hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 22:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 131 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 131 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 49 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.10.13. 16:27 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
A /lock -ot itt tudod álitani: #define FLAGS_LOCK ADMIN_LEVEL_A (ha azt szeretnéd hogy midneki használhassa akkor):#define FLAGS_LOCK ADMIN_ALL

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.04. 13:15 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.05.29. 14:52
Hozzászólások: 9
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hello lenne 1 kérdésem h tudok be rakni több zombit?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.08.18. 22:38 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.17. 20:12
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 44 alkalommal
Sziasztok zombikat hogy tudok belerakni?:D skype:speeddrix help pls


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő 6.5
HozzászólásElküldve: 2013.12.18. 17:27 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.12. 16:51
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 51 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Kész. itt az új. zombik
18 zombi.
5 admin zombi, 13 sima

http://download1585.mediafire.com/51v6yg587mgg/kqpf97bs2f191qc/NEXUS_ZOMBIK_TBD.rar
By: [profil]nexus[/profil]

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*============================================ ====================================
  2.  
  3.   -----------------------------------
  4.   -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5.   -----------------------------------
  6.  
  7.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  8.   - Description -
  9.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11.   This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12.   into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14.   All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15.   you are not satisfied.
  16.  
  17.   ============================================= ===================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24.  
  25. /*============================================ ====================================
  26.   [Plugin Customization]
  27.   ============================================= ====================================*/
  28.  
  29. // Kaszas Zombie Attributes
  30. new const zclass1_name[] = { "[T.B.D.] Zombi" }
  31. new const zclass1_info[] = { "" }
  32. new const zclass1_model[] = { "bb_tbd" }
  33. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  34. const zclass1_health = 3000
  35. const zclass1_speed = 270
  36. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  37. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  38.  
  39. // Jedili Zombie Attributes
  40. new const zclass2_name[] = { "300-Mamut Zombi" }
  41. new const zclass2_info[] = { "" }
  42. new const zclass2_model[] = { "bb_300" }
  43. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  44. const zclass2_health = 4700
  45. const zclass2_speed = 200
  46. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  47. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  48.  
  49. // NEXUS Zombie Attributes
  50. new const zclass3_name[] = { "Ugro Zombi" }
  51. new const zclass3_info[] = { "" }
  52. new const zclass3_model[] = { "bb_ugro" }
  53. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  54. const zclass3_health = 3630
  55. const zclass3_speed = 285
  56. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  57. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  58.  
  59. // Fejnelkuli Zombie Attributes
  60. new const zclass4_name[] = { "Tank Zombi" }
  61. new const zclass4_info[] = { "" }
  62. new const zclass4_model[] = { "bb_tank" }
  63. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  64. const zclass4_health = 5000
  65. const zclass4_speed = 199
  66. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  67. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  68. #define TANK_ARMOR 200
  69.  
  70. // VIP Zombie Attributes
  71. new const zclass5_name[] = { "Slender Zombi" }
  72. new const zclass5_info[] = { "" }
  73. new const zclass5_model[] = { "bb_slender" }
  74. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  75. const zclass5_health = 3300
  76. const zclass5_speed = 328
  77. const Float:zclass5_gravity = 0.7
  78. const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL
  79.  
  80. // Nexus Zombie Attributes
  81. new const zclass6_name[] = { "Gyors Zombi" }
  82. new const zclass6_info[] = { "" }
  83. new const zclass6_model[] = { "bb_gyors" }
  84. new const zclass6_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  85. const zclass6_health = 3800
  86. const zclass6_speed = 320
  87. const Float:zclass6_gravity = 0.8
  88. const zclass6_adminflags = ADMIN_ALL
  89.  
  90. // Ugro Zombie Attributes
  91. new const zclass7_name[] = { "Ugro Zombi" }
  92. new const zclass7_info[] = { "" }
  93. new const zclass7_model[] = { "bb_ugro" }
  94. new const zclass7_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  95. const zclass7_health = 4800
  96. const zclass7_speed = 328
  97. const Float:zclass7_gravity = 0.5
  98. const zclass7_adminflags = ADMIN_ALL
  99.  
  100. // Nes&Ben Zombie Attributes
  101. new const zclass8_name[] = { "Sarkany Zombi" }
  102. new const zclass8_info[] = { "" }
  103. new const zclass8_model[] = { "bb_sarkany" }
  104. new const zclass8_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  105. const zclass8_health = 590
  106. const zclass8_speed = 380
  107. const Float:zclass8_gravity = 0.4
  108. const zclass8_adminflags = ADMIN_ALL
  109.  
  110. // HLMOD Zombie Attributes
  111. new const zclass9_name[] = { "Pok Zombi" }
  112. new const zclass9_info[] = { "" }
  113. new const zclass9_model[] = { "bb_pok" }
  114. new const zclass9_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  115. const zclass9_health = 2100
  116. const zclass9_speed = 328
  117. const Float:zclass9_gravity = 0.8
  118. const zclass9_adminflags = ADMIN_ALL
  119.  
  120. // VIP nexus Zombie Attributes
  121. new const zclass10_name[] = { "Kaszas Zombi" }
  122. new const zclass10_info[] = { "" }
  123. new const zclass10_model[] = { "bb_kaszas" }
  124. new const zclass10_clawmodel[] = { "v_knife_executioner" }
  125. const zclass10_health = 3800
  126. const zclass10_speed = 250
  127. const Float:zclass10_gravity = 1.0
  128. const zclass10_adminflags = ADMIN_ALL
  129.  
  130. // VIP nexus Zombie Attributes
  131. new const zclass11_name[] = { "Energias Zombi" }
  132. new const zclass11_info[] = { "" }
  133. new const zclass11_model[] = { "bb_energia" }
  134. new const zclass11_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  135. const zclass11_health = 2800
  136. const zclass11_speed = 340
  137. const Float:zclass11_gravity = 0.5
  138. const zclass11_adminflags = ADMIN_ALL
  139.  
  140. // VIP nexus Zombie Attributes
  141. new const zclass12_name[] = { "Kuszo Zombi" }
  142. new const zclass12_info[] = { "" }
  143. new const zclass12_model[] = { "bb_kuszo" }
  144. new const zclass12_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  145. const zclass12_health = 5000
  146. const zclass12_speed = 180
  147. const Float:zclass12_gravity = 0.8
  148. const zclass12_adminflags = ADMIN_ALL
  149.  
  150. // VIP nexus Zombie Attributes
  151. new const zclass13_name[] = { "Szoknyas Zombi" }
  152. new const zclass13_info[] = { "" }
  153. new const zclass13_model[] = { "bb_szoknyas" }
  154. new const zclass13_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  155. const zclass13_health = 2800
  156. const zclass13_speed = 328
  157. const Float:zclass13_gravity = 0.5
  158. const zclass13_adminflags = ADMIN_ALL
  159.  
  160. // VIP nexus Zombie Attributes
  161. new const zclass14_name[] = { "Kinai Zombi" }
  162. new const zclass14_info[] = { "" }
  163. new const zclass14_model[] = { "bb_kinai" }
  164. new const zclass14_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  165. const zclass14_health = 3800
  166. const zclass14_speed = 308
  167. const Float:zclass14_gravity = 1.0
  168. const zclass14_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  169.  
  170. // VIP nexus Zombie Attributes
  171. new const zclass15_name[] = { "VIP Tank Zombi" }
  172. new const zclass15_info[] = { "" }
  173. new const zclass15_model[] = { "bb_vip_tank" }
  174. new const zclass15_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  175. const zclass15_health = 5800
  176. const zclass15_speed = 328
  177. const Float:zclass15_gravity = 1.0
  178. const zclass15_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  179.  
  180. // VIP nexus Zombie Attributes
  181. new const zclass16_name[] = { "VIP Ugro Zombi" }
  182. new const zclass16_info[] = { "" }
  183. new const zclass16_model[] = { "bb_vip_ugro" }
  184. new const zclass16_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  185. const zclass16_health = 4000
  186. const zclass16_speed = 328
  187. const Float:zclass16_gravity = 0.3
  188. const zclass16_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  189.  
  190. // VIP nexus Zombie Attributes
  191. new const zclass17_name[] = { "VIP Repulo Zombi" }
  192. new const zclass17_info[] = { "" }
  193. new const zclass17_model[] = { "bb_vip_repulo" }
  194. new const zclass17_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  195. const zclass17_health = 4800
  196. const zclass17_speed = 328
  197. const Float:zclass17_gravity = 0.5
  198. const zclass17_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  199.  
  200. // VIP nexus Zombie Attributes
  201. new const zclass18_name[] = { "Cool Tv - Buveszes Zombi" }
  202. new const zclass18_info[] = { "" }
  203. new const zclass18_model[] = { "bb_cool_tv" }
  204. new const zclass18_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  205. const zclass18_health = 3500
  206. const zclass18_speed = 328
  207. const Float:zclass18_gravity = 1.0
  208. const zclass18_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  209.  
  210. /*============================================ ================================*/
  211.  
  212. new g_zclass_tanker
  213. new g_zclass6
  214. new g_zclass7
  215. new g_zclass8
  216. new g_zclass9
  217. new g_zclass10
  218. new g_zclass11
  219. new g_zclass12
  220. new g_zclass13
  221. new g_zclass14
  222. new g_zclass15
  223. new g_zclass16
  224. new g_zclass17
  225. new g_zclass18
  226.  
  227. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  228. public plugin_precache()
  229. {
  230. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  231.  
  232. // Register all classes
  233. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  234. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  235. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  236. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  237. bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  238. bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags)
  239. bb_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, 0.0, zclass7_adminflags)
  240. bb_register_zombie_class(zclass8_name, zclass8_info, zclass8_model, zclass8_clawmodel, zclass8_health, zclass8_speed, zclass8_gravity, 0.0, zclass8_adminflags)
  241. bb_register_zombie_class(zclass9_name, zclass9_info, zclass9_model, zclass9_clawmodel, zclass9_health, zclass9_speed, zclass9_gravity, 0.0, zclass9_adminflags)
  242. bb_register_zombie_class(zclass10_name, zclass10_info, zclass10_model, zclass10_clawmodel, zclass10_health, zclass10_speed, zclass10_gravity, 0.0, zclass10_adminflags)
  243. bb_register_zombie_class(zclass11_name, zclass11_info, zclass11_model, zclass11_clawmodel, zclass11_health, zclass11_speed, zclass11_gravity, 0.0, zclass11_adminflags)
  244. bb_register_zombie_class(zclass12_name, zclass12_info, zclass12_model, zclass12_clawmodel, zclass12_health, zclass12_speed, zclass12_gravity, 0.0, zclass12_adminflags)
  245. bb_register_zombie_class(zclass13_name, zclass13_info, zclass13_model, zclass13_clawmodel, zclass13_health, zclass13_speed, zclass13_gravity, 0.0, zclass13_adminflags)
  246. bb_register_zombie_class(zclass14_name, zclass14_info, zclass14_model, zclass14_clawmodel, zclass14_health, zclass14_speed, zclass14_gravity, 0.0, zclass14_adminflags)
  247. bb_register_zombie_class(zclass15_name, zclass15_info, zclass15_model, zclass15_clawmodel, zclass15_health, zclass15_speed, zclass15_gravity, 0.0, zclass15_adminflags)
  248. bb_register_zombie_class(zclass16_name, zclass16_info, zclass16_model, zclass16_clawmodel, zclass16_health, zclass16_speed, zclass16_gravity, 0.0, zclass16_adminflags)
  249. bb_register_zombie_class(zclass17_name, zclass17_info, zclass17_model, zclass17_clawmodel, zclass17_health, zclass17_speed, zclass17_gravity, 0.0, zclass17_adminflags)
  250. bb_register_zombie_class(zclass18_name, zclass18_info, zclass18_model, zclass18_clawmodel, zclass18_health, zclass18_speed, zclass18_gravity, 0.0, zclass18_adminflags)
  251. }
  252.  
  253. #if defined TANK_ARMOR
  254. public plugin_init()
  255. {
  256. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  257. }
  258.  
  259. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  260. {
  261. if (!is_user_alive(id))
  262. return ;
  263.  
  264. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  265. {
  266. give_item(id, "item_assaultsuit");
  267. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  268. }
  269. }
  270. #endif
  271.  
  272. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  273. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  274. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő 6.5
HozzászólásElküldve: 2013.12.18. 18:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Itt van a tutorial hogy tudtok zm-et berakni...

BaseBuilder ZOMBIE készítés / beírás [TuT][Könnyű]

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő 6.5
HozzászólásElküldve: 2014.02.17. 23:13 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
Annyi hozzászólásom lenne, hogy mivel egy módról van szó, ezért némi részletesebb leírással kellett volna anno kitenni!
Cvarok, parancsok, konzol parancsok, valami leírás róla, hogy mi a fene is ez...

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő 6.5
HozzászólásElküldve: 2014.03.25. 22:41 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.27. 11:11
Hozzászólások: 209
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
hibás :lol:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő 6.5
HozzászólásElküldve: 2014.03.26. 19:22 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
gladiator írta:
hibás :lol:

esetleg leírnád, hogy mi a hiba?? amúgy meg ha megnéznéd a hozzászólásokat, talán meglelnéd a megoldást :)

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő 6.5
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 23:09 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.22. 22:46
Hozzászólások: 2
hello amx miért nem tölti le ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 49 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole