hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 00:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 241 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 1 rejtett és 238 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], quil az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: FegyverSkin
HozzászólásElküldve: 2014.12.28. 16:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali!
valaki aszt meg csinaja nekem hogy az oleseket el MENTSE ? MEGY A GOMB
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "RaZzoR"
  10.  
  11.  
  12. #define HOOK_P_MODELS
  13. #define HOOK_V_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16.  
  17. new const menu_item_names[][][] = {
  18. { "Alap Csomag", "0", "" },
  19. { "Arany Csomag", "2", "arany" },
  20. { "Ezüst Csomag", "2", "ezust" },
  21. { "Rozsdás Csomag", "2", "rozsdas" }
  22. }
  23.  
  24. new const models_name[][] = {
  25. "ak47.mdl",
  26. "awp.mdl"
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init() {
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.  
  32. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  33. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  34.  
  35. #if defined HOOK_W_MODELS
  36. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  37. #endif
  38. }
  39.  
  40. public plugin_precache() {
  41. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  42. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  43. #if defined HOOK_P_MODELS
  44. new precache_p[256]
  45. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  46.  
  47. precache_model(precache_p)
  48. #endif
  49.  
  50. #if defined HOOK_V_MODELS
  51. new precache_v[256]
  52. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  53.  
  54. precache_model(precache_v)
  55. #endif
  56. }
  57. }
  58. }
  59.  
  60. public client_disconnect(id)
  61. weapon_select[id] = 0
  62.  
  63. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  64. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  65.  
  66. new owner = pev(ent, pev_owner)
  67.  
  68. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  69. new old_w[256]
  70. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  71.  
  72. new new_w[256]
  73. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  74.  
  75. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  76. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  77. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  78.  
  79. return FMRES_SUPERCEDE
  80. }
  81. }
  82.  
  83. return FMRES_IGNORED
  84. }
  85.  
  86. public Hook_P_V_Model(id) {
  87. if(!is_user_alive(id))
  88. return PLUGIN_CONTINUE
  89.  
  90. static v_model[32], p_model[32]
  91. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  92. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  93.  
  94. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  95. #if defined HOOK_V_MODELS
  96. new old_v[256]
  97. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  98.  
  99. new new_v[256]
  100. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  101.  
  102. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  103. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  104. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  105.  
  106. break
  107. }
  108. #endif
  109.  
  110. #if defined HOOK_P_MODELS
  111. new old_p[256]
  112. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  113.  
  114. new new_p[256]
  115. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  116.  
  117. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  118. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  119. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  120.  
  121. break
  122. }
  123. #endif
  124. }
  125.  
  126. return PLUGIN_CONTINUE
  127. }
  128.  
  129. public clcmd_menu(id) {
  130. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  131. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: \r%i", get_user_frags(id))
  132.  
  133. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  134.  
  135. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  136. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  137. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  138.  
  139. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  140. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\d%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  141. else
  142. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (\dElérve)", menu_item_names[i][0])
  143. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  144. }
  145.  
  146. menu_display(id, menu, 0)
  147.  
  148. return PLUGIN_HANDLED
  149. }
  150.  
  151. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  152. if(item == MENU_EXIT) {
  153. menu_destroy(menu)
  154. return PLUGIN_HANDLED
  155. }
  156.  
  157. new data[64], szName[64]
  158. new access, callback
  159. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  160.  
  161. new key = str_to_num(data)
  162. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  163.  
  164. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  165. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0])
  166. return PLUGIN_HANDLED
  167. }
  168.  
  169. else {
  170. weapon_select[id] = key
  171. ColorChat(id, GREEN, "[Infórmáció] ^1Sikeresen kivlásztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0])
  172. }
  173.  
  174. return PLUGIN_CONTINUE
  175. }
  176.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverSkin
HozzászólásElküldve: 2014.12.28. 17:10 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Először is hibásan töltötted fel és helyesírási hibák is vannak amik eléggé szembe tűnőek

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat(id, GREEN , "[Infórmáció] ^1Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0])
  2. return PLUGIN_HANDLED
  3. }
  4.  
  5. else {
  6. weapon_select[id] = key
  7. ColorChat(id, GREEN , "[Infórmáció] ^1Sikeresen kivlásztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0])
  8. }


--->

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat(id, RED , "[Információ] ^1 Sajnálom túl kevés ölésed van!", menu_item_names[key][0])
  2. return PLUGIN_HANDLED
  3. }
  4.  
  5. else {
  6. weapon_select[id] = key
  7. ColorChat(id, RED , "[Információ] ^1 Sikeresen kiválasztottad az ^3%s ^1-ot", menu_item_names[key][0])
  8. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverSkin
HozzászólásElküldve: 2014.12.28. 18:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Valaki meg tudja csinálni nekem akkor ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole