hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 12:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 190 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 190 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 20:56 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.11.05. 10:03
Hozzászólások: 1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
És nincs olyan ami a játékoson teljesíti? Vagy na érted hogymondom.

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 20:57 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Szerkesztettem:
Idézet:
na látom nem megy: (kiki kedvéért így írtam:D)
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define    FL_WATERJUMP    (1<<11)    // player jumping out of water
#define    FL_ONGROUND    (1<<9)    // At rest / on the ground

new bool: onoff[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
    register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

    register_cvar("bh_enabled", "1")
    register_cvar("bh_autojump", "1")
    register_cvar("bh_showusage", "1")
    register_clcmd("say /bhop", "bhoponoff")
}

public client_PreThink(id) {
    if(
onoff[id])
        return 
PLUGIN_CONTINUE

    if 
(!get_cvar_num("bh_enabled"))
        return PLUGIN_CONTINUE

    entity_set_float
(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        // Disable slow down after jumping

    if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
        return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)        Make a player jump automatically
    if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
        new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

        if (flags & FL_WATERJUMP)
            return PLUGIN_CONTINUE
        if 
( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
            return PLUGIN_CONTINUE
        if 
( !(flags & FL_ONGROUND) )
            return PLUGIN_CONTINUE

        new Float
:velocity[3]
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
        velocity[2] += 250.0
        entity_set_vector
(id, EV_VEC_velocity, velocity)

        entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    // Play the Jump Animation
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
    set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
    if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
        return PLUGIN_HANDLED

    if 
( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
        client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunnyhop bekapcsolva! Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")
    } else {
        client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunnyhop bekapcsolva!Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public bhoponoff(id){
    onoff[id] = onoff[id] ? false : true;
}
 

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 21:47 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2011.11.02. 20:20
Hozzászólások: 8
nah iron most a tied az jo? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 21:53 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.11.05. 10:03
Hozzászólások: 1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Próbáld ki. :mrgreen:

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 22:08 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2011.11.02. 20:20
Hozzászólások: 8
Iron ez nem kapcsolja ki hanem bazinagyokat ugrik bhop közben :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop
HozzászólásElküldve: 2012.02.13. 10:17 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Nesze csak amxxvan hozzá, és lang fájl, parancs: /bhop, a langba meg rakjál magyart:D


Csatolmányok:
deathrun_bhop.rar [9.32 KiB]
Letöltve 35 alkalommal.

_________________
http://www.easyrankup.eu
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop
HozzászólásElküldve: 2012.02.13. 15:16 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
kekalma írta:
Iron ez nem kapcsolja ki hanem bazinagyokat ugrik bhop közben :D

nincs fenn 2x bhop? akkor szokott nagyokat ugrani

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole