Offline |
|
|
Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42 Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal Megköszönték neki: 277 alkalommal
|
Plugin Neve:
|
xREDIRECT
|
Plugint készitette:
|
x0R
|
Játék:
|
Mind
|
Kategória:
|
Általános célú
|
Eredeti link:
|
Nincs megadva
|
Jóváhagyó:
|
|
[kozep] [/kozep] A plugin egy átirányító más szerverekre ugyanazon játékon belül! Minden olyan játéknál alkalmazható, amely Half-Life enginet használ! CS 1.5 (WON2), CS 1.6, Condition Zero, Natural Selection, Day of Defeat és Team Fortress Classic. Együtt kellene működnie a HLTV -vel is. Leírás:- kezdésnél beolvassa az elérhető szervereket a (alapértelmezett "amxmodx/configs/serverlist.ini") szerverfájlból - ird be /server az elérhető szerverek mutatásához (ha a redirect_manual értéke 1) - az emberek választhatnak egy számot a listából és azonnal csatlakoztatja a kiválasztott szerverre - amikor a szerver tele van (egy szabad slot marad) az emberek automatikusan rácsatlakoznak egy tetszőleges szerverre, vagy a következő szerverre a listában - redirect_auto coontrols - amikor az admin slot engedélyezve van, és egy admin csatlakozik, akkor az utoljára csatlakozott személyt más szerverre küldi vagy ledobja ha más szerverre nem tud csatlakozni - egy limittel belehet állítani, hogy hány admin tartózkodhat egy időben a szerveren - amikor egy szerver fullon van vagy nem elérhető a menüben és a játékosok nem tudnak automatikusan felcsatlakozni - elérhetővé válik egy ellenőrző cvar, akár egy szerver leállásánál is: redirect_check_method > 0 és amikor full: redirect_check_method > 1 - a szerverek minden edirect_announce x másodpercben - ha 0, akkor a hirdetések kikapcsolva; a szerverek listáját HUD-ba mutatja bal oldalon, az élő játékosokat fent, a halott játékosokat az élők alatt, ahol nincs fedve a spectator bar által; hogy mennyi információt jelenítsen meg, az függ a redirect check_method beállításától - redirect_check_method cvar beállítása ellenőrizheti a szerverek telítettségét (tele, üres), jelenlegi pálya, jelenlévő játékosok száma és maximális játékosok száma a menüben és a hirdetésekben - amikor nem érhető el egy szerver, akkor a játékosokat egy megfelelő üzenettel lecsatlakoztatja - amikor valaki akár manuálisan vagy automatikusan csatlakozik a szerverhez, értesíti a többi játékost, hogy ki csatlakozott és melyik szerverről/szerverhez - hirdeti az embereknek, hogy a /follow paranccsal lehet követni a játékost a kiválasztott szerverre, és csatlakoznak is - a hirdetések és a /follow parancs engedélyezéséhez vagy letiltásához a redirect_follow cvar beállítása szükséges - a plugin nyelve választható (addons/amxmodx/data/lang/redirect.txt) - a szerver megmutathatja akárki csatlakozását, újracsatlakozását és, hogy melyik szerverről csatlakozott - a saját IP címet automatikusan detektálja és letiltja a szerverlistában - az automatikus detektálás nem működik ha a DNS nevek a SERVERFILE-ban használatban vannak - ez esetben állítsd be a saját szervered DNS címét a redirect_external_address -ben, hogy a kimutatást elvégezze - a redirect_retry cvarral, ha 1-re állítjuk, a szerver új sorba állítja az embereket és visszacsatlakoztatja az utolsó szerverre (amikor automatikusan csatlakoztak, de csak játszani akartak a szerveren, amire csatlakoztak) - a szerverlista betölthető egy SQL adatbázisból (csak a béta verzióval működik) - a csatlakozásokról a statisztikákat beírja egy fájlba és lejegyzi vagy a SQL adatbázisban tárolja (csak a béta verzióval működik) Kliens parancsok:/server - szerver-csatlakozó menü megjelenítése /follow - az utoljára lecsatlakozott játékos követése a az általa kiválasztott szerverre /retry - újracsatlakozás, amint a megjelölt szerveren van egy szabad slot /stopretry - újracsatlakozás letiltása az eddig megjelölt szerverhez Konzol parancsok:pickserver - szerver-csatlakozó menü megjelenítése redirect_announce_now - azonnal bejelenti a szerverlistát (ADMIN_KICK jog szükséges) redirect_user - <játékosnév|játékos ID> [szerver szám] - egy játékos csatlakoztatása [hozzáadása a szerverhez] (ADMIN_KICK jog szükséges) redirect_queue - mutatja a jelenlegi csatlakozási lehetőségeket (ADMIN_KICK jog szükséges) redirect_stats - mutatja a csatlakozási statisztikákat (ADMIN_KICK jog szükséges, valamint csak SQL bázis NÉLKÜL használható) Serverlist.ini fájl leírás:Az ini-ben található formátum. A szekció neve a szerver neve. A kulcsokkal itt lehet beállítani a szerver tulajdonságait és az általános CVAR beállításokat, például manuálisan engedélyezni lehet az átirányító menüt, még az egyik szervert a nomanuel=1 beállításával le is tudod tiltani a serverlist.ini -ben. A következő kulcsok használata elfogadott: (a vastagon kiemelt kulcsok csak a jelenlegi beta verziónál alkalmazhatók) id = a szerver ID-je (egyéni azonosító használata a statisztikában vagy megmutatja, hogy egy játékos honnan lett átirányítva) - a beállítás lehetővé teszi, hogy különböző szerver hozzárendelések legyenek minden serverlist.ini -ben minden szerveren address = szerver címe (lehet IP vagy DNS név) localaddress = szerver címe, amely helyi hálózaton van - csak szükség esetén alkalmazható, amikor a játékosok egy helyi hálózatról tudnak csatlakozni a szerverhez port = szerver port - egy érték 1025 és 65536 között, alapértelmezett értéke 27015 cmdbackup = meghatározza, milyen gyakran kérjen és küljön újra UDP-t a szervernek (redirect_check_method > 0), ALAP 2 noauto = a redirect_auto 1 beállított értékkel letiltja az automatikus átirányítást a szerverre, ALAP 0 nomanual = a redirect_manual 1 beállított értékkel letiltja a manuális átirányítást a szerverre, ALAP 0 nodisplay = ha ez az érték 1, akkor a szerver a /server parancsot a listában és közleményekben is elfogja rejteni, ALAP 0 adminslots = ha ez az érték 1, a plugin csak az embereket irányítja át, pl. ha 12/13 játékos található a megcélzott szerveren password = jelszó szükséges, ha csatlakozol a szerverre, ALAP <semmi> publicpassword = ha ez az érték 1, minden játékos tud csatlakozni a lejelszavazott szerverekre, amikor az onlyadmins beállított értéke 0, ALAP 0 private = ha 0 érték van beállítva, a szerver nem privát, "hide"-ra állítja (idézőjelek nélkül) a szervert s elrejti a nem-adminok menüjéből és közleményeikből (amint a nodisplay=1, ami szintén hatással van az adminokra), "fullhide"-ra állítja (idézőjelek nélkül), olyan mint a "hide", de nem jeleníti meg az "X-et átirányítva Y-ra" üzenetet, amikor egy admin átirányítja magát oda, ALAP 0 category = ez a beállítás kategóriába sorolja a szervert hozzáadva a nevét, például "Aim map servers", a kategóriát idézőjelek nélkül állítja be, ALAP: nincs kategória hozzárendelés Ha nincs érték megadva, akkor az alapértelmezett érték lesz használatban. A "cím" kulcsot mindig meg kell adni, mivel nincs alapértelmezett értéke. A fálj alapértelmezett neve serverlist.ini, ennek megváltoztatásához, a define SERVERLIST megadott értékét kell módosítani a plugin forráskódjában és újracompilerezni a plugint. Itt egy példa, hogy néz ki a server fájl: serverlist.ini Kód: [my example server] address=example.n-ice.org port=27015 cmdbackup=5 noauto=1 nomanual=1 nodisplay=0
[my 2nd example server] address=example2.n-ice.org port=27015 Minden szervernek tartalmaznia kell egy SERVERFILE-t. Ha van egy Server A és Server B, akkor a Server A-nak tartalmaznia kell a Server B-t a listában. Tehát egy szerver mindig tartalmazza önmagát a listában. Ellenkező esetben a plugin nem fog megfelelően működni. A plugin nem hülye - meggyőződik róla, hogy nem tudja majd átirányítani az embereket más szerverre, efelől ne aggódj. Kifogja írni, hogy a szerver deaktiválva. A pluginban több rész hivatkozik arra a tényre, hogy minden szerver azonos számon fut (tehát, ugyanabban a sorrendben található a serverlist.ini fájlban). Emellett a technikai korlátok megkönnyítik a felhasználó számára, hogy egy érzést ad a szerverednek, ha mindig ugyanazon a számon található pár listában, függetlenül attól, melyik szerver. Ha a listát a jelenlegi szerveren kihagyná vagy a sorrend minden szerveren más lenne, akkor az csak megzavarja a felhasználót. Azonban, ha még mindig szeretné más sorrendbe tenni a szervereket minden serverlist.ini fájlban, akkor be kell állítsa az "id" attribútumot a szerver listában (jelenleg csak a béta verziónál elérhető). Kérjük, vegye figyelembe, hogy amikor 6-nál több szervert használ a SERVERFILE, akkor a define MAX_SERVERFORWARDS értékét is meg kell változtatni, majd újrafordítani a plugint. Ha több szerver található a fájlban, mint amennyi a MAX_SERVERFORWARDS megadott értéke, akkor a többi szervert figyelmen kívül hagyja. Nincs szükség rá, hogy a nomanual=1, noauto=1 értékeket beállítsuk, vagy hasonló beállításokat eszközöljünk a szerveren, ahol a plugin futni fog. A plugin érzékeli magát és megakadályozza, hogy visszairányítsa az embereket ugyanarra a szerverre. Tipp: ha nem akarod, hogy kiszolgáló listája kézzel állítható legyen, akkor használhatod az xServerlist -et, amit a server list fájlban kell létrehozni (vagy betölteni és szerkeszteni a meglévő listát). Akkor is használható, ha a meglévő fájl ellenőrzésnél hibák lépnek fel. Cvarok:redirect_active 0Ez a cvar a plugint be vagy kikapcsolja. -0: deaktiválja a plugint -1: aktiválja a plugint redirect_auto 0 -0: automatikus csatlakozás letiltva, amikor a szerver full -1: a listából egy random szerverre való csatlakozás, ha a szerver full -2: a listából a következő szerverre való csatlakozás, ha a szerver full -3: mindig csatlakozás (még akkor is ha a szerver üres), kivétel az adminok, csatlakozás random szerverhez a listában -4: mindig csatlakozás (még akkor is ha a szerver üres), kivétel az adminok, csatlakozás a következő szerverhez a listában -5: mindig csatlakozás (még akkor is ha a szerver üres), beleértve az adminok, csatlakozás random szerverhez a listában -6: mindig csatlakozás (még akkor is ha a szerver üres), beleértve az adminok, csatlakozás a következő szerverhez a listában *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active értéke 1. *Ha a redirect_check_method beállított értéke 2, akkor az automatikus átirányítást fogja érzékelni, amikor a szerver fullon van és nem irányít rá - egyébként nem ismeri fel és a teli szerverre irányít. *Ha a redirect_check_method beállított értéke 1, akkor az automatikus átirányítást fogja érzékelni, amikor a szerver nem érhető el és nem irányít rá - egyébként nem ismeri fel, és átirányítja az offline szerverre. redirect_manual 0 Ez a beállítás engedélyezi vagy letiltja a /server parancsot, amit a játékosok a chatbe tudnak írni, a menü megjelenítéséhez. Szabályozza a menüt is, és, hogy milyen funkciókat kínáljon. Opcionálisan be lehet állítani, hogy bizonyos helyzetekben jelenjen meg egy almenü. Ez az almenü részletes információkat jelenítsen meg a szerverről egy külön oldalon és lehetőségeket adjon a játékosoknak: 1. közvetlenül irányítsa át a szerver 2. adja hozzá az átirányítási listához - amint ő van az első a sorban és a fogadó szerveren van egy szabad slot, átirányítja 3. a részletek frissítése - tehát a jelenlegi játékosokról, maximális játékosszámról és a pályáról az információkat Továbbá, ha az átirányítás nem lehetséges, akkor megjeleníti az okot, amely a következő üzenetek valamelyike lehet: - Jelenlegi szerver - A Szerver tele - Protocol rossz párosítás/ismeretlen mód - A Szerver nem elérhető - Nincs hozzájárulás -0: a manuális csatlakozás (/server) letiltása -1: a manuális csatlakozás (/server) engedélyezése -2: a manuális csatlakozás (/server) engedélyezése és egy menü megjelenítése, mikor a játékos nem tudott csatlakozni az általa kiválasztott szerverre -3: a manuális csatlakozás (/server) engedélyezése és mindig megjelenít egy menüt, amelyből a játékos választhat egy szervert, hogy melyikre irányítsa át (ha lehetséges) *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active értéke 1. *A szerverleállással kapcsolatos információt csak akkor jeleníti meg, amikor a redirect_check_method beállított értéke 1 vagy 2 - különben a szerver mindig megjeleníti mint online és engedélyezi az átirányítást. *A részletes (pálya és játékos) információk csak akkor jelennek meg, amikor a redirect_check_method beállított értéke 2 - különben nem jeleníti meg. redirect_follow 0 Ez a beállítás engedélyezi vagy letiltja más játékosok követését. Amikor engedélyezve van, egy játékos beírja a /server parancsot a chatbe és át fogja irányítani oda, ahova az utolsó személyt küldte (automatikusan vagy manuálisan). -0: játékosok követése a /follow paranccsal letiltása - viszont használhatják a /server parancsot, amivel csak az általuk kijelölt szerverre tudnak csatlakozni -1: játékosok követése a /follow paranccsal engedélyezése *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active értéke 1. *A parancs használatához a redirect_show értékét 1-re kell állítani - egyébként a játékosok valószínűleg nem fogják tudni majd ezt a lehetőséget igénybe venni, amíg ez a cvar aktív. redirect_external_address DNS név használata saját külső szerver címként - csak akkor szükséges, amikor IP-k helyett DNS neveket használsz a SERVERFILE-ban - a névnek meg kell egyeznie a SERVERFILE-ban - tartalmaznia kell a Portot is! Például: redirect_external_address "my.cool.domain.example.com:27015" *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active értéke 1. redirect_check_method 0 Ez a beállítás határozza meg, hogy az xREDIRECT milyen információs lekérdezéseket közöljön más szerverekről a listában. Ez is hatással van arra, hogy mit jelenítsen meg a menü. -0: ne ellenőrizzen más szervereket -1: csak Ping ellenőrzés (amikor a szerver nem elérhető) -2: aktív játékosok, maximum játékosok és a jelenlegi pálya ellenőrzése *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active értéke 1. redirect_announce 120 Közlemények mutatásának engedélyezése vagy letiltása. Ha engedélyezve van, milyen gyakorisággal jelenítse meg az xREDIRECT. -0: közlemény letiltása -x > 0: közlemény engedélyezése és megjelenítése minden x másodperc után *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active értéke 1. *Milyen információkat jelenítsen meg az a redirect_check_method beállításától függ. *Amikor a redirect_check_method beállított értéke 1 vagy 2 a közlemények tartalmazni fogják, hogy a szerver nem elérhető, nem válaszol - egyébként mindig megfogja jeleníteni, amint elérhetővé válik. *Ha a redirect_check_method beállított értéke 2 a bejelentések tartalmazni fogják, hogy a szerver nem elérhető, ha nem reagál, valamint a jelenlegi/maximális játékos információt és a pályát - egyébként ez az információ nem szerepel a közleményekben. redirect_announce_mode 3 Ez a beállítás meghatározza, hogy melyik játékoscsoportnak legyen letiltva a közlemény. -1: közlemények mutatása csak élő játékosoknak -2: közlemények mutatása csak halott (=spectator) játékosoknak -3: közlemények mutatása élő és halott játékosoknak egyaránt *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active értéke 1. redirect_announce_alivepos_x -1.0 Ez a beállítás határozza meg a bejelentések pozícióját a képernyő X tengelyén az élő játékosok esetében. Lebegőpontos koordináta érték 0.00 és 1.00 között, amely meghatározza a relatív képernyő pozícióját az X tengelyen (balról jobbra), -1.0 eszközök középre helyezve. *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active 1, valamint ha a redirect_announce beállított értéke > 0. redirect_announce_alivepos_y 0.01 Ez a beállítás határozza meg a bejelentések pozícióját a képernyő Y tengelyén az élő játékosok esetében. Lebegőpontos koordináta érték 0.00 és 1.00 között, amely meghatározza a relatív képernyő pozícióját az Y tengelyen (fentről lefelé), -1.0 eszközök középre helyezve. *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active 1, valamint ha a redirect_announce beállított értéke > 0. redirect_announce_deadpos_x -1.0 Ez a beállítás határozza meg a bejelentések pozícióját a képernyő X tengelyén a halott játékosok esetében. Lebegőpontos koordináta érték 0.00 és 1.00 között, amely meghatározza a relatív képernyő pozícióját az X tengelyen (balról jobbra), -1.0 eszközök középre helyezve. *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active 1, valamint ha a redirect_announce beállított értéke > 0. redirect_announce_deadpos_y 0.35 Ez a beállítás határozza meg a bejelentések pozícióját a képernyő Y tengelyén a halott játékosok esetében. Lebegőpontos koordináta érték 0.00 és 1.00 között, amely meghatározza a relatív képernyő pozícióját az Y tengelyen (fentről lefelé), -1.0 eszközök középre helyezve. *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active 1, valamint ha a redirect_announce beállított értéke > 0. redirect_show 1 Ez a beállítás határozza meg, hogy információt adjon és jelenítsen meg a csatlakozó játékosokról a chatben. -1: átirányítási információk megjelenítésének engedélyezése a chatben -0: átirányítási információk megjelenítésének letiltása a chatben *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active 1, a redirect_follow cvar engedélyezve van, a játékosok tudják használni a /follow parancsot a chatben, valamint a redirect_retry cvar is engedélyezve van, és a játékosok tudják használni a /retry parancsot a chatben bizonyos esetekben. redirect_adminslots 0 Ez a beállítás határozza meg, hogy az xREDIRECT, milyen különleges módon kezelje az adminokat. Valamint meglehet tekinteni a VIP szolgáltatást is. Amikor engedélyezve van: A VIP használhatja a /retry parancsot, akkor is, ha a funkció tiltva van. A VIP átirányíthatja magát más szerverekre nem nyilvános jelszó használatával. A VIP csatlakozhat más szerverekre a meghatározott adminslotok kihasználásával (az adminslotok a serverlist.ini -be vannak beállítva). A VIP nem csatlakozik automatikusan más szerverre, amikor a redirect_auto cvar értéke 3 vagy 4, vagy ha a szerver tele van, és csatlakozik akkor, ha az xREDIRECT megkeresi a nem-VIP-t, amely a legrövidebb idő alatt csatlakozik, és átirányítja őt a szerverek közül egy másikra, vagy pedig kidobja, ha nincs elérhető szabad férőhely számára más szerveren. -0: adminslotok letiltva -1: adminslotok engedélyezve, read above description for effects *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active beállított értéke 1, és a redirect_auto beállított értéke 1 vagy 2. *Az adminok számát a redirect_maxadmins cvar segítségével lehet beállítani. redirect_maxadmins 0 Maximális admin létszám, amely az automatikus átirányítás funkciótól mentes. -0: korlátlan admin létszám -1-32: maximális admin létszám *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active 1, és a redirect_adminslots beállított értéke 1. redirect_retry 0 Ez a beállítás határozza meg, hogy a játékosok, amelyeket átirányítottak, majd felkínálták nekik a /retry parancsot, visszaküldi őket arra a szerverre, ahonnan jöttek, amint egy slot szabaddá vált. -0: /retry parancs letiltása -1: /retry parancs engedélyezése *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active értéke 1. redirect_hidedown 0 Ez a beállítás határozza meg, hogy az offline szervereket elrejtse-e a menüből és a közleményekből. -0: ne rejtse el az offline szervereket -1: rejtse el az offline szervereket a menüből -2: rejtse el a közleményekben -3: rejtse el a menüben és a közleményekben is *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active értéke 1. *Az offline szerverek detektálása csak a redirect_check_method 1 vagy 2 beállított értéknél működik. redirect_localslots 0 Ez a beállítás határozza meg, hogy a helyi játékosok elsőbbséget élvezzenek a távoli játékosokkal szemben. Úgy működik, mint az adminslots, hogy a távoli játékost átirányítja egy másik szerverre, hogy helyet adjon egy helyi játékosnak. Egy helyi játékos, valaki, aki csatlakozik egy helyi cím (RFC 1918) szerint: -10.0.0.0 – 10.255.255.255 – egyetlen osztály A -172.16.0.0 – 172.31.255.255 – 16 egybefüggő osztály Bs -192.168.0.0 – 192.168.255.255 – 256 egybefüggő osztály Cs -169.254.0.0 – 169.254.255.255 – zeroconf -0: nincs fenntartott hely a helyi játékosoknak -1: fenntartott helyük van a helyi játékosoknak *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active értéke 1. BetaEzek a cvarok csak a beta verzióra vonatkoznak. redirect_countbots 1 Csak a beta 1.0.3 verziónál újabb verziók esetében. Ez a beállítás határozza meg, hogy a botok játékosként vannak-e a szerveren. Ez csak a megjelenítéshez használt menüben és közleményben számít, nem befolyásolja az automatikus átirányítást. Jelenleg, a november 2.-án megjelent Valve - HL1 frissítése megszabta a botok számát. Tehát, a beállítás csak akkor fog működni a helyi szerveren, ha a távoli szerverek véletlenszerűen 0 vagy 1 botot érzékelnek. -0: nem számító botok - ez lecsökkenti a botok számát a jelenlegi játékosok számából, bárhol is jelennek meg -1: számító botok *Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a redirect_active értéke 1, és a redirect_check_method értéke 2. Eredeti oldal: http://wiki.x-base.org/wakka.php?wakka=xREDIRECT/CVARs#h83-3Előfeltételek: - Metamod v1.18 vagy újabb - HLDS v3.1.1.1 vagy újabb - AMXX v1.70 vagy újabb Képek:Telepítés:amxx -> addons/amxmodx/plugins mappába serverlist.ini -> addons/amxmodx/configs mappába redirect-language.zip -> addons/amxmodx/data/lang mappába xredirect.inc -> addons/amxmodx/scripting/include mappába xredirect.sql.txt -> (csak béta verzió esetén) ha használsz SQL-t: futtasd ezt a scriptet az adatbázisodban Majd írd be az addons/amxmodx/configs/plugins.ini -be a plugin nevét. Jelenlegi stabil verzió: 1.0.3.3 Jelenlegi beta verzió: 2.0RC2Figyelem: ha SQL-el a v2.0 RC1 verziót használod, mielőtt futtatnád a SQL parancsot az adatbázisodon, előtte használd az újabb verziókat: Kód: ALTER TABLE `xredirect_statistics` ADD `target_server_id` INT( 11 ) NULL ; További Segítség az angol alfórumon: xREDIRECTEgyszerű grafikai Cvar konfigurációhoz nyissa meg az alábbi fájlt: xREDIRECT.xconf(szükség van a xVarConfig telepítésére) Mivel a rendszer nem enged két sma fájl feltöltését, ezért az "xredirect-beta.sma" fájlt a becsomagolt rar-ba tettem!! Nem szégyen megköszönni.
SMA
|
|
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára Badboy.killer 2014.01.27. 14:01-kor.
|
|