hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 06:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 303 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 301 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: golden m4 hiba
HozzászólásElküldve: 2013.07.04. 14:32 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.02.02. 10:59
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
ebbemi a a hiba nem engedi le forditani amxx re
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <zombieplague>
  7.  
  8. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  9.  
  10. new M4_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_golden_m4a1_UP.mdl"
  11. new M4_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_golden_m4a1_UP.mdl"
  12.  
  13. /* Pcvars */
  14. new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip
  15.  
  16. // Item ID
  17. new g_itemid
  18.  
  19. new bool:g_HasM4[33]
  20.  
  21. new g_hasZoom[ 33 ]
  22. new bullets[ 33 ]
  23.  
  24. // Sprite
  25. new m_spriteTexture
  26.  
  27. const Wep_m4a1 = 17000 ((1<<CSW_M4A1))
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31.  
  32. /* CVARS */
  33. cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenm4_dmg_multiplier", "9")
  34. cvar_custommodel = register_cvar("zp_goldenm4_custom_model", "1")
  35. cvar_goldbullets = register_cvar("zp_goldenm4_gold_bullets", "1")
  36. cvar_uclip = register_cvar("zp_goldenm4_unlimited_clip", "1")
  37.  
  38. // Register The Plugin
  39. register_plugin("[ZP] Extra: Golden M4A1", "1.1", "Bill=Thailand=[UP]")
  40. // Register Zombie Plague extra item
  41. zp_register_extra_item( Arany M4A1, 17000, ZP_TEAM_HUMAN)
  42. // Death Msg
  43. register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  44. // Weapon Pick Up
  45. register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
  46. // Current Weapon Event
  47. register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
  48. register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
  49. // Ham TakeDamage
  50. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  51. register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
  52. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  53.  
  54. }
  55.  
  56. public client_connect(id)
  57. {
  58. g_HasM4[id] = false
  59. }
  60.  
  61. public client_disconnect(id)
  62. {
  63. g_HasM4[id] = false
  64. }
  65.  
  66. public Death()
  67. {
  68. g_HasM4[read_data(2)] = false
  69. }
  70.  
  71. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  72. {
  73. g_HasM4[id] = false
  74. }
  75.  
  76. public plugin_precache()
  77. {
  78. precache_model(M4_V_MODEL)
  79. precache_model(M4_P_MODEL)
  80. m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
  81. precache_sound("weapons/zoom.wav")
  82. }
  83.  
  84. public zp_user_infected_post(id)
  85. {
  86. if (zp_get_user_zombie(id))
  87. {
  88. g_HasM4[id] = false
  89. }
  90. }
  91.  
  92. public checkModel(id)
  93. {
  94. if ( zp_get_user_zombie(id) )
  95. return PLUGIN_HANDLED
  96.  
  97. new szWeapID = read_data(2)
  98.  
  99. if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
  100. {
  101. set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
  102. set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
  103. }
  104. return PLUGIN_HANDLED
  105. }
  106.  
  107. public checkWeapon(id)
  108. {
  109. new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
  110. new plrWeapId
  111.  
  112. plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
  113.  
  114. if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4[id])
  115. {
  116. checkModel(id)
  117. }
  118. else
  119. {
  120. return PLUGIN_CONTINUE
  121. }
  122.  
  123. if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
  124. {
  125. // If the user is out of ammo..
  126. get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
  127. // Get the name of their weapon
  128. give_item(id, plrWeap)
  129. engclient_cmd(id, plrWeap)
  130. engclient_cmd(id, plrWeap)
  131. engclient_cmd(id, plrWeap)
  132. }
  133. return PLUGIN_HANDLED
  134. }
  135.  
  136.  
  137.  
  138. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  139. {
  140. if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4[attacker] )
  141. {
  142. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
  143. }
  144. }
  145.  
  146. public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
  147. {
  148. if( !is_user_alive( id ) )
  149. return PLUGIN_HANDLED
  150.  
  151. if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
  152. {
  153. new szClip, szAmmo
  154. new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
  155.  
  156. if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
  157. {
  158. g_hasZoom[id] = true
  159. cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
  160. emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
  161. }
  162.  
  163. else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && g_hasZoom[id])
  164. {
  165. g_hasZoom[ id ] = false
  166. cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
  167.  
  168. }
  169.  
  170. }
  171. return PLUGIN_HANDLED
  172. }
  173.  
  174.  
  175. public make_tracer(id)
  176. {
  177. if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
  178. {
  179. new clip,ammo
  180. new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  181. new pteam[16]
  182.  
  183. get_user_team(id, pteam, 15)
  184.  
  185. if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_HasM4[id])
  186. {
  187. new vec1[3], vec2[3]
  188. get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
  189. get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
  190.  
  191.  
  192. //BEAMENTPOINTS
  193. message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  194. write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
  195. write_coord(vec1[0])
  196. write_coord(vec1[1])
  197. write_coord(vec1[2])
  198. write_coord(vec2[0])
  199. write_coord(vec2[1])
  200. write_coord(vec2[2])
  201. write_short( m_spriteTexture )
  202. write_byte(1) // framestart
  203. write_byte(5) // framerate
  204. write_byte(2) // life
  205. write_byte(10) // width
  206. write_byte(0) // noise
  207. write_byte( 255 ) // r, g, b
  208. write_byte( 215 ) // r, g, b
  209. write_byte( 0 ) // r, g, b
  210. write_byte(200) // brightness
  211. write_byte(150) // speed
  212. message_end()
  213. }
  214.  
  215. bullets[id] = clip
  216. }
  217.  
  218. }
  219.  
  220. public zp_extra_item_selected(player, itemid)
  221. {
  222. if ( itemid == g_itemid )
  223. {
  224. if ( user_has_weapon(player, CSW_M4A1) )
  225. {
  226. drop_prim(player)
  227. }
  228.  
  229. give_item(player, "weapon_m4a1")
  230. client_print(player, print_chat, "[ZP] You bought Golden M4A1")
  231. g_HasM4[player] = true;
  232. }
  233. }
  234.  
  235. stock drop_prim(id)
  236. {
  237. new weapons[32], num
  238. get_user_weapons(id, weapons, num)
  239. for (new i = 0; i < num; i++) {
  240. if (Wep_m4a1 & (1<<weapons[i]))
  241. {
  242. static wname[32]
  243. get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  244. engclient_cmd(id, "drop", wname)
  245. }
  246. }
  247. }
  248.  
  249.  

_________________
Megköszöni valamit sose szégyen!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: golden m4 hiba
HozzászólásElküldve: 2013.07.04. 14:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.18. 10:40
Hozzászólások: 671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <zombieplague>
  7.  
  8. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  9.  
  10. new M4_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_golden_m4a1_UP.mdl"
  11. new M4_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_golden_m4a1_UP.mdl"
  12.  
  13. /* Pcvars */
  14. new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip
  15.  
  16. // Item ID
  17. new g_itemid
  18.  
  19. new bool:g_HasM4[33]
  20.  
  21. new g_hasZoom[ 33 ]
  22. new bullets[ 33 ]
  23.  
  24. // Sprite
  25. new m_spriteTexture
  26. const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30.  
  31. /* CVARS */
  32. cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenm4_dmg_multiplier", "9")
  33. cvar_custommodel = register_cvar("zp_goldenm4_custom_model", "1")
  34. cvar_goldbullets = register_cvar("zp_goldenm4_gold_bullets", "1")
  35. cvar_uclip = register_cvar("zp_goldenm4_unlimited_clip", "1")
  36.  
  37. // Register The Plugin
  38. register_plugin("[ZP] Extra: Golden M4A1", "1.1", "Bill=Thailand=[UP]")
  39. // Register Zombie Plague extra item
  40. zp_register_extra_item( "Arany M4A1", 17000, ZP_TEAM_HUMAN)
  41. // Death Msg
  42. register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  43. // Weapon Pick Up
  44. register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
  45. // Current Weapon Event
  46. register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
  47. register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
  48. // Ham TakeDamage
  49. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  50. register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
  51. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  52.  
  53. }
  54.  
  55. public client_connect(id)
  56. {
  57. g_HasM4[id] = false
  58. }
  59.  
  60. public client_disconnect(id)
  61. {
  62. g_HasM4[id] = false
  63. }
  64.  
  65. public Death()
  66. {
  67. g_HasM4[read_data(2)] = false
  68. }
  69.  
  70. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  71. {
  72. g_HasM4[id] = false
  73. }
  74.  
  75. public plugin_precache()
  76. {
  77. precache_model(M4_V_MODEL)
  78. precache_model(M4_P_MODEL)
  79. m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
  80. precache_sound("weapons/zoom.wav")
  81. }
  82.  
  83. public zp_user_infected_post(id)
  84. {
  85. if (zp_get_user_zombie(id))
  86. {
  87. g_HasM4[id] = false
  88. }
  89. }
  90.  
  91. public checkModel(id)
  92. {
  93. if ( zp_get_user_zombie(id) )
  94. return PLUGIN_HANDLED
  95.  
  96. new szWeapID = read_data(2)
  97.  
  98. if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
  99. {
  100. set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
  101. set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
  102. }
  103. return PLUGIN_HANDLED
  104. }
  105.  
  106. public checkWeapon(id)
  107. {
  108. new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
  109. new plrWeapId
  110.  
  111. plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
  112.  
  113. if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4[id])
  114. {
  115. checkModel(id)
  116. }
  117. else
  118. {
  119. return PLUGIN_CONTINUE
  120. }
  121.  
  122. if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
  123. {
  124. // If the user is out of ammo..
  125. get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
  126. // Get the name of their weapon
  127. give_item(id, plrWeap)
  128. engclient_cmd(id, plrWeap)
  129. engclient_cmd(id, plrWeap)
  130. engclient_cmd(id, plrWeap)
  131. }
  132. return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134.  
  135.  
  136.  
  137. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  138. {
  139. if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4[attacker] )
  140. {
  141. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
  142. }
  143. }
  144.  
  145. public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
  146. {
  147. if( !is_user_alive( id ) )
  148. return PLUGIN_HANDLED
  149.  
  150. if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
  151. {
  152. new szClip, szAmmo
  153. new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
  154.  
  155. if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
  156. {
  157. g_hasZoom[id] = true
  158. cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
  159. emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
  160. }
  161.  
  162. else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && g_hasZoom[id])
  163. {
  164. g_hasZoom[ id ] = false
  165. cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
  166.  
  167. }
  168.  
  169. }
  170. return PLUGIN_HANDLED
  171. }
  172.  
  173.  
  174. public make_tracer(id)
  175. {
  176. if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
  177. {
  178. new clip,ammo
  179. new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  180. new pteam[16]
  181.  
  182. get_user_team(id, pteam, 15)
  183.  
  184. if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_HasM4[id])
  185. {
  186. new vec1[3], vec2[3]
  187. get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
  188. get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
  189.  
  190.  
  191. //BEAMENTPOINTS
  192. message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  193. write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
  194. write_coord(vec1[0])
  195. write_coord(vec1[1])
  196. write_coord(vec1[2])
  197. write_coord(vec2[0])
  198. write_coord(vec2[1])
  199. write_coord(vec2[2])
  200. write_short( m_spriteTexture )
  201. write_byte(1) // framestart
  202. write_byte(5) // framerate
  203. write_byte(2) // life
  204. write_byte(10) // width
  205. write_byte(0) // noise
  206. write_byte( 255 ) // r, g, b
  207. write_byte( 215 ) // r, g, b
  208. write_byte( 0 ) // r, g, b
  209. write_byte(200) // brightness
  210. write_byte(150) // speed
  211. message_end()
  212. }
  213.  
  214. bullets[id] = clip
  215. }
  216.  
  217. }
  218.  
  219. public zp_extra_item_selected(player, itemid)
  220. {
  221. if ( itemid == g_itemid )
  222. {
  223. if ( user_has_weapon(player, CSW_M4A1) )
  224. {
  225. drop_prim(player)
  226. }
  227.  
  228. give_item(player, "weapon_m4a1")
  229. client_print(player, print_chat, "[ZP] You bought Golden M4A1")
  230. g_HasM4[player] = true;
  231. }
  232. }
  233.  
  234. stock drop_prim(id)
  235. {
  236. new weapons[32], num
  237. get_user_weapons(id, weapons, num)
  238. for (new i = 0; i < num; i++) {
  239. if (Wep_m4a1 & (1<<weapons[i]))
  240. {
  241. static wname[32]
  242. get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  243. engclient_cmd(id, "drop", wname)
  244. }
  245. }
  246. }
  247.  
  248.  

Probáld ezzel

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole