hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.15. 01:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 796 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 795 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hiba javítás és meg egy kicsi
HozzászólásElküldve: 2014.06.10. 14:19 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.04.29. 14:15
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Ezt a Zombi Fajt én készítettem vagyis egybe raktam a Tight és a Hunter Zombi -ból azért mert minden szerveren az ugró zombi csak nagyot ugrik semmi több. Ha mér ugró zombi akkor többre is legyen képes, mint ugrani . Így meg alkottam ezt, e van benne egy kis hiba és nem tudom, hogy mi :(
Valaki légyszives javitsa már ki nekem :)
Annak megköszönöm néhány commentjét :) .
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  /*
  2. CVARS:
  3. zp_tight_jump 2 (Default)
  4. zp_hunter_autojump 1 (Deafult)
  5. zp_hunter_bunnyhop_enabled 1 (Default)
  6.  
  7. */
  8.  
  9. #include <amxmodx>
  10. #include <amxmisc>
  11. #include <engine>
  12. #include <fakemeta>
  13. #if defined _zombieplague_included
  14. #endinput
  15. #endif
  16. #define _zombieplague_included
  17.  
  18. #define ZP_TEAM_ZOMBIE (1<<0)
  19. #define ZP_TEAM_HUMAN (1<<1)
  20. #define ZP_TEAM_NEMESIS (1<<2)
  21. #define ZP_TEAM_SURVIVOR (1<<3)
  22.  
  23. enum
  24. {
  25. MODE_INFECTION = 1,
  26. MODE_NEMESIS,
  27. MODE_SURVIVOR,
  28. MODE_SWARM,
  29. MODE_MULTI,
  30. MODE_PLAGUE
  31. }
  32.  
  33. enum
  34. {
  35. WIN_NO_ONE = 0,
  36. WIN_ZOMBIES,
  37. WIN_HUMANS
  38. }
  39.  
  40. #define ZP_PLUGIN_HANDLED 97
  41.  
  42. native zp_get_user_zombie(id)
  43. native zp_get_user_nemesis(id)
  44. native zp_get_user_survivor(id)
  45. native zp_get_user_first_zombie(id)
  46. native zp_get_user_last_zombie(id)
  47. native zp_get_user_last_human(id)
  48. native zp_get_user_zombie_class(id)
  49. native zp_get_user_next_class(id)
  50. native zp_set_user_zombie_class(id, classid)
  51. native zp_get_user_ammo_packs(id)
  52. native zp_set_user_ammo_packs(id, amount)
  53. native zp_get_zombie_maxhealth(id)
  54. native zp_get_user_batteries(id)
  55. native zp_set_user_batteries(id, charge)
  56. native zp_get_user_nightvision(id)
  57. native zp_set_user_nightvision(id, set)
  58. native zp_infect_user(id, infector = 0, silent = 0, rewards = 0)
  59. native zp_disinfect_user(id, silent = 0)
  60. native zp_make_user_nemesis(id)
  61. native zp_make_user_survivor(id)
  62. native zp_respawn_user(id, team)
  63. native zp_force_buy_extra_item(id, itemid, ignorecost = 0)
  64. native zp_override_user_model(id, const newmodel[], modelindex = 0)
  65. native zp_has_round_started()
  66. native zp_is_nemesis_round()
  67. native zp_is_survivor_round()
  68. native zp_is_swarm_round()
  69. native zp_is_plague_round()
  70. native zp_get_zombie_count()
  71. native zp_get_human_count()
  72. native zp_get_nemesis_count()
  73. native zp_get_survivor_count()
  74. native zp_register_extra_item(const name[], cost, teams)
  75. native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
  76. native zp_get_extra_item_id(const name[])
  77. native zp_get_zombie_class_id(const name[])
  78. native zp_get_zombie_class_info(classid, info[], len)
  79. forward zp_round_started(gamemode, id)
  80. forward zp_round_ended(winteam)
  81. forward zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis)
  82. forward zp_user_infected_post(id, infector, nemesis)
  83. forward zp_user_humanized_pre(id, survivor)
  84. forward zp_user_humanized_post(id, survivor)
  85. forward zp_user_infect_attempt(id, infector, nemesis)
  86. forward zp_user_humanize_attempt(id, survivor)
  87. forward zp_extra_item_selected(id, itemid)
  88. forward zp_user_unfrozen(id)
  89. forward zp_user_last_zombie(id)
  90. forward zp_user_last_human(id)
  91.  
  92. #define ZP_TEAM_ANY 0
  93. #define ZP_TEAM_NO_ONE 0
  94.  
  95.  
  96. new jumpznum[33] = 0
  97. new bool:dozjump[33] = false
  98. new cvar_jumps
  99. new g_zclass_tight
  100. new g_hasBhop[ 33 ]
  101.  
  102. new pcvar_enabled, pcvar_autojump
  103.  
  104. new bool:g_restorevel[33]
  105. new Float:g_velocity[33][3]
  106.  
  107. // Tight Zombi Atributes
  108. new const zclass_name[] = { "Ugro Zombi" } // name
  109. new const zclass_info[] = { "Nagy/Sok/Hosszu Ugras" } // description
  110. new const zclass_model[] = { "zombie_source" } // model
  111. new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model
  112. const zclass_health = 9000 // health
  113. const zclass_speed = 220 // speed
  114. const Float:zclass_gravity = 0.4 // gravity
  115. const Float:zclass_knockback = 1.5 // knockback
  116.  
  117. public plugin_init()
  118. {
  119. register_plugin("[ZP] Zombi Faj: Ugro Zombi", "1.0", "[Slayer]andrisgaming")
  120. register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )
  121. cvar_jumps = register_cvar("zp_tight_jump","2")
  122. pcvar_enabled = register_cvar( "zp_hunter_bunnyhop_enabled", "1" )
  123. pcvar_autojump = register_cvar( "zp_hunter_autojump", "1" )
  124.  
  125. register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
  126. }
  127.  
  128. public plugin_precache()
  129. {
  130. g_zclass_ugro = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  131. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  132. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
  133. }
  134.  
  135. public zp_user_infected_post(id, infector)
  136. {
  137. if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_ugro)
  138. {
  139. g_hasBhop[ id ] = true
  140.  
  141. pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  142. give_item(id, "item_longjump");
  143. }
  144. }
  145.  
  146. public client_putinserver(id)
  147. {
  148. jumpznum[id] = 0
  149. dozjump[id] = false
  150. }
  151.  
  152. public client_disconnect(id)
  153. {
  154. jumpznum[id] = 0
  155. dozjump[id] = false
  156. }
  157.  
  158. public forward_prethink( id )
  159. {
  160. if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
  161. return PLUGIN_CONTINUE
  162.  
  163. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ugro)
  164. return PLUGIN_CONTINUE
  165.  
  166. if( get_pcvar_num( pcvar_enabled ) )
  167. {
  168. set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
  169.  
  170. if( get_pcvar_num( pcvar_autojump ) && pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
  171. {
  172. new szFlags = pev( id, pev_flags )
  173. if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
  174. {
  175. new Float: szVelocity[ 3 ]
  176. pev( id, pev_velocity, szVelocity)
  177. szVelocity[ 2 ] += 250.0
  178. set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
  179. set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
  180. }
  181. }
  182. }
  183. return FMRES_IGNORED
  184. }
  185.  
  186. public client_PreThink(id)
  187. {
  188. if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  189. if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ugro) return PLUGIN_CONTINUE
  190.  
  191. new nzbut = get_user_button(id)
  192. new ozbut = get_user_oldbutton(id)
  193. if((nzbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(ozbut & IN_JUMP))
  194. {
  195. if (jumpznum[id] < get_pcvar_num(cvar_jumps))
  196. {
  197. dozjump[id] = true
  198. jumpznum[id]++
  199. return PLUGIN_CONTINUE
  200. }
  201. }
  202. if((nzbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  203. {
  204. jumpznum[id] = 0
  205. return PLUGIN_CONTINUE
  206. }
  207. return PLUGIN_CONTINUE
  208. }
  209.  
  210. public client_PostThink(id)
  211. {
  212. if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  213. if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ugro) return PLUGIN_CONTINUE
  214.  
  215. if(dozjump[id] == true)
  216. {
  217. new Float:vezlocityz[3]
  218. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
  219. vezlocityz[2] = random_float(265.0,285.0)
  220. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
  221. dozjump[id] = false
  222. return PLUGIN_CONTINUE
  223. }
  224. return PLUGIN_CONTINUE
  225. }
  226. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  227. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  228. */
  229.  

A 130. sorrban van a hiba legalább is azt írja


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba javítás és meg egy kicsi
HozzászólásElküldve: 2014.06.10. 15:49 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
csak azokat javítottam amit fordítás közben dobott aztán h működik e vagy nem majd kiderül :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. CVARS:
  3. zp_tight_jump 2 (Default)
  4. zp_hunter_autojump 1 (Deafult)
  5. zp_hunter_bunnyhop_enabled 1 (Default)
  6.  
  7. */
  8.  
  9. #include <amxmodx>
  10. #include <amxmisc>
  11. #include <engine>
  12. #include <fakemeta>
  13. #include <zombieplague>
  14. #include <fun>
  15.  
  16.  
  17. new jumpznum[33] = 0
  18. new bool:dozjump[33] = false
  19. new cvar_jumps
  20.  
  21. new g_hasBhop[ 33 ]
  22.  
  23. new pcvar_enabled, pcvar_autojump
  24.  
  25. new Float:g_velocity[33][3]
  26.  
  27. // Tight Zombi Atributes
  28. new const zclass_name[] = { "Ugro Zombi" } // name
  29. new const zclass_info[] = { "Nagy/Sok/Hosszu Ugras" } // description
  30. new const zclass_model[] = { "zombie_source" } // model
  31. new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model
  32. const zclass_health = 9000 // health
  33. const zclass_speed = 220 // speed
  34. const Float:zclass_gravity = 0.4 // gravity
  35. const Float:zclass_knockback = 1.5 // knockback
  36.  
  37. new g_zclass_ugro
  38.  
  39. public plugin_init()
  40. {
  41. register_plugin("[ZP] Zombi Faj: Ugro Zombi", "1.0", "[Slayer]andrisgaming")
  42. register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )
  43. cvar_jumps = register_cvar("zp_tight_jump","2")
  44. pcvar_enabled = register_cvar( "zp_hunter_bunnyhop_enabled", "1" )
  45. pcvar_autojump = register_cvar( "zp_hunter_autojump", "1" )
  46.  
  47. register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
  48. }
  49.  
  50. public plugin_precache()
  51. {
  52. g_zclass_ugro = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  53. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  54. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
  55. }
  56.  
  57. public zp_user_infected_post(id, infector)
  58. {
  59. if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_ugro)
  60. {
  61. g_hasBhop[ id ] = true
  62.  
  63. pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  64. give_item(id, "item_longjump");
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public client_putinserver(id)
  69. {
  70. jumpznum[id] = 0
  71. dozjump[id] = false
  72. }
  73.  
  74. public client_disconnect(id)
  75. {
  76. jumpznum[id] = 0
  77. dozjump[id] = false
  78. }
  79.  
  80. public forward_prethink( id )
  81. {
  82. if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
  83. return PLUGIN_CONTINUE
  84.  
  85. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ugro)
  86. return PLUGIN_CONTINUE
  87.  
  88. if( get_pcvar_num( pcvar_enabled ) )
  89. {
  90. set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
  91.  
  92. if( get_pcvar_num( pcvar_autojump ) && pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
  93. {
  94. new szFlags = pev( id, pev_flags )
  95. if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
  96. {
  97. new Float: szVelocity[ 3 ]
  98. pev( id, pev_velocity, szVelocity)
  99. szVelocity[ 2 ] += 250.0
  100. set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
  101. set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
  102. }
  103. }
  104. }
  105. return FMRES_IGNORED
  106. }
  107.  
  108. public client_PreThink(id)
  109. {
  110. if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  111. if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ugro) return PLUGIN_CONTINUE
  112.  
  113. new nzbut = get_user_button(id)
  114. new ozbut = get_user_oldbutton(id)
  115. if((nzbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(ozbut & IN_JUMP))
  116. {
  117. if (jumpznum[id] < get_pcvar_num(cvar_jumps))
  118. {
  119. dozjump[id] = true
  120. jumpznum[id]++
  121. return PLUGIN_CONTINUE
  122. }
  123. }
  124. if((nzbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  125. {
  126. jumpznum[id] = 0
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129. return PLUGIN_CONTINUE
  130. }
  131.  
  132. public client_PostThink(id)
  133. {
  134. if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  135. if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ugro) return PLUGIN_CONTINUE
  136.  
  137. if(dozjump[id] == true)
  138. {
  139. new Float:vezlocityz[3]
  140. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
  141. vezlocityz[2] = random_float(265.0,285.0)
  142. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
  143. dozjump[id] = false
  144. return PLUGIN_CONTINUE
  145. }
  146. return PLUGIN_CONTINUE
  147. }
  148. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  149. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  150. */
  151.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba javítás és meg egy kicsi
HozzászólásElküldve: 2014.06.11. 14:33 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.04.29. 14:15
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Most jó, de csak az hogy átfordítja ha és hogy hosszan ugrik, de nem ugrik 3 -at és nincs BHopp -ja :(
Azért köszi szépen.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole