hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 09:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 120 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 119 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver fény
HozzászólásElküldve: 2013.02.12. 11:37 
Üdv!

Valaki át tudná nekem írni, hogy csak ADMIN_LEVEL_H val lehessen csak használni

Ui: azért kérem, mert nekem nem sikerül, hiába írom bele

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define DLIGHT_LIFE 8
  6. #define DLIGHT_DECAY 60
  7.  
  8. #define MAX_CLIENTS 32
  9.  
  10. #define M4A1_SILENCED (1<<2)
  11. #define USP_SILENCED (1<<0)
  12.  
  13. #define MAX_WEAPONS 30
  14. #define NOT_GUNS_BITSUM (1 << CSW_HEGRENADE | 1 << CSW_SMOKEGRENADE | 1 << CSW_FLASHBANG | 1 << CSW_KNIFE | 1 << CSW_C4)
  15.  
  16. enum Coord_e {Float:x, Float:y, Float:z};
  17.  
  18. new g_pEnable, g_pRadius, g_pColor, g_pSilenced;
  19. new g_Enable, g_Red, g_Green, g_Blue, g_Radius, g_Silenced;
  20.  
  21. const m_iWeaponType = 43;
  22. const m_iSilencerFireMode = 74;
  23. const m_iZoomType = 363;
  24. const m_pActiveItem = 373;
  25.  
  26. #define message_begin_f(%1,%2,%3) (engfunc (EngFunc_MessageBegin, %1, %2, %3))
  27. #define write_coord_f(%1) (engfunc (EngFunc_WriteCoord, %1))
  28.  
  29. #define EXTRAOFFSET_WEAPONS 4
  30. #define IsWeaponNotEmpty(%1) (get_pdata_int (%1, m_iClip, EXTRAOFFSET_WEAPONS))
  31.  
  32. new const g_szGunsEvents[][]=
  33. {
  34. "events/awp.sc","events/g3sg1.sc", "events/ak47.sc", "events/scout.sc",
  35. "events/m249.sc","events/m4a1.sc", "events/sg552.sc", "events/aug.sc",
  36. "events/sg550.sc", "events/m3.sc", "events/xm1014.sc", "events/usp.sc",
  37. "events/mac10.sc", "events/ump45.sc", "events/fiveseven.sc", "events/p90.sc",
  38. "events/deagle.sc", "events/p228.sc", "events/glock18.sc", "events/mp5n.sc",
  39. "events/tmp.sc", "events/elite_left.sc", "events/elite_right.sc",
  40. "events/galil.sc", "events/famas.sc"
  41. }
  42.  
  43. new g_GunsEventidsBitsum, g_MaxClients, g_FwdId;
  44.  
  45. public plugin_precache ()
  46. {
  47. g_FwdId = register_forward (FM_PrecacheEvent, "Forward_PrecacheEvent", 1)
  48. }
  49.  
  50. public Forward_PrecacheEvent (const Type, const szName[])
  51. {
  52. for (new i; i < sizeof g_szGunsEvents; ++i)
  53. {
  54. if (equal (g_szGunsEvents[i], szName))
  55. {
  56. g_GunsEventidsBitsum |= (1 << get_orig_retval())
  57. return FMRES_HANDLED;
  58. }
  59. }
  60. return FMRES_IGNORED;
  61. }
  62.  
  63. public plugin_init()
  64. {
  65. register_plugin ("Weapon Lights", "0.7.1", "HiSS & Arkshine");
  66.  
  67. register_event ("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");
  68.  
  69. g_pEnable = register_cvar ("weapon_lights", "1")
  70. g_pRadius = register_cvar ("weapon_lights_radius", "18");
  71. g_pColor = register_cvar ("weapon_lights_color" , "255 150 15");
  72. g_pSilenced = register_cvar ("weapon_lights_silenced", "2");
  73.  
  74. unregister_forward (FM_PrecacheEvent, g_FwdId, 1);
  75. register_forward (FM_PlaybackEvent, "Forward_PlaybackEvent");
  76.  
  77. g_MaxClients = global_get (glb_maxClients);
  78. CacheCvarsValue ();
  79. }
  80.  
  81. public Forward_PlaybackEvent (const Flags, const Invoker, const EventId)
  82. {
  83. if (g_Enable && (g_GunsEventidsBitsum & (1 << EventId)) && 1 <= Invoker <= g_MaxClients)
  84. {
  85. static ActiveWeaponIndex; ActiveWeaponIndex = get_pdata_cbase (Invoker, m_pActiveItem);
  86.  
  87. if (!(!g_Silenced && GetWeaponSilen (ActiveWeaponIndex)))
  88. {
  89. static Coord_e:vecOrigin [Coord_e];
  90. pev (Invoker,pev_origin, vecOrigin);
  91.  
  92. message_begin_f (MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin, 0);
  93. write_byte (TE_DLIGHT);
  94. write_coord_f (vecOrigin [x ]);
  95. write_coord_f (vecOrigin [y ]);
  96. write_coord_f (vecOrigin [z ]);
  97. write_byte (g_Silenced == 2 && GetWeaponSilen (ActiveWeaponIndex) ? floatround (g_Radius * 0.5) : g_Radius);
  98. write_byte (g_Red);
  99. write_byte (g_Green);
  100. write_byte (g_Blue);
  101. write_byte (DLIGHT_LIFE);
  102. write_byte (DLIGHT_DECAY);
  103. message_end();
  104.  
  105. return FMRES_HANDLED;
  106. }
  107. }
  108. return FMRES_IGNORED;
  109. }
  110.  
  111. public Event_NewRound ()
  112. {
  113. CacheCvarsValue ();
  114. }
  115.  
  116. CacheCvarsValue ()
  117. {
  118. new szDLightColor [16];
  119. get_pcvar_string (g_pColor, szDLightColor, charsmax (szDLightColor));
  120.  
  121. new szRed [4], szGreen [4], szBlue [4];
  122. parse (szDLightColor, szRed, charsmax (szRed), szGreen, charsmax (szGreen), szBlue, charsmax (szBlue));
  123.  
  124. g_Red = clamp (str_to_num (szRed) , 1, 255);
  125. g_Green = clamp (str_to_num (szGreen), 1, 255);
  126. g_Blue = clamp (str_to_num (szBlue) , 1, 255);
  127.  
  128. g_Enable = get_pcvar_num (g_pEnable);
  129. g_Radius = get_pcvar_num (g_pRadius);
  130. g_Silenced = get_pcvar_num (g_pSilenced);
  131. }
  132.  
  133. GetWeaponSilen (const WeaponIndex)
  134. {
  135. switch (get_pdata_int (WeaponIndex, m_iWeaponType, EXTRAOFFSET_WEAPONS))
  136. {
  137. case CSW_M4A1 : return (get_pdata_int (WeaponIndex, m_iSilencerFireMode, EXTRAOFFSET_WEAPONS) & M4A1_SILENCED);
  138. case CSW_USP : return (get_pdata_int (WeaponIndex, m_iSilencerFireMode, EXTRAOFFSET_WEAPONS) & USP_SILENCED);
  139. case CSW_TMP : return 1;
  140. }
  141. return 0;
  142. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole