Offline |
|
|
Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04 Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal Megköszönték neki: 44 alkalommal
|
Plugin Neve:
|
Fegyver sprite API
|
Plugint készitette:
|
Vieni
|
Játék:
|
Mind
|
Kategória:
|
Technikai/Fejlesztő
|
Eredeti link:
|
Nincs megadva
|
Jóváhagyó:
|
|
Sziasztok! Az elmúlt napokban szükségem volt rá, így írtam egy fegyver sprite API plugint és gondoltam közzé teszem, viszonylag egyszerű kis plugin. Azoknak ajánlom a használatát, akik egyedi fegyverekkel dolgoznak és nem szeretnék fegyverenként megírni a kliens felé az üzenet küldést, szimplán elég egy paranccsal helyettesíteni azt. Két paranccsal rendelkezik az API: Kód: msg_set_player_weapon_sprite(id, weaponId, const newWeaponName[], flags = -1) id - A játékos játék id-je weaponId - A fegyver cstrike_constban található id-je (CSW_*) newWeaponName - A fegyver és egyben txt fájljának új neve flags - Bit flagek, a constban találhatóak
Ha a flags-hez semmi nem kerül, az alapjáraton fegyvernek szánt flagek lesznek használva.
msg_reset_player_weapon_sprite(id, weaponId, flags = -1) id - A játékos játék id-je weaponId - A fegyver cstrike_constban található id-je (CSW_*) flags - Bit flagek, a constban találhatóak
Szimplán visszaállítja az alapra a játékosnak a fegyver sprite-ját ezen a típuson. Flags azért került ide is, hogy ha esetleg a fegyver sprite-okat elvennénk, de az általunk adott tulajdonságait megtartanánk, ezzel lehetséges legyen. Fontos, ha ide semmit nem írunk, akkor az ALAP FEGYVER flag-jei kerülnek be! Valamint pár kifejezést találhatunk az msg_weap_sprite_api_const.inc fájlban: Kód: WEAP_FL_SELECTONEMPTY (1<<0) WEAP_FL_NOAUTORELOAD (1<<1) WEAP_FL_NOAUTOSWITCHEMPTY (1<<2) WEAP_FL_LIMITINWORLD (1<<3) WEAP_FL_EXHAUSTIBLE (1<<4)
WEAP_FL_SELECTONEMPTY - Ha jól tippelem, ez azt takarja, hogy egy másik fegyver kifogyása esetén erre vált. Szerintem ez nem íródik felül, ha más fegyverhez is regisztráljuk ezt a tulajdonságot, szimplán csak felállít automata egy sorrendet(valszeg id szerint növekvő/csökkenő sorrendben) WEAP_FL_NOAUTORELOAD - Kifogyáskor nincs automata újratöltés WEAP_FL_NOAUTOSWITCHEMPTY - Ez valószínüleg a legelső bit-ünket írja felül az ezzel regisztrált fegyvereknék WEAP_FL_LIMITINWORLD - Ezt nem tudom, hogy pontosan mit takarhat, de az alap tulajdonságok alapján arra gondolok, hogy megvan adva egy egzakt maximum töltény szám a fegyvernek és azt nem lépheti tovább(?) WEAP_FL_EXHAUSTIBLE - Ha kifogy, elveszik a fegyver Példa: msg_set_player_weapon_sprite(id, CSW_AK47, "weapon_tesztak", (WEAP_FL_EXHAUSTIBLE|WEAP_FL_NOAUTORELOAD)) Ezzel pluginunk a (ak47 alapú)fegyverhez tartozó képeket a "sprites/weapon_tesztak.txt"-ből fogja beolvasni. - Töltény kép jobb alul - Fegyverváltási kép, mikor görgővel váltjuk a fegyvert - Fegyver szerzési kép(jobb oldalt, mikor felveszel vagy megszerzel egy fegyvert) - Célkereszt (Az alap half-life-os állítható[A 4pont spectatorban célkereszt helyén] és csak akkor látható, ha egy nem használt zoom mennyiséget használunk[használt zoom mérték pl. az awp nagyítása vagy az alap nagyítás(90(?))]) Valamint ha teljesen kifogy elveszti a tulajdonosa a fegyvert és automata újratöltés sincs rajta. msg_reset_player_weapon_sprite(id, CSW_AK47) Szimplán visszarakja a játékosnak az AK-ra az alap sprite-ot és alap tulajdonságokat. A msg_reset_player_weapon_sprite parancsot akkor kell használni, mikor fegyverünk elveszik, így a sprite is visszaáll a régire.(Ha használunk cs_weap_models_api-t, akkor mehet a cs_reset_player_(view/weap)_model parancsok mellé) Fegyverváltást is kezeli!
SMA
|
|
_________________ [ MasterGaming ]
[ TS3 -- Discord ] [ FB Oldal -- FB Csoport ]
[ CS1.6 Szerverek ] Hamarosan
A hozzászólást 12 alkalommal szerkesztették, utoljára Vieni 2020.06.05. 19:19-kor.
Ők köszönték meg Vieni nek ezt a hozzászólást (összesen 4): kiki (2020.06.11. 19:21) • DexoN (2020.06.13. 02:12) • HellEnergY (2020.06.30. 12:23) • saxxo (2020.07.04. 19:42) |
|
|