hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 08:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 765 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 764 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Baidu [Spider] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: help me
HozzászólásElküldve: 2015.05.05. 21:04 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.02.28. 12:48
Hozzászólások: 51
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok. Itt volna egy plugin, és annyi a gond hogy amikor elérek egy fegyvert, akkor kiirja a menöben hogy "Feloldva". Amikor kiválasztom a skint. akkor aztirja hogy "[Informacio] Sajnalom de nem vagy megfelelo szinten!".. Valaki megoldaná ezt nekem? És beleirná, hogy amikor kiválasztok egy skint akkor kiirja chatbe, hogy "Sikeresen kivalsztottad "xy" skint.

Köszönöm előre is.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <colorchat>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <hamsandwich>
  10. #include <nvault>
  11. #include <engine>
  12.  
  13. #define PLUGIN "Skins"
  14. #define VERSION "1.0"
  15. #define AUTHOR "nudie"
  16.  
  17. #define SZAZALEK "%"
  18.  
  19. new xp[33], szint[33], kie[121], bool:b_sebzes[33]
  20. new vault;
  21.  
  22. //////////////////////////////// Fegyverek //////////////////////////
  23. new graffmp5[33], pulsefamas[33], crysisfamas[33], cerberusgalil[33]
  24. new goldengalil[33], redlineawp[33], asiimovawp[33], blazedezi[33]
  25. new asiimovdezi[33], redlineak[33], vulcanak[33], asiimovm4[33], burnm4[33]
  26. ////////////////////////////////////////////////////////////////////
  27.  
  28. public plugin_init(){
  29. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  30. register_clcmd("say /menu","menu_open")
  31. register_event("DeathMsg","halal","a")
  32. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  34. vault = nvault_open("mentes")
  35. }
  36.  
  37. public halal(){
  38. new gyilkos = read_data(1)
  39. new aldozat = read_data(2)
  40.  
  41. if(gyilkos != aldozat){
  42. xp[gyilkos] += 4
  43. if(xp[gyilkos] >= 100){
  44. szint[gyilkos]++
  45. xp[gyilkos] = 0
  46. }
  47. }
  48. }
  49.  
  50. public client_PreThink(id){
  51. new nezo = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
  52. if(!is_user_alive(id)){
  53. if(nezo == 0)
  54. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.32, 0.06, 0, 6.0, 12.0)
  55. show_hudmessage(id, "[Szint: %d | XP: %d%s]", szint[nezo], xp[nezo], SZAZALEK)
  56. }
  57. else
  58. {
  59. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.32, 0.06, 0, 6.0, 12.0)
  60. show_hudmessage(id, "[Szint: %d | XP: %d%s]", szint[id], xp[id], SZAZALEK)
  61. }
  62. }
  63.  
  64. public menu_open(id){
  65. format(kie, charsmax(kie), "\r[EVO - Team]\y Fegyverek \d[\rMade by\y: \dnudie]^n\wSzint:\r %d\d |\w XP:\r %d%s",szint[id], xp[id], SZAZALEK)
  66. new menu = menu_create(kie, "menu_handler")
  67.  
  68. if(szint[id] >= 2){
  69. menu_additem(menu, "Graffity MP5\r [0.6X DMG] \y[Feloldva]","1",0)
  70. }
  71. else
  72. {
  73. menu_additem(menu, "Graffity MP5\y [0.6X DMG] \r[Lezarva]","0",0)
  74. }
  75. if(szint[id] >= 5){
  76. menu_additem(menu, "Pulse Famas\r [0.9X DMG] \y[Feloldva]","2",0)
  77. }
  78. else
  79. {
  80. menu_additem(menu, "Pulse Famas\y [0.9X DMG] \r[Lezarva]","0",0)
  81. }
  82. if(szint[id] >= 7){
  83. menu_additem(menu, "Crysis Famas\r [1.0X DMG] \y[Feloldva]","3",0)
  84. }
  85. else
  86. {
  87. menu_additem(menu, "Crysis Famas\y [1.0X DMG] \r[Lezarva]","0",0)
  88. }
  89. if(szint[id] >= 10){
  90. menu_additem(menu, "Cerberus Galil\r [1.2X DMG] \y[Feloldva]","4",0)
  91. }
  92. else
  93. {
  94. menu_additem(menu, "Cerberus Galil\y [1.2X DMG] \r[Lezarva]","0",0)
  95. }
  96. if(szint[id] >= 12){
  97. menu_additem(menu, "Golden Galil\r [1.3X DMG] \y[Feloldva]","5",0)
  98. }
  99. else
  100. {
  101. menu_additem(menu, "Golden Galil\y [1.3X DMG] \r[Lezarva]","0",0)
  102. }
  103. if(szint[id] >= 15){
  104. menu_additem(menu, "RedLine AWP\r [1.5X DMG] \y[Feloldva]","6",0)
  105. }
  106. else
  107. {
  108. menu_additem(menu, "RedLine AWP\y [1.5X DMG] \r[Lezarva]","0",0)
  109. }
  110. if(szint[id] >= 17){
  111. menu_additem(menu, "Asiimov AWP\r [1.7X DMG] \y[Feloldva]","7",0)
  112. }
  113. else
  114. {
  115. menu_additem(menu, "Asiimov AWP\y [1.7X DMG] \r[Lezarva]","0",0)
  116. }
  117. if(szint[id] >= 20){
  118. menu_additem(menu, "Blaze Deagle\r [1.8X DMG] \y[Feloldva]","8",0)
  119. }
  120. else
  121. {
  122. menu_additem(menu, "Blaze Deagle\y [1.8X DMG] \r[Lezarva]","0",0)
  123. }
  124. if(szint[id] >= 25){
  125. menu_additem(menu, "Asiimov Deagle\r [2.0X DMG] \y[Feloldva]","9",0)
  126. }
  127. else
  128. {
  129. menu_additem(menu, "Asiimov Deagle\y [2.0X DMG] \r[Lezarva]","0",0)
  130. }
  131. if(szint[id] >= 27){
  132. menu_additem(menu, "RedLine AK47\r [2.1X DMG] \y[Feloldva]","10",0)
  133. }
  134. else
  135. {
  136. menu_additem(menu, "RedLine AK47\y [2.1X DMG] \r[Lezarva]","0",0)
  137. }
  138. if(szint[id] >= 30){
  139. menu_additem(menu, "Vulcan AK47\r [2.2X DMG] \y[Feloldva]","11",0)
  140. }
  141. else
  142. {
  143. menu_additem(menu, "Vulcan AK47\y [2.2X DMG] \r[Lezarva]","0",0)
  144. }
  145. if(szint[id] >= 33){
  146. menu_additem(menu, "M4A4 Asiimov\r [2.3X DMG] \y[Feloldva]","12",0)
  147. }
  148. else
  149. {
  150. menu_additem(menu, "M4A4 Asiimov\y [2.3X DMG] \r[Lezarva]","0",0)
  151. }
  152. if(szint[id] >= 35){
  153. menu_additem(menu, "M4A4 Burn\r [2.5X DMG]\y[Feloldva]","13",0)
  154. }
  155. else
  156. {
  157. menu_additem(menu, "M4A4 Burn\y [2.5X DMG]\r[Lezarva]","0",0)
  158. menu_display(id, menu, 0)
  159. }
  160. }
  161.  
  162. public menu_handler(id, item, menu){
  163. if(item == MENU_EXIT){
  164. menu_destroy(menu)
  165. }
  166.  
  167. new nev[64], tarolo[6]
  168. new acces, callback;
  169.  
  170. menu_item_getinfo(menu, item, acces, tarolo, charsmax(tarolo), nev, charsmax(nev), callback)
  171.  
  172. new pont = str_to_num(tarolo)
  173.  
  174. switch(pont){
  175. case 0:{
  176. menu_open(id)
  177. ColorChat(id, RED, "^4[Informacio]^1 Sajnalom de nem vagy megfelelo szinten!")
  178. }
  179. case 1:{
  180. graffmp5[id] = 1
  181. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  182. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 90)
  183. }
  184. case 2:{
  185. pulsefamas[id] = 1
  186. give_item(id, "weapon_famas")
  187. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  188. }
  189. case 3:{
  190. crysisfamas[id] = 1
  191. give_item(id, "weapon_famas")
  192. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  193. }
  194. case 4:{
  195. cerberusgalil[id] = 1
  196. give_item(id, "weapon_galil")
  197. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
  198. }
  199. case 5:{
  200. goldengalil[id] = 1
  201. give_item(id, "weapon_galil")
  202. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
  203. }
  204. case 6:{
  205. redlineawp[id] = 1
  206. give_item(id, "weapon_awp")
  207. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  208. }
  209. case 7:{
  210. asiimovawp[id] = 1
  211. give_item(id, "weapon_awp")
  212. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  213. }
  214. case 8:{
  215. blazedezi[id] = 1
  216. give_item(id, "weapon_deagle")
  217. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
  218. }
  219. case 9:{
  220. asiimovdezi[id] = 1
  221. give_item(id, "weapon_deagle")
  222. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
  223. }
  224. case 10:{
  225. redlineak[id] = 1
  226. give_item(id, "weapon_ak47")
  227. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  228. }
  229. case 11:{
  230. vulcanak[id] = 1
  231. give_item(id, "weapon_ak47")
  232. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  233. }
  234. case 12:{
  235. asiimovm4[id] = 1
  236. give_item(id, "weapon_m4a1")
  237. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  238. }
  239. case 13:{
  240. burnm4[id] = 1
  241. give_item(id, "weapon_m4a1")
  242. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  243. }
  244. }
  245. }
  246.  
  247. public plugin_precache(){
  248. precache_model("models/weapon/v_graffitymp5.mdl")
  249. precache_model("models/weapon/v_pulsefamas.mdl")
  250. precache_model("models/weapon/v_crysisfamas.mdl")
  251. precache_model("models/weapon/v_cerberusgalil.mdl")
  252. precache_model("models/weapon/v_goldengalil.mdl")
  253. precache_model("models/weapon/v_redlineawp.mdl")
  254. precache_model("models/weapon/v_asiimovawp.mdl")
  255. precache_model("models/weapon/v_blazedeagle.mdl")
  256. precache_model("models/weapon/v_asiimovdeagle.mdl")
  257. precache_model("models/weapon/v_redlineak47.mdl")
  258. precache_model("models/weapon/v_vulcanak47.mdl")
  259. precache_model("models/weapon/v_m4a4asiimov.mdl")
  260. precache_model("models/weapon/v_m4a4burn.mdl")
  261. }
  262.  
  263. public ecw(id){
  264. new fgy = get_user_weapon(id)
  265.  
  266. if(fgy == CSW_MP5NAVY && graffmp5[id] == 1){
  267. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_graffitymp5.mdl")
  268. b_sebzes[id] = true
  269. }
  270. if(fgy == CSW_FAMAS && pulsefamas[id] == 1){
  271. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_pulsefamas.mdl")
  272. b_sebzes[id] = true
  273. }
  274. if(fgy == CSW_FAMAS && crysisfamas[id] == 1){
  275. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_crysisfamas.mdl")
  276. b_sebzes[id] = true
  277. }
  278. if(fgy == CSW_GALIL && cerberusgalil[id] == 1){
  279. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_cerberusgalil.mdl")
  280. b_sebzes[id] = true
  281. }
  282. if(fgy == CSW_GALIL && goldengalil[id] == 1){
  283. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_goldengalil.mdl")
  284. b_sebzes[id] = true
  285. }
  286. if(fgy == CSW_AWP && redlineawp[id] == 1){
  287. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_redlineawp.mdl")
  288. b_sebzes[id] = true
  289. }
  290. if(fgy == CSW_AWP && asiimovawp[id] == 1){
  291. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_asiimovawp.mdl")
  292. b_sebzes[id] = true
  293. }
  294. if(fgy == CSW_DEAGLE && blazedezi[id] == 1){
  295. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_blazedeagle.mdl")
  296. b_sebzes[id] = true
  297. }
  298. if(fgy == CSW_FAMAS && asiimovdezi[id] == 1){
  299. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_asiimovdeagle.mdl")
  300. b_sebzes[id] = true
  301. }
  302. if(fgy == CSW_FAMAS && redlineak[id] == 1){
  303. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_redlineak47.mdl")
  304. b_sebzes[id] = true
  305. }
  306. if(fgy == CSW_AK47 && vulcanak[id] == 1){
  307. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_vulcanak47.mdl")
  308. b_sebzes[id] = true
  309. }
  310. if(fgy == CSW_M4A1 && asiimovm4[id] == 1){
  311. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_m4a4asiimov.mdl")
  312. b_sebzes[id] = true
  313. }
  314. if(fgy == CSW_M4A1 && burnm4[id] == 1){
  315. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/v_m4a4burn.mdl")
  316. b_sebzes[id] = true
  317. }
  318. }
  319.  
  320. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  321. if(b_sebzes[attacker]){
  322.  
  323. if(graffmp5[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY) {
  324. SetHamParamFloat(4, damage * 0.6)
  325. }
  326. if(pulsefamas[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS) {
  327. SetHamParamFloat(4, damage * 0.9)
  328. }
  329. if(crysisfamas[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS) {
  330. SetHamParamFloat(4, damage * 1.0)
  331. }
  332. if(cerberusgalil[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL) {
  333. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2)
  334. }
  335. if(goldengalil[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL) {
  336. SetHamParamFloat(4, damage * 1.3)
  337. }
  338. if(redlineawp[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP) {
  339. SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
  340. }
  341. if(asiimovawp[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP) {
  342. SetHamParamFloat(4, damage * 1.7)
  343. }
  344. if(blazedezi[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE) {
  345. SetHamParamFloat(4, damage * 1.8)
  346. }
  347. if(asiimovdezi[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE) {
  348. SetHamParamFloat(4, damage * 2.0)
  349. }
  350. if(redlineak[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47) {
  351. SetHamParamFloat(4, damage * 2.1)
  352. }
  353. if(vulcanak[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47) {
  354. SetHamParamFloat(4, damage * 2.2)
  355. }
  356. if(asiimovm4[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1) {
  357. SetHamParamFloat(4, damage * 2.3)
  358. }
  359. if(burnm4[attacker] == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1) {
  360. SetHamParamFloat(4, damage * 2.5)
  361. }
  362. }
  363. }
  364.  
  365. public client_putinserver(id) betoltes(id)
  366. public client_disconnect(id) mentes(id)
  367.  
  368.  
  369. public mentes(id){
  370. new name[32]
  371. get_user_name(id, name, 31)
  372.  
  373. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  374. format(vaultkey,63,"%s-PONTOD", name)
  375. format(vaultdata,255,"%i#%i#",xp[id],szint[id])
  376.  
  377.  
  378. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  379. return PLUGIN_CONTINUE
  380. }
  381.  
  382. public betoltes(id){
  383. new name[32]
  384. get_user_name(id, name, 31)
  385. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  386.  
  387. format(vaultkey,63,"%s-PONTOD", name)
  388. format(vaultdata,255,"%i#%i#",xp[id],szint[id])
  389.  
  390. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  391. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  392. new exp[32], level[32]
  393. parse(vaultdata, exp, 31, level, 31)
  394. xp[id] = str_to_num(exp)
  395. szint[id] = str_to_num(level)
  396. return PLUGIN_CONTINUE
  397. }

_________________
[steam]equiiinox1[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: help me
HozzászólásElküldve: 2015.05.05. 22:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.07. 14:55
Hozzászólások: 939
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 95 alkalommal
kuka,témanév. Nem vagy új,tudnod kéne!

_________________
Hmm.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole