hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.06. 00:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 297 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 297 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Valaki javitana??
HozzászólásElküldve: 2015.04.04. 11:46 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.01.24. 09:30
Hozzászólások: 98
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Miert nem jo??? ra akarom rakni a skint es nem jo nem rakja ra valamiert

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define USE_CC 1
  10.  
  11. #if defined USE_CC
  12. #include <colorchat>
  13. #endif
  14.  
  15. #define FREQ 0.1
  16.  
  17. new oles[33], skin[33], vault, KISGRAV, SEBZES, ALAPGRAV, skin_oles, skin_hsoles, skin_kesoles
  18.  
  19. new skin1[121], skin2[121], skin3[121], skin4[121], skin5[121], skin6[121], skin7[121], skin8[121], skin9[121], skin10[121], skin11[121], skin12[121], skin13[121], skin14[121], skin15[121], skin16[121], skin17[121], skin18[121]
  20.  
  21. new const deagle[] = "models/v_deagle.mdl"
  22. new const mp5[] = "models/fegyver_skin/v_mp5.mdl"
  23. new const xm1014[] = "models/fegyver_skin/v_xm1014.mdl"
  24. new const m3[] = "models/fegyver_skin/v_m3.mdl"
  25. new const famas[] = "models/fegyver_skin/v_famas.mdl"
  26. new const galil[] = "models/fegyver_skin/v_galil.mdl"
  27. new const aug[] = "models/fegyver_skin/v_aug.mdl"
  28. new const scout[] = "models/fegyver_skin/v_scout.mdl"
  29. new const awp[] = "models/fegyver_skin/v_awp.mdl"
  30. new const m249[] = "models/fegyver_skin/v_m249.mdl"
  31. new const m4a1[] = "models/fegyver_skin/v_m4a1.mdl"
  32. new const ak47[] = "models/fegyver_skin/v_ak47.mdl"
  33.  
  34. new const vip_deagle[] = "models/fegyver_skin/vip_deagle.mdl"
  35. new const vip_mp5[] = "models/fegyver_skin/vip_mp5.mdl"
  36. new const vip_xm1014[] = "models/fegyver_skin/vip_xm1014.mdl"
  37. new const vip_famas[] = "models/fegyver_skin/vip_famas.mdl"
  38. new const vip_m4a1[] = "models/fegyver_skin/vip_m4a1.mdl"
  39. new const vip_ak47[] = "models/fegyver_skin/vip_ak47.mdl"
  40. new const vip_usp[] = "models/fegyver_skin/vip_usp.mdl"
  41.  
  42. new const g_FegyverNevek[][32] = {
  43. "Alap Deagle",
  44. "MP5Navy Skin",
  45. "AutoShotgun Skin",
  46. "Shotgun Skin",
  47. "Famas Skin",
  48. "Galil Skin",
  49. "AUG Skin",
  50. "Scout Skin",
  51. "AWP Skin",
  52. "M249 Skin",
  53. "M4A1 Skin",
  54. "AK47 Skin"
  55. };
  56.  
  57. public plugin_precache()
  58. {
  59. precache_model(deagle)
  60. precache_model(mp5)
  61. precache_model(xm1014)
  62. precache_model(m3)
  63. precache_model(famas)
  64. precache_model(galil)
  65. precache_model(aug)
  66. precache_model(scout)
  67. precache_model(awp)
  68. precache_model(m249)
  69. precache_model(m4a1)
  70. precache_model(ak47)
  71.  
  72. precache_model(vip_deagle)
  73. precache_model(vip_mp5)
  74. precache_model(vip_xm1014)
  75. precache_model(vip_famas)
  76. precache_model(vip_m4a1)
  77. precache_model(vip_ak47)
  78. precache_model(vip_usp)
  79. }
  80. public plugin_init()
  81. {
  82. register_plugin("Fegyver Skinek", "1.0", "6almasok")
  83. set_task(25.0, "KorUzenet", 0, _, _, "b")
  84.  
  85. //*eventek*//
  86. register_event("CurWeapon","fegyverek","be","1=1")
  87. register_event("Damage", "event_sebzes", "be" )
  88. register_event("DeathMsg", "halal", "a" );
  89. register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  90.  
  91. //*Parancsok*//
  92. register_clcmd("say /skinmenu","menu")
  93. register_clcmd("say /skin","menu")
  94. register_clcmd("say /skinoles","pontmegtekint")
  95. register_clcmd("say /oles","pontmegtekint")
  96. register_clcmd("say /fegyok","menu")
  97. register_clcmd("say /fegyverskin","menu")
  98. register_clcmd("say /fegyomenu","menu")
  99.  
  100. //*Cvarok*//
  101.  
  102. register_cvar("sima_oles", "2");
  103. register_cvar("hs_oles", "2");
  104. register_cvar("kes_oles", "1");
  105.  
  106. skin_oles = get_cvar_num("sima_oles");
  107. skin_hsoles = get_cvar_num("hs_oles");
  108. skin_kesoles = get_cvar_num("kes_oles");
  109. KISGRAV = register_cvar("skin_kisgravity","470")
  110. SEBZES = register_cvar("skin_sebzes", "2")
  111. ALAPGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  112.  
  113. //*vault*//
  114. vault = nvault_open("fegyver_skin")
  115.  
  116. }
  117. public fegyverid(id)
  118. {
  119. new fegyver = get_user_weapon(id)
  120.  
  121. if(skin[id] == 0 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle)
  122. if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_MP5NAVY)set_pev(id, pev_viewmodel2, mp5)
  123. if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_XM1014)set_pev(id, pev_viewmodel2, xm1014)
  124. if(skin[id] == 3 && fegyver == CSW_M3)set_pev(id, pev_viewmodel2, m3)
  125. if(skin[id] == 4 && fegyver == CSW_FAMAS)set_pev(id, pev_viewmodel2, famas)
  126. if(skin[id] == 5 && fegyver == CSW_GALIL)set_pev(id, pev_viewmodel2, galil)
  127. if(skin[id] == 6 && fegyver == CSW_AUG)set_pev(id, pev_viewmodel2, aug)
  128. if(skin[id] == 7 && fegyver == CSW_SCOUT)set_pev(id, pev_viewmodel2, scout)
  129. if(skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp)
  130. if(skin[id] == 9 && fegyver == CSW_M249)set_pev(id, pev_viewmodel2, m249)
  131. if(skin[id] == 10 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1)
  132. if(skin[id] == 11 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47)
  133. if(skin[id] == 12 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, vip_ak47) //vip
  134. if(skin[id] == 13 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, vip_m4a1) //vip
  135. if(skin[id] == 14 && fegyver == CSW_FAMAS)set_pev(id, pev_viewmodel2, vip_famas) //vip
  136. if(skin[id] == 15 && fegyver == CSW_USP)set_pev(id, pev_viewmodel2, vip_usp) //vip
  137. if(skin[id] == 16 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, vip_deagle) //vip
  138. if(skin[id] == 17 && fegyver == CSW_MP5NAVY)set_pev(id, pev_viewmodel2, vip_mp5) //vip
  139. if(skin[id] == 18 && fegyver == CSW_XM1014)set_pev(id, pev_viewmodel2, vip_xm1014) //vip
  140. }
  141. public halal(id)
  142. {
  143. new gyilkos = read_data( 1 );
  144. new aldozat = read_data( 2 );
  145.  
  146. if(gyilkos == aldozat || ! is_user_connected(gyilkos) || ! is_user_connected(aldozat))
  147. {
  148. return PLUGIN_HANDLED;
  149. }
  150. new olesekert = skin_oles;
  151.  
  152. if(read_data(3))
  153. {
  154. olesekert += skin_hsoles;
  155. }
  156.  
  157. static Fegyver[26];
  158.  
  159. read_data(4, Fegyver, sizeof(Fegyver) -1);
  160.  
  161. if(equal(Fegyver,"knife"))
  162. {
  163. olesekert += skin_kesoles;
  164. }
  165. oles[gyilkos] += olesekert;
  166.  
  167. ColorChat(gyilkos, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^1Mivel megoltel egy embert ezert kaptal ^3+%i ^1Olespontot.^4Csak igy tovabb.", olesekert);
  168. return PLUGIN_HANDLED;
  169. }
  170. public menu(id) {
  171. new cim[121]
  172. formatex(cim, charsmax(cim), "\wFegyver Skinek \yBy \r6almasok^n\yOlesek : \w%d^nOldal ",oles[id])
  173. new menu = menu_create(cim, "skin_menu");
  174.  
  175. formatex(skin1, charsmax(skin1),"%s", oles[id] >= 300 ? "\wMP5Navy \yA Segitokesz \r[Megszerezve]" : "\dMP5Navy \wA Segitokesz \r[300 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  176. formatex(skin2, charsmax(skin2),"%s", oles[id] >= 600 ? "\wAutoShotgun \yKemeny Alkat \r[Megszerezve]" : "\dAutoShotgun \wKemeny Alkat \r[600 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  177. formatex(skin3, charsmax(skin3),"%s", oles[id] >= 1000 ? "\wShutGun \yAz Elveszett \r[Megszerezve]" : "\dShutGun \wAz Elveszett \r[1000 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  178. formatex(skin4, charsmax(skin4),"%s", oles[id] >= 1600 ? "\wFamas \yRejtozkodes \r[Megszerezve]" : "\dFamas \wRejtozkodes \r[1600 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  179. formatex(skin5, charsmax(skin5),"%s", oles[id] >= 2400 ? "\wGalil \yPower FULL \r[Megszerezve]" : "\dGalil \wPower FULL \r[2400 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  180. formatex(skin6, charsmax(skin6),"%s", oles[id] >= 3300 ? "\wAUG \yA Specialista \r[Megszerezve]" : "\dAUG \wA Specialista \r[3300 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  181. formatex(skin7, charsmax(skin7),"%s", oles[id] >= 4300 ? "\wScout \yTuzbe Szuletett \r[Megszerezve]" : "\dScout \wTuzbe Szuletett \r[4300 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  182. formatex(skin8, charsmax(skin8),"%s", oles[id] >= 6000 ? "\wAWP \y[Kepesseg : Nem Trappolsz] \r[Megszerezve]" : "\dAWP \wA Raptor Vadasz \r[6000 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  183. formatex(skin9, charsmax(skin9),"%s", oles[id] >= 8000 ? "\wM249 \y[Kepesseg : Kis Gravitacio] \r[Megszerezve]" : "\dM249 \wSzerver Predator \r[8000 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  184. formatex(skin10, charsmax(skin10),"%s", oles[id] >= 10000 ? "\wM4A1 \y[Kepesseg : Felig Atlatszo] \r[Megszerezve]" : "\dM4A1 \wHalal Oszto \r[10000 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  185. formatex(skin11, charsmax(skin11),"%s", oles[id] >= 12500 ? "\wAK47 \y[Kepesseg : Dupla Sebzes] \r[Megszerezve]" : "\dAK47 \wA LEGENDAS \r[12500 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  186. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 0 ? "\wVIP AK47 \r[Megszerezve]" : "\dVIP AK47 \wA LEGENDAS \r[15000 Oles]\y-\r[LEZARVA]"); //vip
  187. formatex(skin13, charsmax(skin13),"%s", oles[id] >= 0 ? "\wVIP M4A1 \r[Megszerezve]" : "\dVIP M4A1 \wA LEGENDAS \r[15000 Oles]\y-\r[LEZARVA]"); //vip
  188. formatex(skin14, charsmax(skin14),"%s", oles[id] >= 0 ? "\wVIP FAMAS \r[Megszerezve]" : "\dVIP FAMAS \wA LEGENDAS \r[15000 Oles]\y-\r[LEZARVA]"); //vip
  189. formatex(skin15, charsmax(skin15),"%s", oles[id] >= 0 ? "\wVIP USP \r[Megszerezve]" : "\dVIP USP \wA LEGENDAS \r[15000 Oles]\y-\r[LEZARVA]"); //vip
  190. formatex(skin16, charsmax(skin16),"%s", oles[id] >= 0 ? "\wVIP DEAGLE \r[Megszerezve]" : "\dVIP DEAGLE \wA LEGENDAS \r[15000 Oles]\y-\r[LEZARVA]"); //vip
  191. formatex(skin17, charsmax(skin17),"%s", oles[id] >= 0 ? "\wVIP MP5 \r[Megszerezve]" : "\dVIP MP5 \wA LEGENDAS \r[15000 Oles]\y-\r[LEZARVA]"); //vip
  192. formatex(skin18, charsmax(skin18),"%s", oles[id] >= 0 ? "\wVIP SHOTI \r[Megszerezve]" : "\dVIP SHOTI \wA LEGENDAS \r[15000 Oles]\y-\r[LEZARVA]"); //vip
  193.  
  194. menu_additem(menu, "\yAlap Deagle \r[Megszerezve]", "1", 0 );
  195. menu_additem(menu, skin1, "2", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  196. menu_additem(menu, skin2, "3", oles[id] >= 600 ? 0 : 1);
  197. menu_additem(menu, skin3, "4", oles[id] >= 1000 ? 0 : 1);
  198. menu_additem(menu, skin4, "5", oles[id] >= 1600 ? 0 : 1);
  199. menu_additem(menu, skin5, "6", oles[id] >= 2400 ? 0 : 1);
  200. menu_additem(menu, skin6, "7", oles[id] >= 3300 ? 0 : 1);
  201. menu_additem(menu, skin7, "8", oles[id] >= 4300 ? 0 : 1);
  202. menu_additem(menu, skin8, "9", oles[id] >= 6000 ? 0 : 1);
  203. menu_additem(menu, skin9, "10", oles[id] >= 8000 ? 0 : 1);
  204. menu_additem(menu, skin10, "11", oles[id] >= 10000 ? 0 : 1);
  205. menu_additem(menu, skin11, "12", oles[id] >= 12500 ? 0 : 1);
  206. menu_additem(menu, skin12, "13", oles[id] >= 0 ? 0 : 1); //vip
  207. menu_additem(menu, skin13, "14", oles[id] >= 0 ? 0 : 1); //vip
  208. menu_additem(menu, skin14, "15", oles[id] >= 0 ? 0 : 1); //vip
  209. menu_additem(menu, skin15, "16", oles[id] >= 0 ? 0 : 1); //vip
  210. menu_additem(menu, skin16, "17", oles[id] >= 0 ? 0 : 1); //vip
  211. menu_additem(menu, skin17, "18", oles[id] >= 0 ? 0 : 1); //vip
  212. menu_additem(menu, skin18, "19", oles[id] >= 0 ? 0 : 1); //vip
  213.  
  214. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  215. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  216. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  217. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  218. menu_display(id, menu, 0);
  219. }
  220. public pontmegtekint(id)
  221. {
  222. ColorChat(id, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Neked ^3%d ^4olesed van.", oles[id])
  223. }
  224. public event_sebzes( id ) {
  225.  
  226. new aldozat_id = id;
  227. if( !is_user_connected( aldozat_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  228. new dmg_adas = read_data( 2 );
  229. new dmgtype = read_data( 3 );
  230. new Float:szorzo = get_pcvar_float(SEBZES);
  231. new Float:sebzes = dmg_adas * szorzo;
  232. new elet = get_user_health( aldozat_id );
  233.  
  234. new FegyID, sebzo_id = get_user_attacker( aldozat_id, FegyID );
  235.  
  236. if( !is_user_connected( sebzo_id ) || !is_user_alive( aldozat_id ) ) {
  237. return PLUGIN_HANDLED
  238. }
  239.  
  240. if( FegyID == CSW_AK47 && skin[sebzo_id] == 11 ) {
  241.  
  242. if( floatround(sebzes) >= elet ) {
  243. if( aldozat_id == sebzo_id ) {
  244. return PLUGIN_CONTINUE
  245. }else{
  246. log_kill( sebzo_id, aldozat_id, "ak47", 0 );
  247. }
  248.  
  249. return PLUGIN_CONTINUE
  250. }else {
  251. if( aldozat_id == sebzo_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  252.  
  253. fakedamage( aldozat_id, "weapon_ak47", sebzes, dmgtype );
  254. }
  255. }
  256. return PLUGIN_CONTINUE
  257. }
  258. stock log_kill(gyilkos, aldozat, fegyver[],fejloves) {
  259. user_silentkill( aldozat );
  260.  
  261. message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  262. write_byte( gyilkos );
  263. write_byte( aldozat );
  264. write_byte( fejloves );
  265. write_string( fegyver );
  266. message_end();
  267.  
  268. new oles = get_user_frags( gyilkos );
  269. set_user_frags( gyilkos, oles++ );
  270. new elvetel = get_user_frags( aldozat );
  271. set_user_frags( aldozat, elvetel++ );
  272.  
  273. return PLUGIN_CONTINUE
  274. }
  275. public fegyverek(id)
  276. {
  277. new fegyver = get_user_weapon(id)
  278.  
  279. set_user_footsteps(id , ( (skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP) ? 1 : 0) )
  280.  
  281. new Float:Gravitacio = ((skin[id] == 9 && fegyver == CSW_M249)? get_pcvar_float(KISGRAV) : get_pcvar_float(ALAPGRAV)) / 800.0
  282. set_user_gravity(id, Gravitacio)
  283.  
  284. if(fegyver != CSW_M4A1 || skin[id] < 10)
  285. return PLUGIN_CONTINUE
  286. else if(skin[id] == 10)
  287. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 80)
  288.  
  289. return PLUGIN_HANDLED
  290. }
  291. public KorUzenet() {
  292.  
  293. ColorChat(0, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Ird be ^3/skin ^4hogy megnyisd a ^1Fegyver Skin ^4menut.");
  294. return PLUGIN_HANDLED;
  295. }
  296. public skin_menu(id, menu, item)
  297. {
  298. if( item == MENU_EXIT )
  299. {
  300. menu_destroy(id);
  301. return PLUGIN_HANDLED;
  302. }
  303. new data[9], szName[64];
  304. new access, callback;
  305. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  306. new key = str_to_num(data);
  307.  
  308. ColorChat(id, GREEN, "^4[Fegyver Skin] ^1Kivalasztottad az ^3%s-t", g_FegyverNevek[item]);
  309.  
  310. switch(key)
  311.  
  312. {
  313. case 1:{
  314. if(oles[id] >= 0)
  315. skin[id] = 0
  316. }
  317. case 2:{
  318. if(oles[id] >= 300)
  319. skin[id] = 1
  320. }
  321. case 3:{
  322. if(oles[id] >= 600)
  323. skin[id] = 2
  324. }
  325. case 4:{
  326. if(oles[id] >= 1000)
  327. skin[id] = 3
  328. }
  329. case 5:{
  330. if(oles[id] >= 1600)
  331. skin[id] = 4
  332. }
  333. case 6:{
  334. if(oles[id] >= 2400)
  335. skin[id] = 5
  336. }
  337. case 7:{
  338. if(oles[id] >= 3300)
  339. skin[id] = 6
  340. }
  341. case 8:{
  342. if(oles[id] >= 4300)
  343. skin[id] = 7
  344. }
  345. case 9:{
  346. if(oles[id] >= 6000)
  347. skin[id] = 8
  348. }
  349. case 10:{
  350. if(oles[id] >= 8000)
  351. skin[id] = 9
  352. }
  353. case 11:{
  354. if(oles[id] >= 10000)
  355. skin[id] = 10
  356. }
  357. case 12:{
  358. if(oles[id] >= 12500)
  359. skin[id] = 11
  360. }
  361. case 13:{ //vip
  362. if(oles[id] >= 0 && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) //c jogot ellenőrzi
  363. skin[id] = 12
  364. }
  365. case 14:{ //vip
  366. if(oles[id] >= 0 && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  367. skin[id] = 13
  368. }
  369. case 15:{ //vip
  370. if(oles[id] >= 0 && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  371. skin[id] = 14
  372. }
  373. case 16:{ //vip
  374. if(oles[id] >= 0 && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  375. skin[id] = 15
  376. }
  377. case 17:{ //vip
  378. if(oles[id] >= 0 && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  379. skin[id] = 16
  380. }
  381. case 18:{ //vip
  382. if(oles[id] >= 0 && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  383. skin[id] = 17
  384. }
  385. case 19:{ //vip
  386. if(oles[id] >= 0 && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  387. skin[id] = 18
  388. }
  389. }
  390. menu_destroy(menu)
  391. return PLUGIN_HANDLED
  392. }
  393. public mentes(id)
  394. {
  395. new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  396. get_user_authid(id, authid, 31)
  397. format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  398. format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],skin[id])
  399. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  400. return PLUGIN_CONTINUE
  401. }
  402. public betoltes(id)
  403. {
  404. new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  405. get_user_authid(id, authid, 31)
  406. format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  407. format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],skin[id])
  408. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  409. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  410. new str_num[32], skin_num[32]
  411. parse(vaultdata, str_num, 31, skin_num, 31)
  412. oles[id] = str_to_num(str_num)
  413. skin[id] = str_to_num(skin_num)
  414. return PLUGIN_CONTINUE
  415. }
  416. public client_disconnect(id)
  417. {
  418. mentes(id)
  419. }
  420. public client_connect(id)
  421. {
  422. betoltes(id)
  423. }
  424.  
  425. public plugin_end() nvault_close(vault)
  426.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole