hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
ReHLDS map beállítások https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=108&t=27796 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | *GrafitY* [ 2017.06.11. 01:50 ] |
Hozzászólás témája: | ReHLDS map beállítások |
Hello! ReHLDS-nél AMXX 1.8.3-ban hogyan tudom beállítani, hogy ne időben számolja a mapot restartig, hanem körökben? És ezt hogyan tudom beállítani, hogy mennyire? server.cfg-ben hiába állítottam át az mp_timelimit-et 0-ra, és az mp_maxrounds-ot 35-re, semmit nem csinál. Még a freezetime sem állítható onnan. |
Szerző: | terminator100 [ 2017.06.11. 02:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg rehlds |
valószínűnek tartom, hogy azért mert nem tölti be a szervered a server.cfg-t... paraméterekbe add hozzá ezt: exec server.cfg |
Szerző: | theglorious [ 2017.06.11. 10:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg rehlds |
ReHlds alatt használsz ugyi ReGameDll-t, ahhoz van egy game.cfg fájl amiben külön kell szerkesztened a kérdésedben szereplő beállításokat. |
Szerző: | *GrafitY* [ 2017.06.12. 20:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg rehlds |
theglorious írta: ReHlds alatt használsz ugyi ReGameDll-t, ahhoz van egy game.cfg fájl amiben külön kell szerkesztened a kérdésedben szereplő beállításokat. game.cfg-ben melyik az? Mert több is van ami round-al kapcsolatos. Jelenleg nincs kör idő, de kör limit sem. |
Szerző: | regener [ 2017.06.12. 21:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg rehlds |
111. és 117. sorok: mp_fraglimit 0 mp_timelimit 20 Csak kommenteld ki őket ( // ) akkor nem számítanak semmit és a szeró.cfg-dben életre kelnek a dolgok. |
Szerző: | *GrafitY* [ 2017.06.13. 21:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg rehlds |
regener írta: 111. és 117. sorok: mp_fraglimit 0 mp_timelimit 20 Csak kommenteld ki őket ( // ) akkor nem számítanak semmit és a szeró.cfg-dben életre kelnek a dolgok. server.cfg-ben az mp_fraglimit, vagy az mp_maxrounds amelyikkel állítom? |
Szerző: | regener [ 2017.06.13. 22:52 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg rehlds |
*GrafitY* írta: regener írta: 111. és 117. sorok: mp_fraglimit 0 mp_timelimit 20 Csak kommenteld ki őket ( // ) akkor nem számítanak semmit és a szeró.cfg-dben életre kelnek a dolgok. server.cfg-ben az mp_fraglimit, vagy az mp_maxrounds amelyikkel állítom? mp_fraglimit: Ezzel a maximális ölésszámot adod meg, ha valaki eléri akkor vége a mapnak. mp_maxrounds: Ezzel a maximálus körök számát adod meg, ha mondjuk 20 és a 19. körben még nincs meg az mp_fraglimit értéke akkor ez a 20.-ban érvényesül és lejár a map. mp_timelimit: Ha nem 0, akkor amíg nem teljesül más feltétel (mp_fraglimit vagy mp_maxrounds) az idő lejártával vége a pályának és jön a következő. Ha mind a 3-nak adsz 0-tól különböző értéket akkor amelyik elsőnek teljesül az lép érvénybe. Tehát írhatsz max 50 kört és 20 percet egy pályára, ha 10 ölés van beállítva akkor a 10. öléskor lejár a pálya. Szintúgy igaz a többire. |
Szerző: | *GrafitY* [ 2017.06.14. 18:53 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg rehlds |
regener írta: mp_fraglimit: Ezzel a maximális ölésszámot adod meg, ha valaki eléri akkor vége a mapnak. mp_maxrounds: Ezzel a maximálus körök számát adod meg, ha mondjuk 20 és a 19. körben még nincs meg az mp_fraglimit értéke akkor ez a 20.-ban érvényesül és lejár a map. mp_timelimit: Ha nem 0, akkor amíg nem teljesül más feltétel (mp_fraglimit vagy mp_maxrounds) az idő lejártával vége a pályának és jön a következő. Ha mind a 3-nak adsz 0-tól különböző értéket akkor amelyik elsőnek teljesül az lép érvénybe. Tehát írhatsz max 50 kört és 20 percet egy pályára, ha 10 ölés van beállítva akkor a 10. öléskor lejár a pálya. Szintúgy igaz a többire. Be állítottam a dolgokat mind a 2 fájlban ahogy azt le írtad, de hogy semmi nem változott, az tuti Jelenlegi server.cfg: ► Spoiler mutatása És a jelenlegi game.cfg ► Spoiler mutatása |
Szerző: | mforce [ 2017.06.14. 20:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg rehlds |
Szerintem amit írtál jónak kell lennie, ha mégsem jó, akkor egy plugin befolyásolja. Végső soron meg tudod oldani egyébként pluginnal is. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |