hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.11. 15:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 342 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 342 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Lőszer modosítás
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 12:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Annyi megvan, hogy mikor megkapja a dezit 60 lőszer lesz 1 tárba de újratöltés után visszaáll 7 re, hogy lehetne megcsinálni, hogy 60 maradjon?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <engine>
  8. #define PLUGIN "New Plugin"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "qKKKJ;>"
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.  
  14. register_clcmd("say /dezi", "deagle")
  15.  
  16. }
  17. public deagle(id)
  18. {
  19.  
  20. give_item(id, "weapon_deagle")
  21. cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1,"weapon_deagle",id),60)
  22. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 240)
  23. }
  24.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lőszer modosítás
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 12:48 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
https://amxmodx.org/showthread.php?t=123645

Minden reload-nál újra beállítod azt ,hogy 1 golyó legyen.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lőszer modosítás
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 12:51 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
ezt én is megtaláltam de 1 betűt nem értek belőle ha valaki lenne olyan szíves és beleírná a kódba megköszönném :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lőszer modosítás
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 12:52 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Szerintem kérd le hogy újra tölt e a játékos. mikor újra töltött a tárakból vonj ki 53-at (240) és azt a tárat amit épp használ rakd fel 60-ra.

elég hülye módszer de én ezt használnám :D :lol: de most viccen kívül mondtam ezt a megoldást

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lőszer modosítás
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 12:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < fakemeta >
  3. #include < hamsandwich >
  4. #include < cstrike >
  5. #include < engine >
  6. #include < fun >
  7.  
  8. const m_pPlayer = 41;
  9. const m_fInReload = 54;
  10. const m_fInSpecialReload = 55;
  11. const m_flTimeWeaponIdle = 48;
  12.  
  13. public plugin_init( )
  14. {
  15. // 2 = CSW_SHIELD = UNDEFINED | PUT SHOTGUNS HERE TO SKIP IN LOOP AND REGISTER MANUALLY
  16. new const NO_RELOAD = ( 1 << 2 ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) | ( 1 << CSW_M3 ) |
  17. ( 1 << CSW_XM1014 ) | ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE );
  18. new szWeaponName[ 20 ];
  19.  
  20. for( new i = CSW_P228; i <= CSW_P90; i++ )
  21. {
  22. if( NO_RELOAD & ( 1 << i ) )
  23. {
  24. continue;
  25. }
  26. get_weaponname( i, szWeaponName, 19 );
  27. RegisterHam( Ham_Weapon_Reload, szWeaponName, "FwdHamWeaponReload", 1 );
  28. }
  29. register_clcmd("say /dezi", "deagle")
  30. }
  31. public deagle(id)
  32. {
  33. give_item(id, "weapon_deagle")
  34. cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1,"weapon_deagle",id),60)
  35. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 240)
  36. }
  37.  
  38. public FwdHamWeaponReload( const iWeapon )
  39. {
  40. for(new i = 0;1 <= get_maxplayers(); i++)
  41. {
  42.  
  43. if( get_pdata_int( iWeapon, m_fInReload, 4 ) )
  44. {
  45. if(iWeapon == CSW_DEAGLE)
  46. cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1,"weapon_deagle",i),60)
  47. }
  48. }
  49. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lőszer modosítás
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 13:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Bele tudnád írni nekem az alap kódba?
Gatshow írta:
Szerintem kérd le hogy újra tölt e a játékos. mikor újra töltött a tárakból vonj ki 53-at (240) és azt a tárat amit épp használ rakd fel 60-ra.

elég hülye módszer de én ezt használnám :D :lol: de most viccen kívül mondtam ezt a megoldást


Újratöltéskor kifagy a szerver :D
Vinnice írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < fakemeta >
  3. #include < hamsandwich >
  4. #include < cstrike >
  5. #include < engine >
  6. #include < fun >
  7.  
  8. const m_pPlayer = 41;
  9. const m_fInReload = 54;
  10. const m_fInSpecialReload = 55;
  11. const m_flTimeWeaponIdle = 48;
  12.  
  13. public plugin_init( )
  14. {
  15. // 2 = CSW_SHIELD = UNDEFINED | PUT SHOTGUNS HERE TO SKIP IN LOOP AND REGISTER MANUALLY
  16. new const NO_RELOAD = ( 1 << 2 ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) | ( 1 << CSW_M3 ) |
  17. ( 1 << CSW_XM1014 ) | ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE );
  18. new szWeaponName[ 20 ];
  19.  
  20. for( new i = CSW_P228; i <= CSW_P90; i++ )
  21. {
  22. if( NO_RELOAD & ( 1 << i ) )
  23. {
  24. continue;
  25. }
  26. get_weaponname( i, szWeaponName, 19 );
  27. RegisterHam( Ham_Weapon_Reload, szWeaponName, "FwdHamWeaponReload", 1 );
  28. }
  29. register_clcmd("say /dezi", "deagle")
  30. }
  31. public deagle(id)
  32. {
  33. give_item(id, "weapon_deagle")
  34. cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1,"weapon_deagle",id),60)
  35. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 240)
  36. }
  37.  
  38. public FwdHamWeaponReload( const iWeapon )
  39. {
  40. for(new i = 0;1 <= get_maxplayers(); i++)
  41. {
  42.  
  43. if( get_pdata_int( iWeapon, m_fInReload, 4 ) )
  44. {
  45. if(iWeapon == CSW_DEAGLE)
  46. cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1,"weapon_deagle",i),60)
  47. }
  48. }
  49. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lőszer modosítás
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 13:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Hát félig sikerült :lol: bpammo-t valamiért nem tudtam állítani arra kérj meg valaki mást (NEM 100% HOGY MÉG EZ IS MŰKÖDIK) try:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <engine>
  8. #include <hamsandwich>
  9.  
  10. #define PLUGIN "New Plugin"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "qKKKJ;>"
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.  
  16. register_clcmd("say /dezi", "deagle")
  17.  
  18. }
  19. public deagle(id)
  20. {
  21.  
  22. give_item(id, "weapon_deagle")
  23. cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1,"weapon_deagle",id),60)
  24. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 240)
  25. ellenorzes(id)
  26. }
  27.  
  28. public ellenorzes(id){
  29.  
  30. if(Ham_Weapon_Reload && CSW_DEAGLE)
  31. {
  32. cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1,"weapon_deagle",id),60)
  33. }
  34. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lőszer modosítás
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 13:34 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Ez így nem fog menni.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lőszer modosítás
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 13:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Így van tényleg nemfog menni mert az ellenorzes akkor fut le mikor megkapja a dezit nem amikor tölt (első hiba ránézésre)
Gatshow írta:
Hát félig sikerült :lol: bpammo-t valamiért nem tudtam állítani arra kérj meg valaki mást (NEM 100% HOGY MÉG EZ IS MŰKÖDIK) try:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <engine>
  8. #include <hamsandwich>
  9.  
  10. #define PLUGIN "New Plugin"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "qKKKJ;>"
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.  
  16. register_clcmd("say /dezi", "deagle")
  17.  
  18. }
  19. public deagle(id)
  20. {
  21.  
  22. give_item(id, "weapon_deagle")
  23. cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1,"weapon_deagle",id),60)
  24. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 240)
  25. ellenorzes(id)
  26. }
  27.  
  28. public ellenorzes(id){
  29.  
  30. if(Ham_Weapon_Reload && CSW_DEAGLE)
  31. {
  32. cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1,"weapon_deagle",id),60)
  33. }
  34. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lőszer modosítás
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 13:55 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Nem, ez nem fog menni:


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(Ham_Weapon_Reload && CSW_DEAGLE)


nem tudom értelmezni, ez lefordítva:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(96 && 26)
  2. //Na most akkor ez miért is futna le?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole