hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 09:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 275 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 275 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Restart!
HozzászólásElküldve: 2012.10.14. 10:31 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
Üdv! egy olyan plugint szeretnék kérni, hogy amikor az adott kör letellik ez a plugin jöjjön elő, és kezdjen el visszaszámolni!
A kör ami után előjöjjön a plugin: 50
Szóval minden 50 kör után jöjjön elő a visszaszámlálás. Előre is köszi annak, aki elkészíti :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Auto Restart vl"
  8. #define VERSION "1.4"
  9. #define AUTHOR "vato loco [GE-S]"
  10.  
  11. #define TIMER_TASK 123456
  12. #define RESTART_TASK 789123
  13.  
  14. new g_counter
  15.  
  16. new g_autorestart
  17. new g_autoenabled
  18. new g_autocds
  19. new g_autocount_color
  20. new g_autostart_color
  21. new g_auto_xypos
  22.  
  23. new g_SyncGameStart
  24. new g_SyncRestartTimer
  25.  
  26. new bool:g_bRoundStart
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.  
  32. register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")
  33. register_event("TextMsg","RestartTask","a","2&#Game_C")
  34.  
  35. register_dictionary("auto_restart_vl.txt")
  36.  
  37. g_autoenabled = register_cvar("amx_autorr_enable","1")
  38. g_autocds = register_cvar("amx_autorr_cds","1")
  39. g_autorestart = register_cvar("amx_autorr_time","30")
  40. g_autocount_color = register_cvar("amx_autorr_count_color","158 61 255")
  41. g_autostart_color = register_cvar("amx_autorr_start_color","128 255 0")
  42. g_auto_xypos = register_cvar("amx_autorr_xypos","-1.0 0.25")
  43.  
  44. g_SyncGameStart = CreateHudSyncObj()
  45. g_SyncRestartTimer = CreateHudSyncObj()
  46. }
  47.  
  48. public RoundStart()
  49. {
  50. if(!get_pcvar_num(g_autoenabled))
  51. return PLUGIN_HANDLED
  52.  
  53. if(g_bRoundStart)
  54. {
  55. static r, g, b, Float:x, Float:y
  56. HudMsgPos(x,y)
  57. HudMsgColor(g_autostart_color, r, g, b)
  58.  
  59. set_hudmessage( r, g, b, x, y, 1, 5.0, 8.0, 0.0, 0.0, -1)
  60. ShowSyncHudMsg( 0, g_SyncGameStart, "%L",LANG_PLAYER, "GAME_STARTED")
  61. }
  62. g_bRoundStart = false
  63.  
  64. return PLUGIN_CONTINUE
  65. }
  66.  
  67. public RestartTask()
  68. {
  69. if(!get_pcvar_num(g_autoenabled))
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71.  
  72. set_task(1.0,"TimeCounter",TIMER_TASK,_,_,"a",get_pcvar_num(g_autorestart))
  73. set_task(get_pcvar_float(g_autorestart),"RestartRound",RESTART_TASK)
  74.  
  75. return PLUGIN_CONTINUE
  76. }
  77.  
  78. public TimeCounter()
  79. {
  80. g_counter++
  81.  
  82. new Float:iRestartTime = get_pcvar_float(g_autorestart) - g_counter
  83. new Float:fSec
  84. fSec = iRestartTime
  85.  
  86. static r, g, b, Float:x, Float:y
  87. HudMsgPos(x,y)
  88. HudMsgColor(g_autocount_color, r, g, b)
  89.  
  90. set_hudmessage( r, g, b, x, y, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
  91. ShowSyncHudMsg( 0, g_SyncRestartTimer, "%L",LANG_PLAYER, "AUTO_RESTART", floatround(fSec))
  92.  
  93. if(get_pcvar_num(g_autocds) && get_pcvar_num(g_autorestart) - g_counter < 11 && get_pcvar_num(g_autorestart) - g_counter !=0)
  94. {
  95. static szNum[32]
  96. num_to_word(get_pcvar_num(g_autorestart) - g_counter, szNum, 31)
  97. client_cmd(0,"speak ^"vox/%s^"", szNum)
  98. }
  99. if(g_counter == get_pcvar_num(g_autorestart))
  100. {
  101. g_bRoundStart = true
  102. g_counter = 0
  103. }
  104. }
  105.  
  106. public RestartRound()
  107. {
  108. server_cmd("sv_restartround 1")
  109. }
  110.  
  111. public HudMsgColor(cvar, &r, &g, &b)
  112. {
  113. static color[16], piece[5]
  114. get_pcvar_string(cvar, color, 15)
  115.  
  116. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  117. r = str_to_num(piece)
  118.  
  119. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  120. g = str_to_num(piece)
  121. b = str_to_num(color)
  122. }
  123.  
  124. public HudMsgPos(&Float:x, &Float:y)
  125. {
  126. static coords[16], piece[10]
  127. get_pcvar_string(g_auto_xypos , coords, 15)
  128.  
  129. strbreak(coords, piece, 9, coords, 15)
  130. x = str_to_float(piece)
  131. y = str_to_float(coords)
  132. }
  133.  

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Restart!
HozzászólásElküldve: 2012.10.14. 11:59 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new gSzamolas; // körök számlálásához létrehozottt változó
  4. new pcvarSzamlalo //cvarhoz létrehozott változó
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7. register_plugin("FegyverMD+50kor", "1.0", "Pe7rik")
  8. register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_"); //lekérjük a restartokat
  9. register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing"); //lekérjük a game connectinget
  10. register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start"); //lekérjük a körkezdéseket
  11. pcvarSzamlalo = register_cvar("Amx_szamlalo","10") //mennyitol szamlaljon? itt 10mp
  12.  
  13. }
  14.  
  15. public ElsoKor(){
  16. gSzamolas = 1; //ha restart round van
  17. }
  18.  
  19. public KorKezdes(){
  20. gSzamolas++; //számoljuk hogy hányadik kör
  21. if(gSzamolas >= 50 ) { //ha 50. lekérjük a cvar értékét
  22. new szamlalo = get_pcvar_num(pcvarSzamlalo)
  23. szamlalas(szamlalo) //megnyitjuk a szamlalot a lekért értékkel
  24. }
  25. }
  26.  
  27.  
  28.  
  29. public szamlalas(szamlalo)
  30. {
  31. szamlalo-- //kivonunk az értékből 1et
  32. if(szamlalo == 0) //ha a számláló 0 kilépünk vagyis tovább nem számol vissza
  33. return PLUGIN_HANDLED;
  34. set_hudmessage(0, 255, 100, -1.0, 0.15, 0, 0.2, 1.1)
  35. show_hudmessage(0, "Visszaszamlalas: %d",szamlalo) //hud message kiírása 1 mp ideig
  36. client_cmd(0,"speak ^"vox/%s^"", szamlalo) //hang lejátszása
  37. set_task(1.0, "szamlalas") // szamalas megnyitása 1mp mulva.
  38.  
  39. return PLUGIN_HANDLED;
  40. }

remélem ezt akartad azt elfelejtetted mondani h mennyitől számoljon így cvarba raktam

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Restart!
HozzászólásElküldve: 2012.10.14. 14:01 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
köszi.:) csak annyi a baj vele hogy az 50-körben.. oké h kiírja, de így: először is kiírja h visszaszámlálás: 10, és átugrik egyből -1-re és beakad.. lehet mozogni, de nem történik semmi.

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole