hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.06. 01:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 229 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 228 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Javitás.
HozzászólásElküldve: 2014.08.12. 14:50 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Valaki eszt javitaná, hogy az /oles parancsra írja ki a chatba az öléseket...
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  22.  
  23. }
  24. public plugin_init() {
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  26. register_event("DeathMsg","death","a")
  27. register_clcmd("say /kes","menu")
  28. register_clcmd("say /oles", "hud")
  29. vault = nvault_open("kes_olessert")
  30. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  31. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  32. }
  33. public ecw(id)
  34. {
  35. new fegyver = get_user_weapon(id)
  36. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  37. {
  38. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  39. }
  40. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  41. {
  42. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  43. }
  44. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  45. {
  46. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  47. }
  48. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  49. {
  50. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  51. }
  52. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  53. {
  54. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  55. }
  56. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  57. {
  58. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  59. }
  60. }
  61. public death(){
  62. new killer = read_data(1)
  63. new victim = read_data(2)
  64.  
  65. if(killer == victim)
  66. {
  67. return PLUGIN_HANDLED
  68. }
  69. oles[killer]++
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71. }
  72. public menu(id) {
  73. new menu = menu_create("Kes olesert", "menu_h")
  74. menu_additem(menu,"ReloaD Alap Kes 0 oles","1",0)
  75. if(oles[id] >= 1000)
  76. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 2","2",0)
  77. else
  78. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 2","2",0)
  79. if(oles[id] >= 3000)
  80. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 3","3",0)
  81. else
  82. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 3","3",0)
  83. if(oles[id] >= 6000)
  84. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 4","4",0)
  85. else
  86. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 4","4",0)
  87. if(oles[id] >= 10000)
  88. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 5","5",0)
  89. else
  90. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 5","5",0)
  91.  
  92.  
  93.  
  94.  
  95.  
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. public menu_h(id, menu, item)
  100. {
  101. if( item == MENU_EXIT )
  102. {
  103. menu_destroy(menu);
  104. return PLUGIN_HANDLED;
  105. }
  106. new data[9], szName[64];
  107. new access, callback;
  108. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  109. new key = str_to_num(data);
  110.  
  111. switch(key)
  112. {
  113. case 1:{
  114. if(oles[id] >= 0)
  115. kes[id] = 0
  116. }
  117. case 2:{
  118. if(oles[id] >= 1000)
  119. kes[id] = 1
  120. else
  121. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  122. }
  123. case 3:{
  124. if(oles[id] >= 3000)
  125. kes[id] = 2
  126. else
  127. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  128. }
  129. case 4:{
  130. if(oles[id] >= 6000)
  131. kes[id] = 3
  132. }
  133. case 5:{
  134. if(oles[id] >= 10000)
  135. kes[id] = 4
  136. }
  137. }
  138. menu_destroy(menu)
  139. return PLUGIN_HANDLED
  140. }
  141. public mentes(id)
  142. {
  143. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  144. get_user_name(id, name, 31)
  145. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  146. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  147. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  148. return PLUGIN_CONTINUE
  149. }
  150. public betoltes(id)
  151. {
  152. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  153. get_user_name(id, name, 31)
  154. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  155. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  156. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  157. return PLUGIN_CONTINUE
  158. }
  159. public client_disconnect(id)
  160. {
  161. mentes(id)
  162. }
  163. public client_connect(id)
  164. {
  165. betoltes(id)
  166. }
  167. public kijelzo(){
  168. new players[32], szam, id
  169. get_players(players, szam)
  170. for(new i; i<szam; i++){
  171. id = players[i]
  172. ColorChat(0, RED, "Oleseid : ^4%d", oles[id])
  173. }
  174. }
  175.  
  176.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Javitás.
HozzászólásElküldve: 2014.08.12. 14:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
És még érdekelne, hogy lehet e színezni a menüt?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Javitás.
HozzászólásElküldve: 2014.08.12. 14:59 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
lehet

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Javitás.
HozzászólásElküldve: 2014.08.12. 15:00 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Megmondanád, hogyan?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Javitás.
HozzászólásElküldve: 2014.08.12. 15:41 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Menü készítés!

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole