hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 21:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 283 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 282 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [BB]Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 19:36 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.04. 08:53
Hozzászólások: 13
Hello.
Ez meg csak az elso pluginom. A plugin tesztelve van es mukodik.Minden teljesen magyar. Cvaroknal nem kel bealitani semmit.A modelek a zip faljba vannak.Ha nem jol raktam fel valamit akkor kerlek irjatok meg elore is koszi....

A plugint azert csinaltam mert meg nem volt fent Bazisepitos pontrendszer. Mar lattam hogy sokan csinalnak a sajat szerverukbe ien bazisepitos pontrendszert de ide ere az oldalra meg nem rakta fel senki.Eppen ezert csinaltam es felraktam.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 19:38 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.04. 08:53
Hozzászólások: 13
Akmeik admin vagy moderator elenorzi es valami hibat tanal kerem irja meg.....koszi...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 19:41 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Demonnak is van pont egy ilyen pontrendszere :o

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <engine>
  8. #include <nvault>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.2"
  12. #define AUTHOR "demon"
  13.  
  14. //VIP tagok joga
  15. #define VIPJOG ADMIN_LEVEL_H
  16.  
  17. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  18. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  19. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  20. #define m_pActiveItem 373
  21.  
  22. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  23. new const g_MaxClipAmmo[] =
  24. {
  25. 0,
  26. 13, //CSW_P228
  27. 0,
  28. 10, //CSW_SCOUT
  29. 0, //CSW_HEGRENADE
  30. 7, //CSW_XM1014
  31. 0, //CSW_C4
  32. 30,//CSW_MAC10
  33. 30, //CSW_AUG
  34. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  35. 15,//CSW_ELITE
  36. 20,//CSW_FIVESEVEN
  37. 25,//CSW_UMP45
  38. 30, //CSW_SG550
  39. 35, //CSW_GALIL
  40. 25, //CSW_FAMAS
  41. 12,//CSW_USP
  42. 20,//CSW_GLOCK18
  43. 10, //CSW_AWP
  44. 30,//CSW_MP5NAVY
  45. 100,//CSW_M249
  46. 8, //CSW_M3
  47. 30, //CSW_M4A1
  48. 30,//CSW_TMP
  49. 20, //CSW_G3SG1
  50. 0, //CSW_FLASHBANG
  51. 7, //CSW_DEAGLE
  52. 30, //CSW_SG552
  53. 30, //CSW_AK47
  54. 0, //CSW_KNIFE
  55. 50//CSW_P90
  56. }
  57.  
  58. new pont[33];
  59. new g_vault;
  60.  
  61. //Prefix
  62. new const Prefix[ ] = "[Bolt]";
  63.  
  64. //Uzenetek
  65. new const Hiba1[ ] = "!yEz sajnos nem sikerült nincs elég pontod!";
  66. new const Hiba2[ ] = "!yHalottak nem használhatják ezt a menüpontot!";
  67. new const Hiba3[ ] = "!yEzt a menüpontot csak terroristák használhatják!";
  68. new const Vasarlas[ ] = "!ySikeres vásárlás.";
  69.  
  70. new shop;
  71. new vipitem1cost;
  72. new vipitem2cost;
  73. new vipitem3cost;
  74. new vipitem4cost;
  75. new vipitem5cost;
  76. new vipitem6cost;
  77. new vipitem7cost;
  78.  
  79. new wpnitem1cost;
  80. new wpnitem2cost;
  81. new wpnitem3cost;
  82. new wpnitem4cost;
  83. new wpnitem5cost;
  84. new wpnitem6cost;
  85.  
  86. new egyebitem1cost;
  87. new egyebitem2cost;
  88. new egyebitem3cost;
  89. new egyebitem4cost;
  90. new egyebitem5cost;
  91. new egyebitem6cost;
  92.  
  93. new kill, hs;
  94.  
  95. new const g_varanyak[] = "models/aranyak/v_aranyak.mdl"; //Arany AK47 v modelje
  96. new const g_paranyak[] = "models/aranyak/p_aranyak.mdl"; //Arany AK47 p modelje
  97. new const g_varanym4[] = "models/aranym4/v_aranym4.mdl"; //Arany M4A1 v modelje
  98. new const g_paranym4[] = "models/aranym4/p_aranym4.mdl"; //Arany M4A1 p modelje
  99. new const g_varanydezi[] = "models/aranydezi/v_aranydezi.mdl"; //Arany Deagle v modelje
  100. new const g_paranydezi[] = "models/aranydezi/p_aranydezi.mdl"; //Arany Deagle p modelje
  101. new bool:g_aranyak[33] = false;
  102. new bool:g_aranym4[33] = false;
  103. new bool:g_aranydezi[33] = false;
  104. new bool:g_has_unlimited_clip[33];
  105.  
  106. public plugin_init(){
  107. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  108. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
  109. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  110. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "newRound", 1);
  111. register_clcmd("say /shop", "ShowMenu");
  112. register_clcmd("say shop", "ShowMenu");
  113. register_clcmd("say /bolt", "ShowMenu");
  114. register_clcmd("say bolt", "ShowMenu");
  115. register_clcmd("say_team /shop", "ShowMenu");
  116. register_clcmd("say_team shop", "ShowMenu");
  117. register_clcmd("say_team /bolt", "ShowMenu");
  118. register_clcmd("say_team bolt", "ShowMenu");
  119. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  120.  
  121. g_vault = nvault_open("pont_rendszer");
  122.  
  123. shop = register_cvar( "pt_shop", "1" ); //Bolt ki/bekapcsolasa 1-be, 0-ki
  124.  
  125. vipitem1cost = register_cvar( "pt_vipitem1", "200" ); //VIP menu item1 a'ra
  126. vipitem2cost = register_cvar( "pt_vipitem2", "200" ); //VIP menu item2 a'ra
  127. vipitem3cost = register_cvar( "pt_vipitem3", "150" ); //VIP menu item3 a'ra
  128. vipitem4cost = register_cvar( "pt_vipitem4", "10" ); //VIP menu item4 a'ra
  129. vipitem5cost = register_cvar( "pt_vipitem5", "15" ); //VIP menu item5 a'ra
  130. vipitem6cost = register_cvar( "pt_vipitem6", "10" ); //VIP menu item6 a'ra
  131. vipitem7cost = register_cvar( "pt_vipitem7", "5" ); //VIP menu item7 a'ra
  132.  
  133. wpnitem1cost = register_cvar( "pt_wpnitem1", "215" ); //Fegyver menu item1 a'ra
  134. wpnitem2cost = register_cvar( "pt_wpnitem2", "215" ); //Fegyver menu item2 a'ra
  135. wpnitem3cost = register_cvar( "pt_wpnitem3", "15" ); //Fegyver menu item3 a'ra
  136. wpnitem4cost = register_cvar( "pt_wpnitem4", "25" ); //Fegyver menu item4 a'ra
  137. wpnitem5cost = register_cvar( "pt_wpnitem5", "220" ); //Fegyver menu item5 a'ra
  138. wpnitem6cost = register_cvar( "pt_wpnitem6", "220" ); //Fegyver menu item6 a'ra
  139.  
  140. egyebitem1cost = register_cvar( "pt_egyebitem1", "5" ); //Egyeb menu item1 a'ra
  141. egyebitem2cost = register_cvar( "pt_egyebitem2", "60" ); //Egyeb menu item2 a'ra
  142. egyebitem3cost = register_cvar( "pt_egyebitem3", "150" ); //Egyeb menu item3 a'ra
  143. egyebitem4cost = register_cvar( "pt_egyebitem4", "25" ); //Egyeb menu item4 a'ra
  144. egyebitem5cost = register_cvar( "pt_egyebitem5", "55" ); //Egyeb menu item5 a'ra
  145. egyebitem6cost = register_cvar( "pt_egyebitem6", "90" ); //Egyeb menu item6 a'ra
  146.  
  147. kill = register_cvar( "pt_kill", "1" ); //Sima olesert jaro pont
  148. hs = register_cvar( "pt_hs", "2" ); //Fejloveser jaro pont
  149. }
  150.  
  151. public plugin_precache(){
  152. precache_model(g_varanyak)
  153. precache_model(g_paranyak)
  154. precache_model(g_varanym4)
  155. precache_model(g_paranym4)
  156. precache_model(g_varanydezi)
  157. precache_model(g_paranydezi)
  158. }
  159.  
  160. public newRound(id){
  161. g_aranyak[id] = false;
  162. g_aranym4[id] = false;
  163. g_aranydezi[id] = false;
  164. for (new id; id <= 32; id++) g_has_unlimited_clip[id] = false;
  165. }
  166.  
  167. public halal(){
  168. new killer = read_data(1)
  169. new victim = read_data(2)
  170. new team = get_user_team(killer)
  171. if(killer != victim && team != get_user_team(victim) && read_data(3)){
  172. pont[killer] += get_pcvar_num( hs )
  173. }
  174. else if(killer != victim && team != get_user_team(victim)){
  175. pont[killer] += get_pcvar_num( kill )
  176. }
  177. }
  178.  
  179. public Informaciok(id){
  180. set_task(0.1, "Informaciok", id);
  181. if(!is_user_alive(id)){
  182. new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
  183.  
  184. if(target == 0)
  185.  
  186. return PLUGIN_CONTINUE;
  187. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.07, 0.22, 0, 6.0, 0.0)
  188. show_hudmessage(id, "Pontjai: %d", pont[target])
  189.  
  190. return PLUGIN_CONTINUE;
  191. }
  192. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.07, 0.22, 0, 6.0, 0.0)
  193. show_hudmessage(id, "Pontjaid: %d", pont[id])
  194. return PLUGIN_CONTINUE;
  195. }
  196.  
  197. public client_connect(id){
  198. Betolt(id)
  199. set_task(1.0, "Informaciok", id);
  200. }
  201.  
  202. public client_disconnect(id){
  203. Mentes(id)
  204. }
  205.  
  206. public Mentes(id){
  207. new name[32]
  208. get_user_name(id, name, 31)
  209.  
  210. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  211. format(vaultkey,63,"%sPT", name)
  212. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  213. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216.  
  217. public Betolt(id){
  218. new name[32]
  219. get_user_name(id, name, 31)
  220. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  221. format(vaultkey,63,"%sPT", name)
  222. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  223. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  224. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  225. new pt[32]
  226. parse(vaultdata, pt, 31)
  227. pont[id] = str_to_num(pt)
  228. return PLUGIN_CONTINUE
  229. }
  230.  
  231. public ShowMenu(id){
  232. if( get_pcvar_num( shop ) != 1 ){
  233. print_color(id, "!g%s !yA bolt ki van kapcsolva!", Prefix)
  234. return PLUGIN_HANDLED;
  235. }
  236. new szMenu[128];
  237. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rBolt^n\yPontjaid: \d%d", pont[ id ] )
  238. new menu = menu_create(szMenu, "shop_h" );
  239. if(get_user_flags(id) & VIPJOG){
  240. menu_additem(menu, "\wVIP menĂĽ", "0", 0); // case 0
  241. }
  242. else{
  243. menu_additem(menu, "\dVIP menĂĽ", "0", 0); // case 0
  244. }
  245. menu_additem(menu, "\wFegyver menĂĽ", "1", 0); // case 1
  246. menu_additem(menu, "\wEgyéb menü", "2", 0); // case 2
  247.  
  248. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  249.  
  250. menu_display(id, menu, 0);
  251.  
  252. return PLUGIN_HANDLED;
  253. }
  254.  
  255. public shop_h(id, menu, item, level, cid) {
  256. if(item == MENU_EXIT){
  257. menu_destroy(menu);
  258. return PLUGIN_HANDLED;
  259. }
  260.  
  261. new command[6], name[64], access, callback;
  262.  
  263. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  264.  
  265. switch(item){
  266. case 0: {
  267. VIPMenu(id);
  268. }
  269. case 1: {
  270. FegyverMenu(id);
  271. }
  272. case 2: {
  273. EgyebMenu(id);
  274. }
  275. }
  276.  
  277. menu_destroy(menu);
  278. return PLUGIN_HANDLED;
  279.  
  280. }
  281.  
  282. public VIPMenu(id){
  283. if(!(get_user_flags(id) & VIPJOG)){
  284. client_print(id, print_center, "Ezt a menüpontot csak VIP tagok használhatják!")
  285. ShowMenu(id);
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288. new szMenu[128];
  289. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rVIP menĂĽ^n\yPontjaid: \d%d", pont[ id ] )
  290. new menu = menu_create(szMenu, "vipmenu_h" );
  291. new szText[128];
  292.  
  293. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany AK47 - \y%d Pont", get_pcvar_num( vipitem1cost ) )
  294. menu_additem(menu, szText, "0", 0);
  295. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany M4A1 - \y%d Pont", get_pcvar_num( vipitem2cost ) )
  296. menu_additem(menu, szText, "1", 0);
  297. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany deagle - \y%d Pont", get_pcvar_num( vipitem3cost ) )
  298. menu_additem(menu, szText, "2", 0);
  299. formatex(szText, charsmax(szText), "\wCT magozĂł - \y%d Pont", get_pcvar_num( vipitem4cost ) )
  300. menu_additem(menu, szText, "3", 0);
  301. formatex(szText, charsmax(szText), "\wT magozĂł - \y%d Pont", get_pcvar_num( vipitem5cost ) )
  302. menu_additem(menu, szText, "4", 0);
  303. formatex(szText, charsmax(szText), "\w+560HP - \y%d Pont", get_pcvar_num( vipitem6cost ) )
  304. menu_additem(menu, szText, "5", 0);
  305. formatex(szText, charsmax(szText), "\wGyorsaság - \y%d Pont", get_pcvar_num( vipitem7cost ) )
  306. menu_additem(menu, szText, "6", 0);
  307.  
  308. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  309.  
  310. menu_display(id, menu, 0);
  311. return PLUGIN_HANDLED;
  312. }
  313.  
  314. public vipmenu_h(id, menu, item, level, cid) {
  315. new elo = is_user_alive(id);
  316. if(item == MENU_EXIT){
  317. menu_destroy(menu);
  318. ShowMenu(id);
  319. return PLUGIN_HANDLED;
  320. }
  321.  
  322. new command[6], name[64], access, callback;
  323.  
  324. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  325.  
  326. switch(item){
  327. case 0: {
  328. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem1cost )){
  329. if(elo){
  330. give_item(id, "weapon_ak47")
  331. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  332. g_aranyak[id] = true
  333. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  334. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem1cost )
  335. }
  336. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  337. }
  338. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  339. }
  340. case 1: {
  341. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem2cost )){
  342. if(elo){
  343. give_item(id, "weapon_m4a1")
  344. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  345. g_aranym4[id] = true
  346. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  347. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem2cost )
  348. }
  349. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  350. }
  351. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  352. }
  353. case 2: {
  354. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem3cost )){
  355. if(elo){
  356. give_item(id, "weapon_deagle")
  357. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  358. g_aranydezi[id] = true
  359. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  360. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem3cost )
  361. }
  362. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  363. }
  364. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  365. }
  366. case 3: {
  367. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem4cost )){
  368. if(elo){
  369. give_item(id, "weapon_sg550")
  370. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  371. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  372. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem4cost )
  373. }
  374. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  375. }
  376. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  377. }
  378. case 4: {
  379. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem5cost )){
  380. if(elo){
  381. give_item(id, "weapon_sg552")
  382. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  383. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  384. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem5cost )
  385. }
  386. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  387. }
  388. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  389. }
  390. case 5: {
  391. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem6cost )){
  392. if(elo){
  393. set_user_health(id, get_user_health(id)+560)
  394. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  395. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem6cost )
  396. }
  397. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  398. }
  399. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  400. }
  401. case 6: {
  402. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem7cost )){
  403. if(elo){
  404. set_user_maxspeed(id, 300.0)
  405. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  406. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem7cost )
  407. }
  408. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  409. }
  410. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  411. }
  412. }
  413.  
  414. menu_destroy(menu);
  415. return PLUGIN_HANDLED;
  416.  
  417. }
  418.  
  419. public FegyverMenu(id){
  420. new szMenu[128];
  421. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rFegyver menĂĽ^n\yPontjaid: \d%d", pont[ id ] )
  422. new menu = menu_create(szMenu, "fegyvermenu_h" );
  423. new szText[128];
  424.  
  425. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany AK47 - \y%d Pont", get_pcvar_num( wpnitem1cost ) )
  426. menu_additem(menu, szText, "0", 0);
  427. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany M4A1 - \y%d Pont", get_pcvar_num( wpnitem2cost ) )
  428. menu_additem(menu, szText, "1", 0);
  429. formatex(szText, charsmax(szText), "\wCT magozĂł - \y%d Pont", get_pcvar_num( wpnitem3cost ) )
  430. menu_additem(menu, szText, "2", 0);
  431. formatex(szText, charsmax(szText), "\wT magozĂł - \y%d Pont", get_pcvar_num( wpnitem4cost ) )
  432. menu_additem(menu, szText, "3", 0);
  433. formatex(szText, charsmax(szText), "\wPlazma - \y%d Pont", get_pcvar_num( wpnitem5cost ) )
  434. menu_additem(menu, szText, "4", 0);
  435. formatex(szText, charsmax(szText), "\wRakéta - \y%d Pont", get_pcvar_num( wpnitem6cost ) )
  436. menu_additem(menu, szText, "5", 0);
  437.  
  438. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  439.  
  440. menu_display(id, menu, 0);
  441. return PLUGIN_HANDLED;
  442. }
  443.  
  444. public fegyvermenu_h(id, menu, item, level, cid) {
  445. new elo = is_user_alive(id);
  446. if(item == MENU_EXIT){
  447. menu_destroy(menu);
  448. ShowMenu(id);
  449. return PLUGIN_HANDLED;
  450. }
  451.  
  452. new command[6], name[64], access, callback;
  453.  
  454. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  455.  
  456. switch(item){
  457. case 0: {
  458. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem1cost )){
  459. if(elo){
  460. give_item(id, "weapon_ak47")
  461. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  462. g_aranyak[id] = true
  463. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  464. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem1cost )
  465. }
  466. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  467. }
  468. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  469. }
  470. case 1: {
  471. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem2cost )){
  472. if(elo){
  473. give_item(id, "weapon_m4a1")
  474. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  475. g_aranym4[id] = true
  476. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  477. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem2cost )
  478. }
  479. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  480. }
  481. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  482. }
  483. case 2: {
  484. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem3cost )){
  485. if(elo){
  486. give_item(id, "weapon_sg550")
  487. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  488. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  489. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem3cost )
  490. }
  491. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  492. }
  493. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  494. }
  495. case 3: {
  496. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem4cost )){
  497. if(elo){
  498. give_item(id, "weapon_sg552")
  499. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  500. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  501. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem4cost )
  502. }
  503. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  504. }
  505. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  506. }
  507. case 4: {
  508. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem5cost )){
  509. if(elo){
  510.  
  511. //Plazma
  512.  
  513. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  514. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem5cost )
  515. }
  516. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  517. }
  518. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  519. }
  520. case 5: {
  521. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem6cost )){
  522. if(elo){
  523.  
  524. //Raketa
  525.  
  526. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  527. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem6cost )
  528. }
  529. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  530. }
  531. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  532. }
  533. }
  534.  
  535. menu_destroy(menu);
  536. return PLUGIN_HANDLED;
  537.  
  538. }
  539.  
  540. public EgyebMenu(id){
  541. new szMenu[128];
  542. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rBolt^n\yPontjaid: \d%d", pont[ id ] )
  543. new menu = menu_create(szMenu, "egyebmenu_h" );
  544. new szText[128];
  545.  
  546. formatex(szText, charsmax(szText), "\wGyorsaság - \y%d Pont", get_pcvar_num( egyebitem1cost ) )
  547. menu_additem(menu, szText, "0", 0);
  548. formatex(szText, charsmax(szText), "\wNoRecoil \r(1 Kör) - \y%d Pont", get_pcvar_num( egyebitem2cost ) )
  549. menu_additem(menu, szText, "1", 0);
  550. formatex(szText, charsmax(szText), "\wÖröklõszer \r(1 Kör) - \y%d Pont", get_pcvar_num( egyebitem3cost ) )
  551. menu_additem(menu, szText, "2", 0);
  552. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  553. formatex(szText, charsmax(szText), "\w+1000HP - \y%d Pont", get_pcvar_num( egyebitem4cost ) )
  554. menu_additem(menu, szText, "3", 0);
  555. }
  556. else{
  557. formatex(szText, charsmax(szText), "\d+1000HP \r(Csak Terrorista) - \y%d Pont", get_pcvar_num( egyebitem4cost ) )
  558. menu_additem(menu, szText, "3", 0);
  559. }
  560. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  561. formatex(szText, charsmax(szText), "\w+2500HP \r - \y%d Pont", get_pcvar_num( egyebitem5cost ) )
  562. menu_additem(menu, szText, "4", 0);
  563. }
  564. else{
  565. formatex(szText, charsmax(szText), "\d+2500HP \r(Csak Terrorista) - \y%d Pont", get_pcvar_num( egyebitem5cost ) )
  566. menu_additem(menu, szText, "4", 0);
  567. }
  568. formatex(szText, charsmax(szText), "\wExtra gyorsaság - \y%d Pont", get_pcvar_num( egyebitem6cost ) )
  569. menu_additem(menu, szText, "5", 0);
  570.  
  571. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  572.  
  573. menu_display(id, menu, 0);
  574. return PLUGIN_HANDLED;
  575. }
  576.  
  577. public egyebmenu_h(id, menu, item, level, cid) {
  578. new elo = is_user_alive(id);
  579. if(item == MENU_EXIT){
  580. menu_destroy(menu);
  581. ShowMenu(id);
  582. return PLUGIN_HANDLED;
  583. }
  584.  
  585. new command[6], name[64], access, callback;
  586.  
  587. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  588.  
  589. switch(item){
  590. case 0: {
  591. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem1cost )){
  592. if(elo){
  593. set_user_maxspeed(id, 300.0)
  594. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  595. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem1cost )
  596. }
  597. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  598. }
  599. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  600. }
  601. case 1: {
  602. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem2cost )){
  603. if(elo){
  604.  
  605. //No recoil
  606.  
  607. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  608. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem2cost )
  609. }
  610. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  611. }
  612. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  613. }
  614. case 2: {
  615. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem3cost )){
  616. if(elo){
  617. g_has_unlimited_clip[id] = true
  618. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  619. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem3cost )
  620. }
  621. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  622. }
  623. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  624. }
  625. case 3: {
  626. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  627. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem5cost )){
  628. if(elo){
  629. set_user_health(id, get_user_health(id)+1000)
  630. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  631. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem5cost )
  632. }
  633. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  634. }
  635. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  636. }
  637. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba3)
  638. }
  639. case 4: {
  640. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  641. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem5cost )){
  642. if(elo){
  643. set_user_health(id, get_user_health(id)+2500)
  644. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  645. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem5cost )
  646. }
  647. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  648. }
  649. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  650. }
  651. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba3)
  652. }
  653. case 5: {
  654. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem6cost )){
  655. if(elo){
  656. set_user_maxspeed(id, 340.0)
  657. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  658. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem6cost )
  659. }
  660. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  661. }
  662. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  663. }
  664. }
  665.  
  666. menu_destroy(menu);
  667. return PLUGIN_HANDLED;
  668.  
  669. }
  670.  
  671. public Event_CurWeapon(id){
  672. if(g_has_unlimited_clip[id] == true){
  673. new iWeapon = read_data(2)
  674. if( !( NOCLIP_WPN_BS & (1<<iWeapon) ) ){
  675. fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] )
  676. }
  677. }
  678. new weapon = get_user_weapon(id)
  679. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id] == true){
  680. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_varanyak)
  681. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, g_paranyak)
  682. }
  683. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id] == false){
  684. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_ak47.mdl")
  685. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_ak47.mdl")
  686. }
  687. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id] == true){
  688. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_varanym4)
  689. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, g_paranym4)
  690. }
  691. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id] == false){
  692. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m4a1.mdl")
  693. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_m4a1.mdl")
  694. }
  695. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id] == true){
  696. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_varanydezi)
  697. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, g_paranydezi)
  698. }
  699. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id] == false){
  700. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_deagle.mdl")
  701. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_deagle.mdl")
  702. }
  703. }
  704. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits ){
  705. new weapon = get_user_weapon(attacker)
  706. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[attacker]){
  707. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  708. }
  709. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[attacker]){
  710. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  711. }
  712. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[attacker]){
  713. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  714. }
  715. }
  716.  
  717. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  718. {
  719. new count = 1, players[32]
  720. static msg[191]
  721. vformat(msg, 190, input, 3)
  722.  
  723. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  724. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  725. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  726.  
  727. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  728. {
  729. for (new i = 0; i < count; i++)
  730. {
  731. if (is_user_connected(players[i]))
  732. {
  733. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  734. write_byte(players[i])
  735. write_string(msg)
  736. message_end()
  737. }
  738. }
  739. }
  740. return PLUGIN_HANDLED
  741. }

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 19:43 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.04. 08:53
Hozzászólások: 13
EN VAGYOK demon


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 19:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Manapság elég divat lett átírni az AUTHORT! :lol: :lol: :lol:

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 19:51 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
DeReK25 írta:
EN VAGYOK demon

"Én vagyok demon"
Na most komolyan lefejeltem az asztalt mint egy retardált a nevetéstől :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 19:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Jerikoo írta:
DeReK25 írta:
EN VAGYOK demon

"Én vagyok demon"
Na most komolyan lefejeltem az asztalt mint egy retardált a nevetéstől :D


Amúgy igen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 19:59 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.04. 08:53
Hozzászólások: 13
It azert nem demon a nevem mert regen regisztraltam es akkor DeReK volt a nevem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 20:02 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Amúgy is hogy nézz ki a leírás? Szerezz már egy nyelvtan tanárt. (szinekről nem is beszélve)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [BB]Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 20:10 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.04. 08:53
Hozzászólások: 13
Angol nyelvu a windowsom nem tudok ekezetel irni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole