hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Fegyver sprite API https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=30456 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Vieni [ 2020.06.05. 16:57 ] | ||||||||||||||
Hozzászólás témája: | Fegyver sprite API | ||||||||||||||
Sziasztok! Az elmúlt napokban szükségem volt rá, így írtam egy fegyver sprite API plugint és gondoltam közzé teszem, viszonylag egyszerű kis plugin. Azoknak ajánlom a használatát, akik egyedi fegyverekkel dolgoznak és nem szeretnék fegyverenként megírni a kliens felé az üzenet küldést, szimplán elég egy paranccsal helyettesíteni azt. Két paranccsal rendelkezik az API: Kód: msg_set_player_weapon_sprite(id, weaponId, const newWeaponName[], flags = -1) Valamint pár kifejezést találhatunk az msg_weap_sprite_api_const.inc fájlban: Kód: WEAP_FL_SELECTONEMPTY (1<<0) Példa: msg_set_player_weapon_sprite(id, CSW_AK47, "weapon_tesztak", (WEAP_FL_EXHAUSTIBLE|WEAP_FL_NOAUTORELOAD)) Ezzel pluginunk a (ak47 alapú)fegyverhez tartozó képeket a "sprites/weapon_tesztak.txt"-ből fogja beolvasni. - Töltény kép jobb alul - Fegyverváltási kép, mikor görgővel váltjuk a fegyvert - Fegyver szerzési kép(jobb oldalt, mikor felveszel vagy megszerzel egy fegyvert) - Célkereszt (Az alap half-life-os állítható[A 4pont spectatorban célkereszt helyén] és csak akkor látható, ha egy nem használt zoom mennyiséget használunk[használt zoom mérték pl. az awp nagyítása vagy az alap nagyítás(90(?))]) Valamint ha teljesen kifogy elveszti a tulajdonosa a fegyvert és automata újratöltés sincs rajta. msg_reset_player_weapon_sprite(id, CSW_AK47) Szimplán visszarakja a játékosnak az AK-ra az alap sprite-ot és alap tulajdonságokat. A msg_reset_player_weapon_sprite parancsot akkor kell használni, mikor fegyverünk elveszik, így a sprite is visszaáll a régire.(Ha használunk cs_weap_models_api-t, akkor mehet a cs_reset_player_(view/weap)_model parancsok mellé) Fegyverváltást is kezeli!
|
Szerző: | DexoN [ 2020.06.06. 19:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver sprite API |
Nagyon hasznosnak tűnik, gratulálok. Csak sajnos egyhamar nem fogják elfogadni. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |