenet:
► Spoiler mutatása
L 05/10/2018 - 19:37:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "hd_gameplay.amxx")
L 05/10/2018 - 19:37:42: [AMXX] Run time error 3: stack error
Kód:
Kód:
#define TASKONE_ID 1351862
new g_CDown
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Ev_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
}
public Ev_RoundStart()
{
set_lights("t")
Ev_CDown()
}
public Ev_CDown()
{
new players[32], pnum;
get_players(players, pnum);
g_CDown = 0
for(new i; i < pnum; i++)
{
new id = players[i];
//------------------[Edit]------------------
remove_task(TASKONE_ID + id)
set_user_human(id, 0)
set_user_godmode(id, 1)
fm_strip_user_weapons(id)
set_task(1.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id)
set_task(2.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id)
set_task(3.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id)
set_task(4.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id)
set_task(5.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id)
set_task(6.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id)
set_task(7.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id)
set_task(8.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id)
set_task(9.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id)
set_task(10.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id)
set_task(11.0, "Ev_CDown_Handle", TASKONE_ID + id)
}
}
public Ev_CDown_Handle(/*EDIT*/TaskId, Mod[])
{
//EDIT
new id = TaskId - TASKONE_ID
g_CDown++
new CNum = 11 - g_CDown
if(CNum > 2)
{
set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.28, 1, 0.0, 1.0, 0.0, 0.01, -1)
ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync[0], "%L", id, "HUD_CDOWN1", CNum)
}
else if(CNum >=0)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.28, 1, 0.02, g_flTimeleft == 0 ? 3.0:1.0, 0.01, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync[0], "%L", id, "HUD_CDOWN2", CNum)
}
if(CNum < 11 && CNum >= 0)
set_lights(DarkNess[CNum])
if(CNum == 0)
Ev_StartGame()
}
Segítségeteket előre is nagyra értékelem!
------------------[Edit]------------------
Ezt cseréltem:
Kód:
register_event("HLTV", "Ev_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
-------->
Kód:
register_logevent("Ev_RoundStart", 2, "1=Round_Start")
erre és tökéletesen működik