hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.21. 13:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 803 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 802 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39271 hozzászólás ]  Oldal Előző 11604 1605 1606 1607 16083928 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.26. 14:39 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Nandee írta:
m0csy652 írta:
Nálam az ékezetes módnál a Nagy Á (Ă-nandee tutoriálja alapján) nem jeleniti meg. Valaki tudja a megfelelőjét?

Ne rám fogd nézd meg normálisan! 2 karakternek kéne lennie xd

Én nem látom xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.26. 14:40 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
"Á" ezaz xD én itt csak 1et látok xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.26. 14:58 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.12. 10:03
Hozzászólások: 859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Silent Csinálj mixet xDDD

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.26. 16:04 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Valaki megnézné?
viewtopic.php?f=9&t=8661

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.26. 19:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
RaZzoR írta:
Valaki megnézné?
viewtopic.php?f=9&t=8661

Megnéztem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.26. 19:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Valaki tudna segíteni?

Az lenne a gondom, hogy van ez a plugin: http://amxx.pl/topic/7271-bf2-rank-mod-pl-v155/
És ott az smaba nincs hirdetés, csak az include/bf2 mappán belül a inc-kben van a hirdetés.
Azt, hogy tudnám megcsinálni, hogy átírom benne a cuccokat és átkonvertálni, hogy tudom őket?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.26. 19:54 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
pixxa112 írta:
Valaki tudna segíteni?

Az lenne a gondom, hogy van ez a plugin: http://amxx.pl/topic/7271-bf2-rank-mod-pl-v155/
És ott az smaba nincs hirdetés, csak az include/bf2 mappán belül a inc-kben van a hirdetés.
Azt, hogy tudnám megcsinálni, hogy átírom benne a cuccokat és átkonvertálni, hogy tudom őket?

amxx studio..

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.26. 19:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Probáltam nem engedi.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.26. 20:06 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
az sma-t kell konvertálni...

nem véletlen van az smaban olyasmi hogy #include <bf2> (vagy nem tudom)
szóval olyan mintha bemásolnád az inc tartalmát, csak külön fájlokban van

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.26. 20:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
IrOn123 írta:
az sma-t kell konvertálni...

nem véletlen van az smaban olyasmi hogy #include <bf2> (vagy nem tudom)
szóval olyan mintha bemásolnád az inc tartalmát, csak külön fájlokban van


És akkor az miért az incből írja a szöveget és nem az smaból?
Inc:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. //Bf2 Rank Mod HUD File
  2. //Contains all the HUD functions.
  3.  
  4. #if defined bf2_hud_included
  5. #endinput
  6. #endif
  7. #define bf2_hud_included
  8.  
  9. //Show an announcement display
  10. public Announcement(id)
  11. {
  12. if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return;
  13. #if defined KOLOROWY_SAY
  14. ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s^x03 w wersji^x04 %s^x03 autorstwa^x04 %s", gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
  15. ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji");
  16. #else
  17. client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s w wersji %s autorstwa %s", gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
  18. client_print(id, print_chat, "[BF2] Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji");
  19. #endif
  20.  
  21. }
  22.  
  23. //Displays the HUD to the user
  24. #if defined NOWY_HUD
  25. public DisplayHUD(id)
  26. {
  27. id -= TASK_HUD;
  28.  
  29. if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )
  30. return;
  31. if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )
  32. return;
  33.  
  34. if(!is_user_connected(id))
  35. {
  36. remove_task(id+TASK_HUD);
  37. return;
  38. }
  39.  
  40. set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3)
  41. if ( !gStatsLoaded[id] )
  42. {
  43. ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gNazwaPluginu)
  44. }
  45. else
  46. {
  47. new rank = g_PlayerRank[id];
  48. new nextrank;
  49.  
  50. switch(rank)
  51. {
  52. case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
  53. case 17: nextrank = 7;
  54. case 18: nextrank = 8;
  55. default: nextrank = rank;
  56. }
  57.  
  58. ++nextrank;
  59.  
  60. new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
  61.  
  62. if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
  63. {
  64. ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gNazwaPluginu, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp)
  65. }
  66. else
  67. {
  68. ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gNazwaPluginu, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp)
  69. }
  70. }
  71. }
  72.  
  73. public RemoveHUD(id)
  74. {
  75. remove_task(id+TASK_HUD);
  76. }
  77. #else
  78. public DisplayHUD(id)
  79. {
  80. if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return;
  81. if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;
  82.  
  83. #if defined DRUZYNOWY_STARY_HUD
  84. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  85. #endif
  86.  
  87. #if defined STANDARDOWY_HUD
  88. static HUD[64];
  89. #endif
  90.  
  91. new rank = g_PlayerRank[id];
  92. new nextrank;
  93.  
  94. switch(rank)
  95. {
  96. case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
  97. case 17: nextrank = 7;
  98. case 18: nextrank = 8;
  99. default: nextrank = rank;
  100. }
  101.  
  102. ++nextrank;
  103.  
  104. new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
  105.  
  106. if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
  107. {
  108. #if defined CZERWONY_STARY_HUD
  109. makeStatusText(id,RED_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
  110. #endif
  111.  
  112. #if defined NIEBIESKI_STARY_HUD
  113. makeStatusText(id,BLUE_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
  114. #endif
  115.  
  116. #if defined SZARY_STARY_HUD
  117. makeStatusText(id,GREY_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
  118. #endif
  119.  
  120. #if defined ZOLTY_STARY_HUD
  121. makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
  122. #endif
  123.  
  124. #if defined DRUZYNOWY_STARY_HUD
  125. if (userTeam == CS_TEAM_T)
  126. {
  127. makeStatusText(id,RED_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
  128. }
  129. else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  130. {
  131. makeStatusText(id,BLUE_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
  132. }
  133. else
  134. {
  135. makeStatusText(id,GREY_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
  136. }
  137. #endif
  138.  
  139. #if defined STANDARDOWY_HUD
  140. formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
  141. #endif
  142. }
  143. else
  144. {
  145. #if defined CZERWONY_STARY_HUD
  146. makeStatusText(id,RED_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
  147. #endif
  148.  
  149. #if defined NIEBIESKI_STARY_HUD
  150. makeStatusText(id,BLUE_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
  151. #endif
  152.  
  153. #if defined SZARY_STARY_HUD
  154. makeStatusText(id,GREY_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
  155. #endif
  156.  
  157. #if defined ZOLTY_STARY_HUD
  158. makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
  159. #endif
  160.  
  161. #if defined DRUZYNOWY_STARY_HUD
  162. if (userTeam == CS_TEAM_T)
  163. {
  164. makeStatusText(id,RED_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
  165. }
  166. else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  167. {
  168. makeStatusText(id,BLUE_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
  169. }
  170. else
  171. {
  172. makeStatusText(id,GREY_STATUS,0.0,"[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
  173. }
  174. #endif
  175.  
  176. #if defined STANDARDOWY_HUD
  177. formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
  178. #endif
  179. }
  180.  
  181. #if defined STANDARDOWY_HUD
  182. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
  183. write_byte(0);
  184. write_string(HUD);
  185. message_end();
  186. #endif
  187. }
  188. #endif
  189.  
  190. #if defined PREFIX
  191. public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt)
  192. {
  193. new id = get_msg_arg_int(1);
  194.  
  195. if(!is_user_connected(id))
  196. return PLUGIN_CONTINUE;
  197.  
  198. new szTmp[256],szTmp2[256]
  199. get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
  200.  
  201. new rank = g_PlayerRank[id];
  202. new szPrefix[64]
  203. formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",gRankName[rank]);
  204.  
  205. if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
  206. {
  207. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  208. add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
  209. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
  210. }
  211. else
  212. {
  213. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  214. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
  215. }
  216.  
  217. set_msg_arg_string(2,szTmp2);
  218.  
  219. return PLUGIN_CONTINUE;
  220. }
  221. #endif
  222. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  223. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  224. */
  225.  

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39271 hozzászólás ]  Oldal Előző 11604 1605 1606 1607 16083928 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 70 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole