hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 10:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 529 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 527 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Admin Weapon Skins
HozzászólásElküldve: 2016.04.16. 22:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Admin Weapon Skins
v1.0 by mforce


Leírás:
Adminoknak egyedi fegyver skinek adhatók a meghatározott jogra. (Ezáltal értelemszerűen használható VIP jogkörre is, csak beállítás kérdése.)

Konfiguráció:
Az admin jogkör aki a skineket használhatja módosítható az .sma-n belül a 10. sorban
(alap ADMIN_KICK, tehát "c" jog) :
  1. #define ACCESS_FLAG ADMIN_KICK



A "configs/admin_weapon_skins.ini" fájlban megadhatók a fegyvernevek és a kívánt modell hozzá. (csak v_ modellt támogat a plugin, mert felesleges adminmodellekhez a p_)

Infó a "weapon_" nevekhez:
https://wiki.alliedmods.net/CS_Weapons_Information

Kód:
"weapon_ak47" "models/adminskinek/v_ak47.mdl"
"weapon_m4a1" "models/adminskinek/v_m4a1.mdl"

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Weapon Skins
HozzászólásElküldve: 2016.04.17. 00:21 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Szia mforce!
en neztem a smakat is lattam hogy van ilyen hogy inibol olvasa be a cuccokat.
is en ugy akarnam hogy modeleket olvason inibol en elkezdtem de nem tom hogy jo
sma:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new Trie:Skinek
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. }
  15. public plugin_precache() {
  16.     new sBuffer[256], sFile[64], sData[2][32], pFile;
  17.  
  18.     get_localinfo("amxx_configsdir", sFile, charsmax(sFile));
  19.     format(sFile, charsmax(sFile), "%s/skinek.ini", sFile);
  20.  
  21.     pFile = fopen(sFile, "rt");
  22.  
  23.     if(pFile) {    
  24.         while(!feof(pFile)) {
  25.             fgets(pFile, sBuffer, charsmax(sBuffer));
  26.             trim(sBuffer);
  27.             if(sBuffer[0] == ';') continue;
  28.  
  29.             parse(sBuffer, sData[0], charsmax(sData[]), sData[1], charsmax(sData[]));
  30.  
  31.             if(containi(sData[1], ".mdl")) {
  32.                 precache_sound(sData[1])
  33.                 TrieSetString(Skinek, sData[0], sData[1])
  34.             }
  35.         }
  36.         fclose(pFile);
  37.     }
  38.     else fprintf(pFile, ";^"Asiimov AK47^" ^"models/mappa/asiimovak^"^n");
  39. }

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Weapon Skins
HozzászólásElküldve: 2016.04.17. 08:06 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Elég nehéz lesz trie-vel próbálkozni, meg definiált pdata lekérésekkel, ha nem tudod mi mire való. Azért ez nem így működik. XD mellesleg miből olvasod ki a fegyver típusát? Hol az itemdeploy reg? Stb. Copy - paste nem megoldás, ha vakon nyomjuk.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Weapon Skins
HozzászólásElküldve: 2016.04.17. 09:47 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
mforce írta:
Elég nehéz lesz trie-vel próbálkozni, meg definiált pdata lekérésekkel, ha nem tudod mi mire való. Azért ez nem így működik. XD mellesleg miből olvasod ki a fegyver típusát? Hol az itemdeploy reg? Stb. Copy - paste nem megoldás, ha vakon nyomjuk.

Oksa es van olyan oldal ahol meg lehet azt tanulni ? stb?

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Weapon Skins
HozzászólásElküldve: 2016.04.17. 09:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
https://www.amxmodx.org/api/

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Weapon Skins
HozzászólásElküldve: 2016.04.17. 10:02 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
mforce írta:
https://www.amxmodx.org/api/

is meik resz ?

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Weapon Skins
HozzászólásElküldve: 2016.04.17. 11:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.07. 14:55
Hozzászólások: 939
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 95 alkalommal
Ez nem az a rész,ahol ezt te megfogod tárgyalni.Erre van külön menüpont!!

_________________
Hmm.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Weapon Skins
HozzászólásElküldve: 2016.05.02. 20:37 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Hangyakakinyi erőforrás csökkentéses frissítés:
https://github.com/mforce95/AMXX_plugin ... 1a50dbf598

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. new const PLUGIN[] = "Admin Weapon Skins";
  6. new const VERSION[] = "1.0";
  7. new const AUTHOR[] = "mforce";
  8.  
  9.  
  10. #define ACCESS_FLAG ADMIN_KICK
  11.  
  12. const m_pPlayer = 41
  13. const XO_WEAPON = 4
  14. new Trie:weaponlist
  15.  
  16. #define get_weapon_owner(%1)        get_pdata_cbase(%1, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache() {
  23.     weaponlist = TrieCreate()
  24.    
  25.     new sBuffer[256], sFile[64], sData[2][32], pFile;
  26.  
  27.     get_localinfo("amxx_configsdir", sFile, charsmax(sFile));
  28.     format(sFile, charsmax(sFile), "%s/admin_weapon_skins.ini", sFile);
  29.  
  30.     pFile = fopen(sFile, "rt");
  31.  
  32.     if(pFile) {    
  33.         while(!feof(pFile)) {
  34.             fgets(pFile, sBuffer, charsmax(sBuffer));
  35.             trim(sBuffer);
  36.             if(sBuffer[0] == ';') continue;
  37.  
  38.             parse(sBuffer, sData[0], charsmax(sData[]), sData[1], charsmax(sData[]));
  39.  
  40.             if((containi(sData[0], "weapon_") != -1) && (containi(sData[1], ".mdl") != -1) && (!TrieKeyExists(weaponlist, sData[0]))) {
  41.                 precache_model(sData[1])
  42.                 RegisterHam(Ham_Item_Deploy, sData[0], "ItemDeploy_Post", true);
  43.                 TrieSetString(weaponlist, sData[0], sData[1])
  44.             }
  45.         }
  46.         fclose(pFile);
  47.     }
  48.     else write_file(sFile, ";^"weapon_ak47^" ^"models/adminskins/v_ak47.mdl^"^n");
  49. }
  50.  
  51. public ItemDeploy_Post(Ent) {
  52.     if(Ent <=0)
  53.         return HAM_IGNORED;
  54.  
  55.     new id = get_weapon_owner(Ent)
  56.     if((id > 0) && (get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG)) {
  57.         new szWeapon[32], WeaponPath[32];
  58.         pev(Ent, pev_classname, szWeapon, charsmax(szWeapon))
  59.        
  60.         if(TrieGetString(weaponlist, szWeapon, WeaponPath, charsmax(WeaponPath)))
  61.             set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponPath);
  62.     }
  63.     return HAM_IGNORED;
  64. }
  65.  
  66. public plugin_end() {
  67.     TrieDestroy(weaponlist);
  68. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 42 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole