hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 12:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 170 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 170 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.06.09. 14:28 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Hali! Az kellene nekem meg csinálni hogy amikor lesz egy túlélő kap egy minigunt és én be akarok rakni egy olyan plugint amiből a túlélő tud fegyverelet választani és az M249 helyet minigunt adjon. Minigun linkje:amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=zpextraminigun
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. [ZP] Choose the weapons survivor 1.6
  3.  
  4. ===============================================================
  5.  
  6. Description:
  7. When you are a survivor, will show you a menu where you can choose the weapon primary and secondary.
  8.  
  9. ===============================================================
  10.  
  11. Cvars:
  12. zp_cws_enable: Enables/disables the plugin
  13. zp_cws_secondary: Enable/disable the menu to choose the weapon secondary.
  14.  
  15. =============================================================*/
  16.  
  17. #include <amxmodx>
  18. #include <fakemeta>
  19. #include <cstrike>
  20. #include <zombieplague>
  21.  
  22. #define PLUGIN "[ZP] Choose the weapons survivor"
  23. #define VERSION "1.7"
  24. #define AUTHOR "alan_el_more"
  25.  
  26. #define fm_create_entity(%1) engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, %1))
  27.  
  28. new const PRIMARY_NAMES[][] =
  29. {
  30. "M249",
  31. "M4a1",
  32. "AK47",
  33. "MP5"
  34. }
  35.  
  36. new const SECONDARY_NAMES[][] =
  37. {
  38. "USP",
  39. "Deagle",
  40. "P228",
  41. "Elite"
  42. }
  43.  
  44. new const SECONDARY_ID[][] =
  45. {
  46. "weapon_usp",
  47. "weapon_deagle",
  48. "weapon_p228",
  49. "weapon_elite"
  50. }
  51.  
  52. new const PRIMARY_ID[][] =
  53. {
  54. "weapon_m249",
  55. "weapon_m4a1",
  56. "weapon_ak47",
  57. "weapon_mp5navy"
  58. }
  59.  
  60. #if cellbits == 32
  61. const OFFSET_CLIPAMMO = 51
  62. #else
  63. const OFFSET_CLIPAMMO = 65
  64. #endif
  65. const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4
  66.  
  67. new const MAXCLIP[] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, -1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
  68. 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }
  69.  
  70. new pcvar, pcvar_secondary, surv_unlimit_clip
  71. const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
  72. const SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE)
  73. const PEV_ADDITIONAL_AMMO = pev_iuser1
  74.  
  75. public plugin_init()
  76. {
  77. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  78.  
  79. register_cvar("zp_cws_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY)
  80. pcvar = register_cvar("zp_cws_enable", "1")
  81. pcvar_secondary = register_cvar("zp_cws_secondary", "1")
  82.  
  83. register_message(get_user_msgid("CurWeapon"), "message_cur_weapon")
  84.  
  85. register_dictionary("zp_choose_weapons_survivor.txt")
  86. }
  87.  
  88. public mostrarmenu(id)
  89. {
  90. static ml_random[20]
  91. formatex(ml_random, sizeof ml_random - 1, "\y%L", id, "RANDOM")
  92.  
  93. new menu = menu_create("\rChoose the weapon \yprimary \rsurvivor:", "mostrar_cliente")
  94.  
  95. menu_additem(menu, "\yM249", "0", 0)
  96. menu_additem(menu, "\yM4a1", "1", 0)
  97. menu_additem(menu, "\yAK47", "2", 0)
  98. menu_additem(menu, "\yMP5", "3", 0)
  99. menu_additem(menu, ml_random, "4", 0)
  100.  
  101. menu_display(id, menu, 0)
  102. }
  103.  
  104. public mostrar_cliente(id, menu, item)
  105. {
  106. new data[6], iName[64]
  107. new access, callback
  108. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  109. new key = str_to_num(data)
  110.  
  111. if(key == 4)
  112. key = random_num(0, 3)
  113.  
  114. drop_weapons(id, 1)
  115. fm_give_item(id, PRIMARY_ID[key])
  116. client_print(id, print_chat, "[CWS] %L %s", id, "CHOOSE_WEAPON", PRIMARY_NAMES[key])
  117.  
  118. if(get_pcvar_num(pcvar_secondary))
  119. mostrarmenu2(id)
  120.  
  121. menu_destroy(menu)
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124.  
  125. public mostrarmenu2(id)
  126. {
  127. static ml_random[20]
  128. formatex(ml_random, sizeof ml_random - 1, "\y%L", id, "RANDOM")
  129.  
  130. new menu = menu_create("\rChoose the weapon \ysecondary \rsurvivor:", "mostrar_cliente2")
  131.  
  132. menu_additem(menu, "\yUSP", "0", 0)
  133. menu_additem(menu, "\yDeagle", "1", 0)
  134. menu_additem(menu, "\yP228", "2", 0)
  135. menu_additem(menu, "\yElite", "3", 0)
  136. menu_additem(menu, ml_random, "4", 0)
  137.  
  138. menu_display(id, menu, 0)
  139. }
  140.  
  141. public mostrar_cliente2(id, menu, item)
  142. {
  143. new data[6], iName[64]
  144. new access, callback
  145. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  146. new key = str_to_num(data)
  147.  
  148. if(key == 4)
  149. key = random_num(0, 3)
  150.  
  151. drop_weapons(id, 2)
  152. fm_give_item(id, SECONDARY_ID[key])
  153. client_print(id, print_chat, "[CWS] %L %s", id, "CHOOSE_WEAPON", SECONDARY_NAMES[key])
  154.  
  155. menu_destroy(menu)
  156. return PLUGIN_HANDLED
  157. }
  158.  
  159. public zp_user_humanized_post(id)
  160. {
  161. if (zp_get_user_survivor(id) && get_pcvar_num(pcvar))
  162. set_task(1.0, "mostrarmenu", id)
  163. }
  164.  
  165. public zp_round_started(gamemode, id)
  166. {
  167. if(gamemode != MODE_SURVIVOR)
  168. return;
  169.  
  170. surv_unlimit_clip = get_cvar_pointer("zp_surv_unlimited_ammo")
  171. }
  172.  
  173. public message_cur_weapon(msg_id, msg_dest, msg_entity)
  174. {
  175. if (!(surv_unlimit_clip == 2))
  176. return;
  177.  
  178. if (!zp_get_user_survivor(msg_entity))
  179. return;
  180.  
  181. if (!is_user_alive(msg_entity) || get_msg_arg_int(1) != 1)
  182. return;
  183.  
  184. static weapon, clip
  185. weapon = get_msg_arg_int(2)
  186. clip = get_msg_arg_int(3)
  187.  
  188. if (MAXCLIP[weapon] > 2)
  189. {
  190. set_msg_arg_int(3, get_msg_argtype(3), MAXCLIP[weapon]) // HUD should show full clip all the time
  191.  
  192. if (clip < 2)
  193. {
  194. static wname[32], weapon_ent
  195. get_weaponname(weapon, wname, sizeof wname - 1)
  196. weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, wname, msg_entity)
  197.  
  198. fm_set_weapon_ammo(weapon_ent, MAXCLIP[weapon])
  199. }
  200. }
  201. }
  202.  
  203. stock fm_give_item(index, const item[]) {
  204. if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
  205. return 0
  206.  
  207. new ent = fm_create_entity(item)
  208. if (!pev_valid(ent))
  209. return 0
  210.  
  211. new Float:origin[3]
  212. pev(index, pev_origin, origin)
  213. set_pev(ent, pev_origin, origin)
  214. set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN)
  215. dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
  216.  
  217. new save = pev(ent, pev_solid)
  218. dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index)
  219. if (pev(ent, pev_solid) != save)
  220. return ent
  221.  
  222. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  223.  
  224. return -1
  225. }
  226.  
  227. stock drop_weapons(id, dropwhat)
  228. {
  229. static weapons[32], num, i, weaponid
  230. num = 0
  231. get_user_weapons(id, weapons, num)
  232.  
  233. for (i = 0; i < num; i++)
  234. {
  235. weaponid = weapons[i]
  236.  
  237. if ((dropwhat == 1 && ((1<<weaponid) & PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM)) || (dropwhat == 2 && ((1<<weaponid) & SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM)))
  238. {
  239. static wname[32], weapon_ent
  240. get_weaponname(weaponid, wname, sizeof wname - 1)
  241. weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, wname, id);
  242.  
  243. set_pev(weapon_ent, PEV_ADDITIONAL_AMMO, cs_get_user_bpammo(id, weaponid))
  244.  
  245. engclient_cmd(id, "drop", wname)
  246. cs_set_user_bpammo(id, weaponid, 0)
  247. }
  248. }
  249. }
  250.  
  251. stock fm_find_ent_by_owner(entity, const classname[], owner)
  252. {
  253. while ((entity = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, entity, "classname", classname)) && pev(entity, pev_owner) != owner) {}
  254.  
  255. return entity;
  256. }
  257.  
  258. stock fm_set_weapon_ammo(entity, amount)
  259. {
  260. set_pdata_int(entity, OFFSET_CLIPAMMO, amount, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
  261. }
  262. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  263. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  264. */
  265.  

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.06.12. 19:40 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
nem biztos h jó csak egy próbálkozás

minigun pluginban:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public give_weapon(id, ammo, frst){
  2. has_minigun[id] = true
  3. give_item(id,"weapon_m249")
  4. canfire[id] = true
  5. clipp[id] = ammo
  6. if(frst) frstCLIP[id] = true
  7. else beackup[id] = true
  8.  
  9. }


--->

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. native give_weapon(id, ammo, frst){
  2. has_minigun[id] = true
  3. give_item(id,"weapon_m249")
  4. canfire[id] = true
  5. clipp[id] = ammo
  6. if(frst) frstCLIP[id] = true
  7. else beackup[id] = true
  8.  
  9. }



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. [ZP] Choose the weapons survivor 1.6
  3.  
  4. ===============================================================
  5.  
  6. Description:
  7. When you are a survivor, will show you a menu where you can choose the weapon primary and secondary.
  8.  
  9. ===============================================================
  10.  
  11. Cvars:
  12. zp_cws_enable: Enables/disables the plugin
  13. zp_cws_secondary: Enable/disable the menu to choose the weapon secondary.
  14.  
  15. =============================================================*/
  16.  
  17. #include <amxmodx>
  18. #include <fakemeta>
  19. #include <cstrike>
  20. #include <zombieplague>
  21.  
  22. #define PLUGIN "[ZP] Choose the weapons survivor"
  23. #define VERSION "1.7"
  24. #define AUTHOR "alan_el_more"
  25.  
  26. #define fm_create_entity(%1) engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, %1))
  27.  
  28. new const PRIMARY_NAMES[][] =
  29. {
  30. "M249",
  31. "M4a1",
  32. "AK47",
  33. "MP5"
  34. }
  35.  
  36. new const SECONDARY_NAMES[][] =
  37. {
  38. "USP",
  39. "Deagle",
  40. "P228",
  41. "Elite"
  42. }
  43.  
  44. new const SECONDARY_ID[][] =
  45. {
  46. "weapon_usp",
  47. "weapon_deagle",
  48. "weapon_p228",
  49. "weapon_elite"
  50. }
  51.  
  52. new const PRIMARY_ID[][] =
  53. {
  54. "weapon_m249",
  55. "weapon_m4a1",
  56. "weapon_ak47",
  57. "weapon_mp5navy"
  58. }
  59.  
  60. #if cellbits == 32
  61. const OFFSET_CLIPAMMO = 51
  62. #else
  63. const OFFSET_CLIPAMMO = 65
  64. #endif
  65. const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4
  66.  
  67. new const MAXCLIP[] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, -1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
  68. 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }
  69.  
  70. new pcvar, pcvar_secondary, surv_unlimit_clip
  71. const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
  72. const SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE)
  73. const PEV_ADDITIONAL_AMMO = pev_iuser1
  74.  
  75. native give_weapon(id, ammo, frst)
  76.  
  77.  
  78. public plugin_init()
  79. {
  80. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  81.  
  82. register_cvar("zp_cws_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY)
  83. pcvar = register_cvar("zp_cws_enable", "1")
  84. pcvar_secondary = register_cvar("zp_cws_secondary", "1")
  85.  
  86. register_message(get_user_msgid("CurWeapon"), "message_cur_weapon")
  87.  
  88. register_dictionary("zp_choose_weapons_survivor.txt")
  89. }
  90.  
  91. public mostrarmenu(id)
  92. {
  93. static ml_random[20]
  94. formatex(ml_random, sizeof ml_random - 1, "\y%L", id, "RANDOM")
  95.  
  96. new menu = menu_create("\rChoose the weapon \yprimary \rsurvivor:", "mostrar_cliente")
  97.  
  98. menu_additem(menu, "\yM249", "0", 0)
  99. menu_additem(menu, "\yM4a1", "1", 0)
  100. menu_additem(menu, "\yAK47", "2", 0)
  101. menu_additem(menu, "\yMP5", "3", 0)
  102. menu_additem(menu, ml_random, "4", 0)
  103.  
  104. menu_display(id, menu, 0)
  105. }
  106.  
  107. public mostrar_cliente(id, menu, item)
  108. {
  109. new data[6], iName[64]
  110. new access, callback
  111. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  112. new key = str_to_num(data)
  113.  
  114. if(key == 4)
  115. key = random_num(0, 3)
  116.  
  117. if(key == 0){
  118. drop_weapons(id, 1)
  119. give_weapon(id,0,1)
  120. return PLUGIN_HANDLED
  121. }
  122.  
  123. drop_weapons(id, 1)
  124. fm_give_item(id, PRIMARY_ID[key])
  125. client_print(id, print_chat, "[CWS] %L %s", id, "CHOOSE_WEAPON", PRIMARY_NAMES[key])
  126.  
  127. if(get_pcvar_num(pcvar_secondary))
  128. mostrarmenu2(id)
  129.  
  130. menu_destroy(menu)
  131. return PLUGIN_HANDLED
  132. }
  133.  
  134. public mostrarmenu2(id)
  135. {
  136. static ml_random[20]
  137. formatex(ml_random, sizeof ml_random - 1, "\y%L", id, "RANDOM")
  138.  
  139. new menu = menu_create("\rChoose the weapon \ysecondary \rsurvivor:", "mostrar_cliente2")
  140.  
  141. menu_additem(menu, "\yUSP", "0", 0)
  142. menu_additem(menu, "\yDeagle", "1", 0)
  143. menu_additem(menu, "\yP228", "2", 0)
  144. menu_additem(menu, "\yElite", "3", 0)
  145. menu_additem(menu, ml_random, "4", 0)
  146.  
  147. menu_display(id, menu, 0)
  148. }
  149.  
  150. public mostrar_cliente2(id, menu, item)
  151. {
  152. new data[6], iName[64]
  153. new access, callback
  154. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  155. new key = str_to_num(data)
  156.  
  157. if(key == 4)
  158. key = random_num(0, 3)
  159.  
  160. drop_weapons(id, 2)
  161. fm_give_item(id, SECONDARY_ID[key])
  162. client_print(id, print_chat, "[CWS] %L %s", id, "CHOOSE_WEAPON", SECONDARY_NAMES[key])
  163.  
  164. menu_destroy(menu)
  165. return PLUGIN_HANDLED
  166. }
  167.  
  168. public zp_user_humanized_post(id)
  169. {
  170. if (zp_get_user_survivor(id) && get_pcvar_num(pcvar))
  171. set_task(1.0, "mostrarmenu", id)
  172. }
  173.  
  174. public zp_round_started(gamemode, id)
  175. {
  176. if(gamemode != MODE_SURVIVOR)
  177. return;
  178.  
  179. surv_unlimit_clip = get_cvar_pointer("zp_surv_unlimited_ammo")
  180. }
  181.  
  182. public message_cur_weapon(msg_id, msg_dest, msg_entity)
  183. {
  184. if (!(surv_unlimit_clip == 2))
  185. return;
  186.  
  187. if (!zp_get_user_survivor(msg_entity))
  188. return;
  189.  
  190. if (!is_user_alive(msg_entity) || get_msg_arg_int(1) != 1)
  191. return;
  192.  
  193. static weapon, clip
  194. weapon = get_msg_arg_int(2)
  195. clip = get_msg_arg_int(3)
  196.  
  197. if (MAXCLIP[weapon] > 2)
  198. {
  199. set_msg_arg_int(3, get_msg_argtype(3), MAXCLIP[weapon]) // HUD should show full clip all the time
  200.  
  201. if (clip < 2)
  202. {
  203. static wname[32], weapon_ent
  204. get_weaponname(weapon, wname, sizeof wname - 1)
  205. weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, wname, msg_entity)
  206.  
  207. fm_set_weapon_ammo(weapon_ent, MAXCLIP[weapon])
  208. }
  209. }
  210. }
  211.  
  212. stock fm_give_item(index, const item[]) {
  213. if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
  214. return 0
  215.  
  216. new ent = fm_create_entity(item)
  217. if (!pev_valid(ent))
  218. return 0
  219.  
  220. new Float:origin[3]
  221. pev(index, pev_origin, origin)
  222. set_pev(ent, pev_origin, origin)
  223. set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN)
  224. dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
  225.  
  226. new save = pev(ent, pev_solid)
  227. dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index)
  228. if (pev(ent, pev_solid) != save)
  229. return ent
  230.  
  231. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  232.  
  233. return -1
  234. }
  235.  
  236. stock drop_weapons(id, dropwhat)
  237. {
  238. static weapons[32], num, i, weaponid
  239. num = 0
  240. get_user_weapons(id, weapons, num)
  241.  
  242. for (i = 0; i < num; i++)
  243. {
  244. weaponid = weapons[i]
  245.  
  246. if ((dropwhat == 1 && ((1<<weaponid) & PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM)) || (dropwhat == 2 && ((1<<weaponid) & SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM)))
  247. {
  248. static wname[32], weapon_ent
  249. get_weaponname(weaponid, wname, sizeof wname - 1)
  250. weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, wname, id);
  251.  
  252. set_pev(weapon_ent, PEV_ADDITIONAL_AMMO, cs_get_user_bpammo(id, weaponid))
  253.  
  254. engclient_cmd(id, "drop", wname)
  255. cs_set_user_bpammo(id, weaponid, 0)
  256. }
  257. }
  258. }
  259.  
  260. stock fm_find_ent_by_owner(entity, const classname[], owner)
  261. {
  262. while ((entity = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, entity, "classname", classname)) && pev(entity, pev_owner) != owner) {}
  263.  
  264. return entity;
  265. }
  266.  
  267. stock fm_set_weapon_ammo(entity, amount)
  268. {
  269. set_pdata_int(entity, OFFSET_CLIPAMMO, amount, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
  270. }
  271. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  272. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  273. */
  274.  

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.07. 04:26 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Petrik, nem dobja be a menüt.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole