hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 00:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 749 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 749 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Áthaladó játékos
HozzászólásElküldve: 2014.02.03. 16:13 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.28. 22:44
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Hello nekem zombi módhoz az a plugin kéne hogy a játékosok átmehessenek egymáson de a zombik ne. :xicon_e_biggrin:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Áthaladó játékos
HozzászólásElküldve: 2014.02.03. 16:21 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
odaírhatnád a mód verzióját is, mivel van 4.3 és 5.0 verzió is
ez 5.0-hoz: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=167330
ez 4.3 verzióhoz: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=116645
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.   This is an edit of this plugin http://xtreme-jumps.eu/e107_plugins/for ... php?102421 for ZP 4.3
  3. */
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <zombieplague>
  7.  
  8. #define DISTANCE 120
  9.  
  10. new g_iTeam[33]
  11. new bool:g_bSolid[33]
  12. new bool:g_bHasSemiclip[33]
  13. new Float:g_fOrigin[33][3]
  14.  
  15. new bool:g_bSemiclipEnabled
  16.  
  17. new g_iForwardId[3]
  18. new g_iMaxPlayers
  19. new g_iCvar[3]
  20.  
  21. public plugin_init( )
  22. {
  23. register_plugin( "[ZP] Antiblock", "0.1", "Maslyak" )
  24.  
  25. g_iCvar[0] = register_cvar( "semiclip_enabled", "1" )
  26. g_iCvar[1] = register_cvar( "semiclip_teamclip", "1" )
  27. g_iCvar[2] = register_cvar( "semiclip_transparancy", "1" )
  28.  
  29. register_forward( FM_ClientCommand, "fwdClientCommand" )
  30.  
  31. if( get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) )
  32. {
  33. g_iForwardId[0] = register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink" )
  34. g_iForwardId[1] = register_forward( FM_PlayerPostThink, "fwdPlayerPostThink" )
  35. g_iForwardId[2] = register_forward( FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack_Post", 1 )
  36.  
  37. g_bSemiclipEnabled = true
  38. }
  39. else
  40. g_bSemiclipEnabled = false
  41.  
  42. g_iMaxPlayers = get_maxplayers( )
  43. }
  44.  
  45. public fwdPlayerPreThink( plr )
  46. {
  47. static id, last_think
  48.  
  49. if( last_think > plr )
  50. {
  51. for( id = 1; id <= g_iMaxPlayers; id++ )
  52. {
  53. if( is_user_alive( id ) )
  54. {
  55. if( get_pcvar_num( g_iCvar[1] ) )
  56. g_iTeam[id] = zp_get_user_zombie( id )
  57.  
  58. g_bSolid[id] = pev( id, pev_solid ) == SOLID_SLIDEBOX ? true : false
  59. pev( id, pev_origin, g_fOrigin[id] )
  60. }
  61. else
  62. g_bSolid[id] = false
  63. }
  64. }
  65.  
  66. last_think = plr
  67.  
  68. if( g_bSolid[plr] )
  69. {
  70. for( id = 1; id <= g_iMaxPlayers; id++ )
  71. {
  72. if( g_bSolid[id] && get_distance_f( g_fOrigin[plr], g_fOrigin[id] ) <= DISTANCE && id != plr )
  73. {
  74. if( get_pcvar_num( g_iCvar[1] ) && g_iTeam[plr] != g_iTeam[id] )
  75. return FMRES_IGNORED
  76.  
  77. if(!(pev(plr, pev_button) & IN_USE))
  78. return FMRES_IGNORED
  79.  
  80. set_pev( id, pev_solid, SOLID_NOT )
  81. g_bHasSemiclip[id] = true
  82. }
  83. }
  84. }
  85.  
  86. return FMRES_IGNORED
  87. }
  88.  
  89. public fwdPlayerPostThink( plr )
  90. {
  91. static id
  92.  
  93. for( id = 1; id <= g_iMaxPlayers; id++ )
  94. {
  95. if( g_bHasSemiclip[id] )
  96. {
  97. set_pev( id, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX )
  98. g_bHasSemiclip[id] = false
  99. }
  100. }
  101. }
  102.  
  103. public fwdAddToFullPack_Post( es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pset )
  104. {
  105. if( player )
  106. {
  107. if( g_bSolid[host] && g_bSolid[ent] && get_distance_f( g_fOrigin[host], g_fOrigin[ent] ) <= DISTANCE )
  108. {
  109. if( get_pcvar_num( g_iCvar[1] ) && g_iTeam[host] != g_iTeam[ent] )
  110. return FMRES_IGNORED
  111.  
  112. if(!(pev(host, pev_button) & IN_USE))
  113. return FMRES_IGNORED
  114.  
  115. set_es( es_handle, ES_Solid, SOLID_NOT ) // makes semiclip flawless
  116.  
  117. if( get_pcvar_num( g_iCvar[2] ) == 1 )
  118. {
  119. set_es( es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha )
  120. set_es( es_handle, ES_RenderAmt, 85 )
  121. }
  122. else if( get_pcvar_num( g_iCvar[2] ) == 2 )
  123. {
  124. set_es( es_handle, ES_Effects, EF_NODRAW )
  125. set_es( es_handle, ES_Solid, SOLID_NOT )
  126. }
  127. }
  128. }
  129.  
  130. return FMRES_IGNORED
  131. }
  132.  
  133. // is there a better way to detect changings of g_iCvar[0]?
  134. public fwdClientCommand( plr )
  135. {
  136. // use the forwards just when needed, for good performance
  137. if( !get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) && g_bSemiclipEnabled )
  138. {
  139. unregister_forward( FM_PlayerPreThink, g_iForwardId[0] )
  140. unregister_forward( FM_PlayerPostThink, g_iForwardId[1] )
  141. unregister_forward( FM_AddToFullPack, g_iForwardId[2], 1 )
  142.  
  143. g_bSemiclipEnabled = false
  144. }
  145. else if( get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) && !g_bSemiclipEnabled )
  146. {
  147. g_iForwardId[0] = register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink" )
  148. g_iForwardId[1] = register_forward( FM_PlayerPostThink, "fwdPlayerPostThink" )
  149. g_iForwardId[2] = register_forward( FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack_Post", 1 )
  150.  
  151. g_bSemiclipEnabled = true
  152. }
  153. }

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Badboy.killer 2014.02.03. 16:35-kor.

Ők köszönték meg Badboy.killer nek ezt a hozzászólást: Skyl3n (2014.02.03. 16:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Áthaladó játékos
HozzászólásElküldve: 2014.02.03. 16:23 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.28. 22:44
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
ja 4.3 elfelejtetem oda írni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Áthaladó játékos
HozzászólásElküldve: 2014.02.03. 16:32 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.28. 22:44
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Köszönöm :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole