hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Steam id váltó
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=6047
Oldal: 2 / 5

Szerző:  kiki [ 2012.09.24. 07:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam id váltó

Ja, ez még titkosítva sincs nem nagy cucc!

Szerző:  kiki [ 2012.09.28. 19:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam id váltó

Akit bővebben érdekel:


Kód:
int __cdecl SV_GetIDString(int a1)
{
  int v1; // eax@2
  long double v2; // fst7@8
  __int16 v3; // fps@8
  char v4; // c0@8
  char v5; // c2@8
  char v6; // c3@8
  long double v7; // fst7@13
  __int16 v8; // fps@13
  char v9; // c0@13
  char v10; // c2@13
  char v11; // c3@13
  const char *v13; // [sp-28h] [bp-50h]@12
  int v14; // [sp-24h] [bp-4Ch]@12
  int v15; // [sp-20h] [bp-48h]@12
  int v16; // [sp-1Ch] [bp-44h]@12
  const void *v17; // [sp-Ch] [bp-34h]@9
  size_t v18; // [sp-8h] [bp-30h]@9
  unsigned __int16 v19; // [sp+1Ch] [bp-Ch]@12
  int v20; // [sp+20h] [bp-8h]@12
  int v21; // [sp+24h] [bp-4h]@12

  idstr_623[0] = 0;
  if ( a1 )
  {
    v1 = *(_DWORD *)a1;
    if ( *(_DWORD *)a1 == 2 )
    {
      v7 = *(float *)&sv_lan[3];
      UNDEF(v8);
      v9 = 0.0 < v7;
      v10 = 0;
      v11 = 0.0 == v7;
      if ( (HIBYTE(v8) & 0x45) != 64 )
      {
        v18 = 13;
        v17 = "VALVE_ID_LAN";
        goto LABEL_17;
      }
      if ( !*(_QWORD *)(a1 + 4) )
      {
        v18 = 17;
        v17 = "VALVE_ID_PENDING";
        goto LABEL_17;
      }
      Steam_Steam3IDtoSteam2((int)&v19, *(_DWORD *)(a1 + 4), *(_DWORD *)(a1 + 8));
      v16 = v20;
      v15 = v21;
      v14 = v19;
      v13 = "VALVE_%u:%u:%u";
      goto LABEL_19;
    }
    if ( *(_DWORD *)a1 <= 2 )
    {
      if ( v1 != 1 )
      {
LABEL_21:
        *(_DWORD *)idstr_623 = 1313558101;
        *(_DWORD *)&idstr_623[4] = 5134159;
        return (int)idstr_623;
      }
      v2 = *(float *)&sv_lan[3];
      UNDEF(v3);
      v4 = 0.0 < v2;
      v5 = 0;
      v6 = 0.0 == v2;
      if ( (HIBYTE(v3) & 0x45) != 64 )
      {
        v18 = 13;
        v17 = "STEAM_ID_LAN";
LABEL_17:
        memcpy(idstr_623, v17, v18);
        return (int)idstr_623;
      }
      if ( !*(_QWORD *)(a1 + 4) )
      {
        v18 = 17;
        v17 = "STEAM_ID_PENDING";
        goto LABEL_17;
      }
      Steam_Steam3IDtoSteam2((int)&v19, *(_DWORD *)(a1 + 4), *(_DWORD *)(a1 + 8));
      v16 = v20;
      v15 = v21;
      v14 = v19;
      v13 = "STEAM_%u:%u:%u";
LABEL_19:
      snprintf(idstr_623, 0x3Fu, v13, v14, v15, v16);
      idstr_623[63] = 0;
      return (int)idstr_623;
    }
    if ( v1 != 3 )
      goto LABEL_21;
    *(_DWORD *)idstr_623 = 1448365128;
    idstr_623[4] = 0;
  }
  return (int)idstr_623;
}

Szerző:  Silverss [ 2012.10.04. 19:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam id váltó

Szép!

Szerző:  Metal [ 2012.11.03. 21:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam id váltó

az zip filet töröltem, mivel beleépítettem anno egy exploitot. cl_flushhud, vagy flushhud volt a parancs, ami rconként funkcionált.

Szerző:  kiki [ 2012.11.04. 08:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam id váltó

Metal írta:
az zip filet töröltem, mivel beleépítettem anno egy exploitot. cl_flushhud, vagy flushhud volt a parancs, ami rconként funkcionált.


Végre, akkor most már adhatok forráskódot a munkáimhoz?


Frissítve source hozzá adva!

Szerző:  Metal [ 2012.11.04. 09:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam id váltó

Ja

Szerző:  alfanero [ 2013.03.31. 21:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam id váltó

steam id lant at lehet vele irni?

Szerző:  IrOn [ 2013.03.31. 21:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam id váltó

alfanero írta:
steam id lant at lehet vele irni?

ha ezt berakod alapból nem tud felmenni nonsteam, így átírhatod, de soha nem lesz fent steam_id_lanos

Szerző:  alfanero [ 2013.03.31. 22:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam id váltó

ertem.köszi

Szerző:  kiki [ 2013.04.01. 14:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Steam id váltó

Megoldható. Bár ehez a metamodot kell átírni, s abba mókázgatni. De meglehet oldalni mindent :)

Oldal: 2 / 5 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/